abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88284361
Ok ik zal eerlijk zijn, ik lurk hier al een tijdje rond, maar nooit zelf een account aangemaakt. Omdat ik nu met een probleem zit toch maar wel gedaan...

Ik heb nu zo'n 8 jaar een relatie met mijn vriendin, waarvan de laatste 4 samenwonend. Zelf zit ik de laatste 2 jaar niet echt lekker in m'n vel, maar met de relatie leek alles opzich wel goed te gaan. Tot vorige week dinsdag. Ik kwam uit m'n werk en ze vertelde me dat ze (iig voor een tijdje) met onze relatie wilde stoppen. Dat kwam natuurlijk even als een mokerslag. Reden daarvoor was dat ik zeker het laatste jaar nogal laks was geweest richting haar (weinig aandacht) en het huishouden bijvoorbeeld. Steeds laat thuis uit werk (dit ivm lange reistijden). Ik liep vaak te mokken als ze vroeg of ik ergens mee naartoe wilde. Ik kon eigenlijk niks anders dan haar gelijk geven, want dat was ook echt zo. Al nam ik het haar wel kwalijk dat ze dit nooit eerder echt DUIDELIJK geventileerd had. Daarom voelde het ook alsof ik niet echt een 2e kans kreeg.

Ik heb haar nog wel elke dag gesproken sinds dat het uit ging, maar ik vond haar koel en zakelijk. "je hebt het er zelf naar gemaakt" en "had je dat maar eerder ingezien" waren uitspraken die voorbij kwamen. Ze kon er ook geen traan meer om laten, toonde geen emotie. Ik kon daar slecht tegen. Na 3 dagen thuiszitten (ik was er echt kapot van) en huilbuien besloot ik iig wat aan mezelf te gaan doen. Ik heb het hele huis opgeruimd, wassen gedraaid, zooi weggebracht naar de gemeentereiniging en alles wat ik voelde op papier gezet voor haar, 9 kantjes vol (niks voor mij kan ik vertellen) Toen ik haar dat vertelde aan de telefoon vond ze het opzich wel leuk om te horen, maar het leek haar echt niks te doen. Ze vertelde me nog eens dat ze me echt zat was, en dat er heel wat moest veranderen voor ze uberhaupt maar een poging deed tot terugkomen. IK moest eerst gelukkig zijn eer ze terug zou komen. En dan zou ze de eerste tijd niet eens samen willen wonen met me, maar dan meer via dates enzo. Toen ik vroeg of er misschien een ander in het spel was ze ze nee.

Toen raakte ik aan de praat met haar beste vriendin, ik moest ook m'n ei kwijt. Die zei al dat ze haar niet echt terugkende, ze vond haar ook koel en zakelijk, een echt ijskonijn. Maar... zei ze: "ze heeft wel aandacht". Ik was natuurlijk ook niet gek geweest in die dagen, je gaat zoeken naar dingen en ik zag dat ze op d'r Hyves berichtjes had gekregen van een barman van de kroeg waar ze met vriendinnen graag heen ging, op zo'n 45-60km rijden van ons huis af. Ik vroeg aan d'r vriendin of hij dat was en ja hoor, hij was het. Ik heb haar er 's avonds mee geconfronteerd, en gevraagd of er toch niet meer aan de hand was. Nadat ik door ben gaan vragen (was het alleen praten, of ook flirten, was het zelfs zoenen??) Werd het stil en gaf ze uiteindelijk toe: Ja, ik heb met hem gezoend. Ik kon wel door de grond zakken. Tot overmaat van ramp zei ze ook nog dat het niks voorstelde. Zij nam het initiatief maar hij deed niet mee omdat "ze een relatie had". Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven. Dat was anderhalve week voordat ze het uitmaakte. Gek genoeg vroeg ze me een week later mee naar dezelfde kroeg, terwijl ik dus van niks wist. Ik ben wel verschrikkelijk boos op d'r geworden in dat gesprek, en gek genoeg zei ze een dag later dat ze dat prettig vond, en dat dat haar aan het denken heeft gezet.

Ze wilde dus een pauze, maar ik trok dat niet meer en heb haar zondag voor de keuze gesteld: Of wij gaan proberen onze relatie (en huis, auto, etc.) van 8 jaar te redden, of we gaan nu definitief uit elkaar. Ze had er zelf dat weekend ook over nagedacht en vond dat ik een 2e kans verdien, dus zij wilde dat ook wel proberen. Vooral omdat ik zo m'n best deed de laatste week. Alleen dan voorlopig niet bij elkaar slapen. Dat vond ik al raar. Verder zei ze dat het "gevoel" terug moest komen, en dat dat moeilijk ging worden. Ze kon dus niks beloven.

Nu doet ze in mijn ogen vreemd en verdacht de laatste dagen. Haar belgeschiedenis wordt steeds gewist. Ze heeft 2 telefoonnummers van die gozer, waarvan 1 met de naam van de kroeg. Bij die laatste krijgt ze SMSjes als: "lekker gedroomd" en "jammer van de afstand he". Ik heb haar hier al mee geconfronteerd en dan lult ze zich er opzich wel uit met argumenten als: "met die afstand bedoelt hij dat het jammer is dat ik niet zomaar even een drankje kan doen in de kroeg". Vervolgens zegt ze dat ik haar wel moet vertrouwen als dit moet gaan werken. Verder neemt ze de telefoon ook ineens mee de douche in, terwijl ze voorheen 'm overal liet slingeren. Ze hebben elkaar afgelopen maandag ook 6 of 7 keer gebeld en dan krijg ik te horen dat het niet lukte om 'm te pakken te krijgen, vandaar de lijst met oproepen. En toen dat wel lukte heeft ze schijnbaar gezegd dat ze minder wilde SMSen en bellen om haar relatie met mij te redden. Volgens haar heeft die gozer ook tegen haar gezegd dat ze voor onze relatie moet gaan.

Als ik het stuk zo teruglees moet ik eigenlijk wel weten hoe laat het is, maar ergens kan ik het van haar niet geloven dat ze het doorzet. We hebben toch een en ander opgebouwd, waarom zou ze dat opgeven voor een barman die elke weekend wel iemand heeft. Op mijn voorstel om dan maar eens een week lekker op vakantie te gaan met z'n tweeen (even uit de vertrouwde omgeving) is ze dan wel weer enthousiast. Of zoals gister een dagje naar het strand, vond ze ook leuk, al leek ze er met haar gedachten niet helemaal bij.

Wat moet ik doen, moet ik zelf de stekker eruit trekken? Moet ik haar achtervolgen om 'r op heterdaad te betrappen? Of proberen m'n wantrouwen te onderdrukken en het 1 of 2 weken aanzien? Ze blijft maar hetzelfde reageren en zeggen dat ze haar best aan het doen is, maar tegelijkertijd blijft ze negatief over de toekomst van onze relatie, en zegt ze ook glashard dat ze bijvoorbeeld op seksgebied absoluut geen zin in me heeft. En het gevoel lijkt ook nog niet echt terug te komen. Advies? Mensen die dit herkennen?

P.S. Sorry voor de lap tekst :)
  woensdag 3 november 2010 @ 13:28:01 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88284488
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...

zoiets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88284493
Als ik het zo lees, dan geef je zelf het antwoord al.
Toevalligheden bestaan niet zeg ik altijd, ik ben bang dat je vermoedens juist zijn.
  Forum Admin woensdag 3 november 2010 @ 13:28:19 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_88284494
Samenvattend klinkt het mij gewoon in de oren dat het voorbij is TS. Trekken aan een dood paard.
Zij ziet de relatie niet echt meer zitten. Jij vertrouwd haar niet (meer) Geen fundering voor een relatie.
pi_88284515
Stekker eruit, uithuilen en opnieuw beginnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_88284516
Persoonlijk, houd de eer aan jezelf en abort mission.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_88284528
-edit- niet nodig

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 03-11-2010 13:35:20 ]
pi_88284531
Samenvatting?
Als je zeker bent dat ze vreemdgaat dan zou ik zoveel mogelijk wijven neuken en haar dit vertellen.

Oh ja zonder condoom natuurlijk. :Y
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  woensdag 3 november 2010 @ 13:29:45 #9
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88284543
Je wordt gewoon gebruikt door d'r, dat denk ik ervan.
pi_88284611
Ik ben niet echt boos op haar... Tenminste, niet als ze in herhaling valt! Ik heb haar die misstap al vergeven en gezegd dat ik wil vechten voor onze relatie. Ik vind die misstap niet leuk natuurlijk, en dat heb ik wel kenbaar gemaakt, maar ik wil ervoor gaan. Zij zegt ook dat ze ervoor wil gaan maar als ze vervolgens contact houdt met die gozer, 'm blijft SMSen en bellen en tot overmaat van ramp met moeder en zusje een gepland (1,5 maand geleden gepland) weekendje had (afgelopen weekend) in dezelfde stad als die kroeg staat, EN ook nog naar die kroeg gaat. Dan begin ik daarover natuurlijk wel m'n twijfels te krijgen.

Ik heb haar gevraagd eerlijk te zijn en ze zegt ook dat ze dat is, de symptonen zijn er alleen niet naar. Al besef ik me wel dat je in dit soort gevallen soms dingen gaat zien die er inderdaad niet zijn...
pi_88284627
tjah 2 mogelijkheden:

Of je gaat ervoor en houdt op haar te controleren en je gaat je best doen. Of je kapt ermee.
pi_88284632
Wel jammer dat het zo moet lopen na 8 jaar ;(
pi_88284654
Die zit geile mmsjes te sturen vanuit de douche :D

Maar goed, het is wel aan jezelf te wijten natuurlijk, het is gewoon haar woede en onmacht die er nu uitkomt, en misschien durft ze niet zo goed resoluut te zijn (ook om het huis en auto en hoop gedoe). Maar zeker nu ze er 'weer voor wil gaan' en nog steeds zeer regelmatig contact met hem heeft en alles loopt te verstoppen kan je wel je conclusies trekken.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:36:03 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88284772
TS, ze is eigenlijk niet vreemd gegaan want jullie waren officieel niet samen. Of las ik het verkeerd?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88284834
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:36 schreef Keep_Walking het volgende:
TS, ze is eigenlijk niet vreemd gegaan want jullie waren officieel niet samen. Of las ik het verkeerd?
Jawel, vorige week dinsdag heeft ze het uitgemaakt, anderhalve week daarvoor op zaterdagavond is het gebeurd. Overigens zegt ze dat er het weekend erop niks gebeurd is.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:38:11 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_88284850
An jezelf te wijten of niet. Ik vrees dat er geen leven meer zit in die relatie. Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en ermee kappen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_88284879
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:31 schreef jeice het volgende:
Ik ben niet echt boos op haar... Tenminste, niet als ze in herhaling valt! Ik heb haar die misstap al vergeven en gezegd dat ik wil vechten voor onze relatie. Ik vind die misstap niet leuk natuurlijk, en dat heb ik wel kenbaar gemaakt, maar ik wil ervoor gaan. Zij zegt ook dat ze ervoor wil gaan maar als ze vervolgens contact houdt met die gozer, 'm blijft SMSen en bellen en tot overmaat van ramp met moeder en zusje een gepland (1,5 maand geleden gepland) weekendje had (afgelopen weekend) in dezelfde stad als die kroeg staat, EN ook nog naar die kroeg gaat. Dan begin ik daarover natuurlijk wel m'n twijfels te krijgen.
Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
pi_88284934
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je laat teveel met je spelen. Zij heeft best wat te eisen als jij zo laks bent geweest de afgelopen tijd, maar jij moet ook je argwaan niet wegstoppen en als ze zegt verder met jou te willen kan je imho best eisen dat ze gewoon het contact met hem verbreekt. Het is iig niet normaal om aan de ene kant te zeggen voor je relatie te gaan, maar wel nog smsen en meerdere malen bellen met de persoon waar je vreemd mee bent gegaan.
Dit.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:42:31 #19
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88285010
Ze vindt hem leuk. Ze zou graag wat met hem willen. Ze is graag bij hem.
Dat betekent niet dat ze verkeerde dingen (zoenen, sex) doet. Dat ligt geheel aan jou vriendin, en dat kun alleen jij inschatten.
Het is heel goed mogelijk dat ze alleen over en weer flirten, en zij dit blijft doen omdat ze zich er beter door voelt, maar ook weet waar de grens is, en die bewaakt.

Aan de andere kant ben ik het eens met de rest, er zit weinig tot geen leven meer in de relatie.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88285061
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit. :Y
pi_88285103
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ok, hier heb ik ook over nagedacht en daar ben ik het zeker ook wel mee eens. Als ik tegen haar zeg dat het me pijn doet dat ze achteraf nog steeds contact heeft met 'm geeft ze ook wel toe dat dat lullig voor me is, en niet zo handig van haar. Maar aan de andere kant zegt ze ook weer dat er niks speelt. Ze vond het ook lullig voor hem om het contact te verbreken, omdat ze hem als een goede vriend ziet. Belachelijk natuurlijk.

Waar ik denk ik de grootste moeite mee heb is het feit dat we na 8 jaar blijkbaar niet eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. Of misschien is ze wel eerlijk en zie ik gewoon teveel dingen, dat kan natuurlijk ook.
pi_88285146
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:29 schreef Lastpost het volgende:
Je wordt gewoon gebruikt door d'r, dat denk ik ervan.
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
An jezelf te wijten of niet. Ik vrees dat er geen leven meer zit in die relatie. Als ik jou was zou ik de eer aan mezelf houden en ermee kappen.
pi_88285199
hoe kan ze vreemd gaan als jullie uit elkaar zijn?

je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
pi_88285323
van die verschrikkelijke bargasten, regelen wel altijd de meest lekkere chicks... PICS!

nee ff serieus, na 8 jaar is het onmogelijk dat ze zo doet, zonder dat ze eigenlijk de hoop al heeft opgegeven. Het klinkt alsof ze voor jou, het een 2de kans geeft, maar het eigenlijk zelf niet ziet zitten...

toch moeten er nog steeds redenen zijn waardoor jullie 8 jaar geleden op elkaar vielen. Probeer daar aan terug te denken, en daar iets mee te verzinnen. Desnoods neem je haar als verrassing ergens mee naar toe. Jullie eerste date plek ofzo...

En wat er al meerdere keren is geopperd, blijf niet te lang trekken aan een dood paard!

Succes man, lijkt me zwaar.
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_88285350
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:

je ex houdt je gewoon een beetje aan het lijntje totdat ze een nieuwe vriend heeft.
We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.

Ik heb ook gezegd dat ze dit niet moet doen om nog even te profiteren van het huis waar ik in woon, of mijn auto. Kom ik erachter dat ze me besodemietert dan trap ik haar eruit, wil ik m'n auto terug, en wil ik haar nooit meer zien, hoe hard ook. Dat weet ze ook en zij wil, als het dus fout loopt, absoluut vrienden blijven. Als ze het oprecht probeert en er 100% voor gaat is dat misschien nog mogelijk, anders absoluut niet.
  woensdag 3 november 2010 @ 13:52:52 #26
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88285406
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Byte_Me het volgende:

Ze zijn weer samen. Lastig he, zo'n lange TS :')

@TS: Het laatste wat je moet doen is je 'zielig' op gaan stellen en naar haar pijpen dansen. Ik vind dat je minimaal mag eisen dat ze geen contact meer met die gast heeft. Als dat niet lukt (en ik denk eerlijk gezegd dat je je er beter op voor kunt bereiden dat je binnenkort weer single bent) denk ik ook niet dat je nog een relatie met haar 'wil'.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88285437
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:51 schreef jeice het volgende:

[..]

We zijn idd 6 dagen uit elkaar geweest ja. Maar goed, afgelopen zondag besloten dat we toch gaan proberen onze relatie te redden. Dan vind ik niet dat we uit elkaar zijn. Zij wilde ons ook (nog) niet zien als exen trouwens.

Ik heb ook gezegd dat ze dit niet moet doen om nog even te profiteren van het huis waar ik in woon, of mijn auto. Kom ik erachter dat ze me besodemietert dan trap ik haar eruit, wil ik m'n auto terug, en wil ik haar nooit meer zien, hoe hard ook. Dat weet ze ook en zij wil, als het dus fout loopt, absoluut vrienden blijven. Als ze het oprecht probeert en er 100% voor gaat is dat misschien nog mogelijk, anders absoluut niet.
Maar ze gaat er geen 100% voor als ze tig keer per dag met hem belt en smst en geheim doet met haar telefoon (meenemen naar badkamer e.d. waar ze dat voorheen niet deed).

Confronteer haar hiermee, eis van haar dat zij ook haar verantwoordelijkheid moet nemen voor de relatie en dus het contact met hem geheel moet verbreken als ze er nog wat van wil maken.

Wil ze dit niet kan je wel je conclusies trekken. En ga geen genoegen nemen met bullshit smoezen dat ze zo leuk met hem kan kletsen of het 'gewoon een vriend is'...
pi_88285474
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef craftyvirus het volgende:
van die verschrikkelijke bargasten, regelen wel altijd de meest lekkere chicks... PICS!

nee ff serieus, na 8 jaar is het onmogelijk dat ze zo doet, zonder dat ze eigenlijk de hoop al heeft opgegeven. Het klinkt alsof ze voor jou, het een 2de kans geeft, maar het eigenlijk zelf niet ziet zitten...

toch moeten er nog steeds redenen zijn waardoor jullie 8 jaar geleden op elkaar vielen. Probeer daar aan terug te denken, en daar iets mee te verzinnen. Desnoods neem je haar als verrassing ergens mee naar toe. Jullie eerste date plek ofzo...

En wat er al meerdere keren is geopperd, blijf niet te lang trekken aan een dood paard!

Succes man, lijkt me zwaar.
Het is ook zwaar. Ik kan gewoon niet geloven dat ze ineens zo omgeslagen is. Dan moet er wel iets van verliefdheid in het spel zijn. Maar zelfs dat vind ik niet onoverkomelijk. Dan kan je nog steeds werken aan je relatie. Je kan er niet altijd wat aan doen. Al ben je wel zelf altijd bij het zoenen natuurlijk.

Aan de ene kant weiger ik het dan ook op te geven, het is toch een relatie van 8 jaar En weet ik gewoon dat er iets in haar is wat nog van me houdt en gek op me is, dat is ze namelijk al die tijd wel geweest. Maar ik ga natuurlijk niet weken of zelfs maanden in onzekerheid leven.
pi_88285558
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...

Anders word je vroeg of laat doodongelukkig
pi_88285730
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Gast, ga ook niet leven in verleden. Je hebt het voornamelijk over een 'huis en auto samen' en 'het is wel 8 jaar'... Je moet bij elkaar blijven omdat je van elkaar houdt en het leuk hebt. Niet om materiële zaken of omdat je al zolang samen bent...

Nee ok dat weet ik ook wel. M'n broertje zei ook meteen: ah joh er zijn nog honderduizenden vrouwen, komt helemaal goed! Maar je begrijpt dat ik daar op dit moment niet aan wil denken. Daarnaast is het dus het gevoel dat er nog wel iets zit, maar zo ongrijpbaar is.

Ik laat 'r denk ik tot dit weekend sowieso maar met rust, zaterdag gaan we uit, dat wilde ze zelf (nee niet in die stad, maar in de stad waar het voor ons begonnen is zegmaar). Als ik dan nog niks voel van haar kant is het gauw afgelopen denk ik, iig van mijn kant, hoe moeilijk ook
pi_88285825
De enige reden dat ze zegt het nog te willen proberen is medelijden en schuldgevoel. Niet echt de basis voor een gelijkwaardige liefdevolle relatie.

Ik zou er mee kappen, maar het dan wel zelf uitmaken, niet wachten totdat zij zegt dat het echt over is.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  woensdag 3 november 2010 @ 14:05:22 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88285923
Waarom je een relatie zou willen met dit wijf is me een volslagen raadsel.

Een tijd niet goed in je vel zitten, dat kan. Er beide even niet aan werken, dat kan. Dat ze twee jaar jaar bek houdt, rond gaat sletten, en daarna jou voor een voldongen feit zet, en jou ook nog de schuld geeft, en halfslachtig reageert, kan niet.

Zie je niet wat voor een waardeloos wijf dit is om een relatie mee te hebben? Ze communiceert niet en is niet betrouwbaar. Je moet haar nog geen peuk geven. En jij plant nog steeds je toekomst met zo'n instabiel geval. Stop it now.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 3 november 2010 @ 14:08:28 #33
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88286071
Ze is overigens niet "ineens omgeslagen". Ze is gewoon goed in dingen voor jou verborgen houden. En we hebben allemaal onze geheimen. Maar over je relatie moet je kunnen praten, wat zij dus niet doet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 3 november 2010 @ 14:08:47 #34
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_88286083
Bovendien volet ze zich niet tot je aangetrokken op het seksuele vlak.
Reden genoeg om er een punt achter te zetten toch.

Als dat gevoel namelijk eenmaal weg is, komt dat maar heel moeilijk en langzaam weer terug en dat is wara het uiteindelijk om gaat toch?
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_88286472
Nou ja het is ook weer niet zo zwart wit dat ik haar als een verschrikkelijk wijf zie waar je niet mee om moet gaan. We zijn allebei fout geweest, ik heb haar te weinig aandacht gegeven de laatste tijd. Ik besefte pas wat ik moest missen toen het uit ging. Zij heeft daarentegen te weinig gecommuniceerd met me, en vreemdgegaan.

Ik wil er best nog voor gaan maar dan moet ik wel zeker weten dat zij dat ook wilt. Ze zegt van wel dus daar ga ik vanuit maar ik kan niet in haar hoofd kijken. Het weekend voor het over ging hebben we overigens nog prima seks gehad... je gaat toch ook niet tegen je zin in met iemand seks hebben lijkt me?
pi_88286519
TS, hoe oud ben je, en je vriendin?
  woensdag 3 november 2010 @ 14:27:10 #37
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88286819
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt :X. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_88286939
Ik ben 29, zij is 25

quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n 'probeerperiode' meegemaakt :X. Aan alles is te lezen dat ze er klaar mee is maar dat ze vind dat dat 'hoort'. Het is wachten op de problemen, het is duidelijk dat iets de 'schuld' moet krijgen voor haar, in dat opzicht is het een typische vrouw. Verder wil ze gewoon d'r oude schoenen niet weggooien voor ze nieuwe heeft. Die barman was vast spannend, maar is gewoon niet leuk genoeg gok ik.
Mjah voor dat eerste ben ik ook bang, al zegt ze echt dat ze het niet doet uit schuld oid, maar dat ze het echt wil proberen omdat ze wel degelijk nog iets voor me voelt.
  woensdag 3 november 2010 @ 14:39:25 #39
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_88287269
Ik maak hier wel uit op dat TS er geen behoefte aan heeft het uit te maken, op die reacties reageert hij immers niet. Dus dan vraag ik het maar letterlijk:

TS: Is dit voor jou een optie? Om te besluiten dat je er geen heil meer in ziet en de stekker eruit trekt?

Ik begrijp dat het lullig is maar als het na 8 jaar niet werkt, werkt het over nog eens 8 jaar nog steeds niet. Zorg dat je duidelijkheid hebt over die situatie met de barman en als dat niets oplevert kap er mee. Want zo ben jij de enige die er niet vooruit gaat maar juist achter blijft hangen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 3 november 2010 @ 14:48:16 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88287643
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:
dus je verslonst jezelf voor een aantal jaar, en mevrouw heeft er genoeg van wat zich blijkbaar 1 keer heeft geuit door een verdwaalde zoenpoging met een barman en nu ben je boos op haar...

zoiets?
Zoiets ja :')
pi_88287744
quote:
Op woensdag 3 november 2010 14:17 schreef jeice het volgende:
je gaat toch ook niet tegen je zin in met iemand seks hebben lijkt me?
De meeste hoeren doen dat dagelijks tegen hun zin in hoor.
pi_88292871
Zij gaat al verder vreemd dan alleen zoenen denk ik hoor. Verder is de relatie die jullie weer willen opbouwen niet meer mogelijk, bestaat uit leugens en wantrouw.

Zit niks op dan allebei lekker eigen weg te gaan en door te gaan. Exit met dat mens... beetje vreemd gaan... Heb ik zo'n hekel aan eh... zwak...
pi_88293069
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Of je gaat ervoor en houdt op haar te controleren en je gaat je best doen. Of je kapt ermee.
Dat controleren vind ik ook nogal ernstig ja. TS, kies gewoon voor jezelf.
  woensdag 3 november 2010 @ 17:14:25 #44
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88293083
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:08 schreef resque het volgende:
Zij gaat al verder vreemd dan alleen zoenen denk ik hoor. Verder is de relatie die jullie weer willen opbouwen niet meer mogelijk, bestaat uit leugens en wantrouw.

Zit niks op dan allebei lekker eigen weg te gaan en door te gaan. Exit met dat mens... beetje vreemd gaan... Heb ik zo'n hekel aan eh... zwak...
Weet je niet, ligt heel erg aan haar persoonlijkheid, alleen TS kan dt een beetje beoordelen. Maar zelfs al gaat ze niet vreemd, de relatie is dood.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_88296482
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef slacker_nl het volgende:
Lambo of Rekt
pi_88297346
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lastig he, zo'n lange TS :')
TS is inderdaad een flinke knul. :+

Maar ja, alles is al gezegd. Die meid heeft er gewoon ècht geen zin meer in. Zodra je haar voor het ultimatum stelt krabbelt ze zelfs alweer terug door te zeggen dat ze niks kan beloven. Ze probeert gewoon haar positie zoveel mogelijk uit te buiten door zowel jou als de barman aan het lijntje te houden voor het allerbelangrijkste op de hele wereld: aandacht. Dat moest je allang afstraffen.
pi_88297361
Ik heb nog niet het antwoord gezien op de vraag hoe het kan dat ze opeens zo zakelijk is.

Hier het antwoord: waarschijnlijk was ze tijdens de relatie al begonnen met afsluiten. Zodra een relatie slecht gaat, gaan vrouwen de boel al afsluiten terwijl ze het nog wel een kans blijven geven. Als het dan uiteindelijk toch niet verbetert en de vrouw zich eigenlijk al helemaal over de relatie heen heeft gezet, dan maakt ze het keihard uit. Voor een man komt dat dat volledig uit het niets (hoewel je blijkbaar in de periode daarvoor niet hebt gemerkt dat zij ontevreden was).

Voor haar is het ook makkelijker om nu koud en afstandelijk te blijven, anders raakt ze er weer teveel in betrokken en ze heeft er (nog) geen vertrouwen in. En dan heb je ook nog dat vreemdga-ding. Dat is vooral een gevolg van de relatie vrees ik. Te weinig spanning, aandacht, iets in die richting.

Vervelend dat je acht jaar in elkaar geinvesteerd hebt en dan moet kiezen of je er wel of niet mee doorgaat. Was jij eigenlijk wel blij met de relatie? Dus zo blij dat je bereid was moeite in haar te steken..
pi_88297477
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 14:27 schreef kingmob het volgende:
Héééél waar inderdaad. Met name dat ze zelf de schuld niet wil dragen, maar juist allerlei zaken ineens erbij haalt zodat zij haar schuldgevoel probeert wit te wassen. Mevrouw heeft afgelopen tijd haar onvrede niet laten blijken maar gaat het ineens botvieren op een of andere kerel, waarna TS gewoon mooi de schuld krijgt ervoor. En da's vuil.
pi_88312898
Ze had allang uit zichzelf het contact met de barman moeten verbreken. Uit respect voor jou. En om jullie relatie een ware kans te geven, zoals ze beweert te doen.

Nee, dit wordt niets meer. Er zijn geen diepe gevoelens meer en geen respect. Ik zou haar dumpen voor ze jou dumpt.
  donderdag 4 november 2010 @ 00:52:10 #50
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88313064
quote:
7s.gif Op donderdag 4 november 2010 00:42 schreef Xennia het volgende:
Ze had allang uit zichzelf het contact met de barman moeten verbreken. Uit respect voor jou. En om jullie relatie een ware kans te geven, zoals ze beweert te doen.

Nee, dit wordt niets meer. Er zijn geen diepe gevoelens meer en geen respect. Ik zou haar dumpen voor ze jou dumpt.
Als zij werkelijkwaar slechts 1 keer met die man gezoend heeft uit woedde, en verder alleen contact met hem heeft, dan vind ik niet dat je van een gebrek aan respect kunt spreken.
Diepere gevoelens missen er inderdaad, en met je conclusie (dumpen) ben ik het eens, maar ik vind het juist zeer respectvol dat ze gewoon contact met die man kan houden zonder verder iets verkeerds te doen. Dat respect heb je echter niets aan als je de relatie echt voort wilt zetten.
  donderdag 4 november 2010 @ 07:49:16 #51
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88314733
Sowieso moet je gelul uit de mond van een vrouw dat de volgende steekwoorden bevat: gevoel, emotie, terugkomen, moeilijk, weet niet, misschien...

...Extreem kort houden. Direct voor het blok zetten, en anders opgerot.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 4 november 2010 @ 20:08:07 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88338981
Het feit dat ze heeft gezoend vind ik nog tot daar aan toe, 1 keer moet kunnen na zon periode. Dat ze daarna echter contact houd vind ik verdacht.

Bovendien zou het mij niet verbazen als ze vaker is vreemd gegaa als ze er zo luchtig over praat.

Ook denk ik dat ze er zelf al uit is, maar dat ze jou de schuld voor het uitgaan in de schoenen wilt schuiven. Ik zou het uitmaken en dan gewoon een verhaal aan vrienden en familie ophangen over dat zij vreemd was gegaan. De hoer.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88349833
Laten we 1 ding voorop stellen... ik kan niet bewijzen dat ze meer dan eens heeft gezoend met hem, en ik vind het absoluut geen hoer of een kutwijf. Ik heb toch 8 jaar met haar doorgebracht en een hele fijne tijd gehad. Als ze nou elk weekend iets had gedaan had ik er vast anders over gedacht, maar dat is gewoon niet zo.

Gisteravond is de bom wel gebarsten overigens. Ze had WEER contact met hem gehad zag ik in de belhistorie. Weliswaar maar 1 keer die dag, maar wel 10 minuten nadat ze de deur uit gegaan was. Ik heb haar echt flink de wind van voren gegeven, en verteld dat ik het echt heel respectloos van 'r vond dat ze dat deed. Toen ik wederom vroeg of ze eerlijk wilde zijn over haar gevoelens voor hem, en dat ook SERIEUS vroeg, gaf ze als antwoord dat ze toch echt meer voor mij voelt, en niks met hem wil. Ze voelt wel IETS voor hem, maar meer als een vriend volgens haar. Alle dagen dat ze met 'm heeft geSMSt heeft ze gedacht: ik voel meer voor mijn vriend. Dat geloof ik dan maar. Ze kon met hem aan de telefoon lachen en hij maakte haar vrolijk. Ik heb haar gezegd dat ik dat ook kon voorheen, en dat ik dat in de toekomst ook zeker zal kunnen. Ze toonde eindelijk emotie en begon te huilen.

Noem me dom en naief, maar ik heb haar gister voor de absolute keuze gesteld: Je kapt er nou meteen mee, belt hem op dat het afgelopen is, wist zijn nummers en hij de jouwe, en het is klaar. Je gaat niet meer die kant op en als ik het wel merk dan is er serieus stront aan de knikker. Ze zei dat ze dat goed kon begrijpen, maar dat hij er niet blij van zou worden, omdat ze elkaar als vrienden zagen. Kon me natuurlijk geen flikker schelen, het is kiezen voor hem, of onze relatie redden, zo zwart wit zag ik het dan ook wel weer.

Toen ze naar boven ging en nog geen keus gemaakt had zei ik: Wat wordt het nou? Ik wil het nu weten! Haar antwoord was: "wat het wordt weet ik wel, ik stop met hem, ik kies voor jou, ik moet alleen nog even weten hoe ik het moet brengen". Ze vond het niet eerlijk dat de aandacht die ze kreeg afgekapt werd, maar snapte wel dat die aandacht ervoor zorgde dat mijn kansen nihil werden. Daarbij heb ik wel echt het gevoel dat ze nog steeds van me houdt en het een kans wil geven.
Vandaag belde ze me zelf op uit het werk, ik vroeg wat ze had gedaan. Ze heeft het dus iig verteld aan 'm, en hij vond het volgens haar jammer dat z'n SMS-maatje weg was, vieze slijmbal natuurlijk. Op de vraag of ze een nieuwe voor 'm kon regelen zei ze dat ie dat zelf maar moest doen.

We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken, en zaterdag uit te gaan, even los, hopelijk met wat vrienden. Kijken hoe dat loopt. Als ik het hele verhaal zo teruglees lijk ik echt superdom, maar ik hou van haar, en weet diep in m'n hart dat zij dat ook van mij doet. Ze wordt al iets losser iig, maar hoe pak ik dit zo aan dat het weer goed komt :P
pi_88350001
Laat je niet te makkelijk dingen wijs maken. Als je het slim speelt ga je nu relaxt chillen met andere vrouwen en zeg je dat het je geen zak interesseert. Laat ze maar bellen, afspreken, etc. Je moet je nu vooral onafhankelijk opstellen.
pi_88350042
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:07 schreef Morphs het volgende:
Ik heb nog niet het antwoord gezien op de vraag hoe het kan dat ze opeens zo zakelijk is.

Hier het antwoord: waarschijnlijk was ze tijdens de relatie al begonnen met afsluiten. Zodra een relatie slecht gaat, gaan vrouwen de boel al afsluiten terwijl ze het nog wel een kans blijven geven. Als het dan uiteindelijk toch niet verbetert en de vrouw zich eigenlijk al helemaal over de relatie heen heeft gezet, dan maakt ze het keihard uit. Voor een man komt dat dat volledig uit het niets (hoewel je blijkbaar in de periode daarvoor niet hebt gemerkt dat zij ontevreden was).

Voor haar is het ook makkelijker om nu koud en afstandelijk te blijven, anders raakt ze er weer teveel in betrokken en ze heeft er (nog) geen vertrouwen in. En dan heb je ook nog dat vreemdga-ding. Dat is vooral een gevolg van de relatie vrees ik. Te weinig spanning, aandacht, iets in die richting.

Vervelend dat je acht jaar in elkaar geinvesteerd hebt en dan moet kiezen of je er wel of niet mee doorgaat. Was jij eigenlijk wel blij met de relatie? Dus zo blij dat je bereid was moeite in haar te steken..
Nou ik heb dus wel in een flinke dip gezeten (op het persoonlijke vlak, niks met haar te maken). Ik denk wel dat dat er mee te maken heeft gehad dat ik het niet gezien heb. Ik heb wel altijd het idee gehad dat het goed zat, maar echt blij kan ik het niet noemen. Stom genoeg zie ik nu pas in wat een ideale vrouw ik heb gehad: nooit zeuren als er zomaar vrienden over de vloer kwamen, deed veel in huis, was echt een maatje van me. Maar gek genoeg ben ik het vanzelfsprekend gaan vinden en ben ik de laatste 1-2 jaar minder moeite in de relatie gaan steken.

Nu natuurlijk spijt als haren op m'n hoofd, maar da's altijd achteraf gepraat. Soms heb je een eye-opener nodig en dat is dit wel geweest. Helaas hebben we nu beide een vertrouwensprobleem... ik dat ze misschien weer eens een misstap maakt. En zij is bang dat ik in m'n oude ritme verval van geen aandacht schenken, weinig doen in huis, nooit initiatief nemen in leuke uitjes etc....
pi_88350399
Wat een bitch, waarom wil je uberhaupt nog zo iemand?
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:15:31 #57
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88351612
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef jeice het volgende:
Verhaal
Goed werk!

Ik zou er niet zomaar van uit gaan dat ze meer gedaan heeft. Ze voelde wat voor hem, stelde de aandacht zeer op prijs, maar als ze in de afgelopen 8 jaar geen ongein heeft uitgehaald, dan is er geen reden te geloven dat ze dat nu wel heeft gedaan.
Ik weet niet hoe sterk jullie relatie is, en of die deze klap kan overleven, maar het feit dat zij nu voor jouw lijkt te kiezen, en er echt voor gaat, geeft in ieder geval wat hoop.

Ga ervoor, laat merken wat je voor d'r voelt. Hoeft niet de hele tijd over-the-top te gaan doen (hoewel een keer best leuk kan zijn), maar zorg ervoor dat wat je doet goed is. Verval niet in dat oude ritme.
En vertrouw haar. Ze heeft laten zien dat ze voor jouw gaat, ze heeft laten zien dat ze de grens kent en zelfs in het ergste geval die 1 keer met 1 stap is overschreden.
  vrijdag 5 november 2010 @ 02:40:26 #58
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88351818
quote:
14s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:

Wat mij opvalt is dat TS na 8 jaar spreekt over MIJN huis en MIJN auto.
Resistance is futile.
pi_88351854
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ok ik zal eerlijk zijn, ik lurk hier al een tijdje rond, maar nooit zelf een account aangemaakt. Omdat ik nu met een probleem zit toch maar wel gedaan...

Geeft niet, dit is heel normaal. Het gaat kriebelen en dan word je lid!
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_88352204
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekker eruit, uithuilen en opnieuw beginnen.
Dat dus.
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:46:19 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88356195
quote:
Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende:
Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven.
Vrouwen zijn goed in het zo draaien dat hun niks te vewijten valt wanneer ze vreemdgaan. 'Als jij gewoon was meegegaan dan...' :')

En verder is dit einde oefening als ik het zo lees. Ze zit teveel met haar hoofd bij die leuke barman. Ik zou toch maar eens duidelijkheid eisen, want dit gaat verder dan vriendschap tussen twee mensen. En ze heeft al eens tegen je gelogen over wat er tussen hun speelde. Ik zou nog maar even wachten met die vakantie.

En geen seks meer? Het is niet waar een relatie alleen om draait, maar het maakt er wel deel van uit. Dat zijn geen zin heeft in jou zegt al genoeg. Het klinkt een beetje alsof ze van je goedheid profiteert. Wel leuke uitstapjes en op vakantie, maar geen genegenheid of liefde. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen, want hier ga je niet gelukkig mee worden.

Overigens vind ik die barman geen 'vieze slijmbal' en valt hem ook niks te verwijten. Ik zou maar eens wat kritischer zijn naar je vriendin, die nam tenslotte het initiatief. Ik durf er wel een wedje op te leggen dat dit niet het einde van het contact is tussen hun twee. Wanneer het minder gaat tussen jullie twee kun je er zeker van zijn dat er een belletje of sms richting zijn gsm gaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 05-11-2010 10:53:04 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88358351
Seven year itch O+
pi_88358591
quote:
Werd het stil en gaf ze uiteindelijk toe: Ja, ik heb met hem gezoend. Ik kon wel door de grond zakken. Tot overmaat van ramp zei ze ook nog dat het niks voorstelde. Zij nam het initiatief maar hij deed niet mee omdat "ze een relatie had". Ze deed het uit woede, dat ik die avond nee had gezegd toen ze vroeg of ik meewilde naar de kroeg!. Althans, zo moet ik het maar geloven. Dat was anderhalve week voordat ze het uitmaakte. Gek genoeg vroeg ze me een week later mee naar dezelfde kroeg, terwijl ik dus van niks wist. Ik ben wel verschrikkelijk boos op d'r geworden in dat gesprek, en gek genoeg zei ze een dag later dat ze dat prettig vond, en dat dat haar aan het denken heeft gezet.
Volgens mij ben je hier ook keihard gebruikt in het spelletje van haar met de barman... In de trend van... Barman wou niet meezoenen. Ze vraagt je mee naar bar met als reden om jou aan de barman te showen en om hem daardoor uit te dagen.

Verder zou ikzelf de stekker er uit trekken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef jeice het volgende:
Verhaal
Chapeau trouwens. Let wel kan nog steeds alle kanten op...

[ Bericht 8% gewijzigd door Dale. op 05-11-2010 11:59:19 ]
pi_88363540
quote:
We hebben afgesproken elkaar 2 dagen niet te zien/spreken
Heeft ze mooi de tijd een prepaid sim te halen voor haar undercoverlover...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_88367346
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:23 schreef jeice het volgende: Al nam ik het haar wel kwalijk dat ze dit nooit eerder echt DUIDELIJK geventileerd had.
Als jullie na 8 jaar relatie niet kunnen communiceren is het tijd om eens een ander te zoeken.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:01:02 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_88368014
Je controleert haar telefoon..?

Way to go om d'r weg te jagen ^O^.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_88379556
Bullshit. Dat laksheid in huis is bullshit. Ik ben zelf een dame en als ik van man wil afkomen gebruik ik ook nooit de echte redenen om er een einde aan de maken. Als ik echt gek ben van iemand, al kan hij niet koken, maak ik me er geen zorgen over. Het is overduidelijk dat ze verveeld is in de relatie en spanning zoekt. Dames houden van emoties en vanzelfsprekendheid in de man en relatie is ook voor ons niet echt interessant.

Over de relatie heb niets goeds te zeggen. It's called the break-up because it's broken/Als je hém niet meer wilt (het is niet voor vrouwen alleen, want het is geschreven door zowel man als vrouw). Lees die boek maar eens. Zal je goed doen ;) Heeft mij iig veel inzichten gegeven destijds.

Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
pi_88381430
als ik dit zo lees; het lijkt me heel moeilijk om op te geven na 8 jaar maar je bent nu meer waard dan hoe zij je behandeld. volgens mij heeft zij iemand ernaast.. en zo niet, ze is sowieso niet eerlijk naar je toe en dat is toch erg belangrijk!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88431277
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  zondag 7 november 2010 @ 15:41:06 #70
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88435065
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef _Fonz het volgende:
Ik kan hier zo kwaad om worden. Ik pak nu mijn UZI en ga vanavond om me heen maaien in de kroeg. Dat zal ze leren de vuile teringbitches.
Ik zal het nieuws morgen in de gaten houden.
pi_88440848
Laat niet zo met je sollen TS, die vriendin van je die lijkt wel een beetje op mijn ex, niet genoeg aandacht aan ze geven en tis over. Het lijkt wel of dat soort type vrouwen denkt dat de hele wereld uit leukigheid, rozengeur en maneschijn bestaat. Als het leven lastig wordt zijn dit soort types al snel weg.

Het is even kut, t voelt alsof je leven voorbij is, maar na regen komt zonneschijn.
pi_88447932
Bedankt voor alle reacties weer... update van mijn kant:

We hebben vandaag besloten er definitief mee te stoppen. Over het huis verkopen en de verdeling van de spullen etc. wil ik allemaal nog niet nadenken, m'n hoofd staat daar absoluut nog niet naar.

Donderdag heb ik geen contact met haar opgenomen, ze belde me 's avonds zelf op om te zeggen dat ze met d'r vader en zusje ging eten. Prima natuurlijk. Vrijdag ook geen contact met haar opgenomen, maar gek genoeg kreeg ik 's avonds om half 12 ineens een SMSje van haar. Of ik lekker had gewerkt, en ze had wat vrienden opgetrommeld voor het uitgaan. "wordt vast gezellig!!" stuurde ze nog mee. Ik vond het vreemd, en in mijn situatie zag ik dit SMSje natuurlijk als zeer positief. Zaterdagmiddag belde ze me op uit het werk, en vroeg of ik mee wilde naar de verjaardag van een vriendin van haar. Dit heb ik gedaan, ook al omdat haar vriend een goeie vriend van mij is.

Daarna gingen we dus naar de stad, zij heeft met mijn vrienden gepraat en ik met die van haar. Toen tot de conclusie gekomen dat het idd niet eerlijk was wat ze deed, alhoewel ze wel echt geprobeerd heeft het "gevoel" terug te krijgen. Na een emotionele avond huiswaarts gegaan en afzonderlijk van elkaar gaan slapen.

Vandaag is er een hoop gepraat en gehuild tussen ons. Ik kan wel zeggen dat ze vandaag veruit het meest emotioneel is geweest tot nu toe. Of dat nou komt omdat ze zelf beseft dat het definief is weet ik niet, maar ze heeft het er blijkbaar toch erg moelijk mee (wat ik ook wel had verwacht). Zij weet het ook niet meer, en toen ze vroeg hoe het verder moest met ons heb ik gezegd: "ik wil voorlopig geen contact meer, geen telefoon, geen SMS, niet afspreken, niks". Tuurlijk hebben we wel wat zaken te regelen, maar dat komt over een aantal weken wel. Eerst heb ik andere dingen te verwerken. En dan kan ik het niet gebruiken weer elke dag contact met haar te hebben. Daarnaast hebben we nog elke dag contact gehad sinds ze de relatie beeindigde, een beetje rust kan geen kwaad.

Hoe dit precies gaat aflopen weet ik niet. Hoewel ik de hoop heb dat het uiteindelijk na een (lange) pauze weer goedkomt zegt mijn verstand dat dit niet gaat gebeuren. Ze wil alleen zijn, ze heeft behoefte aan rust om alles op een rijtje te zetten en ik heb dat net zo goed. Ergens ben ik wel een beetje opgelucht, dat ik weet waar ik aan toe ben. Maar het gevoel blijft net zo goed klote natuurlijk. Helemaal als ik denk dat ze weer gaat stappen en iemand ontmoet, zoent, seks heeft etc. Maar daar moet ik mee stoppen, ik maak mezelf er alleen maar gek mee.

Ik ben iig gezegend met vrienden die meteen voor me klaarstonden, en familie waar ik terecht kan als ik hulp nodig heb. Zo slaap ik vanavond bij m'n broertje en z'n vriendin. M'n vriendin (ex kan ik nu wel zeggen) ging dan wel bij haar zusje slapen vanavond, maar ik had helemaal geen behoefte om alleen in dat huis achter te blijven. Teveel herinneringen, ik werd er alleen maar rusteloos van.

Ik ga het vanaf nu afwachten, hoe moeilijk het ook is. Maar ik wil ook van die pijn af. Het kan op 2 manieren aflopen: of de weken verstrijken, ze gaat me niet missen, ik pak de draad weer op met m'n leven en ontmoet ooit weer een nieuwe vrouw. Of zij is de komende weken alleen, gaat nadenken, gaat me missen en ziet in dat ze toch eigenlijk wel graag bij me was. Hoe het ook afloopt, uiteindelijk zijn beide manieren goed, al heb ik nu liever de 2e natuurlijk :) Maar mijn gevoel zegt dat het niet meer goed gaat komen en ze haar nieuwe leventje eigenlijk wel best vindt.
Overigens neemt ze een groot risico. Sinds 2 maanden heeft ze een eigen bedrijfje en ze is dus allerminst zeker van inkomen. Een huis kopen of huren, of een autootje bijvoorbeeld zal voorlopig even niet tot haar mogelijkheden behoren. Maar goed, dat is natuurlijk geen reden om bij iemand te blijven als het gevoel weg is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 21:10 schreef Paracetemol het volgende:

Heb je in tussen tijd wel hobbies gehad? Of ben je alleen met haar bezig geweest?
Sinds ze de relatie verbrak heb ik me niet echt bezig gehouden met hobbies nee, ik heb alleen maar aan haar en ons gedacht idd. Misschien moet ik maar een nieuwe hobby gaan zoeken ja :)
pi_88450546
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.

Take care TS. Keep your head up.
  zondag 7 november 2010 @ 22:18:11 #74
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_88453544
succes!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_88456726
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:37 schreef mymindisglowing het volgende:
Een vrouw die weet pas wat ze mist, als 't economische crisis is..
Want is er monetair gemis, Dan weet een vrouw pas wat ze mist.

Take care TS. Keep your head up.
Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.

Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.

Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 07-11-2010 23:27:05 ]
pi_88457044
quote:
Vandaag, toen we definitief afscheid namen zei ze nog wel: "waarom word je niet boos, waarom ga je niet schreeuwen?" Puur omdat ze nu een schuldgevoel heeft. Daar zit ze goed mee en ze dacht dat als ik dat zou doen, en we met ruzie uit elkaar zouden gaan, ze mij misschien een lul zou vinden en het daardoor makkelijker zou worden. Zo zei ze het ook echt, dus zo eerlijk was ze dan ook wel weer.
Herkenbaar dat willen alle vrouwen vaak het liefst. Omdat zoals je zelf al zegt ze zichzelf erg schuldig gaan voelen.
pi_88457505
Sterkte dude. Ik hoop dat je er snel weer boven op komt!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 8 november 2010 @ 00:21:08 #78
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88459718
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
pi_88460178
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:21 schreef goofy_goober het volgende:
Ik durf te wedden dat ze meneer de barman al heeft ge-sms't en dat deze meneer haar nu mag troosten. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze zo koeltjes doet. Ze is tenslotte al een stuk verder met het loslaten.
uit het verhaal te lezen heeft ze allang afscheid genomen, en heeft zie inmiddels al gerommeld met andere mannen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88460483
TS: Ik vind dat je het prima hebt aangepakt; uiteindelijk de juiste keuze hebt gemaakt.

Hulde!
  maandag 8 november 2010 @ 03:35:01 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88461868
Het blijft natuurlijk zuur wanneer er een ander in het spel is en mevrouw niet eerlijk is (geweest). Dan voel je je vaak extra belazerd. Wil je nog contact houden met haar TS, of ga je voor het algeheel afsluiten van al het contact?
pi_88466073
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef jeice het volgende:

[..]

Thx. Ik weet dat ik het niet moet doen, maar stiekem is dat ook waar ik op hoop: dat ook zij gaat inzien wat ze moet missen, en dat ze daar na wat tijd alleen, rust en nadenken achter komt. Ik ga er niet vanuit, maar het is vandaag pas definitief geworden en dan blijf je toch nog hoop houden. Ik weet nu iig wel dat ik moet uithuilen en doorgaan met m'n leven.

Persoonlijk denk ik wel dat zij de echte klap nog moet krijgen. Ze is tot nu toe zo rustig en koel onder de hele situatie geweest dat dat haast niet anders kan.
Ga er maar vanuit dat jij door een dieper en langer rouwproces gaat dan zij. Mannen ervaren een relatiebreuk veel heftiger op de korte termijn. Maar, over anderhalf jaar heb jij haar volledig verwerkt en uitgespuugd, en zal zij nog altijd affectie voor je blijven voelen.

Vrouwen.. :')
pi_88472394
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_88492447
Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt hebt. Zo aan je verhaal te horen lijkt het alsof je inmiddels ex al een langere tijd de relatie niet meer zag zitten en de relatie min of meer al afgesloten heeft. Tuurlijk zal het ook voor haar moeilijk zijn, maar omdat het voor jou onverwachts kwam heb jij het er denk ik moeilijker mee. Ik zou er dan ook niet op rekenen dat het nog goed komt, hoe moeilijk het ook is, maar dan krijg je alleen maar valse hoop. In ieder geval sterkte ermee!
pi_88494806
En weer een update!

Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze. Toen ze het vertelde ging ik kapot. Hoe kan iemand hier zo makkelijk mee omgaan? Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/

Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.
Nu heeft ze toch toegegeven dat ze meer gevoelens voor hem heeft dan in eerste instantie het geval was, maar dat ze dit eigenlijk niet wil, en zeker geen relatie. Kan mij niet schelen natuurlijk, ze zoekt 'm wel op waardoor mijn "2e kans" niks voorstelde. Ik heb haar dan ook wederom flink de waarheid verteld vanmiddag, in een gesprek van 2,5 uur. Dat liep behoorlijk uit de hand, maar niet op de manier zoals je dat verwacht... er kwam wat spanning tussen ons, en een half uur later lagen we hijgend naast elkaar, net klaar van een potje heftige seks. Superdom natuurlijk, ook van mij, maar we waren er gewoon aan toe geloof ik. Dit was pure lust, wel met alles erop en eraan. Iets wat we beiden niet verwacht hadden, en waar we wel (eindelijk) alletwee even om konden lachen. Het maakt niks goed... sterker nog, vanmiddag na zo'n steek in m'n rug wordt het voor mij wel heel moeilijk om van mijn kant nog vertrouwen te hebben in haar.

Daarna vertelde ze dat ze vanaf nu eerlijk wilt zijn, met nog eens een dreun: Ze ging vanavond met hem uit eten. Het is allemaal wel heel snel vind ik, en dat is een dik understatement. Ze wil weten wat ze van hem wil, met hem wil, OF ze nog iets met hem wil. Ik heb haar vriendelijk verzocht uit respect voor mij, en haarzelf toch afstand te nemen van zowel mij als hem, haarzelf rust gunnen om alles op een rijtje te zetten, maar ze heeft het dus toch doorgezet. Ze vertelde wel dat ze er volgende week alsnog mee wilde stoppen, maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zoveel van.

Voor mij is het iig tweeledig. Aan de ene kant opluchting dat ik weet wat er speelt en dat ik haar niet meer (onbewust) aan het controleren ben. Aan de andere kant liefdesverdriet, woede, machteloosheid om wat ze mij aangedaan heeft, en nog steeds doet. En dat ze dit allemaal opgeeft voor een barman van 30. Ik heb haar gezegd dat ze er hoogstwaarschijnlijk spijt van gaat krijgen, en dat denkt ze zelf ook, maar het is wel iets wat ze vindt wat ze moet doen. Maar zelfs haar vriendinnen en familie (moeder en zusje) weten niet waar ze mee bezig is, waarom ze zo doet. Ze is gewoon de weg kwijt, en hoopt die zelf ook snel terug te vinden.

Vandaag was iig (na gister) de 2e opluchting voor me. Gister omdat we besloten elkaar voorlopig maar even niet te zien, vandaag omdat ik achter de werkelijke reden ben gekomen van het niet kunnen lijmen van de relatie. Van het beeindigen hebben we beide schuld, van het niet kunnen lijmen van de relatie heeft zij volledig schuld, gezien haar contact met hem. 1 ding sterkt mij wel deze dagen: Haar vrienden en familie steunen mij nu eigenlijk allemaal, omdat ze doorhebben dat ze fout bezig is. Ik hoop dat zij dat ook snel gaat inzien. Niet dat ik nog veel hoop heb voor onze relatie, maar wel omdat het de vrouw is die ik 8 jaar lief gehad heb, en ondanks alles, nog steeds lief heb.

Maar... vandaag is de eerste dag in 2 weken dat ik een klein beetje besef dat ik verder moet, dus vanaf nu maar eens iets proberen te genieten van het leven. De afgelopen weken waren hel genoeg :)

[ Bericht 0% gewijzigd door jeice op 08-11-2010 23:31:37 ]
pi_88495361
Gast, contact afkappen, JETZT!

Niet meer bekommeren om haar, negeren is de grootste win win situatie. Vertel niemand die ook maar lichtjes contact met haar heeft hoe jij je voelt. Zo vergeet jij je trammelant en zal zij alles voor zichzelf moeten invullen.
Doe eens lief!
pi_88495619
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
  maandag 8 november 2010 @ 23:38:56 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88498337
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
Ze zou gister bij d'r zusje blijven slapen, maar ik ben er vanochtend achter gekomen dat ze daar niet is geweest. Ik heb haar er toch mee geconfronteerd vanmiddag, face-to-face, omdat ik antwoorden wil! Blijkt dus dat ze "niet kon slapen" en naar die gozer is geweest, om uit te huilen, en een schouder nodig had. Onderweg naar hem (3 uur 's nachts) dacht ze nog wel: "waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit?" Toen ze naar huis ging ook nog gezoend zei ze.
Supervervelend voor je, maar oh zo voorspelbaar. Zoals ik al zei:

quote:
Ze heeft het contact heel waarschijnlijk nooit afgekapt met hem en aangestuurd op de breuk. Zeker weten doe je het niet, maar als ze al na 9 uur na jullie breuk bij hem op de bank zit ga je rare dingen denken... Ik zou je maar alvast voorbereiden op meer slecht nieuws deze maand, want ik denk niet dat je kersverse ex er lang gras over zal laten groeien wat betreft de barman. Uithuilen... yeah right. Ze laat wel gelijk zien wie ze echt is en dat, wanneer het erop aankomt, ze totaal geen respect heeft voor jullie relatie en de nasleep. Trek er je conclusies uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door goofy_goober op 08-11-2010 23:45:42 ]
  maandag 8 november 2010 @ 23:45:24 #89
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88498578
Dat met die barman gaat helemaal mis lopen. Vette rebound, en dat lijkt ze zelf ook door te hebben. Het ergste is dat je weet dat ze zichzelf pijn gaat doen, en er niets aan kunt doen.

Echter, zoals je zelf al zegt, laat haar maar tegen de consequenties van haar acties aanlopen. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat ze al die tijd rare dingen heeft lopen doen (je zegt zelf al dat ze niet met de eerste de beste het bed in duikt), maar ze heeft je idd geen eerlijke kans gegeven.

Sommige mensen verwerken een relatie alleen, anderen hebben daar iemand bij nodig. Tis alleen wel heel lullig dat ze dat rouw proces zo snel in zet :(
pi_88498637
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Yep, ik heb ook besloten om haar te negeren, iig de komende 3-4 weken. Daarna moeten we toch weer een soort contact gaan hebben vanwege het huis en de spullen die erin staan. Maar het lijkt me verstandig als ik haar nu iig de auto afneem (die ik betaal) en het huis waar ze nog in kan slapen (die ik ook volledig betaal). Zo wordt ze iig eens geconfronteerd met haar gedrag en daden, en ziet ze in dat het allemaal niet zo makkelijk is als het nu gaat.
Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.

Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.

Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?

Geen idee, succes en de groeten.

BAM, deur achter haar dicht.

Kuthoer :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 8 november 2010 @ 23:54:48 #91
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88498949
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef jeice het volgende:
Inderdaad. Alles zo snel mogelijk afkappen zodat jij er iig geen of zo min mogelijk last meer van hebt. Ik zou haar zeker weten niet met fluwelen handschoenen behandelen. Ze houdt tenslotte ook geen rekening met jou(w gevoelens). Uit je verhaal lijkt het erop dat ze doet alsof ze zo enorm in de war is, maar eigenlijk heel goed weet waar ze mee bezig is. Dat blijkt wel uit dat etentje dat per sé door moet gaan.
pi_88499931
Ik hoop dat er bij die ''heftige seks'' een condoom betrokken was.

Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:53:19 #93
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88501038
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:18 schreef Xennia het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil gewoon dat jij boos op haar bent, omdat ze te slap is zelf een keuze te maken.
Precies, dan heeft ze tenminste een reden om uit te gaan huilen bij onze barvriend.
pi_88503113
Ze moet maar eens kappen met die "eerlijkheid" van haar. Aan die verhalen wat ze met die gast uitspookt en afspreekt heb jij helemaal niets en het veroorzaakt alleen maar meer pijn bij jou. Als ze daarover wil praten, moet ze maar een vriendin opzoeken ofzo, maar niet bij jou aankomen.

Contact verbreken is het beste. Geen telefoontjes, smsjes of wat dan ook. Ik weet niet of ze op Hyves of Facebook zit of een blog heeft ofzo, maar als je de neiging hebt om die te checken kun je er voor kiezen om die pagina's te blokkeren. Dat had ik wel met m'n ex toen hij was vreemdgegaan... heb ProCon Latte voor Firefox geïnstalleerd... dat heeft mij echt geholpen. Ik had toen niet altijd de wilskracht om die suffe sites links te laten liggen.

Het is voor haar makkelijker om het verhaal voor haarzelf goed te praten als jij boos wordt inderdaad. Dan kan zij boos worden op jou en troost zoeken. Dan staat ze op haar manier "in haar recht". Bullshit. Excuustruus. Word gerust boos, zoek een uitlaatklep, maar ik vind het sterk van je dat je kalm blijft bij haar. Dat zal zij niet gemakkelijk vinden.

Heel veel sterkte gewenst. Ook jij komt hier doorheen. Neem de tijd en probeer alles een plek te geven.
pi_88504598
Xennia heeft echt een punt, ze wilt graag dat je boos op haar bent zodat ze het kan rechtvaardigen. Je moet inderdaad gewoon je spullen gaan claimen en er heel neutraal bij doen, alsof je een geleend boek komt ophalen. Je verdient het niet om hier boos of verdrietig over te moeten zijn, aangezien zij nu al die ruiten aan het ingooien is.
Doe eens lief!
pi_88505161
De laatste periode van jullie relatie voelde zij zich blijkbaar for granted genomen, werd het zat, ontmoette een andere gozer en nu zit ze met het probleem hoe ze jou zonder kleerscheuren aan de kant kan zetten om een of andere relatie die gedoemd is te mislukken aan te gaan met een of andere barman.

Wijze les: Je vriendin niet meer voor lief nemen en deze gewoon lekker aan de kant zetten. Dit wordt anders een gebed zonder eind.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_88506160
Als men zich for granted genomen voelt worden hoef dat niet persé aan de ander te liggen. Dat kan ook wijzen op essentiele verschillen in de basis of het uiten van de relatie. Of wellicht dat de vriendin van TS andere issues met haar eigen had, dat is niet zo zwart wit te stellen als je het hier brengt.
Doe eens lief!
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:40:22 #98
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88507073
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef jeice het volgende:
[...]

Ze zei dat er verder niks gebeurd is, en hoewel de ene na de andere leugen volgt nu, is ze er ook niet het type naar met de eerste de beste in bed te duiken. Dit moet ik dus maar even geloven, hoe moeilijk ook :/

Ik vind het iig schandalig hoe ze me hier behandeld, nog geen 9 uur na ons afscheid zondag, zit ze alweer bij hem op de bank, ik vind het echt ongelofelijk. Zeker omdat dit helemaal niet in haar aard zit. Liegen, bedriegen, egocentrisch gedrag. Dat heeft ze voorheen nooit vertoond eigenlijk, en ondanks het gebrek aan aandacht mijnerzijds weet ik toch echt wel hoe ze in elkaar zit.

[...]
Je maakt hier een vrij elementaire fout. Mensen en hun 'aard' definieer je aan hun gedrag en voorheen was jij voor haar een bijzonder persoon. Ze was altijd al een egoïstisch kutwijf, alleen niet tegen jou. Denk er eens goed aan hoe ze anderen heeft behandelt in de 8 jaar dat jullie bij elkaar waren, ik durf te wedden dat je een patroon gaat zien. Dit is heel belangrijk voor je volgende relatie, dat je daar een les uit trekt. Het kutwijf wat aardig tegen je doet is niet stiekem best ok en alleen jij hebt dat door, het is een manipulatief kutwijf, da's nog erger.

Haar gedrag is duidelijk, ze is niet in de war, dit is waar ze zin in heeft, maar ze heeft blijkbaar niet het lef te leven naar haar eigen moraal. Dus speelt ze wat toneel. Kijk naar de daden, niet de woorden!
pi_88507244
Je moet accepteren dat het uit is in plaats van je gedragen als een zielig hondje.
pi_88507402
Ik moet haar ook aan de kant zetten, dat besef ik me ook wel. Maar gek genoeg hou ik nog echt zoveel van haar dat ik dat ergens niet wil. Maar het moet gewoon... ze heeft me bedrogen, belogen, en gaat nog geen dag na de breuk vrolijk verder met haar leven alsof de laatste 8 jaar niks heeft voorgesteld. Ik (en haar omgeving) had dit echt zo niet verwacht van haar, het is (was) zo'n lief meisje eigenlijk. Zelfs haar 2 beste vriendinnen en haar zusje zijn kwaad op haar. Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder en botter ik het van haar vind dat ze toch uit eten gegaan is met hem gister. En wie weet wat er allemaal nog meer gebeurd is...
Vannacht eindelijk wel weer een keer goed geslapen, maar schrok om 5 uur wel even wakker, en dan vraag ik me toch af waar ze uithangt.

Het liefst zou ik haar een brief schrijven, met hoe ik over de situatie denk, over mijn gevoelens en hoe ze hier zo makkelijk en respectloos naar mij toe mee kan omgaan. En waarom ze, ondanks mijn verzoek om uit respect voor mij (maar ook voor haarzelf) zowel van mij, als van hem afstand te nemen, zelfs diezelfde avond nog met hem uit eten gaat! Maar ik denk dat dat ook weer geen zin heeft, ze trekt zich er toch niks van aan. Daarnaast moet ik denk ik echt gaan proberen haar te negeren, hoe moeilijk ook. Aan de andere kant mag ze best weten hoe ik me voel natuurlijk, ik wil niet dat haar schuldgevoel weggaat, ze mag best wel gaan beseffen wat ze me aandoet. Ik weet niet hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.

Dit is echt zo'n kutsituatie, verdomme
pi_88507949
Beter dat ze bij hem gaat slapen als met hem in jouw bed. Ze verdiend je gastvrijheid en je auto niet.

En stop met dat 8 jaar ding. Zij had ook 8 jaar met jou maar dat kan haar nu ook niks meer schelen hoor. Kies voor jezelf!
Haters gonna hate.
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:13:23 #102
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_88508115
Liefde doet gekke dingen met je he, je weet dat je beter afstand kunt bewaren en verder kunt gaan met je leven, maar daar staat je hoofd helemaal niet naar en je wilt gewoon dat alles weer goed komt.
Maar het wordt er echt niet beter op als je constant contact houdt, ruzies maakt, verwijten over en weer maakt en steeds het nest in duikt met elkaar en jaloers alles in de gaten houdt.

Het is - voor nu - voorbij, kut van al die jaren, vervelend dat ze zichzelf niet lijkt en nog rotter dat het ook niet meer lijkt goed te komen, maar zo liggen de kaarten nou eenmaal.
Je kunt je het beste gewoon zakelijk opstellen, die sleutels terugeisen en dan ziet ze zelf maar of ze bij d'r ouders gaat wonen of bij die gozer.
Feit blijft gewoon dat jij straks nog dieper in de shit zit doordat je iedere seconden met d'r bezig blijft, ook al is het voorbij en ik begrijp best dat je alles wilt doen om het weer goed te krijgen/maken, maar de bal ligt bij haar en daar kun jij verder niets aan doen.

Bescherm jezelf gewoon en verbreek dat contact en laat haar maar aan zet, voor zover je dat nou zou moeten willen.
Dit zijn van die typische dingen waar je over een jaar over lacht en denkt, hoe kan het dat ...
Het is gewoon kut nu, maar het wordt alleen maar erger als je zo betrokken blijft bij haar en op die manier denkt zij, he ik probeer het gewoon bij die barman en als het toch tegenvalt kan ik altijd nog terug en daar moet je jezelf te goed voor vinden.
pi_88509760
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Als jij het huis betaald en de auto dan is het makkelijk zat.

Hier met de sleutel van de auto en daar is de deur.

Jamaar jamaar waar moet ik dan heen?

Geen idee, succes en de groeten.

BAM, deur achter haar dicht.

Kuthoer :r
_O- _O_ ^O^
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:05:09 #104
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88509919
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden. Tuurlijk ben ik bang dat ze dan bij hem gaat slapen, maar aan de andere kant: voorbij is het toch al. En als het ooit nog goed komt is dat echt niet volgende week al. Ik blijf gewoon stikjaloers, maar da's ook niet gek denk ik.
Dat ze naar de barman zal gaan wanneer ze eruit wordt gezet is wel duidelijk. Maar daar zit ze nu ook al, dus het enige wat je moet doen is geen rekening meer met haar houden. Zij doet dat ook niet met jou. Ze is nu alleen gefocust op haar geluk, jij doet er al niet meer toe. Kut dat het 8 jaar heeft geduurd, maar nu zie je tenminste wat voor een loeder het is. Laat haar in ieder geval zien dat je haar gedrag niet accepteert en dat er consequenties aan vastzitten, anders zal ze over je heen blijven lopen. En ik zou het al helemaal niet accepteren dat zij misschien met die bargast heeft liggen vozen in jullie bed. Zoals al eerder gezegd: ze probeert je gewoon op te fokken zodat zij makkelijker uit de relatie kan stappen. Don't give in.
pi_88510052
Als jij alles betaalt (nouja, haar auto en haar huis) heb jij degelijk het recht om het terug te nemen, ik zou haast zeggen de plicht tegenover jezelf, zodat niet nog meer genaaid te worden. Ja, het was een lange relatie, maar door de manier waarop zij met jou omgaat verdient ze deze priveleges van jou niet. Doe maar wat Vosss zegt, want anders blijft ze jou naaien.

De enige reden dat ze 'eerlijk' wilt zijn is omdat ze zich schuldig voelt en toch maar een excuus wilt hebben om lekker door te gaan waarmee ze bezig is (daarom dat ze jou ook boos wil laten worden). Neem jouw spullen terug en kap het contact af, zonder ruzie van jou kant, gewoon zeggen "dit trek ik niet, ik ben er klaar mee, het beste nog". Meer hoeft het niet te zijn.
pi_88513434
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_88515585
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef mane het volgende:
Waarom morgen dat sms-je sturen en niet vandaag? En misschien moet je het niet per sms doen, maar over de telefoon? Ik zou haar duidelijk zeggen dat je nog veel van haar houdt maar ook dat ze over jouw grenzen is heengegaan en dat je nu voor jezelf moet zorgen. En daarom ga jij terug in het huis en is de auto ook van jou. Hou het netjes maar wel duidelijk. Dat is toch het beste en eerlijk ook.
Nou ja ik zit er ook steeds meer over te denken om het vandaag te doen, dan weet ze meteen wat ik van haar beslissing denk om toch uit eten te gaan met hem. Ik had nog ergens de hoop dat ze uiteindelijk zou beslissen om het niet te doen, maar niet dus. Absoluut geen ruggegraat.

Bellen heb ik ook over gedacht, maar dat is toch weer persoonlijker en dan loopt het misschien weer anders? Aan de andere kant kan ik dan idd wel duidelijk uitleggen hoe en waarom... rustig blijven kan ik opzich toch wel
pi_88517364
Hoe sneller je het gedaan hebt, hoe eerder je het ook van je af kan zetten. Vooral als je in een telefoongesprek rustig en duidelijk kan uitleggen hoe je er nu tegenover staat.. Probeer je niet te laten meeslepen in emotionele chantage dingen.. Als het je lukt, voel je je vast al beter. Voor jezelf opkomen, op een rustige manier, maakt altijd dat je je sterker en beter voelt.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:16:09 #109
247160 Just-Lost
will never forget
pi_88517446
Echt een TE herkenbaar verhaal... Nagenoeg hetzelfde overkomen, tot op detail.
Ik kan je maar één ding aanraden, zorg alsjeblieft zo snel mogelijk dat je het geld en de spullen die van jou zijn bij haar weghaalt.
Je ex is niet meer de persoon waar jij samen mee bent geweest, ook niet meer die persoon die normaal gesproken alles eerlijk zou delen. Zij kiest nu voor zichzelf, keihard. Als jij dat vanaf nu ook niet gaat doen, dan gaat het je nog meer geld kosten dan dat het waarschijnlijk al gaat doen.

Het doet heel veel pijn, het gaat nog veel meer pijn doen en je snapt totaal niet wat er allemaal in haar hoofd om gaat... maar het punt is dat je dat ook nooit Gaat snappen. Wees zakelijk, want echt... je krijgt er spijt van als je het niet doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Just-Lost op 09-11-2010 15:29:46 ]
And I tried to sing
But I couldn’t think of anything
And that was the hardest part
Yeah that’s the hardest part
pi_88517655
Ze heeft al lang voor die vent gekozen, maar ze moet eerst haar oude schoenen even weggooien. Jij bent die paar oude schoenen TS.
pi_88520147
Je ex is duidelijk tot over haar oren verliefd op die barman. Maar omdat ze net twee maanden haar eigen bedrijfje heeft, jij haar onderdak en vervoer betaalt en ze nog geen zekerheid had over het bestaansrecht van de nieuwe relatie, heeft ze nog een tijd getwijfeld of ze wel bij je weg zou gaan. En in die twijfel-periode heeft ze je bedrogen en belogen. Toen jij daar achter kwam en wilde dat je het contact met de barman verbrak, werd je te lastig en heeft ze uiteindelijk de knoop doorgehakt en de relatie met jou verbroken. Uiteraard zat ze nog dezelfde dag bij die barman, ze is immers verliefd. En uiteraard snappen haar vrienden en familie niet wat ze aan het doen is, zij zijn immers niet verblind van verliefdheid.

Mocht je haar nog altijd terug willen, dan kun je m.i. weinig anders doen dan haar nu loslaten en hopen dat zodra haar verliefdheid over is, ze jou weer zal gaan waarderen/missen. Eerder gaat het niet worden, en als je nu door blijft emmeren tegen haar over hoe slecht en oneerlijk ze is, gaat het hem sowieso nooit meer worden.
pi_88520811
Ik denk dat TS zijn conclusie wel kan trekken na alle nuttige tips hier...

Ik ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren op je sms..
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:09:25 #113
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88521777
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
pi_88523862
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef goofy_goober het volgende:
Sowieso zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om haar terug te nemen zodra ze met hangende pootjes terugkomt na een mislukte relatie met die leuke barman. Optiefen!
wat dat betreft is het gedrag van TS nadat het uit ging wel handig: hij weet iig zeker dat ze nooit met hangende pootjes terug zal keren :')
pi_88524849
Zo`n figuur moet je niet terug willen idd.
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:50:50 #116
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_88525453
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 10:50 schreef jeice het volgende:
Ik denk dat ik haar morgen een zakelijk en kort SMSje stuur, dat ik vanaf morgen weer thuis slaap, en haar verzoek de auto terug te brengen. Op die manier heeft ze EN geen vaste slaapplek, EN geen vervoer meer tot haar beschikking en gaat ze misschien inzien dat ze fout zit en dit niet vol kan houden.
Goed plan
weest de sterkste, wees de wijste.
O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos :)

Ha , wraak is zoet *)

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 09-11-2010 18:57:52 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88526085
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef michaelmoore het volgende:

O, en zet andere sloten op de buitendeuren, anders komt ze steeds allerlei dingen halen die ze vergeten was.
Als ze iets wil hebben, dan gooit ze maar een mooi lijstje door de brievenbus, dan kun je het buiten klaar zetten in een kartonnen doos :)
Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
Wellicht ook alvast haar dingen verzamelen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:07:16 #118
323876 michaelmoore
pi_88526166
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Afgezien van de kartonnen doos buiten zetten: doen.
OK in plastic vuilniszakken

Inderdaad, ik heb het ook al eens gedaan, mooiere wraak bestaat er niet, je loopt de hele avond met een gevoel van rechtvaardiging door het huis :s) :{w
Spullen verzamelen, alle aandenkens / vakantiefoto's mag ze hebben :7
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_88531160
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.

Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken :+
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel :P) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel :)

De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.

Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
pi_88531411
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef jeice het volgende:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Het is geen kwestie van wraak, maar een kwestie van haar niet zomaar meer in je huis willen aantreffen. Want je *zal* haar vergeven als ze zielig langskomt. Of dat iig proberen waarna je haar wellicht gaat haten. Ook al denk je nu van niet.

Sleutels inleveren kan natuurlijk ook.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:56:25 #121
323876 michaelmoore
pi_88531506
quote:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet.
Tja, de ervaring leert dat sommigen nog al moeilijk van de gezamelijke spullen kunnen afblijven, als ze makkelijk het huis in kunnen als je er niet bent
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:07:20 #122
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88531993
Wacht effe, dus je soon-to-be-ex zit nu in jouw huis met die barzak? :{ Ik had ze er vandaag nog allebei uitgesodemieterd. Je laat wel over je heen lopen zeg. Die chick kan doen wat ze wil zonder dat haar een strobreed in de weg wordt gelegd. En waarom bel je haar niet om de boodschap over te brengen? Het is niet dat jullie volslagen vreemden zijn van elkaar.
pi_88532039
quote:
Ok na lang denken heb ik besloten dat ik morgen pas ga SMSen, ik laat het een dagje sudderen. Dit zal de eerste dag worden dat we totaal geen contact hebben overigens.

Ik vind het wel supertof dat er nu ineens allemaal mensen om me heen opstaan en me steun geven door SMSjes en telefoontjes. Iedereen, haar vrienden incluus, staan aan mijn kant. En als ze het verhaal horen vinden ze het onbegrijpelijk. Ook mensen die ik al langer niet gesproken heb krijg ik ineens SMSjes van. Ik had het vandaag drukker met SMSen en bellen dan met werken :+
Dit sterkt me iig wel, ik heb blijkbaar nog genoeg vrienden om me heen (dit wist ik eigenlijk wel :P) en dat geeft zelfs in deze tijd echt een heel goed gevoel :)

De meesten zeggen iig dat ze hier erg veel spijt van gaat krijgen, en ik denk eigenlijk ook van wel. Tuurlijk, er is een kans dat ze in elkaar de ware hebben gevonden, maar dit is een schreeuw om aandacht en spanning. Daarnaast woont ie op een half uur - 3 kwartier rijden van onze woonplaats en heeft hij geen auto, zij zal dus elke keer daarheen moeten. Met een eigen zaakje, waarbij haar klantenkring in onze woonplaats zit zal ze dit uiteindelijk toch niet volhouden lijkt me.

Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo. Wat wijze mensen om me heen die ik gesproken heb zeggen allemaal: Hou nou de eer aan jezelf... neem geen contact op met haar, doe geen rare dingen, laat zien dat je boven haar staat en dan zal ze dat vanzelf wel inzien. Dat lijkt mij eigenlijk best een goed plan.
Zij gaat niets inzien en ze gaat al helemaal geen spijt krijgen, ook niet als je haar het huis uit gooit en de auto terug eist. Je moet inzien dat je geen invloed meer op haar hebt. Het is over. Echt.
pi_88532385
Verbreek alle contact, gooi haar uit je leven.

Klaar.
pi_88535895
quote:
Dat van die sloten en dozen en vuilniszakken... mwah ik weet het niet. Op het moment zit ik nog niet vol van wraakgevoelens ofzo.
Ik kan begrijpen dat je geen wraakgevoelens hebt of gaat krijgen, maar dat staat los van de nieuwe sloten en haar spullen inpakken. Ik raad je echt aan om nieuwe sloten op de deuren te zetten.

Ook kun je nadenken over een uiterste datum waarop zij al haar eigen spullen moet hebben opgehaald. Anders blijft er constant maar wat liggen en is het voor jou veel moeilijker om afstand te nemen.

Pak desnoods zelf alles in wat van haar is, zet het klaar in de gang/zolder/kelder waar dan ook... en laat haar weten dat ze haar spullen kan ophalen, uiterlijk dus op een bepaalde datum.

Sterkte gewenst.
pi_88544163
Bottomline; TS gaat straks met hangende pootjes terug als de spanning er voor haar weer af is met het barmannetje
pi_88544436
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:31 schreef Loveless85 het volgende:
Bottomline; TS gaat straks met hangende pootjes terug als de spanning er voor haar weer af is met het barmannetje
Dat denk ik ook, en dat is niet zo heel gek en moet TS niet opvatten als een aanval oid.

Maar beste TS, zelfbescherming is essentieel nu. Het is al vaak genoeg gezegd in dit topic, maar ze naait jou, houd jou aan het lijntje, en gebruikt je.
Ik snap heel goed, dat het een nogal grote stap is om dr het huis uit te zetten enz. MAAR, het is JOU huis, JOU auto. Waarom zou jij niet mogen opkomen voor jou spullen, terwijl ze wel speelt met jou gevoel en gemoedstoestand.

En je laat het zelf al doorschemeren, maar als het ooit toch nog goed komt, dan is het niet 123. En als je dr nu al het gevoel geeft, dat ze met je kan spelen, dan ben jij de makkelijkste oplossing als het met de barsukkel niet mocht lukken. 'ow, barsnaak zet me aan de kant, mmm dan ga ik toch gewoon weer terug, ik komt er toch wel in'. Vervolgens woont ze weer een tijdje bij je, en kom ze weer iemand anders tegen en begin je weer van voor af aan.
Kan ze niet zomaar bij je terug, gaat ze misschien eens bij haar zelf nadenken.

damm TS, lastige situatie. Wel fijn dat je veel steun krijgt van mensen om je heen, en ook de mensen waarvan je had verwacht dat ze aan haar kant zouden staan.
pi_88545045
Nou TS als ik het zo hoor dan ben je over 2 maanden terug bij d`r en is zij beloond met haar vreemdgaan :)
  woensdag 10 november 2010 @ 09:47:00 #129
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88545640
Ben benieuwd of die sms vandaag de deur uitgaat.
pi_88546030
Gatverdamme, die barman is dus met je ex in jouw huis. Echt, gatverdamme.
pi_88546117
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:00 schreef Maverick_tfd het volgende:
Gatverdamme, die barman is dus met je ex in jouw huis. Echt, gatverdamme.
Die gozer ligt dus gewoon zijn ex met haar kont omhoog en haar harses omlaag in dr kussen te douwen, op de TS zijn kant van het bed. Lekker vooruitzicht voor de TS, hoop niet dat hij hierover nachtmerries gaat krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 11:10:48 ]
pi_88546180
Ik zou iig de lakens even op 90 graden wassen bij thuiskomst. En niet raar opkijken als hij met JOUW badjes en JOUW slippers aan op JOUW bank JOUW bier op zit te zuipen. Peukie erbij, voldane grimas op z'n bek...
pi_88546340
Waar lezen jullie dat ex met barman in TS zijn huis zit?
Zoals ik het begrijp is ex elders, en TS sliep de afgelopen dagen bij zijn broer. Het huis is dus leeg.

TS, het is niet dat ik het niet snap, maar je gedraagt je alsof de relatie helemaal niet uit is. Ik snap dat je jaloers bent, dat de gedachte aan hen samen je gek maakt, maar het is uit. Alles wat zij nu doet heeft niets meer met jou te maken. Dit gaat niet meer over 'misschien komt het nog goed, misschien is ze hem straks zat en dan komt ze terug'.

Bescherm jezelf, zorg voor jezelf.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:24:34 #134
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88546767
Ik krijg eerder het gevoel dat TS zoiets heeft van: 'Ach, die gekke meid! Ze moet gewoon even los, maar ze realiseert zich snel genoeg dat ze verkeerd bezig is en dan komt ze snel genoeg weer terug bij me!' Fail.
pi_88546803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef goofy_goober het volgende:
Ik krijg eerder het gevoel dat TS zoiets heeft van: 'Ach, die gekke meid! Ze moet gewoon even los, maar ze realiseert zich snel genoeg dat ze verkeerd bezig is en dan komt ze snel genoeg weer terug bij me!' Fail.
Ja, dat gevoel heb ik dus ook een beetje.
pi_88547345
Leuk meisje die vriendin van je.

Kap er mee !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_88548167
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef sheotah het volgende:
Waar lezen jullie dat ex met barman in TS zijn huis zit?
Zoals ik het begrijp is ex elders, en TS sliep de afgelopen dagen bij zijn broer. Het huis is dus leeg.
Ja, dat zou ik ook geloven als ik de TS was :')
Een leeg huis waar 2 dolverliefde mensen zich helemaal kunnen laten gaan, zonder tussenkomst van de ex (in dit geval de TS) omdat hij toch ergens anders slaapt. Ik had het wel geweten als ik die barman was geweest!
pi_88548337
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, dat zou ik ook geloven als ik de TS was :')
Een leeg huis waar 2 dolverliefde mensen zich helemaal kunnen laten gaan, zonder tussenkomst van de ex (in dit geval de TS) omdat hij toch ergens anders slaapt. Ik had het wel geweten als ik die barman was geweest!
Als je de barman is het geniaal. Even in zijn keuken, in zijn bed, op zijn eettafel... Dat mokkel smacht naar een rebound, dus die kan je mooi dat hele huis doorketsen :Y
  woensdag 10 november 2010 @ 11:17:30 #139
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88548361
Barman is wel een mooi beroep verder, als je van sletten houdt :')
* kingmob moet toegeven dat hij ook meerdere barvrouwen heeft gehad :@
  woensdag 10 november 2010 @ 17:41:55 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88563256
Sms al gestuurd?
pi_88563528
:') TS weet zelf dondersgoed, als die eerlijk is met zichzelf, dat die niet moet hopen dat alles weer koek en ei wordt. Maar dat is een zware realisatie en dus houdt die zich nog vast aan de hoop dat het allemaal niets te betekenen heeft en dat het een fase is e.d.

Newsflash TS: Als jij je opstelt als een voetveeg, dan word je ook als een voetveeg gebruikt. Dit komt niet goed, ze gaat lekker haar gang en weet je wat? Jij moet hetzelfde doen. Mens haar spullen eruit gooien, een week goed huilen en jezelf zielig vinden en dan weer verder :)
pi_88563563
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zou iig de lakens even op 90 graden wassen bij thuiskomst. En niet raar opkijken als hij met JOUW badjes en JOUW slippers aan op JOUW bank JOUW bier op zit te zuipen. Peukie erbij, voldane grimas op z'n bek...
subtiel, JOUW bericht. ;)
pi_88563615
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef stijn_ het volgende:

[..]

subtiel, JOUW bericht. ;)
Ik zou hier ook pissig om zijn hoor! Niet omdat die met mijn ex zit te grabbelen, maar van mijn spullen moet die afblijven, potjandorie :(

Kan je beter alle spullen ritueel verbranden die hij heeft aangeraakt en de kosten op hem verhalen!

Gaat wel een probleem worden als blijkt dat de vriendin niet de enige is die hij heeft gegrabbeld. Jouw hond, jouw moeder, jouw buurman... Ew..
pi_88564455
quote:
Maarnatuurlijk. En over 9 maandjes mag hij vast ook voor het kindje zorgen, wat aan safe sex zal mevrouw wel niet gedaan hebben.
pi_88566954
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Musyn het volgende:

[..]

Ik zou hier ook pissig om zijn hoor! Niet omdat die met mijn ex zit te grabbelen, maar van mijn spullen moet die afblijven, potjandorie :(

Kan je beter alle spullen ritueel verbranden die hij heeft aangeraakt en de kosten op hem verhalen!

Gaat wel een probleem worden als blijkt dat de vriendin niet de enige is die hij heeft gegrabbeld. Jouw hond, jouw moeder, jouw buurman... Ew..
Ik doelde niet daarop. Ik ben het compleet met hem eens.
pi_88583404
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:23 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maarnatuurlijk. En over 9 maandjes mag hij vast ook voor het kindje zorgen, wat aan safe sex zal mevrouw wel niet gedaan hebben.
Lol. Grappig dat jij dat weet.. Misschien doet ze het wel gewoon veilig.

Maar TS, ik vind persoonlijk dat je veelste soft bent met haar.. Zij gaat vreemd en nog laat je haar haar gang gaan, in nota bene je eigen huis?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_88583634
TS, hoe zit het met je eigenwaarde? Heb je veel zelfrespect? Zo ja, dan weet je dondersgoed dat je voor je gevoel hier direct een punt achter moet zetten en dat je dit al zelfs veel eerder had moeten doen!
Que Sera ~
  donderdag 11 november 2010 @ 09:45:33 #148
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88584662
Nou ben ik toch benieuwd of hij haar al 'iets' duidelijk heeft gemaakt. TS, we weten dat je meeleest!! ;)
pi_88593050
Nou ja ze is me dus voorgeweest... ik zal het even verduidelijken

Laat ik even voorop stellen dat ik 100%, nee 200% zeker weet dat HIJ niet in ons huis is geweest. Ten eerste heeft hij geen auto, dus hij kan niet zomaar langskomen wanneer hij wil, ten tweede ben ik nog wat avonden thuisgeweest, en was ze echt alleen. (niet ter controle of sneaky, gewoon waar zij bij was.) Ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat ALS dat wel gebeurt, de consequenties niet te overzien zouden zijn. Ik ben niet een type van geweld (dat blijkt hier wel geloof ik) maar ik heb zo m'n manieren. Ze blijft er ook bij dat er op seksueel gebied echt niks gebeurd is tussen hun, en dat idee heb ik ook wel, maar klakkeloos aannemen kan ik het niet meer natuurlijk.

Dinsdag had ik voor het eerst een lekker dagje. Goed geslapen, veel, HEUL veel vrienden die me die dag SMSten of belden en ik voelde me sterk. Ik was van plan haar woensdag te SMSen met de mededeling de auto in te leveren en het huis uit te gaan. En dan vooral woensdag om iig niet van me te laten horen. En ja hoor, kreeg ik uit het niets dinsdagavond om kwart voor 9 een SMSje van haar: "heb je even tijd om te praten? Kan je hierheen komen?" Nou ja ik dacht van alles natuurlijk, van: ik ga bij 'm inwonen en heb seks met hem gehad tot ik heb er spijt van en ik ga het anders doen. Feit is wel dat ze WEER contact met mij opnam toen ik dat niet met haar deed.

Nou, ze begon te vertellen dat ze toch wel spijt had van haar actie, ze had het niet moeten doen en ze begreep dat ze me veel pijn had gedaan. Tijdens haar etentje met hem maandagavond ging het constant over mij, en ze was met haar gedachten veel bij mij (ook voor het eerst in 2 weken volgens mij, dat het andersom was, en dat heb ik haar ook verteld). Daarna vertelde ze dat ze alsnog besloot het contact met hem (voorlopig) te verbreken. Uit respect voor mij, maar ook voor haar eigen rust, ze zei wel door te krijgen dat dit veel te snel ging allemaal. Ik heb haar gezegd dat ik het maar moeilijk kon geloven, en dat begreep ze ook wel maar ze benadrukte het echt te menen. Ze kan het natuurlijk ook alleen zeggen voor mijn gemoedsrust, of om de roddels om haar heen te dempen, wie zal het zeggen.

Maar daarvoor had ze me niet eens laten komen. Ze wilde met mij overleggen of ik het goed vond als ze een goedkoop appartementje bij ons vlak in de buurt ging huren voorlopig. Wilde rust, alleen zijn, en vooral niet bij haar moeder en zusje inwonen, daar zou ze gek worden. Ze kan er ieder moment uit als ze wil, er is zelfs een kans dat het volgende maand verkocht wordt en dan MOET ze er zelfs uit. Ik heb koelbloedig en zakelijk gereageerd met: "ik heb daar geen invloed meer op, als je dat wilt moet je dat zelf weten." Ze vond zelf echter dat ze dit met mij moest overleggen. Het leek haar ook goed voor ons, even geen connectie met elkaar, en haalde er een voorbeeld bij van vrienden van ons waar dat uiteindelijk ook goed gewerkt heeft. Ik heb haar gezegd dat ze dit net zo goed over de telefoon had kunnen doen. En ook toen zei ze: ja sorry, misschien was dit niet handig van me, misschien kan ik toch minder goed zonder je dan ik dacht. Daarnaast nodigde ze me ook uit bij haar te komen eten of een drankje te doen zodra het appartementje klaar is (volgende week al?) Ook daar heb ik vrij neutraal op gereageerd, al gingen de emoties in m'n hoofd op en neer. WTF zou ze daar nou mee willen, schuldgevoel wegpraten bij zichzelf of heeft ze ECHT spijt? Ze vertelde overigens wel weer dat ze nog steeds niet veel toekomst zag met de man die voor d'r zat, maar goed, dat had ik ondertussen wel door eigenlijk. Een auto heeft ze ook al geregeld, deze kan ze zaterdag ophalen. Dat bedoel ik dus met: ze is me voor geweest.

Gisteravond elkaar nog even gesproken ivm dingen die nog geregeld moeten worden, ze vroeg hoe het ging. Ik ga natuurlijk niet liegen en zei "slecht". "Het komt goed" zei ze nog... Ja uiteindelijk wel ja, maar dit gaan nog een paar zware weken worden...
Ik weet ook wel dat ik het moet afkappen, dat zegt mijn verstand ook. En dat probeer ik ook echt. Maar misschien kunnen jullie ook begrijpen dat het niet meevalt als je echt gek bent van iemand, en iets zo plotseling komt. Ik doe iig m'n best :)
Bedankt voor de reacties weer :)
pi_88593285
quote:
pi_88593389
Yep, TS laat haar lekker rondneuken en gaat vervolgens als gecastreerd schoothondje zonder ruggegraat weer naast haar op de gezamelijke bank zitten.
@TS: onthou wel dat je niet de enige bent die in haar roompotje heeft geroerd, de volgende keer dat je weer over haar heen mag.
pi_88593436
Tja jeice, wat moet ik hier op zeggen?
Je lijkt veel op hoe ik vroeger was, te lief en te eerlijk.
Doe eens lief!
pi_88593488
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:46 schreef Prenzlauer het volgende:
Tja jeice, wat moet ik hier op zeggen?
Je lijkt veel op hoe ik vroeger was, te lief en te eerlijk.
En zijn vriendin maakt er handig gebruik van. Kan het haar niet eens kwalijk nemen, die jongen verdient het eigenlijk gewoon om eens op zijn bek te gaan.
  donderdag 11 november 2010 @ 13:48:24 #154
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88593504
Dit dreigt idd wel heel clichématig af te lopen. Haar acties zijn allemaal hopeloos voorspelbaar verder.
pi_88593550
Ze speelt t handig though, een leuk neuknestje voor met de barman, en mocht dat falen bespeelt ze TS zo geniaal dat ze daar met wat traantjes en 'ik weet nu pas hoeveel ik van je hou ;( ' terecht kan.

Ruggegraat tonen kerel, zie wat ze je flikt; de barman, je dumpen en dan nu de deur weer op een kier zetten, etc. etc.

Laat niet zo met je spelen en neem nu gewoon zelf de touwtjes in handen. Tief haar en d'r zooitje eruit, ga het verwerken en als JIJ daar behoefte aan hebt neem JIJ wel weer een keer contact met haar op. Over een jaartje ofzo.

Wedden als je dat doet dat ze dan met de barman is?
pi_88593813
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ze speelt t handig though, een leuk neuknestje voor met de barman, en mocht dat falen bespeelt ze TS zo geniaal dat ze daar met wat traantjes en 'ik weet nu pas hoeveel ik van je hou ;( ' terecht kan.

Ruggegraat tonen kerel, zie wat ze je flikt; de barman, je dumpen en dan nu de deur weer op een kier zetten, etc. etc.

Laat niet zo met je spelen en neem nu gewoon zelf de touwtjes in handen. Tief haar en d'r zooitje eruit, ga het verwerken en als JIJ daar behoefte aan hebt neem JIJ wel weer een keer contact met haar op. Over een jaartje ofzo.

Wedden als je dat doet dat ze dan met de barman is?
Helemaal eens. Heb wat zelfrespect! Denk aan je eigen shit ipv aan die van haar. Dat doet ze namelijk ook niet bij jou. Je bent echt te lief terwijl je daar nu al helemaal geen reden meer voor hebt!
Que Sera ~
  donderdag 11 november 2010 @ 14:00:12 #157
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88593980
Met 'ik wil rust en alleen zijn' bedoelt ze dat ze zich benauwd voelde in de relatie en even lekker wil rondsletten, alvorens weer terug te keren bij het veilige nest. Dat veiligstellen van dat nest is ze nu aan het regelen. Trap er niet in.
pi_88594104
Zucht...

Hoe krijgt ze dat voor elkaar, volgende week al een appartmentje? is ze dan al niet langer bezig met weggaan?

Niet om lullig te doen, echt niet, ik vind het allemaal klote voor je, maar ik zou haar echt echt niet meer vertrouwen. Hoe lief en aardig ze altijd geweest is, momenteel behandelt ze jou heel slecht.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:07:20 #159
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88594275
Inderdaad. In deze tijd is het schier onmogelijk om binnen een paar weken een woning te regelen. Of had onze barvriend nog ergens een plekje vrij voor haar? Ik vind het maar wazig allemaal.
pi_88594850
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef goofy_goober het volgende:
Inderdaad. In deze tijd is het schier onmogelijk om binnen een paar weken een woning te regelen. Of had onze barvriend nog ergens een plekje vrij voor haar? Ik vind het maar wazig allemaal.
TS trapt er nog in ook, dat zielige verhaaltje dat ze 'spontaan' een appartementje had gevonden :')
  donderdag 11 november 2010 @ 14:25:21 #161
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88594923
Jullie maken TS zijn ex wel erg zwart hier :{w
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:37:28 #162
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_88595388
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Toch lijkt het me inderdaad verstandig dat TS een ruggegraat krijgt en haar de deur wijst. Vreemd gaan of niet, ze verdient geen tweede kans meer.
Da's ook wel weer zo, het is natuurlijk een kwetsbare periode voor hem, dan laat je wat makkelijker over je heen lopen. Is mij ook overkomen :@
  donderdag 11 november 2010 @ 14:49:27 #163
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_88595822
Ja hallo allemaal, nou dat was me het avondje wel in dat kille, lege, grote huis helemaal voor ons alleen. Haar ex wil daar even niet meer slapen, dus we hadden het rijk alleen. Het is alleen wel een teringeind van mijn barretje af waar ik werk, dus voor deze gelegenheid had ik mijn broer's auto gecharterd. Maar goed, dit wanhopige en aandachtszoekend sletje is dat op dit moment nog wel waard. Ik heb haar in de badkamer dus even in al haar hoeken en gaten doorgeneukt, totdat we ineens gerinkel van de voordeursleutels horen, komt die ex dus toch even langs in ze eigen huis. Gelukkig kon zij doen alsof ze op de pot zat en ik ben snel door de achterdeur weggesneakt. Het handige van in de badkamer ketsen is dat je geen lakens vies maakt (die hij overigens pas gewassen had). Zo gebeurt er weer eens wat in het rumoerige leven van een doorsnee-barman.

Biertje allemaal, of een Bacardi-Cola?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 11 november 2010 @ 14:58:21 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88596124
dat noemen we nou humor van de bovenste plak :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88597985
TS O+
pi_88598608
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:25 schreef Tanin het volgende:
Nee, alles relativeren vlak na zo'n klap heeft zin zeker :')
Doe eens lief!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:10:24 #167
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88605185
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef goofy_goober het volgende:
Dit, hoe kut ik het ook voor TS vind.
pi_88606006
Misschien is de barman wel degene die geen relatie met haar wil.
pi_88607001
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Xennia het volgende:
Misschien is de barman wel degene die geen relatie met haar wil.
Beetje barman gaat inderdaad zijn handen niet branden aan dit soort materie.
Doe eens lief!
pi_88607220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:28 schreef RianaLuna het volgende:

[..]

Lol. Grappig dat jij dat weet.. Misschien doet ze het wel gewoon veilig.
Veilige seks past niet in haar huidige gedragspatroon.
Geen seks overigens wel. Alleen niet erg waarschijnlijk ;)
pi_88621209
Ach vanavond de knoop idd zelf maar eens definitief doorgehakt. Ik had eigenlijk een prima dag op het werk, en kon alles redelijk relativeren. Vandaag was weer zo'n dag dat ik sterk in m'n schoenen stond en eindelijk meer aan mezelf dacht dan aan haar. Ik zal niet zeggen dat ik vrede had met de situatie, maar ik had voor mezelf wel het besluit genomen het nu echt af te kappen.

Ze was bij m'n ouders geweest vanavond, die wilden ook wel eens even met haar praten. Niet om haar zwart te maken of onder druk te zetten, maar ze hebben een goede band met haar, zagen haar als een dochter, en wilden ook wel eens wat duidelijkheid en zekerheid, en daarnaast alles proberen op een normale manier af te sluiten. Ik had wederom weer niks van me laten horen en vond het prima zo. Maar ze belde vanaf m'n ouders of ze wat spullen die in m'n auto stonden (die ik dus inmiddels weer terug had) op kon halen op het huisadres van m'n broertje. Ik zei dat ik die spullen al thuis afgegooid had en ze die daar op kon halen. Het gesprek was koel en zakelijk van mijn kant, en daar had ze duidelijk moeite mee.
Ik heb haar gezegd dat ze tot zondag krijgt haar spullen uit het huis te halen, en de auto van m'n ouders die ze nu heeft zondagavond weer bij hun in te leveren, samen met de sleutel van "ons" huis. Ze krijgt die tijd vooral om te laten merken dat ik er boven sta, en ze mag best nog wel even een flink schuldgevoel hebben.

M'n ouders hebben ook tegen haar gezegd: wat gaat het worden? Geef je het nog een kans en gaan jullie samen in het huis om het ECHT te proberen of houdt het hier definitief op? "ik weet het niet" zei ze. Daar namen mijn ouders geen genoegen mee en uiteindelijk zei ze dat het hier ophield. M'n ouders eisten ook min of meer dat ze het contact absoluut verbrak. Ook daar had ze moeite mee, ze vroeg zelfs nog: "ok misschien contact tot het einde van dit weekend dan?" Ergens denk ik nog steeds dat ze twijfelt, maar ik heb vandaag voor het eerst niet het gevoel gehad dat ik op die twijfel moest vertrouwen. Ik ben er zelf ook klaar mee, dit is niet goed voor me, dit werkt niet. Het gesprek van m'n ouders was eigenlijk helemaal buiten mij om gegaan, en hoewel ik vandaag toch al min of meer de beslissing had genomen om het van me af te zetten was het wel een fijne bevestiging.

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ze idd nog steeds gek is op die barman en er contact mee is blijven houden, en hoewel ik er nog steeds wel moeite mee heb dat ze samen kunnen zijn en van alles kunnen doen, kan ik het nu makkelijker van me af zetten dan eerst. Vandaag, toen ik nadacht over alles wat ze me aangedaan heeft (vreemdgaan, dingen achterhouden, liegen) vond ik het wel makkelijker om die gedachten weg te schuiven.

Tuurlijk, ik ga het er de komende tijd nog moeilijk mee hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat 2011 mijn jaar gaat worden. Beter in mijn vel zitten, ik ga gesprekken aan met de psych (2e afspraak komende woensdag) mijn baan blijft hetzelfde maar de werkplek komt 60km dichterbij. Ik ga weer lol hebben met vrienden, die zich nog steeds aan blijven bieden wat echt geweldig is. En iedereen in mijn omgeving is ervan overtuigd dat ik snel (maar niet te snel :P) weer een leuke vriendin ga vinden. Daarnaast ben ik gezegend met een fantastische familie, en m'n pa en ik gaan binnenkort even om de tafel om een poging te doen het huis in m'n eentje te kunnen behouden. Moet qua maandlasten goed kunnen, en heb ik iig wat achter de hand om evt. een toekomstige vriendin thuis uit te nodigen :+ Kan ik de komende dagen vast wennen aan het idee dat ik daar vanaf maandag in m'n eentje slaap.

Ik ben er nog lang niet, maar ik zie alles al iets positiever in, dat mag ook wel na 3 weken pure ellende. Natuurlijk zal ik ook weer sombere dagen hebben, het zal met ups en downs gaan, maar vanaf nu kan het alleen maar beter worden :)

Oh en btw... bedankt voor alle reacties natuurlijk! Dat is wel 1 van de redenen dat ik vandaag ben gaan inzien dat het idd niet meer kon. Helaas liet mijn gemoedstoestand het niet toe eerder deze beslissing te nemen, maar uiteindelijk hebben jullie het voor een groot gedeelte wel bij het rechte eind gehad. Ik blijf echter bij mijn mening dat het van nature een lief meisje is, en hoewel ik niet kan bewijzen dat ze geen sex heeft gehad met hem oid, heb ik wel sterk het vermoeden dat dit idd niet gebeurd is. Ik weet overigens ook nog steeds 100% zeker dat hij nooit in ons huis geweest is. Maar de vele reacties, vaak ook kort na een post van mij heb ik zeker gewaardeerd! :)

[ Bericht 8% gewijzigd door jeice op 12-11-2010 01:14:13 ]
pi_88621530
^O^ Ik vind je tof TS. Heb het hele topic meegelezen, en je klinkt als een ontzettend lieve jongen, en de manier waarop jij met je ex omgaat is erg respectvol. Ook al krijg je dat respect misschien op dit moment niet terug, dan nog kan jij terugkijken en trots op jezelf zijn :*
♥ scars make us who we are ♥
pi_88623709
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 01:23 schreef Mama_Mia het volgende:
^O^ Ik vind je tof TS. Heb het hele topic meegelezen, en je klinkt als een ontzettend lieve jongen, en de manier waarop jij met je ex omgaat is erg respectvol. Ook al krijg je dat respect misschien op dit moment niet terug, dan nog kan jij terugkijken en trots op jezelf zijn :*
Ja leuk, maar je koopt er natuurlijk gewoon geen flikker voor. Zit je dan straks in je lege huis, met je respect. Nou poeh hee, fijn hoor :Y
pi_88623731
Goeie laatste reactie TS :Y Gewoon lekker zelf de touwtjes in handen nemen en je niet blijven overleveren aan haar twijfel en grillen. :Y

Veel sterkte en succes met alles ^O^
pi_88623767
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:28 schreef Re het volgende:

zoiets?
:') Wat een onzin. Als je je niet gelukkig voelt in een relatie is de oplossing erover te praten en het te proberen te verbeteren, niet vreemdgaan. Als je toch met een ander wenst te gaan moet je gewoon de relatie afkappen.
pi_88626467
Goed om te horen dat je voor jezelf hebt gekozen. Succes de komende tijd!
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
pi_88628527
Je klinkt idd als een goede gozer TS, je verdient beter.
Op de lange termijn zal je helemaal gaan inzien dat dit een juiste beslissing was, en lijken deze dagen als een ver en vaag verleden
pi_88647672
Ik vind het iig tof dat jullie allemaal zo reageren... het is een forum, dus RL contact is er niet, maar jullie zien dat ik een goede gozer ben, lief, respectvol, en dat ik beter verdien. Mensen kunnen zich makkelijk een andere identiteit aanmeten via internet maar ik herken me opzich wel in die woorden. Ik heb alles wat ik hier heb geschreven dan ook uit m'n hart geschreven en ik moet zeggen dat het best wel opluchtte.

Vandaag ging het weer iets minder dan gister, maar het zal de komende tijd wel met ups en downs blijven gaan. Ik ga vanavond lekker op de bank hangen met m'n broertje en schoonzusje, ontspannen TV kijken. Morgen lekker met vrienden erop uit, zondag waarschijnlijk een dikke kater uitslapen. Maandagavond zal alleen vreemd zijn, dan ben ik een weekend niet thuis geweest en als ik dan uit m'n werk kom zullen al haar kleren weg zijn, net als een aantal spullen die ze nodig heeft in haar nieuwe appartementje. Het huis zal dus iets leger zijn en dat is niet een moment waar ik naar uitkijk. Maar goed, ik moet verder en dat ga ik ook zeker doen :)
pi_88648110
Sterkte jeice, het zal zeker met ups en downs gaan, maar je komt er wel!
pi_88651574
Succes TS,

Je gaat het wel nodig hebben vrees ik. Mijn relatie die ik met mijn ex-vriendin had is vorig jaar augustus na bijna 10 jaar verbroken. Alleen was er bij mij geen sprake van 'een ander' en/of vreemdgaan. Bij mij was de zgn. 'koek' gewoon op en was ze niet gelukkig meer. De relatie liep overigens al vanaf februari/maart 2009 niet erg lekker. 2009 was dus (en dan met name de laatste maanden) een behoorlijk klote jaar.

Wel waren een hoop dingen erg herkenbaar in je verhaal. En dan doel ik met name op de houding naar jou toe. (De koele/zakelijke houding). Ik heb destijds regelmatig aan haar gevraagd waarom ze zo koel en zakelijk tegen mij deed en als antwoord kreeg ik dan dat ze dat wel moest omdat ze het anders niet trok.

Hoe dan ook, ik ben er eigenlijk best wel een redelijke tijd 'naar de klote' van geweest. En dacht eigenlijk dat ik de vrouw met wie ik oud wilde worden had laten lopen.

Maar na regen komt zonneschijn ;) Ik heb een half jaar na mn relatiebreuk, in februari, een fantastische meid leren kennen. Het gaat geweldig, ben heel erg gek op dr en héél eerlijk gezegd, zou ik mij geen leven meer met mijn ex-vriendin voor kunnen en willen stellen.

Waar ik in het begin nog wel de behoefte voelde om haar te spreken, heb ik dat momenteel totaal niet meer en ben ik zelfs verbaast als ik een keer in de 2 á 3 maanden een sms-ja krijg van haar.

Anyhow,
Succes voor de komende maanden.
;)
pi_88654619
Heb het hele topic gelezen en wil TS veel succes wensen. Hou je ons op de hoogte?
pi_88659177
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen :)

Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:

quote:
Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he :)
  zaterdag 13 november 2010 @ 01:20:50 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88661597
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:18 schreef jeice het volgende:
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ik hoop dat het bij mij net zo loopt als bij JaX2010 natuurlijk, al zie ik dat op dit moment nog niet zo positief in. Maar da's misschien niet zo gek 2,5 week na de breuk.
Om me heen roept nu al iedereen dat ik me geen zorgen hoef te maken, en dat ik ongetwijfeld weer een leuke (leukere?) vriendin zal gaan vinden. Dat geeft weer een beetje zelfvertrouwen :)

Het topic had misschien beter kunnen heten: "vriendin is vreemdgegaan, zit hier nog toekomst in?" want uiteindelijk kwam het daar op neer... dat ze vreemd gegaan was wist ik al min of meer, ik wilde alleen blijkbaar een soort van bevestiging dat ze ook NADAT we besloten het nog eens te proberen hiermee doorging. Die heb ik hier wel gekregen, soms tot op detail na, zoals:

[..]

Toen dat geschreven werd kon ik me amper voorstellen dat ze dat echt zou doen, maar achteraf bleek dat ik er gruwelijk naast zat.
Nogmaals, of het tot seks is gekomen weet ik niet, en daar wil ik nu niet eens aan denken. Ik ken haar het best van iedereen hier en denk nog steeds dat ze daar het type niet voor is. Maar aan de andere kant vond ik haar ook absoluut niet het type om vreemd te gaan, en dat deed ze ook. Zo leer je mensen nog eens kennen he :)
Als jij zegt dat ze er het type niet voor is, dan zal ze er in de begin stadia echt wel een grens op nagehouden hebben. Dat ze nadat het definitief uit was waarschijnlijk dezelfde nacht nog bij die barman in bed lag zal ik niet ontkennen...

In ieder geval sterkte. Neem rustig de tijd, geniet van het vrijgezellenleven als je dat leuk vindt, en je komt zeker weer een leuk meisje tegen :) kan even duren, maar twijfel er maar niet aan
pi_88661691
Goed afgehandeld wel. Ook goede keuze, het lijkt erop alsof je hier een stuk beter gaat uitkomen.

Well done! ^O^
pi_88662482
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.

Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!

Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.

Maar ondanks deze twijfels en raadsels (of nou ja, raadsels zijn het eigenlijk niet meer) ben ik blij met m'n besluit het compleet af te kappen.... vandaag voor het eerst geen contact gehad in 2,5 week tijd, en dat geeft wel een beetje rust.
pi_88662517
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet leren te begrijpen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 02:40:20 #187
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88662850
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:08 schreef Friek_ het volgende:
Het blijft een vrouw TS. Die moet je niet lerenproberen te begrijpen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 03:03:40 #188
176940 Toitle
3x links is ook rechts.
pi_88663023
Stekker dr uit, lijkt me duidelijk, dat gesleep opeens met de telefoon overal naartoe is heus niet omdat ze voor veel enquetes gebeld wordt.
Hou de eer aan jezelf.
When nothing goes right . . . go left.
  zaterdag 13 november 2010 @ 03:33:16 #189
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88663183
@TS: Het is gewoon een kutsituatie, maar uiteindelijk kom je er na een tijd beter en sterker uit. Geen hand vol maar een land vol,vergeet dat niet :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88665920
Stekker eruit, even er verdrietig van zijn en dan doorgaan met het leven. Je zal zien, dan voel je je veel beter.

En geef het de tijd.
l'état, c'est moi!
pi_88666102
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 02:06 schreef jeice het volgende:
Nou ja ik ben er nu ook wel van overtuigd dat dit een goede keuze is, en ik begin me zelfs een beetje te beseffen dat wat er de afgelopen 3 weken is gebeurd, uiteindelijk een positieve uitwerking gaat hebben op mij.

Ik blijf alleen gewoon benieuwd naar wat er in haar hoofd omgaat. Ze zegt dan wel dat ze hier al een half jaar mee heeft rondgelopen, maar ik heb dat dus totaal niet doorgehad. Daarnaast heeft ze het ruim een maand geleden nog over trouwen gehad met m'n schoonzusje, en riep ze een maand geleden nog dat ze zo blij was met ons huis en de inrichting daarvan. Ze had het met mij 3,5 week geleden nog over nieuwe stoelen voor de eettafel!

Ik sluit me er al meer voor af dan eerst, maar ik kan niet ontkennen dat ik soms nog steeds denk: Hoe the fuck heeft dit kunnen gebeuren? Voor mij is het nog steeds alsof ze als een blad aan de boom is omgedraaid. Tegen vrienden en familie doet ze zakelijk, zoals ook gister bij m'n ouders, ze werd wel even emotioneel en heeft netjes afscheid genomen, maar het voelde toch best kil aan uiteindelijk.

TS: Probeer eens terug te kijken op jullie relatie en te bepalen of jullie "investeringen" in de relatie gelijkwaardig zijn geweest de laatste jaren. Daarmee doel ik op zowel de emotionele als de financiële investeringen. Vrouwen die als een blad aan een boom omdraaien, doen dat omdat ze niet het idee hebben dat ze iets waardevols kwijtraken, als ze de relatie verbreken. Daarmee zeg ik niet dat jij niet waardevol bent als persoon, nee, ik zeg dat zij de relatie niet even waardevol heeft geacht zoals jij dat hebt gedaan.

Als jij al die jaren meer hebt geïnvesteerd dan zij, dan is de beëindiging voor jou ook driedubbel zo zwaar, want naast de pijn van het verliezen van je liefde en sekspartner, zijn ook al jouw 'extra' emotionele en financiële investeringen voor niets geweest. Daarom blijven veel mannen met hun handen in het haar achter: hij begrijpt totaal niet waarom zij er vandoor gaat terwijl hij 'al die jaren zo veel voor haar heeft gedaan'.

Mijn theorie is dat vrouwen gaandeweg interesse verliezen in hun man, als ze merken dat hij tijdens de duur van hun relatie op emotioneel en financieel vlak meer investeert dan dat zij zelf hoeft te doen. Vrouwen voelen zich instinctief aangetrokken tot mannen waar ze 'net niet goed genoeg voor zijn'. Prent dit in je brein en doe er als man je voordeel mee.

Als jij tot de conclusie komt dat jij degene bent die de laatste jaren de grootste emotionele en financiële offers hebt gebracht, en haar niet hebt aangesproken op minimaal gelijkwaardige investeringen, dan kun je je eigen vraagtekens over haar kille gedrag beantwoorden. En daarmee vind je, uiteindelijk, je rust.

Oh, nog even een vraag aan al die doebers die hier fantaseren over hoe die chick de barman neukt. Zit er al zaad op jullie toetsenbordjes, kleuters? :')

Attraction isn't a choice.
pi_88666148
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.

Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover :)
pi_88666315
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:43 schreef jeice het volgende:
Ja de stekker is er inmiddels echt wel uit. Gister voor het eerst geen contact met haar gehad. Niet alleen voor het eerst in de 2,5 week dat het voorbij is, maar voor het eerst in 8 jaar tijd, en da's toch best raar.

Vandaag lees ik op de Hyves pagina van haar zusje: "m'n zus vandaag helpen met verhuizen naar haar nieuwe huisje" en dat doet dan toch verdomde pijn om te lezen. Ze is gewoon al een stuk verder met het verwerken blijkbaar. Aan de andere kant moest ze wel, terug naar haar moeder was geen optie. Toch denk ik dat ze ook nog wel een klap zal gaan krijgen, maar dat is op dit moment mijn zorg niet. Ik moet zelf verder, en dat zal idd de nodige tijd gaan kosten. Ik hoop dat ik over een half jaar kan terugkijken op deze tijd met de gedachte dat dit toch wel goed voor me is geweest, en dat ik er sterker en beter uit ben gekomen, wie weet tegen die tijd met een nieuwe lover :)
Dit kan natuurlijk ook een manoeuvre zijn om jou extra pijn te doen, zodat ze haar pijn wat vergeet.
Blijf die berichten niet meer volgen op hyves, gooi ze er van af anders blijf je je eraan ergeren e.d.
l'état, c'est moi!
pi_88666730
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef mymindisglowing het volgende:

[..]

Verhaal...
Thx voor dat verhaal, klinkt logisch en duidelijk. Toch weet ik niet of dat in dit geval van toepassing is.

Ik denk dat zij ook veel geinvesteerd heeft in de relatie, zeker omdat ik dus een tijd niet lekker in m'n vel heb gezeten moest het een tijd lang echt van haar komen. Ik wilde niet mee naar verjaardagen, naar de tennisbaan, etc. Dat was natuurlijk frustrerend voor haar, ze stond alleen voor bepaalde dingen, en dat heeft ze ook wel eens laten blijken, maar ze heeft nooit ECHT met d'r vuist op tafel geslagen van: "we gaan het anders doen of anders ga ik bij je weg". Of had ze maar een week bij d'r moeder geslapen om een statement te maken. Dat neem ik haar echt wel kwalijk, dat ze er nooit echt over gepraat heeft, dat ze er niet voor wilde werken (al zegt ze dat JUIST het laatste half jaar werken was voor haar) en dat ze me geen 2e kans heeft gegeven.

Gek genoeg heb ik nog steeds het gevoel dat er 4-6 weken geleden nog niks aan de hand was. 6 weken terug hadden we nog een gezellig weekend in Groningen en verraste ze me op de hotelkamer met een nieuw setje, we hebben gezellig gewinkeld en heerlijk uit eten geweest in een gezellig restaurantje. Ik denk gewoon dat ze door het uitgaan met die vriendinnen aan een ander leven heeft geproefd, en dat die zoen de druppel was die de emmer deed overlopen. Er was weer spanning in haar leven en ze kreeg aandacht die ik haar niet kon geven. Aandacht die ik haar de 2 weken nadat ze de relatie verbrak ineens WEL kon geven, WILDE geven. Het was een eye-opener waardoor ik in heb gezien dat bijvoorbeeld de lange reistijd naar m'n werk eigenlijk geen flikker voorstelt, dat er belangrijkere dingen in het leven zijn waar ik eerder waarde aan had moeten hechten. Maar die eye-opener kwam helaas te laat.

Praat absoluut nog niet goed wat zij de afgelopen 3-4 weken geflikt heeft natuurlijk, dat terzijde.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:10:40 #195
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_88666982
Eye-opener schmeye-opener. Je kan toch niet altijd gedachten lezen? De échte eye-opener is denk ik dat je de volgende keer op zoek moet naar een exemplaar dat wél communiceert. :P
pi_88667787
Nee oke gedachten lezen kan ook niet altijd, maar ik zie nu wel in dat ik haar gewoon meer aandacht had moeten geven, en initiatief nemen met leuke dingen doen samen, en WEL gaan kijken bij haar tenniswedstrijden bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat het dan niet zover was gekomen, maar dan had ik iig voor mezelf ook het gevoel gehad dat ik er alles aan heb gedaan om deze relatie te laten blijven werken.

Aan de andere kant: vanaf het moment dat ze de relatie verbrak heb ik laten zien dat ik er WEL alles aan wilde doen, maar dan ook echt ALLES. Maar goed zoals Mymindisglowing al zei: Attraction isn't a choice. Helaas heb ik daar geen invloed op idd.
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:58:35 #197
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_88668476
Erg goed van TS dat 'ie niet zo over zich heen laat lopen, kunnen veel mannen (waaronder ik) een voorbeeld aan nemen! :)
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_88690684
Je hebt een goede keuze gemaakt als je verder zou gaan met je leven. Het vertrouwen van iemand die vreemdgaat, is niet makkelijk. En ja zoenen is ook vreemdgaan.
pi_88693129
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...

Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.

Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
  zondag 14 november 2010 @ 11:11:22 #200
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_88693771
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:28 schreef jeice het volgende:
Nou... gister heb ik het ook volgehouden. Weer totaal geen contact gehad, voor de 2e opeenvolgende dag. Ik weet wel dat ze druk bezig is geweest met verhuizen gister, en het autootje is ook geregeld. Ondanks dat ik al wist dat het definitief is, doet het toch weer pijn. Dinsdag heb ik haar voor het laatst gezien...

Gisteravond uit eten geweest met vrienden, en daarna ergens anders heen gegaan om te bowlen en poolen. Opzich een gezellige avond gehad, al moet ik bij elk loos momentje weer aan haar denken. Ik mis haar aan tafel in het restaurant, mis haar naast me op de bowlingbaan, mis haar naast me in bed, als ik er alleen in kruip. En dan gaan ook nog de gedachtes door m'n hoofd: Waar zou ze nu zijn, met wie zou ze zijn, zou ze me al beginnen te missen? Tot overmaat van ramp begin ik de laatste week nog veel over haar te dromen ook.

Ik moet die gedachten gaan verbannen, maar ik heb geen flauw idee hoe ik het moet gaan doen, behalve geen contact opnemen met haar. Dit worden nog zware weken...
Gedachtes kun je niet uitbannen. Laat ze lekker gaan. Je mag best even verdrietig zijn voor het slapen gaan ofzo, als je maar niet de hele dag gaat piekeren.
Acht jaar van je leven komt in 1 klap ten einde en jij wilt er meteen niet meer aan denken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')