Ze zijn weer samen. Lastig he, zo'n lange TSquote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?
je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
Maar ze gaat er geen 100% voor als ze tig keer per dag met hem belt en smst en geheim doet met haar telefoon (meenemen naar badkamer e.d. waar ze dat voorheen niet deed).quote:Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef jeice het volgende:
[..]
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.
Ik heb ook gezegd dat ze dit niet moet doen om nog even te profiteren van het huis waar ik in woon, of mijn auto. Kom ik erachter dat ze me besodemietert dan trap ik haar eruit, wil ik m'n auto terug, en wil ik haar nooit meer zien, hoe hard ook. Dat weet ze ook en zij wil, als het dus fout loopt, absoluut vrienden blijven. Als ze het oprecht probeert en er 100% voor gaat is dat misschien nog mogelijk, anders absoluut niet.
Het is ook zwaar. Ik kan gewoon niet geloven dat ze ineens zo omgeslagen is. Dan moet er wel iets van verliefdheid in het spel zijn. Maar zelfs dat vind ik niet onoverkomelijk. Dan kan je nog steeds werken aan je relatie. Je kan er niet altijd wat aan doen. Al ben je wel zelf altijd bij het zoenen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef craftyvirus het volgende:
van die verschrikkelijke bargasten, regelen wel altijd de meest lekkere chicks... PICS!
nee ff serieus, na 8 jaar is het onmogelijk dat ze zo doet, zonder dat ze eigenlijk de hoop al heeft opgegeven. Het klinkt alsof ze voor jou, het een 2de kans geeft, maar het eigenlijk zelf niet ziet zitten...
toch moeten er nog steeds redenen zijn waardoor jullie 8 jaar geleden op elkaar vielen. Probeer daar aan terug te denken, en daar iets mee te verzinnen. Desnoods neem je haar als verrassing ergens mee naar toe. Jullie eerste date plek ofzo...
En wat er al meerdere keren is geopperd, blijf niet te lang trekken aan een dood paard!
Succes man, lijkt me zwaar.
Nee ok dat weet ik ook wel. M'n broertje zei ook meteen: ah joh er zijn nog honderduizenden vrouwen, komt helemaal goed! Maar je begrijpt dat ik daar op dit moment niet aan wil denken. Daarnaast is het dus het gevoel dat er nog wel iets zit, maar zo ongrijpbaar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...
Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
Mjah voor dat eerste ben ik ook bang, al zegt ze echt dat ze het niet doet uit schuld oid, maar dat ze het echt wil proberen omdat ze wel degelijk nog iets voor me voelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...
zoiets?
De meeste hoeren doen dat dagelijks tegen hun zin in hoor.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef jeice het volgende:
je gaat toch ook niet tegen je zin in met iemand seks hebben lijkt me?
Dat controleren vind ik ook nogal ernstig ja. TS, kies gewoon voor jezelf.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Of je gaat ervoor en houdt op haar te controleren en je gaat je best doen. Of je kapt ermee.
Weet je niet, ligt heel erg aan haar persoonlijkheid, alleen TS kan dt een beetje beoordelen. Maar zelfs al gaat ze niet vreemd, de relatie is dood.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:08 schreef resque het volgende:
Zij gaat al verder vreemd dan alleen zoenen denk ik hoor. Verder is de relatie die jullie weer willen opbouwen niet meer mogelijk, bestaat uit leugens en wantrouw.
Zit niks op dan allebei lekker eigen weg te gaan en door te gaan. Exit met dat mens... beetje vreemd gaan... Heb ik zo'n hekel aan eh... zwak...
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
TS is inderdaad een flinke knul.quote:
Héééél waar inderdaad. Met name dat ze zelf de schuld niet wil dragen, maar juist allerlei zaken ineens erbij haalt zodat zij haar schuldgevoel probeert wit te wassen. Mevrouw heeft afgelopen tijd haar onvrede niet laten blijken maar gaat het ineens botvieren op een of andere kerel, waarna TS gewoon mooi de schuld krijgt ervoor. En da's vuil.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Als zij werkelijkwaar slechts 1 keer met die man gezoend heeft uit woedde, en verder alleen contact met hem heeft, dan vind ik niet dat je van een gebrek aan respect kunt spreken.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:42 schreef Xennia het volgende:
Ze had allang uit zichzelf het contact met de barman moeten verbreken. Uit respect voor jou. En om jullie relatie een ware kans te geven, zoals ze beweert te doen.
Nee, dit wordt niets meer. Er zijn geen diepe gevoelens meer en geen respect. Ik zou haar dumpen voor ze jou dumpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |