Jawel, vorige week dinsdag heeft ze het uitgemaakt, anderhalve week daarvoor op zaterdagavond is het gebeurd. Overigens zegt ze dat er het weekend erop niks gebeurd is.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:36 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, ze is eigenlijk niet vreemd gegaan want jullie waren officieel niet samen. Of las ik het verkeerd?
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:31 schreef jeice het volgende:
Ik ben niet echt boos op haar... Tenminste, niet als ze in herhaling valt! Ik heb haar die misstap al vergeven en gezegd dat ik wil vechten voor onze relatie. Ik vind die misstap niet leuk natuurlijk, en dat heb ik wel kenbaar gemaakt, maar ik wil ervoor gaan. Zij zegt ook dat ze ervoor wil gaan maar als ze vervolgens contact houdt met die gozer, 'm blijft SMSen en bellen en tot overmaat van ramp met moeder en zusje een gepland (1,5 maand geleden gepland) weekendje had (afgelopen weekend) in dezelfde stad als die kroeg staat, EN ook nog naar die kroeg gaat. Dan begin ik daarover natuurlijk wel m'n twijfels te krijgen.
Dit.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
Dit.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
Ja ok, hier heb ik ook over nagedacht en daar ben ik het zeker ook wel mee eens. Als ik tegen haar zeg dat het me pijn doet dat ze achteraf nog steeds contact heeft met 'm geeft ze ook wel toe dat dat lullig voor me is, en niet zo handig van haar. Maar aan de andere kant zegt ze ook weer dat er niks speelt. Ze vond het ook lullig voor hem om het contact te verbreken, omdat ze hem als een goede vriend ziet. Belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Je wordt gewoon gebruikt door d'r, dat denk ik ervan.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
An jezelf te wijten of niet. Ik vrees dat er geen leven meer zit in die relatie. Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en ermee kappen.
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?
je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
Ze zijn weer samen. Lastig he, zo'n lange TSquote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?
je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
Maar ze gaat er geen 100% voor als ze tig keer per dag met hem belt en smst en geheim doet met haar telefoon (meenemen naar badkamer e.d. waar ze dat voorheen niet deed).quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef jeice het volgende:
[..]
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.
Ik heb ook gezegd dat ze dit niet moet doen om nog even te profiteren van het huis waar ik in woon, of mijn auto. Kom ik erachter dat ze me besodemietert dan trap ik haar eruit, wil ik m'n auto terug, en wil ik haar nooit meer zien, hoe hard ook. Dat weet ze ook en zij wil, als het dus fout loopt, absoluut vrienden blijven. Als ze het oprecht probeert en er 100% voor gaat is dat misschien nog mogelijk, anders absoluut niet.
Het is ook zwaar. Ik kan gewoon niet geloven dat ze ineens zo omgeslagen is. Dan moet er wel iets van verliefdheid in het spel zijn. Maar zelfs dat vind ik niet onoverkomelijk. Dan kan je nog steeds werken aan je relatie. Je kan er niet altijd wat aan doen. Al ben je wel zelf altijd bij het zoenen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef craftyvirus het volgende:
van die verschrikkelijke bargasten, regelen wel altijd de meest lekkere chicks... PICS!
nee ff serieus, na 8 jaar is het onmogelijk dat ze zo doet, zonder dat ze eigenlijk de hoop al heeft opgegeven. Het klinkt alsof ze voor jou, het een 2de kans geeft, maar het eigenlijk zelf niet ziet zitten...
toch moeten er nog steeds redenen zijn waardoor jullie 8 jaar geleden op elkaar vielen. Probeer daar aan terug te denken, en daar iets mee te verzinnen. Desnoods neem je haar als verrassing ergens mee naar toe. Jullie eerste date plek ofzo...
En wat er al meerdere keren is geopperd, blijf niet te lang trekken aan een dood paard!
Succes man, lijkt me zwaar.
Nee ok dat weet ik ook wel. M'n broertje zei ook meteen: ah joh er zijn nog honderduizenden vrouwen, komt helemaal goed! Maar je begrijpt dat ik daar op dit moment niet aan wil denken. Daarnaast is het dus het gevoel dat er nog wel iets zit, maar zo ongrijpbaar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...
Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Mjah voor dat eerste ben ik ook bang, al zegt ze echt dat ze het niet doet uit schuld oid, maar dat ze het echt wil proberen omdat ze wel degelijk nog iets voor me voelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...
zoiets?
De meeste hoeren doen dat dagelijks tegen hun zin in hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef jeice het volgende:
je gaat toch ook niet tegen je zin in met iemand seks hebben lijkt me?
Dat controleren vind ik ook nogal ernstig ja. TS, kies gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Of je gaat ervoor en houdt op haar te controleren en je gaat je best doen. Of je kapt ermee.
Weet je niet, ligt heel erg aan haar persoonlijkheid, alleen TS kan dt een beetje beoordelen. Maar zelfs al gaat ze niet vreemd, de relatie is dood.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:08 schreef resque het volgende:
Zij gaat al verder vreemd dan alleen zoenen denk ik hoor. Verder is de relatie die jullie weer willen opbouwen niet meer mogelijk, bestaat uit leugens en wantrouw.
Zit niks op dan allebei lekker eigen weg te gaan en door te gaan. Exit met dat mens... beetje vreemd gaan... Heb ik zo'n hekel aan eh... zwak...
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
TS is inderdaad een flinke knul.quote:
Héééél waar inderdaad. Met name dat ze zelf de schuld niet wil dragen, maar juist allerlei zaken ineens erbij haalt zodat zij haar schuldgevoel probeert wit te wassen. Mevrouw heeft afgelopen tijd haar onvrede niet laten blijken maar gaat het ineens botvieren op een of andere kerel, waarna TS gewoon mooi de schuld krijgt ervoor. En da's vuil.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Als zij werkelijkwaar slechts 1 keer met die man gezoend heeft uit woedde, en verder alleen contact met hem heeft, dan vind ik niet dat je van een gebrek aan respect kunt spreken.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:42 schreef Xennia het volgende:
Ze had allang uit zichzelf het contact met de barman moeten verbreken. Uit respect voor jou. En om jullie relatie een ware kans te geven, zoals ze beweert te doen.
Nee, dit wordt niets meer. Er zijn geen diepe gevoelens meer en geen respect. Ik zou haar dumpen voor ze jou dumpt.
Nou ik heb dus wel in een flinke dip gezeten (op het persoonlijke vlak, niks met haar te maken). Ik denk wel dat dat er mee te maken heeft gehad dat ik het niet gezien heb. Ik heb wel altijd het idee gehad dat het goed zat, maar echt blij kan ik het niet noemen. Stom genoeg zie ik nu pas in wat een ideale vrouw ik heb gehad: nooit zeuren als er zomaar vrienden over de vloer kwamen, deed veel in huis, was echt een maatje van me. Maar gek genoeg ben ik het vanzelfsprekend gaan vinden en ben ik de laatste 1-2 jaar minder moeite in de relatie gaan steken.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef Morphs het volgende:
Ik heb nog niet het antwoord gezien op de vraag hoe het kan dat ze opeens zo zakelijk is.
Hier het antwoord: waarschijnlijk was ze tijdens de relatie al begonnen met afsluiten. Zodra een relatie slecht gaat, gaan vrouwen de boel al afsluiten terwijl ze het nog wel een kans blijven geven. Als het dan uiteindelijk toch niet verbetert en de vrouw zich eigenlijk al helemaal over de relatie heen heeft gezet, dan maakt ze het keihard uit. Voor een man komt dat dat volledig uit het niets (hoewel je blijkbaar in de periode daarvoor niet hebt gemerkt dat zij ontevreden was).
Voor haar is het ook makkelijker om nu koud en afstandelijk te blijven, anders raakt ze er weer teveel in betrokken en ze heeft er (nog) geen vertrouwen in. En dan heb je ook nog dat vreemdga-ding. Dat is vooral een gevolg van de relatie vrees ik. Te weinig spanning, aandacht, iets in die richting.
Vervelend dat je acht jaar in elkaar geinvesteerd hebt en dan moet kiezen of je er wel of niet mee doorgaat. Was jij eigenlijk wel blij met de relatie? Dus zo blij dat je bereid was moeite in haar te steken..
Goed werk!quote:
Wat mij opvalt is dat TS na 8 jaar spreekt over MIJN huis en MIJN auto.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...
Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Geeft niet, dit is heel normaal. Het gaat kriebelen en dan word je lid!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn, ik lurk hier al een tijdje rond, maar nooit zelf een account aangemaakt. Omdat ik nu met een probleem zit toch maar wel gedaan...
Dat dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekker eruit, uithuilen en opnieuw beginnen.
Vrouwen zijn goed in het zo draaien dat hun niks te vewijten valt wanneer ze vreemdgaan. 'Als jij gewoon was meegegaan dan...'quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven.
Volgens mij ben je hier ook keihard gebruikt in het spelletje van haar met de barman... In de trend van... Barman wou niet meezoenen. Ze vraagt je mee naar bar met als reden om jou aan de barman te showen en om hem daardoor uit te dagen.quote:Werd het stil en gaf ze uiteindelijk toe: Ja, ik heb met hem gezoend. Ik kon wel door de grond zakken. Tot overmaat van ramp zei ze ook nog dat het niks voorstelde. Zij nam het initiatief maar hij deed niet mee omdat "ze een relatie had". Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven. Dat was anderhalve week voordat ze het uitmaakte. Gek genoeg vroeg ze me een week later mee naar dezelfde kroeg, terwijl ik dus van niks wist. Ik ben wel verschrikkelijk boos op d'r geworden in dat gesprek, en gek genoeg zei ze een dag later dat ze dat prettig vond, en dat dat haar aan het denken heeft gezet.
Chapeau trouwens. Let wel kan nog steeds alle kanten op...quote:
Heeft ze mooi de tijd een prepaid sim te halen voor haar undercoverlover...quote:We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken
Als jullie na 8 jaar relatie niet kunnen communiceren is het tijd om eens een ander te zoeken.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende: Al nam ik het haar wel kwalijk dat ze dit nooit eerder echt DUIDELIJK geventileerd had.
Ik zal het nieuws morgen in de gaten houden.quote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef _Fonz het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
Sinds ze de relatie verbrak heb ik me niet echt bezig gehouden met hobbies nee, ik heb alleen maar aan haar en ons gedacht idd. Misschien moet ik maar een nieuwe hobby gaan zoeken jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paracetemol het volgende:
Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.quote:Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.
Take care TS. Keep your head up.
Herkenbaar dat willen alle vrouwen vaak het liefst. Omdat zoals je zelf al zegt ze zichzelf erg schuldig gaan voelen.quote:Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
uit het verhaal te lezen heeft ze allang afscheid genomen, en heeft zie inmiddels al gerommeld met andere mannen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Ga er maar vanuit dat jij door een dieper en langer rouwproces gaat dan zij. Mannen ervaren een relatiebreuk veel heftiger op de korte termijn. Maar, over anderhalf jaar heb jij haar volledig verwerkt en uitgespuugd, en zal zij nog altijd affectie voor je blijven voelen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef jeice het volgende:
[..]
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.
Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.
Supervervelend voor je, maar oh zo voorspelbaar. Zoals ik al zei:quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze.
Ze heeft het contact heel waarschijnlijk nooit afgekapt met hem en aangestuurd op de breuk. Zeker weten doe je het niet, maar als ze al na 9 uur na jullie breuk bij hem op de bank zit ga je rare dingen denken... Ik zou je maar alvast voorbereiden op meer slecht nieuws deze maand, want ik denk niet dat je kersverse ex er lang gras over zal laten groeien wat betreft de barman. Uithuilen... yeah right. Ze laat wel gelijk zien wie ze echt is en dat, wanneer het erop aankomt, ze totaal geen respect heeft voor jullie relatie en de nasleep. Trek er je conclusies uit.quote:Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Inderdaad. Alles zo snel mogelijk afkappen zodat jij er iig geen of zo min mogelijk last meer van hebt. Ik zou haar zeker weten niet met fluwelen handschoenen behandelen. Ze houdt tenslotte ook geen rekening met jou(w gevoelens). Uit je verhaal lijkt het erop dat ze doet alsof ze zo enorm in de war is, maar eigenlijk heel goed weet waar ze mee bezig is. Dat blijkt wel uit dat etentje dat per sé door moet gaan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Precies, dan heeft ze tenminste een reden om uit te gaan huilen bij onze barvriend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef Xennia het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
Je maakt hier een vrij elementaire fout. Mensen en hun 'aard' definieer je aan hun gedrag en voorheen was jij voor haar een bijzonder persoon. Ze was altijd al een egoïstisch kutwijf, alleen niet tegen jou. Denk er eens goed aan hoe ze anderen heeft behandelt in de 8 jaar dat jullie bij elkaar waren, ik durf te wedden dat je een patroon gaat zien. Dit is heel belangrijk voor je volgende relatie, dat je daar een les uit trekt. Het kutwijf wat aardig tegen je doet is niet stiekem best ok en alleen jij hebt dat door, het is een manipulatief kutwijf, da's nog erger.quote:Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
[...]
Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/
Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |