abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88507949
Beter dat ze bij hem gaat slapen als met hem in jouw bed. Ze verdiend je gastvrijheid en je auto niet.

En stop met dat 8 jaar ding. Zij had ook 8 jaar met jou maar dat kan haar nu ook niks meer schelen hoor. Kies voor jezelf!
Haters gonna hate.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:13:23 #102
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88508115
Liefde doet gekke dingen met je he, je weet dat je beter afstand kunt bewaren en verder kunt gaan met je leven, maar daar staat je hoofd helemaal niet naar en je wilt gewoon dat alles weer goed komt.
Maar het wordt er echt niet beter op als je constant contact houdt, ruzies maakt, verwijten over en weer maakt en steeds het nest in duikt met elkaar en jaloers alles in de gaten houdt.

Het is - voor nu - voorbij, kut van al die jaren, vervelend dat ze zichzelf niet lijkt en nog rotter dat het ook niet meer lijkt goed te komen, maar zo liggen de kaarten nou eenmaal.
Je kunt je het beste gewoon zakelijk opstellen, die sleutels terugeisen en dan ziet ze zelf maar of ze bij d'r ouders gaat wonen of bij die gozer.
Feit blijft gewoon dat jij straks nog dieper in de shit zit doordat je iedere seconden met d'r bezig blijft, ook al is het voorbij en ik begrijp best dat je alles wilt doen om het weer goed te krijgen/maken, maar de bal ligt bij haar en daar kun jij verder niets aan doen.

Bescherm jezelf gewoon en verbreek dat contact en laat haar maar aan zet, voor zover je dat nou zou moeten willen.
Dit zijn van die typische dingen waar je over een jaar over lacht en denkt, hoe kan het dat ...
Het is gewoon kut nu, maar het wordt alleen maar erger als je zo betrokken blijft bij haar en op die manier denkt zij, he ik probeer het gewoon bij die barman en als het toch tegenvalt kan ik altijd nog terug en daar moet je jezelf te goed voor vinden.
pi_88509760
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.

Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.

Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?

Geen idee, succes en de groeten.

BAM, deur achter haar dicht.

Kuthoer :r
_O- _O_ ^O^
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:05:09 #104
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88509919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.
Dat ze naar de barman zal gaan wanneer ze eruit wordt gezet is wel duidelijk. Maar daar zit ze nu ook al, dus het enige wat je moet doen is geen rekening meer met haar houden. Zij doet dat ook niet met jou. Ze is nu alleen gefocust op haar geluk, jij doet er al niet meer toe. Kut dat het 8 jaar heeft geduurd, maar nu zie je tenminste wat voor een loeder het is. Laat haar in ieder geval zien dat je haar gedrag niet accepteert en dat er consequenties aan vastzitten, anders zal ze over je heen blijven lopen. En ik zou het al helemaal niet accepteren dat zij misschien met die bargast heeft liggen vozen in jullie bed. Zoals al eerder gezegd: ze probeert je gewoon op te fokken zodat zij makkelijker uit de relatie kan stappen. Don't give in.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88510052
Als jij alles betaalt (nouja, haar auto en haar huis) heb jij degelijk het recht om het terug te nemen, ik zou haast zeggen de plicht tegenover jezelf, zodat niet nog meer genaaid te worden. Ja, het was een lange relatie, maar door de manier waarop zij met jou omgaat verdient ze deze priveleges van jou niet. Doe maar wat Vosss zegt, want anders blijft ze jou naaien.

De enige reden dat ze 'eerlijk' wilt zijn is omdat ze zich schuldig voelt en toch maar een excuus wilt hebben om lekker door te gaan waarmee ze bezig is (daarom dat ze jou ook boos wil laten worden). Neem jouw spullen terug en kap het contact af, zonder ruzie van jou kant, gewoon zeggen "dit trek ik niet, ik ben er klaar mee, het beste nog". Meer hoeft het niet te zijn.
pi_88513434
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_88515585
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef mane het volgende:
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
Nou ja ik zit er ook steeds meer over te denken om het vandaag te doen, dan weet ze meteen wat ik van haar beslissing denk om toch uit eten te gaan met hem. Ik had nog ergens de hoop dat ze uiteindelijk zou beslissen om het niet te doen, maar niet dus. Absoluut geen ruggegraat.

Bellen heb ik ook over gedacht, maar dat is toch weer persoonlijker en dan loopt het misschien weer anders? Aan de andere kant kan ik dan idd wel duidelijk uitleggen hoe en waarom... rustig blijven kan ik opzich toch wel
pi_88517364
Hoe sneller je het gedaan hebt, hoe eerder je het ook van je af kan zetten. Vooral als je in een telefoongesprek rustig en duidelijk kan uitleggen hoe je er nu tegenover staat.. Probeer je niet te laten meeslepen in emotionele chantage dingen.. Als het je lukt, voel je je vast al beter. Voor jezelf opkomen, op een rustige manier, maakt altijd dat je je sterker en beter voelt.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:16:09 #109
247160 Just-Lost
will never forget
pi_88517446
Echt een TE herkenbaar verhaal... Nagenoeg hetzelfde overkomen, tot op detail.
Ik kan je maar één ding aanraden, zorg alsjeblieft zo snel mogelijk dat je het geld en de spullen die van jou zijn bij haar weghaalt.
Je ex is niet meer de persoon waar jij samen mee bent geweest, ook niet meer die persoon die normaal gesproken alles eerlijk zou delen. Zij kiest nu voor zichzelf, keihard. Als jij dat vanaf nu ook niet gaat doen, dan gaat het je nog meer geld kosten dan dat het waarschijnlijk al gaat doen.

Het doet heel veel pijn, het gaat nog veel meer pijn doen en je snapt totaal niet wat er allemaal in haar hoofd om gaat... maar het punt is dat je dat ook nooit Gaat snappen. Wees zakelijk, want echt... je krijgt er spijt van als je het niet doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Just-Lost op 09-11-2010 15:29:46 ]
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_88517655
Ze heeft al lang voor die vent gekozen, maar ze moet eerst haar oude schoenen even weggooien. Jij bent die paar oude schoenen TS.
pi_88520147
Je ex is duidelijk tot over haar oren verliefd op die barman. Maar omdat ze net twee maanden haar eigen bedrijfje heeft, jij haar onderdak en vervoer betaalt en ze nog geen zekerheid had over het bestaansrecht van de nieuwe relatie, heeft ze nog een tijd getwijfeld of ze wel bij je weg zou gaan. En in die twijfel-periode heeft ze je bedrogen en belogen. Toen jij daar achter kwam en wilde dat je het contact met de barman verbrak, werd je te lastig en heeft ze uiteindelijk de knoop doorgehakt en de relatie met jou verbroken. Uiteraard zat ze nog dezelfde dag bij die barman, ze is immers verliefd. En uiteraard snappen haar vrienden en familie niet wat ze aan het doen is, zij zijn immers niet verblind van verliefdheid.

Mocht je haar nog altijd terug willen, dan kun je m.i. weinig anders doen dan haar nu loslaten en hopen dat zodra haar verliefdheid over is, ze jou weer zal gaan waarderen/missen. Eerder gaat het niet worden, en als je nu door blijft emmeren tegen haar over hoe slecht en oneerlijk ze is, gaat het hem sowieso nooit meer worden.
pi_88520811
Ik denk dat TS zijn conclusie wel kan trekken na alle nuttige tips hier...

Ik ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren op je sms..
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:09:25 #113
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88521777
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
pi_88523862
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef goofy_goober het volgende:
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
wat dat betreft is het gedrag van TS nadat het uit ging wel handig: hij weet iig zeker dat ze nooit met hangende pootjes terug zal keren :')
pi_88524849
Zo`n figuur moet je niet terug willen idd.
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:50:50 #116
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_88525453
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden.
Goed plan
weest de sterkste, wees de wijste.
O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos :)

Ha , wraak is zoet *)

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 09-11-2010 18:57:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88526085
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef michaelmoore het volgende:

O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos :)
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
Wellicht ook alvast haar dingen verzamelen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:07:16 #118
323876 michaelmoore
pi_88526166
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
OK in plastic vuilniszakken

Inderdaad, ik heb het ook al eens gedaan, mooiere wraak bestaat er niet, je loopt de hele avond met een gevoel van rechtvaardiging door het huis :s) :{w
Spullen verzamelen, alle aandenkens / vakantiefoto's mag ze hebben :7
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88531160
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.

Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken :+
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel :P) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel :)

De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.

Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
pi_88531411
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Het is geen kwestie van wraak, maar een kwestie van haar niet zomaar meer in je huis willen aantreffen. Want je *zal* haar vergeven als ze zielig langskomt. Of dat iig proberen waarna je haar wellicht gaat haten. Ook al denk je nu van niet.

Sleutels inleveren kan natuurlijk ook.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:56:25 #121
323876 michaelmoore
pi_88531506
quote:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet.
Tja, de ervaring leert dat sommigen nog al moeilijk van de gezamelijke spullen kunnen afblijven, als ze makkelijk het huis in kunnen als je er niet bent
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:07:20 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88531993
Wacht effe, dus je soon-to-be-ex zit nu in jouw huis met die barzak? :{ Ik had ze er vandaag nog allebei uitgesodemieterd. Je laat wel over je heen lopen zeg. Die chick kan doen wat ze wil zonder dat haar een strobreed in de weg wordt gelegd. En waarom bel je haar niet om de boodschap over te brengen? Het is niet dat jullie volslagen vreemden zijn van elkaar.
pi_88532039
quote:
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.

Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken :+
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel :P) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel :)

De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.

Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
Zij gaat niets inzien en ze gaat al helemaal geen spijt krijgen, ook niet als je haar het huis uit gooit en de auto terug eist. Je moet inzien dat je geen invloed meer op haar hebt. Het is over. Echt.
pi_88532385
Verbreek alle contact, gooi haar uit je leven.

Klaar.
pi_88535895
quote:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Ik kan begrijpen dat je geen wraakgevoelens hebt of gaat krijgen, maar dat staat los van de nieuwe sloten en haar spullen inpakken. Ik raad je echt aan om nieuwe sloten op de deuren te zetten.

Ook kun je nadenken over een uiterste datum waarop zij al haar eigen spullen moet hebben opgehaald. Anders blijft er constant maar wat liggen en is het voor jou veel moeilijker om afstand te nemen.

Pak desnoods zelf alles in wat van haar is, zet het klaar in de gang/zolder/kelder waar dan ook... en laat haar weten dat ze haar spullen kan ophalen, uiterlijk dus op een bepaalde datum.

Sterkte gewenst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')