quote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.
Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.
Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?
Geen idee, succes en de groeten.
BAM, deur achter haar dicht.
Kuthoer
Dat ze naar de barman zal gaan wanneer ze eruit wordt gezet is wel duidelijk. Maar daar zit ze nu ook al, dus het enige wat je moet doen is geen rekening meer met haar houden. Zij doet dat ook niet met jou. Ze is nu alleen gefocust op haar geluk, jij doet er al niet meer toe. Kut dat het 8 jaar heeft geduurd, maar nu zie je tenminste wat voor een loeder het is. Laat haar in ieder geval zien dat je haar gedrag niet accepteert en dat er consequenties aan vastzitten, anders zal ze over je heen blijven lopen. En ik zou het al helemaal niet accepteren dat zij misschien met die bargast heeft liggen vozen in jullie bed. Zoals al eerder gezegd: ze probeert je gewoon op te fokken zodat zij makkelijker uit de relatie kan stappen. Don't give in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.
Nou ja ik zit er ook steeds meer over te denken om het vandaag te doen, dan weet ze meteen wat ik van haar beslissing denk om toch uit eten te gaan met hem. Ik had nog ergens de hoop dat ze uiteindelijk zou beslissen om het niet te doen, maar niet dus. Absoluut geen ruggegraat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef mane het volgende:
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
wat dat betreft is het gedrag van TS nadat het uit ging wel handig: hij weet iig zeker dat ze nooit met hangende pootjes terug zal kerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef goofy_goober het volgende:
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
Goed planquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden.
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef michaelmoore het volgende:
O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos![]()
OK in plastic vuilniszakkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
Het is geen kwestie van wraak, maar een kwestie van haar niet zomaar meer in je huis willen aantreffen. Want je *zal* haar vergeven als ze zielig langskomt. Of dat iig proberen waarna je haar wellicht gaat haten. Ook al denk je nu van niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Tja, de ervaring leert dat sommigen nog al moeilijk van de gezamelijke spullen kunnen afblijven, als ze makkelijk het huis in kunnen als je er niet bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet.
Zij gaat niets inzien en ze gaat al helemaal geen spijt krijgen, ook niet als je haar het huis uit gooit en de auto terug eist. Je moet inzien dat je geen invloed meer op haar hebt. Het is over. Echt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.
Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel
De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
Ik kan begrijpen dat je geen wraakgevoelens hebt of gaat krijgen, maar dat staat los van de nieuwe sloten en haar spullen inpakken. Ik raad je echt aan om nieuwe sloten op de deuren te zetten.quote:Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |