Oh die. Werd die niet gebruikt in een of andere reclame ook?quote:
Oh, goed van jequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En diverse klanten, en de baas zelf.
Die met Hayley Williams?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die B.O.B. heeft het bij mij compleet verziekt met dat vorige nummer.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed van jeZo hoort het ook, trouwens
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
Ja lastig nu @ workquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
OMG kan ik dat wel aan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?
Ik zal eens wat leuks van BZB zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.
quote:
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die met Hayley Williams?
Die had gewoon d'r eigen ding moeten blijven doen
Oh ik wilde dat ik het op kon zetten, maar helaas zit er iemand schuin tegenover me..quote:
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
Nou ja, een heleboel. Ware het niet dat ik het nu toch niet kan luisteren, dus ik klaag eigenlijk voor niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?
Hier moet ik het mee eens zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
quote:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..quote:
quote:
Jakkes, is dat van die dude?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
Maar de dames wel. Dus.quote:
Nicequote:
Hoi HWquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesIk wil loeiende gitaren
Altijd naar de dames luisterenquote:
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jakkes, is dat van die dude?Dat is een naar lied.
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van opquote:
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd naar de dames luisteren
Die van mij blijkbaar ook..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van op
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.(ook al zingt ie: Got my Ipod stuck on replay, maar dat versta ik nooit goed.
)
Misschien toch wel een goed idee om een stoomcursus "hoe gedraag ik me als newbie in singles" op te zetten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |