Nog een voorkeur voor een genre of maakt dat niet uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin om weer eens een echt goeie film te kijken.
Nog alles tegelijk ook nog. tssquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil in mijn bedje liggen en vertroeteld worden met kopjes thee en lieve woordjes.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef Kluts het volgende:
Ik heb zin om weer eens een echt goeie film te kijken.
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een genre of maakt dat niet uit.
[..]
Nog alles tegelijk ook nog. tss
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef Godtje het volgende:
Je kan vragen of RZ het even wil opnemen.
Oh RZ heeft het al opgenomen. Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
doe dan maar eerst theequote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan maar 1 ding tegelijk, dus wat heb je liever: virtuele thee, of lieve woordjes?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef Kluts het volgende:
Sinds wanneer is die eerste post met Snuitje in de hoofdrol?
Wat is de vriendschap je dan waard?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik doe m'n best, meer kan ik niet beloven
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagenquote:
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik voel me ziekjes
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.
* JoeBravo kopje thee aangeeftquote:
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:51 schreef missbehavin het volgende:
Hoe heb je dat kunnen missen!? Elke dag nieuwe batsverslagen
En we zullen het weten ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
Is dat een film?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, was die pilot van The Walking Dead gisteren niet voldoende dan ?
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.quote:
Hoe kan je dat nou niet meegekregen hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, dus RZ heeft gebatst begrijp ik?
ik zeg toch dat ik m'n best doe, wat wil je nog meer van me!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat een film?
Toffe serie overigens idd. Je hebt goeie smaak, maar dat wist ik al.
Damn wat is dat een bagger zegquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |