Ik denk dat ik het maar ga doen inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon melden, misschien doen ze er wel wat mee.
Die B.O.B. heeft het bij mij compleet verziekt met dat vorige nummer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit nummer valt best mee, als ik als rocker/metalhead 't kan waarderen..
Oh die. Werd die niet gebruikt in een of andere reclame ook?quote:
Oh, goed van jequote:Op dinsdag 2 november 2010 11:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En diverse klanten, en de baas zelf.
Die met Hayley Williams?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die B.O.B. heeft het bij mij compleet verziekt met dat vorige nummer.
Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed van jeZo hoort het ook, trouwens
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
Ja lastig nu @ workquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Gooi er wat goeie muziek in zou ik zeggen.
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat zitten jullie kutmuziek te posten
OMG kan ik dat wel aan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zal ik er nog een schepje bovenop doen dan?
Ik zal eens wat leuks van BZB zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die met Hayley Williams?
Die had gewoon d'r eigen ding moeten blijven doen
Oh ik wilde dat ik het op kon zetten, maar helaas zit er iemand schuin tegenover me..quote:
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
Nou ja, een heleboel. Ware het niet dat ik het nu toch niet kan luisteren, dus ik klaag eigenlijk voor niksquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kunnen we dan wel posten dat naar jouw smaak is?
Hier moet ik het mee eens zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee dat is nog te veel eer idd. Sneue muziek met zo'n emo kutmuts
quote:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..quote:
quote:
Jakkes, is dat van die dude?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat beautiful Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, I got nothing on joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebaby..
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit vind ik dan weer he-le-maal niets..
Maar de dames wel. Dus.quote:
Nicequote:
Hoi HWquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van die computergeanimeerde deuntjesIk wil loeiende gitaren
Altijd naar de dames luisterenquote:
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jakkes, is dat van die dude?Dat is een naar lied.
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van opquote:
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd naar de dames luisteren
Die van mij blijkbaar ook..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn muzieksmaak wijkt sowieso af, dus daar kijk ik niet van op
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Net zo erg als "I got my eyeballs popped everyday.(ook al zingt ie: Got my Ipod stuck on replay, maar dat versta ik nooit goed.
)
Misschien toch wel een goed idee om een stoomcursus "hoe gedraag ik me als newbie in singles" op te zetten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.
Hmm, beetje langzaam als je 't mij vraagt..quote:
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zei Joe, niet Jofuquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, beetje langzaam als je 't mij vraagt..
Dat doet de rest hier wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
Ik hou van electronische deuntjes en bliepjes én snoeiharde gitaren!
Daarom mag hij toch nog wel zeggen wat ie vindt?quote:
Goed hequote:
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom mag hij toch nog wel zeggen wat ie vindt?
Rock, Metal, en Drum 'n Bass.. Noem ik niet echt 1 genre neequote:
Ik ben open-minded als het op muziek uitkomt.quote:
Ik had 'm wel begrepen, trouwensquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?
Maakt dat wat uit voor mijn opmerking? Je doet wel vaker zo tegen hem, vraag me af waarom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Smiley maakte het niet-serieuze karakter van mijn post niet duidelijk?
GMTA vanwege muziek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf niet beperken tot één genre.
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben open-minded als het op muziek uitkomt.
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef Yuki het volgende:
Klassiek tot Metal
Rock tot Musical
Mijn smaak gaat alle kanten op
Omdat Samzz, ik ook zo tegen haar terug doe, zo doet ze blijkbaar tegen mensen die ze magquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit voor mijn opmerking? Je doet wel vaker zo tegen hem, vraag me af waarom.
Oh, oke. Dan zal ik het wel verkeerd opgevat hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat Samzz, ik ook zo tegen haar terug doe, zo doet ze blijkbaar tegen mensen die ze mag
Die discussie over zogenaamde brede muzieksmaken is vorige week al geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rock, Metal, en Drum 'n Bass.. Noem ik niet echt 1 genre nee
Het zijn gewoon geintjes Samzzquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan zal ik het wel verkeerd opgevat hebben
Damn, die heb ik zeker weer gemist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die discussie over zogenaamde brede muzieksmaken is vorige week al geweest.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je nu alweer een mening? Een slechte leerling ben je toch.
Daarom is muziek een persoonlijk iets, en heeft iedereen zijn eigen voorkeuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar ik kan trance, dance, drum 'n base en zo, gewoon lang niet zo waarderen als dat ik dat met alle rockgenres wel kan
Nog een keer, nog een keer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
Oh noes we vallen in herhaling! Haal de sloten! Deze reeks kan opgeheven worden alle vragen zijn beantwoord.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Wil iemand Justin Bieber voor mij afschieten?
Oh, graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Just tell me when and where babe..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Sure, wat schuift t?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Ja. Maar het eit dat je van Rock en drum 'n bass houdt, maakt je muzieksmaak niet breed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, die heb ik zeker weer gemist?
Je UI, wat doe je !quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Maar het eit dat je van Rock en drum 'n bass houdt, maakt je muzieksmaak niet breed.
Singles SC is één grote vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh noes we vallen in herhaling! Haal de sloten! Deze reeks kan opgeheven worden alle vragen zijn beantwoord.
Het ergste zijn die koters die hem nadoen en dus de hele tijd met hun hoofd schudden om hun haar goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:38 schreef Yuki het volgende:
Je vind m niet leuk, begrijp ik?quote:
Je leert het die van jou toch wel rap af he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ergste zijn die koters die hem nadoen en dus de hele tijd met hun hoofd schudden om hun haar goed te doen
2 maanden een relatie en hup daar gaat de eigen mening.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vind m niet leuk, begrijp ik?![]()
Een andere dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |