Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond komt Glee er weer op. Ik heb vorige week voor t eerst gekeken
En de 10 jaar en 10 maanden itchquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehad
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veul suiker en geen zoetjes.
Zo hoort het ook.
Ik vond t wel grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn wat is dat een bagger zeg.
Dat heb ik vorige week gezien, wel geinig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
De eerste vond ik leuk. De rest te gayquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Avondeten naar binnen werken terwijl je een strontluier verschoondquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent een mama he, die kunnen veel hebben
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik denk altijd dat het vast grappig is, maar dat het voor mijn smaak te blij is.
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij komt Modern Family ook vanavond.
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..quote:
Ja maar dan kan ik flips niet meer irl pestenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
met flips wel, want die gaat mee.
Rooibosquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke smaak? Als het maar geen rooibos is he! En 2 suiker, niet van die zoetjesshit.
thanks
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het er een tijd terug over had... Ik heb t nog maar een keer gezien.
Ja true, true...quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
Owh, is die er ook? Ik moet eerst die van 7 jaar maar eens zien te overlevenquote:
Ja, dat. Of je moet er voor thuis gaan blijven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef mij maar een serie via de pc of vanaf dvd/blu-ray.
Kan ik zelf bepalen wanneer te kijken en in te delen, ik vergeet toch vaak zat series op tv.
* JoeBravo pot thee aangeeft succes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nog maar een kopje dan. Chop chop..
Oh okequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, klopt, toen vroeg ik me al hetzelfde af.
Ik hou meer van schieten-tieten-helicopters denk ik, ipv zingende grappigheden.
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Weet ik niet. Ik heb daar nooit last van, gelukkigquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Yuki het volgende:
Ex die aan het daten is.
Waarom is dat vreemd?
Ja. En het stomme is, ik date ook en ben daar heel blij meequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan denk je toch nog enigszins aan hem.
Beiden gaan jullie nu toch je eigen gang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |