Haaai Yukiiiii!quote:
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?quote:
Lijkt me superquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?
Stairwayquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag stairway, zat ik zo te denken. Goed idee?
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!quote:
''Wel op tijd thuis zijn jongedame!''quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!
Ach, het heeft ook een beetje vaste kliek posters (het linker- en rechterkamp zeg maar) en het gaat er doorgaans wat botter aan toe dan op het forum. Maar het is wel leuk om er een beetje te trollen zo nu en dan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me nooit beziggehouden met de FP en ben het ook niet van plan.
ja pap.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
''Wel op tijd thuis zijn jongedame!''
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Samzz het volgende:
Thuis. Bah, ik werd net even helemaal misselijk in de bus
* meldtquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Is het vandaag iedereen misselijk dag ofzo?
Hoe laat ben je klaar met werken dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat me maar weten hoelaat je waar bent, en ik pik je op dan!
Ik word wel vaker misselijk in de bus. Is vaak ook weer over zodra ik buiten sta.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:45 schreef Solique het volgende:
Ik ben vrij, dus ik ga uitslapen, extreem huishoudelijk en wat dingetjes doen, en dan rond een uurtje of 4 ben ik er helemaal klaar veur heur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met werken dan?
En toch met de bus blijven gaan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:46 schreef Samzz het volgende:
Ik word wel vaker misselijk in de bus. Is vaak ook weer over zodra ik buiten sta.
Had ik geen last van, de mijne heb ik al een uur achter de kiezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.
Kan niet anders. School is te ver weg om te fietsen en ik heb geen auto.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
En toch met de bus blijven gaan.
Begin onderhand wel zwaar sacho te worden van een irritante piep op werk, niemand weet waar het vandaan komt en gebouwenbeheer neemt de tijd wanneer ze eens langs komen.
Dan word het lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:49 schreef Samzz het volgende:
Kan niet anders. School is te ver weg om te fietsen en ik heb geen auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |