Er valt niet uit te zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
My bad![]()
Maar als je er vaker last van hebt eens kijken waardoor het komt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk van
Al zijn er ook een paar chauffeurs die echt super rijden en altijd vriendelijk zijnMaar dat zijn meestal of de hele ouwe rotten of de jonkies
Jij rijdt toch niet de trajecten Glanerbrug - Enschede CS en Enschede CS - UT Hallenweg?quote:
Nee, dat dan weer niet, sowieso geen stads en streek vervoer.. Maar ik voldoe wel aan die beschrijvingquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij rijdt toch niet de trajecten Glanerbrug - Enschede CS en Enschede CS - UT Hallenweg?
Ik heb 1 keer een klacht ingedient bij Connexxion nog, in Deventer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk van
Al zijn er ook een paar chauffeurs die echt super rijden en altijd vriendelijk zijnMaar dat zijn meestal of de hele ouwe rotten of de jonkies
Het lef.quote:
Dan is het lastig inderdaad. Sommigen merken het bij specifieke bewegingen of acties.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er valt niet uit te zoekenIk ben redelijk snel wagenziek
Welk nummer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:09 schreef Yuki het volgende:
Wauw, nieuwe clip van Caro Emerald is best leuk
Liedje is sowieso tof
Stuckquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Welk nummer?
Moet eerlijk zeggen dat ik die cd na 2 weken spuugzat was en nooit meer heb opgezet.
B.O.B.?quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, dat nieuwe nummer van B.O.B. is ook leuk
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.quote:
Oh, wat goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een klacht ingedient bij Connexxion nog, in Deventer.
Was een chauffeur die echt ruzie met klanten zocht, tot zover dat kinderen huilend in de bus zaten van de schrik. En wegrijden voordat mensen van 80 zitten. Ik zat elke ochtend bij die sjacherrijn in de bus, op een gegeven moment dus een klacht ingediend, maar dacht ,doen ze toch nooit wat mee.
Werd ik een week later gebeld door Connexxion, dat de chauffeur was aangesproken op zijn gedrag en dat ik het moest laten weten als het niet beter werd. Moet eerlijk zeggen dat die chauffeur er wel degelijk wat mee gedaan heeft.
Ja, het was 2 nummers leuk. Ook al vind ik haar cover van Bad Romance erg leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben het met klutsje eens, heb het wel gehad met die hele Caro
Oh dearquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.
Volgens jouzelf jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, sowieso geen stads en streek vervoer.. Maar ik voldoe wel aan die beschrijving
Ik zou het gewoon melden, misschien doen ze er wel wat mee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat goedSlim dat de chauffeur eieren voor zijn geld koos
Goed om te weten dat Connexxion wel wat doet met klachten. Ik heb steeds vertraging op mijn traject. Echt constant 5 minuten of meer. De ene keer haal ik mijn aansluiting wel, maar vaak gewoon niet. Dat is echt irritant...
Dit nummer valt best mee, als ik als rocker/metalhead 't kan waarderen..quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo'n vreselijke neger met nog ergere muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |