abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88457044
quote:
Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
Herkenbaar dat willen alle vrouwen vaak het liefst. Omdat zoals je zelf al zegt ze zichzelf erg schuldig gaan voelen.
pi_88457505
Sterkte dude. Ik hoop dat je er snel weer boven op komt!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 november 2010 @ 00:21:08 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88459718
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88460178
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
uit het verhaal te lezen heeft ze allang afscheid genomen, en heeft zie inmiddels al gerommeld met andere mannen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88460483
TS: Ik vind dat je het prima hebt aangepakt; uiteindelijk de juiste keuze hebt gemaakt.

Hulde!
  maandag 8 november 2010 @ 03:35:01 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88461868
Het blijft natuurlijk zuur wanneer er een ander in het spel is en mevrouw niet eerlijk is (geweest). Dan voel je je vaak extra belazerd. Wil je nog contact houden met haar TS, of ga je voor het algeheel afsluiten van al het contact?
pi_88466073
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef jeice het volgende:

[..]

Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.

Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.

Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.
Ga er maar vanuit dat jij door een dieper en langer rouwproces gaat dan zij. Mannen ervaren een relatiebreuk veel heftiger op de korte termijn. Maar, over anderhalf jaar heb jij haar volledig verwerkt en uitgespuugd, en zal zij nog altijd affectie voor je blijven voelen.

Vrouwen.. :')
pi_88472394
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_88492447
Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Zo aan je verhaal te horen lijkt het alsof je inmiddels ex al een langere tijd de relatie niet meer zag zitten en de relatie min of meer al afgesloten heeft. Tuurlijk zal het ook voor haar moeilijk zijn, maar omdat het voor jou onverwachts kwam heb jij het er denk ik moeilijker mee. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat het nog goed komt, hoe moeilijk het ook is, maar dan krijg je alleen maar valse hoop. In ieder geval sterkte ermee!
pi_88494806
En weer een update!

Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze. Toen ze het vertelde ging ik kapot. Hoe kan iemand hier zo makkelijk mee omgaan? Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/

Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.
Nu heeft ze toch toegegeven dat ze meer gevoelens voor hem heeft dan in eerste instantie het geval was, maar dat ze dit eigenlijk niet wil, en zeker geen relatie. Kan mij niet schelen natuurlijk, ze zoekt 'm wel op waardoor mijn "2e kans" niks voorstelde. Ik heb haar dan ook wederom flink de waarheid verteld vanmiddag, in een gesprek van 2,5 uur. Dat liep behoorlijk uit de hand, maar niet op de manier zoals je dat verwacht... er kwam wat spanning tussen ons, en een half uur later lagen we hijgend naast elkaar, net klaar van een potje heftige seks. Superdom natuurlijk, ook van mij, maar we waren er gewoon aan toe geloof ik. Dit was pure lust, wel met alles erop en eraan. Iets wat we beiden niet verwacht hadden, en waar we wel (eindelijk) alletwee even om konden lachen. Het maakt niks goed... sterker nog, vanmiddag na zo'n steek in m'n rug wordt het voor mij wel heel moeilijk om van mijn kant nog vertrouwen te hebben in haar.

Daarna vertelde ze dat ze vanaf nu eerlijk wilt zijn, met nog eens een dreun: Ze ging vanavond met hem uit eten. Het is allemaal wel heel snel vind ik, en dat is een dik understatement. Ze wil weten wat ze van hem wil, met hem wil, OF ze nog iets met hem wil. Ik heb haar vriendelijk verzocht uit respect voor mij, en haarzelf toch afstand te nemen van zowel mij als hem, haarzelf rust gunnen om alles op een rijtje te zetten, maar ze heeft het dus toch doorgezet. Ze vertelde wel dat ze er volgende week alsnog mee wilde stoppen, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zoveel van.

Voor mij is het iig tweeledig. Aan de ene kant opluchting dat ik weet wat er speelt en dat ik haar niet meer (onbewust) aan het controleren ben. Aan de andere kant liefdesverdriet, woede, machteloosheid om wat ze mij aangedaan heeft, en nog steeds doet. En dat ze dit allemaal opgeeft voor een barman van 30. Ik heb haar gezegd dat ze er hoogstwaarschijnlijk spijt van gaat krijgen, en dat denkt ze zelf ook, maar het is wel iets wat ze vindt wat ze moet doen. Maar zelfs haar vriendinnen en familie (moeder en zusje) weten niet waar ze mee bezig is, waarom ze zo doet. Ze is gewoon de weg kwijt, en hoopt die zelf ook snel terug te vinden.

Vandaag was iig (na gister) de 2e opluchting voor me. Gister omdat we besloten elkaar voorlopig maar even niet te zien, vandaag omdat ik achter de werkelijke reden ben gekomen van het niet kunnen lijmen van de relatie. Van het beeindigen hebben we beide schuld, van het niet kunnen lijmen van de relatie heeft zij volledig schuld, gezien haar contact met hem. 1 ding sterkt mij wel deze dagen: Haar vrienden en familie steunen mij nu eigenlijk allemaal, omdat ze doorhebben dat ze fout bezig is. Ik hoop dat zij dat ook snel gaat inzien. Niet dat ik nog veel hoop heb voor onze relatie, maar wel omdat het de vrouw is die ik 8 jaar lief gehad heb, en ondanks alles, nog steeds lief heb.

Maar... vandaag is de eerste dag in 2 weken dat ik een klein beetje besef dat ik verder moet, dus vanaf nu maar eens iets proberen te genieten van het leven. De afgelopen weken waren hel genoeg :)

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 08-11-2010 23:31:37 ]
pi_88495361
Gast, contact afkappen, JETZT!

Niet meer bekommeren om haar, negeren is de grootste win win situatie. Vertel niemand die ook maar lichtjes contact met haar heeft hoe jij je voelt. Zo vergeet jij je trammelant en zal zij alles voor zichzelf moeten invullen.
Doe eens lief!
pi_88495619
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
  maandag 8 november 2010 @ 23:38:56 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88498337
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze.
Supervervelend voor je, maar oh zo voorspelbaar. Zoals ik al zei:

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ze heeft het contact heel waarschijnlijk nooit afgekapt met hem en aangestuurd op de breuk. Zeker weten doe je het niet, maar als ze al na 9 uur na jullie breuk bij hem op de bank zit ga je rare dingen denken... Ik zou je maar alvast voorbereiden op meer slecht nieuws deze maand, want ik denk niet dat je kersverse ex er lang gras over zal laten groeien wat betreft de barman. Uithuilen... yeah right. Ze laat wel gelijk zien wie ze echt is en dat, wanneer het erop aankomt, ze totaal geen respect heeft voor jullie relatie en de nasleep. Trek er je conclusies uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 08-11-2010 23:45:42 ]
  maandag 8 november 2010 @ 23:45:24 #89
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88498578
Dat met die barman gaat helemaal mis lopen. Vette rebound, en dat lijkt ze zelf ook door te hebben. Het ergste is dat je weet dat ze zichzelf pijn gaat doen, en er niets aan kunt doen.

Echter, zoals je zelf al zegt, laat haar maar tegen de consequenties van haar acties aanlopen. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze al die tijd rare dingen heeft lopen doen (je zegt zelf al dat ze niet met de eerste de beste het bed in duikt), maar ze heeft je idd geen eerlijke kans gegeven.

Sommige mensen verwerken een relatie alleen, anderen hebben daar iemand bij nodig. Tis alleen wel heel lullig dat ze dat rouw proces zo snel in zet :(
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88498637
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.

Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.

Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?

Geen idee, succes en de groeten.

BAM, deur achter haar dicht.

Kuthoer :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 8 november 2010 @ 23:54:48 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88498949
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Inderdaad. Alles zo snel mogelijk afkappen zodat jij er iig geen of zo min mogelijk last meer van hebt. Ik zou haar zeker weten niet met fluwelen handschoenen behandelen. Ze houdt tenslotte ook geen rekening met jou(w gevoelens). Uit je verhaal lijkt het erop dat ze doet alsof ze zo enorm in de war is, maar eigenlijk heel goed weet waar ze mee bezig is. Dat blijkt wel uit dat etentje dat per sé door moet gaan.
pi_88499931
Ik hoop dat er bij die ''heftige seks'' een condoom betrokken was.

Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:53:19 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88501038
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef Xennia het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
Precies, dan heeft ze tenminste een reden om uit te gaan huilen bij onze barvriend.
pi_88503113
Ze moet maar eens kappen met die "eerlijkheid" van haar. Aan die verhalen wat ze met die gast uitspookt en afspreekt heb jij helemaal niets en het veroorzaakt alleen maar meer pijn bij jou. Als ze daarover wil praten, moet ze maar een vriendin opzoeken ofzo, maar niet bij jou aankomen.

Contact verbreken is het beste. Geen telefoontjes, smsjes of wat dan ook. Ik weet niet of ze op Hyves of Facebook zit of een blog heeft ofzo, maar als je de neiging hebt om die te checken kun je er voor kiezen om die pagina's te blokkeren. Dat had ik wel met m'n ex toen hij was vreemdgegaan... heb ProCon Latte voor Firefox geïnstalleerd... dat heeft mij echt geholpen. Ik had toen niet altijd de wilskracht om die suffe sites links te laten liggen.

Het is voor haar makkelijker om het verhaal voor haarzelf goed te praten als jij boos wordt inderdaad. Dan kan zij boos worden op jou en troost zoeken. Dan staat ze op haar manier "in haar recht". Bullshit. Excuustruus. Word gerust boos, zoek een uitlaatklep, maar ik vind het sterk van je dat je kalm blijft bij haar. Dat zal zij niet gemakkelijk vinden.

Heel veel sterkte gewenst. Ook jij komt hier doorheen. Neem de tijd en probeer alles een plek te geven.
pi_88504598
Xennia heeft echt een punt, ze wilt graag dat je boos op haar bent zodat ze het kan rechtvaardigen. Je moet inderdaad gewoon je spullen gaan claimen en er heel neutraal bij doen, alsof je een geleend boek komt ophalen. Je verdient het niet om hier boos of verdrietig over te moeten zijn, aangezien zij nu al die ruiten aan het ingooien is.
Doe eens lief!
pi_88505161
De laatste periode van jullie relatie voelde zij zich blijkbaar for granted genomen, werd het zat, ontmoette een andere gozer en nu zit ze met het probleem hoe ze jou zonder kleerscheuren aan de kant kan zetten om een of andere relatie die gedoemd is te mislukken aan te gaan met een of andere barman.

Wijze les: Je vriendin niet meer voor lief nemen en deze gewoon lekker aan de kant zetten. Dit wordt anders een gebed zonder eind.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_88506160
Als men zich for granted genomen voelt worden hoef dat niet persé aan de ander te liggen. Dat kan ook wijzen op essentiele verschillen in de basis of het uiten van de relatie. Of wellicht dat de vriendin van TS andere issues met haar eigen had, dat is niet zo zwart wit te stellen als je het hier brengt.
Doe eens lief!
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:40:22 #98
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88507073
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
[...]

Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/

Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.

[...]
Je maakt hier een vrij elementaire fout. Mensen en hun 'aard' definieer je aan hun gedrag en voorheen was jij voor haar een bijzonder persoon. Ze was altijd al een egoïstisch kutwijf, alleen niet tegen jou. Denk er eens goed aan hoe ze anderen heeft behandelt in de 8 jaar dat jullie bij elkaar waren, ik durf te wedden dat je een patroon gaat zien. Dit is heel belangrijk voor je volgende relatie, dat je daar een les uit trekt. Het kutwijf wat aardig tegen je doet is niet stiekem best ok en alleen jij hebt dat door, het is een manipulatief kutwijf, da's nog erger.

Haar gedrag is duidelijk, ze is niet in de war, dit is waar ze zin in heeft, maar ze heeft blijkbaar niet het lef te leven naar haar eigen moraal. Dus speelt ze wat toneel. Kijk naar de daden, niet de woorden!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88507244
Je moet accepteren dat het uit is in plaats van je gedragen als een zielig hondje.
pi_88507402
Ik moet haar ook aan de kant zetten, dat besef ik me ook wel. Maar gek genoeg hou ik nog echt zoveel van haar dat ik dat ergens niet wil. Maar het moet gewoon... ze heeft me bedrogen, belogen, en gaat nog geen dag na de breuk vrolijk verder met haar leven alsof de laatste 8 jaar niks heeft voorgesteld. Ik (en haar omgeving) had dit echt zo niet verwacht van haar, het is (was) zo'n lief meisje eigenlijk. Zelfs haar 2 beste vriendinnen en haar zusje zijn kwaad op haar. Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder en botter ik het van haar vind dat ze toch uit eten gegaan is met hem gister. En wie weet wat er allemaal nog meer gebeurd is...
Vannacht eindelijk wel weer een keer goed geslapen, maar schrok om 5 uur wel even wakker, en dan vraag ik me toch af waar ze uithangt.

Het liefst zou ik haar een brief schrijven, met hoe ik over de situatie denk, over mijn gevoelens en hoe ze hier zo makkelijk en respectloos naar mij toe mee kan omgaan. En waarom ze, ondanks mijn verzoek om uit respect voor mij (maar ook voor haarzelf) zowel van mij, als van hem afstand te nemen, zelfs diezelfde avond nog met hem uit eten gaat! Maar ik denk dat dat ook weer geen zin heeft, ze trekt zich er toch niks van aan. Daarnaast moet ik denk ik echt gaan proberen haar te negeren, hoe moeilijk ook. Aan de andere kant mag ze best weten hoe ik me voel natuurlijk, ik wil niet dat haar schuldgevoel weggaat, ze mag best wel gaan beseffen wat ze me aandoet. Ik weet niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.

Dit is echt zo'n kutsituatie, verdomme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')