quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:33 schreef HeatWave het volgende:
"ik heb het net even aan mijn internetvrienden verteld, leuk van me he?"
Die zien we over 5 min weer jankend online.
Misschien hebben ze alleen maar tegen elkaar aan gelegen joh, met je batsen, bah.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik hoef echt niet elke dag een vers batsverslag hoor.
Ik zou er haast een MI van krijgen, op de nuchtere maag.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte, maar ik hoef echt niet elke dag een vers batsverslag hoor.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou er haast een MI van krijgen, op de nuchtere maag.
sorry, beebeetje is aanwezig, dus ben ik een beetje afwezigquote:
Die had ik eerder alquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we geen bakkie koffie in je lunchpauze meer doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Goeie TT.
Ik hoop echt dat het erin zit, maar goed, het gaat sowieso dan nog wel even duren.
en bedanktquote:
Nou, mooi is datquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, beebeetje is aanwezig, dus ben ik een beetje afwezig
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach gutquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet mee naar huis gekregen van mama
Ik ben al misselijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
sorry, beebeetje is aanwezig, dus ben ik een beetje afwezig
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou, mooi is dat
Lekkere vriend ben jij
Jippie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach gut
* Yuki geeft Gasol een lekkere Liga Milkbreak
Wel opeten hè!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon een beetje flieft?![]()
quote:
quote:
MI als je net een broodje wil gaan etenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dát is het vast! In combinatie met ochtendmisselijkheid, geen wonder dat mijn broodje net bijna omhoog kwam.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
MI als je net een broodje wil gaan eten
Lukt je toch nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik misselijk, jullie allemaal misselijk
Ja, bleh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef missbehavin het volgende:
ik doe m'n best, meer kan ik niet belovenquote:
Heb nergens last van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een mama he, die kunnen veel hebbenquote:
Onderschat mijn charmes nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, meer kan ik niet beloven
zie je Yuki, 't is niet mijn schuld, beebeetje doet het er om!quote:
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin om weer eens een echt goeie film te kijken.
ik kan maar 1 ding tegelijk, dus wat heb je liever: virtuele thee, of lieve woordjes?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil in mijn bedje liggen en vertroeteld worden met kopjes thee en lieve woordjes.
met flips wel, want die gaat meequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we geen bakkie koffie in je lunchpauze meer doen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zie je Yuki, 't is niet mijn schuld, beebeetje doet het er om!![]()
Nog een voorkeur voor een genre of maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Nog alles tegelijk ook nog. tssquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil in mijn bedje liggen en vertroeteld worden met kopjes thee en lieve woordjes.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een genre of maakt dat niet uit.
[..]
Nog alles tegelijk ook nog. tss
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Oh RZ heeft het al opgenomen. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
doe dan maar eerst theequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan maar 1 ding tegelijk, dus wat heb je liever: virtuele thee, of lieve woordjes?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Sinds wanneer is die eerste post met Snuitje in de hoofdrol?
Wat is de vriendschap je dan waard?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, meer kan ik niet beloven
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagenquote:
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjes
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.
* JoeBravo kopje thee aangeeftquote:
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagen
En we zullen het weten ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
Is dat een film?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.quote:
Hoe kan je dat nou niet meegekregen hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
ik zeg toch dat ik m'n best doe, wat wil je nog meer van me!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat een film?
Toffe serie overigens idd. Je hebt goeie smaak, maar dat wist ik al.
Damn wat is dat een bagger zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
En de 10 jaar en 10 maanden itchquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehad
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veul suiker en geen zoetjes.
Zo hoort het ook.
Ik vond t wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat is dat een bagger zeg.
Dat heb ik vorige week gezien, wel geinig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
De eerste vond ik leuk. De rest te gayquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Avondeten naar binnen werken terwijl je een strontluier verschoondquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een mama he, die kunnen veel hebben
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..quote:
Ja maar dan kan ik flips niet meer irl pestenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met flips wel, want die gaat mee.
Rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
thanks
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.
Ja true, true...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
Owh, is die er ook? Ik moet eerst die van 7 jaar maar eens zien te overlevenquote:
Ja, dat. Of je moet er voor thuis gaan blijven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
* JoeBravo pot thee aangeeft succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..
Oh okequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.
Ik hou meer van schieten-tieten-helicopters denk ik, ipv zingende grappigheden.
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Weet ik niet. Ik heb daar nooit last van, gelukkigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Ja. En het stomme is, ik date ook en ben daar heel blij meequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.
Beiden gaan jullie nu toch je eigen gang?
Nee idd, deed ie het maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb daar nooit last van, gelukkig
Als je een langere relatie hebt gehad is dat wel vaker weird. Omdat dat een van de overduidelijke tekenen is dat hij verder gaat op liefdesgebied. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Gewoon niet bij nadenken, het is je exquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:07 schreef Yuki het volgende:
Ja. En het stomme is, ik date ook en ben daar heel blij mee
Maar als ik het dan van hem hoor, denk ik "hou je mond"
Ja, nou ja... Hij kwam even verslag doen van zijn date van gisterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon niet bij nadenken, het is je ex
Al blijft het lastig, zeker bij een langere relatie.
Dat is enigszins wel weer irri dan. Dat hij zelfs verslag kwam doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:10 schreef Yuki het volgende:
Ja, nou ja... Hij kwam even verslag doen van zijn date van gisteren
Ik typ in hiëroglyfen.quote:
* Solique Geeft kopje thee tegen misselijkheidquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:12 schreef missbehavin het volgende:
Oh jee, de misselijkheid wordt steeds erger, en ik moet nog de hele dag
Dat las ik in de krant van de weekquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, is die er ook? Ik moet eerst die van 7 jaar maar eens zien te overleven
Ook zo iets jaquote:
Ah.quote:
Komt bekend voor, weet eigenlijk niet meer waarom ik toentertijd een account gemaakt had.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:31 schreef Kluts het volgende:
De FP. Eerst kwam ik alleen op Fok om nieuws te lezen. Lang, lang voor ik een account had.
Die maakte ik volgens mij pas aan toen ik het forum ontdekte. Daarvoor heb ik jaren het nieuws op de FP gelezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Komt bekend voor, weet eigenlijk niet meer waarom ik toentertijd een account gemaakt had.
Klutscocktailtje!quote:
Goedemorgen Lotusssquote:
Geloof dat ik het voor een prijsvraag toentertijd eens had aangemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die maakte ik volgens mij pas aan toen ik het forum ontdekte. Daarvoor heb ik jaren het nieuws op de FP gelezen.
Haaaai Solique!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Goedemorgen Lotusss![]()
[..]
Geloof dat ik het voor een prijsvraag toentertijd eens had aangemaakt.
Kwam er later pas achter dat er een druk bezet forum achter de pf hing.![]()
Haaai Yukiiiii!quote:
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?quote:
Lijkt me superquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?
Stairwayquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!quote:
''Wel op tijd thuis zijn jongedame!''quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!
Ach, het heeft ook een beetje vaste kliek posters (het linker- en rechterkamp zeg maar) en het gaat er doorgaans wat botter aan toe dan op het forum. Maar het is wel leuk om er een beetje te trollen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me nooit beziggehouden met de FP en ben het ook niet van plan.
ja pap.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Wel op tijd thuis zijn jongedame!''
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Bah, ik werd net even helemaal misselijk in de bus
* meldtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Is het vandaag iedereen misselijk dag ofzo?
Hoe laat ben je klaar met werken dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!
Ik word wel vaker misselijk in de bus. Is vaak ook weer over zodra ik buiten sta.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
Ik ben vrij, dus ik ga uitslapen, extreem huishoudelijk en wat dingetjes doen, en dan rond een uurtje of 4 ben ik er helemaal klaar veur heur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met werken dan?
En toch met de bus blijven gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik word wel vaker misselijk in de bus. Is vaak ook weer over zodra ik buiten sta.
Had ik geen last van, de mijne heb ik al een uur achter de kiezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.
Kan niet anders. School is te ver weg om te fietsen en ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
En toch met de bus blijven gaan.
Begin onderhand wel zwaar sacho te worden van een irritante piep op werk, niemand weet waar het vandaan komt en gebouwenbeheer neemt de tijd wanneer ze eens langs komen.
Dan word het lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:49 schreef Samzz het volgende:
Kan niet anders. School is te ver weg om te fietsen en ik heb geen auto.
Ik leef er al mijn hele leven meequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan word het lastig inderdaad.
Zolang het niet blijvend is en niet irritant, valt er na een tijd waarschijnlijk wel mee te leven.
En toch hier blijven typen dat het irritant is en je er misselijk van word.quote:
Prima, dan ben ik om 16u in de Stairwayquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus ik ga uitslapen, extreem huishoudelijk en wat dingetjes doen, en dan rond een uurtje of 4 ben ik er helemaal klaar veur heur.
Ook voor de eerste keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
En toch hier blijven typen dat het irritant is en je er misselijk van word.
Ik ben 'm met moeite aan het wegwerken, maar ik heb echt de energie even nodig nu, sta op instorten hier..quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.
Heb je dat altijd in de bus? Of alleen op bepaalde plekken waar je gaat zitten, of bepaalde chauffeurs?quote:
Bij bepaalde chauffeurs en op bepaalde trajecten meer dan andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat altijd in de bus? Of alleen op bepaalde plekken waar je gaat zitten, of bepaalde chauffeurs?
Dan gaan de chauffeurs er te hard doorheen, en rijden ze veel te wildquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij bepaalde chauffeurs en op bepaalde trajecten meer dan andersBij veel bochten bijvoorbeeld, dan heb ik het erger.
Ja, dat doen ze ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan gaan de chauffeurs er te hard doorheen, en rijden ze veel te wild
My badquote:
Cool!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, dan ben ik om 16u in de Stairway
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben 'm met moeite aan het wegwerken, maar ik heb echt de energie even nodig nu, sta op instorten hier..Misselijkheid is wel minder though.
Die zouden opnieuw rijexamen moeten afleggen, die verzieken het voor chauffeurs in het algemeen.. stadsbus en touringcar..quote:
Ook dat ja, als de baan je niet bevalt stop er dan mee ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Buschauffeurs zijn bijna allemaal asocialen. En dan nog klagen ook, dat mensen onaardig doen.
Terwijl het gros een cursusjes klantvriendelijkheid niet zou misstaan.
De ene persoon is nu eenmaal sneller wagenziek dan de ander. Lijkt me weinig uit ter zoeken aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
My bad![]()
Maar als je er vaker last van hebt eens kijken waardoor het komt.
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Buschauffeurs zijn bijna allemaal asocialen. En dan nog klagen ook, dat mensen onaardig doen.
Terwijl het gros een cursusjes klantvriendelijkheid niet zou misstaan.
Precies!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook dat ja, als de baan je niet bevalt stop er dan mee ofzo
Er valt niet uit te zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
My bad![]()
Maar als je er vaker last van hebt eens kijken waardoor het komt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk van
Al zijn er ook een paar chauffeurs die echt super rijden en altijd vriendelijk zijnMaar dat zijn meestal of de hele ouwe rotten of de jonkies
Jij rijdt toch niet de trajecten Glanerbrug - Enschede CS en Enschede CS - UT Hallenweg?quote:
Nee, dat dan weer niet, sowieso geen stads en streek vervoer.. Maar ik voldoe wel aan die beschrijvingquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij rijdt toch niet de trajecten Glanerbrug - Enschede CS en Enschede CS - UT Hallenweg?
Ik heb 1 keer een klacht ingedient bij Connexxion nog, in Deventer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk van
Al zijn er ook een paar chauffeurs die echt super rijden en altijd vriendelijk zijnMaar dat zijn meestal of de hele ouwe rotten of de jonkies
Het lef.quote:
Dan is het lastig inderdaad. Sommigen merken het bij specifieke bewegingen of acties.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er valt niet uit te zoekenIk ben redelijk snel wagenziek
Welk nummer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef Yuki het volgende:
Wauw, nieuwe clip van Caro Emerald is best leuk
Liedje is sowieso tof
Stuckquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welk nummer?
Moet eerlijk zeggen dat ik die cd na 2 weken spuugzat was en nooit meer heb opgezet.
B.O.B.?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, dat nieuwe nummer van B.O.B. is ook leuk
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.quote:
Oh, wat goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een klacht ingedient bij Connexxion nog, in Deventer.
Was een chauffeur die echt ruzie met klanten zocht, tot zover dat kinderen huilend in de bus zaten van de schrik. En wegrijden voordat mensen van 80 zitten. Ik zat elke ochtend bij die sjacherrijn in de bus, op een gegeven moment dus een klacht ingediend, maar dacht ,doen ze toch nooit wat mee.
Werd ik een week later gebeld door Connexxion, dat de chauffeur was aangesproken op zijn gedrag en dat ik het moest laten weten als het niet beter werd. Moet eerlijk zeggen dat die chauffeur er wel degelijk wat mee gedaan heeft.
Ja, het was 2 nummers leuk. Ook al vind ik haar cover van Bad Romance erg leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben het met klutsje eens, heb het wel gehad met die hele Caro
Oh dearquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.
Volgens jouzelf jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, sowieso geen stads en streek vervoer.. Maar ik voldoe wel aan die beschrijving
Ik zou het gewoon melden, misschien doen ze er wel wat mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat goedSlim dat de chauffeur eieren voor zijn geld koos
Goed om te weten dat Connexxion wel wat doet met klachten. Ik heb steeds vertraging op mijn traject. Echt constant 5 minuten of meer. De ene keer haal ik mijn aansluiting wel, maar vaak gewoon niet. Dat is echt irritant...
Dit nummer valt best mee, als ik als rocker/metalhead 't kan waarderen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.
Ik denk dat ik het maar ga doen inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon melden, misschien doen ze er wel wat mee.
Die B.O.B. heeft het bij mij compleet verziekt met dat vorige nummer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit nummer valt best mee, als ik als rocker/metalhead 't kan waarderen..
Oh die. Werd die niet gebruikt in een of andere reclame ook?quote:
Oh, goed van jequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En diverse klanten, en de baas zelf.
Die met Hayley Williams?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die B.O.B. heeft het bij mij compleet verziekt met dat vorige nummer.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed van jeZo hoort het ook, trouwens
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
Ja lastig nu @ workquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
OMG kan ik dat wel aan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?
Ik zal eens wat leuks van BZB zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die met Hayley Williams?
Die had gewoon d'r eigen ding moeten blijven doen
Oh ik wilde dat ik het op kon zetten, maar helaas zit er iemand schuin tegenover me..quote:
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
Nou ja, een heleboel. Ware het niet dat ik het nu toch niet kan luisteren, dus ik klaag eigenlijk voor niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?
Hier moet ik het mee eens zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
quote:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..quote:
quote:
Jakkes, is dat van die dude?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
Maar de dames wel. Dus.quote:
Nicequote:
Hoi HWquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesIk wil loeiende gitaren
Altijd naar de dames luisterenquote:
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jakkes, is dat van die dude?Dat is een naar lied.
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van opquote:
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd naar de dames luisteren
Die van mij blijkbaar ook..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van op
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.(ook al zingt ie: Got my Ipod stuck on replay, maar dat versta ik nooit goed.
)
Misschien toch wel een goed idee om een stoomcursus "hoe gedraag ik me als newbie in singles" op te zetten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.
Hmm, beetje langzaam als je 't mij vraagt..quote:
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zei Joe, niet Jofuquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, beetje langzaam als je 't mij vraagt..
Dat doet de rest hier wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!
Daarom mag hij toch nog wel zeggen wat ie vindt?quote:
Goed hequote:
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mag hij toch nog wel zeggen wat ie vindt?
Rock, Metal, en Drum 'n Bass.. Noem ik niet echt 1 genre neequote:
Ik ben open-minded als het op muziek uitkomt.quote:
Ik had 'm wel begrepen, trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?
Maakt dat wat uit voor mijn opmerking? Je doet wel vaker zo tegen hem, vraag me af waarom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?
GMTA vanwege muziek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben open-minded als het op muziek uitkomt.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
Klassiek tot Metal
Rock tot Musical
Mijn smaak gaat alle kanten op
Omdat Samzz, ik ook zo tegen haar terug doe, zo doet ze blijkbaar tegen mensen die ze magquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit voor mijn opmerking? Je doet wel vaker zo tegen hem, vraag me af waarom.
Oh, oke. Dan zal ik het wel verkeerd opgevat hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat Samzz, ik ook zo tegen haar terug doe, zo doet ze blijkbaar tegen mensen die ze mag
Die discussie over zogenaamde brede muzieksmaken is vorige week al geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rock, Metal, en Drum 'n Bass.. Noem ik niet echt 1 genre nee
Het zijn gewoon geintjes Samzzquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan zal ik het wel verkeerd opgevat hebben
Damn, die heb ik zeker weer gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie over zogenaamde brede muzieksmaken is vorige week al geweest.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.
Daarom is muziek een persoonlijk iets, en heeft iedereen zijn eigen voorkeuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik kan trance, dance, drum 'n base en zo, gewoon lang niet zo waarderen als dat ik dat met alle rockgenres wel kan
Nog een keer, nog een keer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
Oh noes we vallen in herhaling! Haal de sloten! Deze reeks kan opgeheven worden alle vragen zijn beantwoord.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Wil iemand Justin Bieber voor mij afschieten?
Oh, graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Just tell me when and where babe..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Sure, wat schuift t?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Ja. Maar het eit dat je van Rock en drum 'n bass houdt, maakt je muzieksmaak niet breed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, die heb ik zeker weer gemist?
Je UI, wat doe je !quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Maar het eit dat je van Rock en drum 'n bass houdt, maakt je muzieksmaak niet breed.
Singles SC is één grote vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh noes we vallen in herhaling! Haal de sloten! Deze reeks kan opgeheven worden alle vragen zijn beantwoord.
Het ergste zijn die koters die hem nadoen en dus de hele tijd met hun hoofd schudden om hun haar goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Je vind m niet leuk, begrijp ik?quote:
Je leert het die van jou toch wel rap af he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste zijn die koters die hem nadoen en dus de hele tijd met hun hoofd schudden om hun haar goed te doen
2 maanden een relatie en hup daar gaat de eigen mening.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vind m niet leuk, begrijp ik?![]()
Een andere dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |