Ik leef er al mijn hele leven meequote:Op dinsdag 2 november 2010 10:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan word het lastig inderdaad.
Zolang het niet blijvend is en niet irritant, valt er na een tijd waarschijnlijk wel mee te leven.
En toch hier blijven typen dat het irritant is en je er misselijk van word.quote:
Prima, dan ben ik om 16u in de Stairwayquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben vrij, dus ik ga uitslapen, extreem huishoudelijk en wat dingetjes doen, en dan rond een uurtje of 4 ben ik er helemaal klaar veur heur.
Ook voor de eerste keerquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
En toch hier blijven typen dat het irritant is en je er misselijk van word.
Ik ben 'm met moeite aan het wegwerken, maar ik heb echt de energie even nodig nu, sta op instorten hier..quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Blijkbaar, kreeg zelf m'n blikje redbull amper weg.
Heb je dat altijd in de bus? Of alleen op bepaalde plekken waar je gaat zitten, of bepaalde chauffeurs?quote:
Bij bepaalde chauffeurs en op bepaalde trajecten meer dan andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat altijd in de bus? Of alleen op bepaalde plekken waar je gaat zitten, of bepaalde chauffeurs?
Dan gaan de chauffeurs er te hard doorheen, en rijden ze veel te wildquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij bepaalde chauffeurs en op bepaalde trajecten meer dan andersBij veel bochten bijvoorbeeld, dan heb ik het erger.
Ja, dat doen ze ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan gaan de chauffeurs er te hard doorheen, en rijden ze veel te wild
My badquote:
Cool!quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, dan ben ik om 16u in de Stairway
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben 'm met moeite aan het wegwerken, maar ik heb echt de energie even nodig nu, sta op instorten hier..Misselijkheid is wel minder though.
Die zouden opnieuw rijexamen moeten afleggen, die verzieken het voor chauffeurs in het algemeen.. stadsbus en touringcar..quote:
Ook dat ja, als de baan je niet bevalt stop er dan mee ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Buschauffeurs zijn bijna allemaal asocialen. En dan nog klagen ook, dat mensen onaardig doen.
Terwijl het gros een cursusjes klantvriendelijkheid niet zou misstaan.
De ene persoon is nu eenmaal sneller wagenziek dan de ander. Lijkt me weinig uit ter zoeken aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:59 schreef Solique het volgende:
[..]
My bad![]()
Maar als je er vaker last van hebt eens kijken waardoor het komt.
Dat valt hier in de buurt gelukkig nog wel mee. Maar het ergste vind ik toch het zo hard mogelijk door de bochten knallen. En dat harde remmen en optrekken wat vaak ook gebeurt. Ik word daar misselijk vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:00 schreef Kluts het volgende:
Buschauffeurs zijn bijna allemaal asocialen. En dan nog klagen ook, dat mensen onaardig doen.
Terwijl het gros een cursusjes klantvriendelijkheid niet zou misstaan.
Precies!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook dat ja, als de baan je niet bevalt stop er dan mee ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |