quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin om weer eens een echt goeie film te kijken.
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een genre of maakt dat niet uit.
[..]
Nog alles tegelijk ook nog. tss
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Oh RZ heeft het al opgenomen. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
doe dan maar eerst theequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan maar 1 ding tegelijk, dus wat heb je liever: virtuele thee, of lieve woordjes?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Sinds wanneer is die eerste post met Snuitje in de hoofdrol?
Wat is de vriendschap je dan waard?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, meer kan ik niet beloven
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagenquote:
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjes
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.
* JoeBravo kopje thee aangeeftquote:
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagen
En we zullen het weten ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
Is dat een film?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.quote:
Hoe kan je dat nou niet meegekregen hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
ik zeg toch dat ik m'n best doe, wat wil je nog meer van me!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat een film?
Toffe serie overigens idd. Je hebt goeie smaak, maar dat wist ik al.
Damn wat is dat een bagger zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
En de 10 jaar en 10 maanden itchquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehad
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veul suiker en geen zoetjes.
Zo hoort het ook.
Ik vond t wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat is dat een bagger zeg.
Dat heb ik vorige week gezien, wel geinig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
De eerste vond ik leuk. De rest te gayquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Avondeten naar binnen werken terwijl je een strontluier verschoondquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een mama he, die kunnen veel hebben
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..quote:
Ja maar dan kan ik flips niet meer irl pestenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met flips wel, want die gaat mee.
Rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
thanks
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.
Ja true, true...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
Owh, is die er ook? Ik moet eerst die van 7 jaar maar eens zien te overlevenquote:
Ja, dat. Of je moet er voor thuis gaan blijven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
* JoeBravo pot thee aangeeft succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..
Oh okequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.
Ik hou meer van schieten-tieten-helicopters denk ik, ipv zingende grappigheden.
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Weet ik niet. Ik heb daar nooit last van, gelukkigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Ja. En het stomme is, ik date ook en ben daar heel blij meequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.
Beiden gaan jullie nu toch je eigen gang?
Nee idd, deed ie het maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb daar nooit last van, gelukkig
Als je een langere relatie hebt gehad is dat wel vaker weird. Omdat dat een van de overduidelijke tekenen is dat hij verder gaat op liefdesgebied. Denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |