Oh haha, ik bedoelde bassistquote:
Garbage?quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, dat liedje van The World is not Enough is fijn
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezienquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ben em ook maar kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldquote:
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet vergeten in te ademen na het zuchten hè.
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zei je net niet dat je vergaat van de pijn?
Goede redenquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldj/k
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoordequote:
oh, ik had begrepen van wel.. Ik luister nooit goedquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is geen spier, zover ik weet (en na uitleg van fysio enzo)
Ik ben ook behoorlijk medisch onderlegd hoor... don't worry!quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoorde![]()
Is ie hier nog? Anders staat het ergens in het vorige singles topic, halverwegen de paginas ongeveer.. geloof constante pijn in de maagstreek waarvan er nog geen oorzaak gevonden is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
niet nodigquote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus jouw logée op MSN en jij met de stofzuiger: "doe je benen effe omhoog wil je"?
doe ik ook niet aanquote:
Haar voeten raken de grond niet?quote:
Briljante lapo.quote:
Merci!quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante lapo.Meteen maar weer aangezet.
[ afbeelding ]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomen
Test 234:quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
Kan je een stukje voor ons spelen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
dat was al om 15 uur.. Het doet niksquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...
Natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je een stukje voor ons spelen?
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
Ik hoor nietsquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Is geen schelden. Elektrische harp is nog redelijk nieuw maar lijkt mij wel ontzettend leuk om eens te gaan spelen. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?
Of is dat schelden in de harpkerk?
Ik ben te lui om te Googlen. Weet wel dat het een gelegenheidsband is, maar wie is de zanger ook alweer?quote:
*bied zijn achterste aan*quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon zin om iets kapot te schoppen
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snarenquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
De knieschijf (aka meniscus) is gewoon kraakbeen hoor. Er zitten spieren omheen om hem op zijn plek te houden.
Met jou knieënquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Je knieschijf?quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dosering is te laag.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was al om 15 uur.. Het doet niks
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snaren.
GMTA.quote:
Heb je er een harptrauma van opgelopen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
Chris Cornell (en Eddie Vedder)quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te Googlen. Weet wel dat het een gelegenheidsband is, maar wie is de zanger ook alweer?
Of paracetamolquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, en als het nodig is Ibuprofen, maar da's heul heul zelden
auquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test 234:
Retropatellaire chondropatie
Ik weet iets veel betersquote:
nee, gewoon echt slopenquote:
't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet vanquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je er een harptrauma van opgelopen?
Heel maf, ik had me op dezelfde dag dat die episode uit was, me aangemeld op Facebookquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond die over Facebook ook wel leuk![]()
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)quote:
Dit klinkt foutquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
nee, daar is niks mis meequote:
Haha dat is voor wat meer mensen al wel 4 jaar geleden...quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
Edit: de meniscus is NIET de knieschijf.
De PATELLA is de knieschijf en dat is een los bot wat met spieren en pezen aan de botten in je boven- en onderbeen vastzitten.
Damn, anatomie van 4 jaar geleden (en er weinig mee doen) zakt wel snel weg...
prettig is heel wat andersquote:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude Bquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangstquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets veel betersik kom gewoon een keertje langs en dan ga jij voor mij spelen
Je hoeft die van mij ook niet te tillen, dat kan ik zelf welquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet van![]()
Maar tillen vermijd ik liever..
quote:
allergisch voorquote:
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?quote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude B
Taalpuristen!quote:
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meerquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
Weet je hoe leuk het is als je iemand dan toch dwingt te spelen en dan zie je na 5 minuten dat ze helemaal losgaat (als in geen gevoel van angst meer heeft).quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
[..]
Dan gaat het ook nog misquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meer
Klinkt goed, wodka en jeugdsentimentquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?
maar ik wil datquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dosering is te laag.
Ernstige pijn neem je niet weg met 200mg ibu
Oke dan zal ik je maar latenquote:
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.quote:
Ben te moe.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je ze nog even bregen dan?
Zwabbertje.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door welke cliniclown is jouw UI eigenlijk verkracht?
Miss noemt mij een oude lul omdat ik Audioslave luister en zeg dat dat niet zo heel oud is. (2002)quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Klinkt goed, wodka en jeugdsentiment
Ik zou gaan voor minstens 400..quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss noemt mij een oude lul omdat ik Audioslave luister en zeg dat dat niet zo heel oud is. (2002)
en de fysio werkt niet.. Dus nu weet ik het niet meerquote:
Ik neem nooit iets bij koorts... Nu is de laatste keer dat ik koorts had ook meer dan 15 jaar geledenquote:
Je mag blijven slapenquote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt goed, wodka en jeugdsentiment
Het komt wel goed, ooitquote:
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.
Da's vet eng!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben te moe.Kom maar halen.
[..]
Maar ik moet morgen weer vroeg op enzo![]()
Zwabbertje.Ik heb er meerdere allemaal met Audrey Kitching.
[ afbeelding ]
Hoort een leek als ik toch niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.
Ik heb nooit beweerd dat ikzelf geen fossiel benquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
ascalquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort een leek als ik toch niet.
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
We zullen de katten niet bij de bank laten komen hoorquote:
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.quote:
ik drink zeldenquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minstens 400..
En anders brufen 600 mg
En wat nog beter werkt diclofenac...
Houd je wel even aan de maximale dosis en wees zuinig met alcohol..
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.quote:
Chuck Mosleyquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze kom halen krijg ik ze toch niet
Mike Patton is een heldquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Ik rust mijn zaakje.quote:
Wie weet hebben we ooit al eens gemeet, laborantjequote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.
Uplift mofo party plan!quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker geen echte?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De WAT-knop?quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan gasten op msn die even drukken op de aandachtsknop als het ze te lang duurt voor ze aandacht krijgen
quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.
Organic anti beatbox bandquote:
Succes & truste straks!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
Bij aMSN heet het de aandachtsknop. Ik ben even kwijt hoe dat bij MSN voor Windows heetquote:
Pattonquote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mike Patton is een heldMrBungle, Fantomas
* MissMSX blij is dat ze heen MS-client gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je scherm even door elkaar gerost wordt + alarmbellen.
ik mocht vroeger niet andersquote:
Die je zo op je hand doet en dan wegblaast richting de beoogde ontvanger.quote:
Ik twee jaar geleden nog op Lowlands!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, da's idd wel heel lang geleden.
FNM ooit nog live gezien
It's not the cats I'm worried about...quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zullen de katten niet bij de bank laten komen hoor
Luchtkusjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die je zo op je hand doet en dan wegblaast richting de beoogde ontvanger.
Tss, wanneer niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavinzit ongeneerd mee te blehren
Ik bloed goed door.. laat ik het zo maar even zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mocht vroeger niet anders
Why not?
Die zijn alleenquote:
Ik way back, toen ik 16 was ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden nog op Lowlands!
Waarvoor dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's not the cats I'm worried about...
Wanneer dan in een vorige leven?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet hebben we ooit al eens gemeet, laborantje.
Iets zegt mij dat dat argument niet meehelpt in je overhalen om naar die meet te komen.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn alleenals het gevolgd wordt door een goed uitgevoerde knipoog!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Tss, wanneer niet.
Ben even terug van stuk hardlopen. Nu even wat drinken en pauzeren. Zo nog even een stukje voelt wel weer eens lekker aan.
No shit Sherlockquote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat argument niet meehelpt in je overhalen om naar die meet te komen.
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.quote:
Dat was in de tijd dat Chuck Mosley nog de zanger was.?quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Tss, wanneer niet.
Ben even terug van stuk hardlopen. Nu even wat drinken en pauzeren. Zo nog even een stukje voelt wel weer eens lekker aan.
ah, dan wil je het niet neequote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bloed goed door.. laat ik het zo maar even zeggenhaha
Zou kunnen, maar dat lijkt mij niet zo waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer dan in een vorige leven?
* DeBassist doet lekker vals meequote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavinzit ongeneerd mee te blehren
quote:
Vrouwen met een groot smoelwerk en een klein hartje.quote:
ik slik dat ook eigenlijk nooit en ik combineer niksquote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.
Zweet nog niet moet ik zeggen, en voelt overal wel weer eens lekker aan. Daarna nog even wat krachttraining, douchen en ben ik weer klaar voor vandaag.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik mag morgen mezelf weer flink in het zweet werken
We hebben geen clowns in huisquote:
ondersteuning nodig?quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's not the cats I'm worried about...
mogen mogen...quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.
Dus het was in dit leven?quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat lijkt mij niet zo waarschijnlijk.
iets als ik carbasalaatcalcium oid toch?quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ascal is aspirine... oftewel acetylsalicylzuur
quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Chuck Mosley nog de zanger was.?
Jij biedt jezelf aan om te gillen als een keukenmeid als het uit de hand loopt?quote:
Okay.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon echte dan hoor..
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met een groot smoelwerk en een klein hartje.
ik had iets anders in gedachten, maar dat kan ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan om te gillen als een keukenmeid als het uit de hand loopt?
o ja wacht even.. das waar ook!quote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets als ik carbasalaatcalcium oid toch?
quote:
was geloof ik het zout ofzo van die asperinequote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
o ja wacht even.. das waar ook!maar komt in feite op hetzelfde neer
zolang de hoeveelheid wodka niet vooraf vaststaat, zal dat wel lukkenquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je wel mee en wodka drinken en luide muziek luisteren
Ik ben ook een freak, ik draag alleen geen schmink.quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ook, ik háát clowns, fucking freaks
Als je beide van de dokter verstrekt krijgt, en dus bij de apotheek gaat halen, krijg je een melding van contra indicatie. Dus krijg je het niet eens meequote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het werkt elkaar tegen.Dus samen slikken is gewoon dom.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Chemie daar heb ik ooit een diploma in gehaald. Nu werk ik al weer een tijdje in de voedingquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet. Welke labrichting zit je?
kutclowns!quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij gaan het zo gezellig hebben met die wodka en bacardiquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang de hoeveelheid wodka niet vooraf vaststaat, zal dat wel lukken
calciumzout idd van acetylsalicylzuurquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was geloof ik het zout ofzo van die asperine
quote:
Geniet ervan Talquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef Tally het volgende:
Ik krijg te horen dat ik naar bed moet komen
Dus fijne avond verder!
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Chemie daar heb ik ooit een diploma in gehaald. Nu werk ik al weer een tijdje in de voeding
quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef Tally het volgende:
Ik krijg te horen dat ik naar bed moet komen
Dus fijne avond verder!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan het zo gezellig hebben met die wodka en bacardi
Waar en wanneer? Ik in Delft van 2000 tot 2004quote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt! Zal ik vast een datum prikken?
Wanneer schikt het?quote:
histologiequote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.
Dat heet irlquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef DeBassist het volgende:
ze moeten een webcam uitvinden waar je iemand uit kan trekken
dan had ik dat zojuist gedaan
kijk mij op de hoogte zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
calciumzout idd van acetylsalicylzuur
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt! Zal ik vast een datum prikken?
Als ze dan toch in DH is...quote:
Amersfoort&Utrecht van 2003 tot 2007 en begin dit jaar nog in Nijmegen een half jaar een hbo-cursus gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik in Delft van 2000 tot 2004
Daar vond ik dus niets aanquote:
dat irl is pas weer vrijdagquote:
Ik ben morgen vrij, maar heb al met iemand afgesproken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen? Of moet je de hele dag werken?
Das niet handigquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar heb al met iemand afgesproken.
Ja, dan gaat het lastig. Je woede dan maar opkroppen tot vrijdag.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat irl is pas weer vrijdag
dus vandaar
Ondanks je ruige imago, voldoe je blijkbaar voor een hoop mannen in het huisje-boompje-beestjeplaatje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Ik ben nog nooit zo vaak zo goed als getrouwd geweest als hier
Dan heb ik jou waarschijnlijk nooit gemeetquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Amersfoort&Utrecht van 2003 tot 2007 en begin dit jaar nog in Nijmegen een half jaar een hbo-cursus gedaan.
Dus dan wordt het wodka zuipen, luide teringherrie luisteren én trouwen. Hoe fucking rock&roll kun je het krijgen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom. Dat is lekker pragmatisch.
quote:
Zekerquote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens is het heel fijn dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt!
Als de uiteindelijke meeting maar niet te pragmatisch isquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom. Dat is lekker pragmatisch.
Nu de dope en seks nog!quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Dus dan wordt het wodka zuipen, luide teringherrie luisteren én trouwen. Hoe fucking rock&roll kun je het krijgen?
ik heb nooit iets in die richting gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha ach ik heb last van wegzakkende kennis![]()
eh, huwelijksnacht, halloquote:
Ze durft nietquote:
Zo snel?quote:
ja ik zal het probererenquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het lastig. Je woede geilheid dan maar opkroppen tot vrijdag.
kennis... maar goed dat alle dingen in het leven een beetje vergankelijk zijn..quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar tegenwoordig ik vrij weinig met de kennis die ik geleerd heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk mij niet verbaasd zijn.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Techno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:
's avonds kan wel, ik ben vrij van 09:00 tot half 12 's nachts ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry.
Misschien in de avond? Hoewel ik het eigenlijk niet te laat wil maken, want de dag erna ga ik naar een vriend in deventer filmpje kijken.
Ah op zo'n manier. Dan is het nog meer afzien.quote:
Ik, dat zie je toch?quote:
Andere dingen zijn ook belangrijk. Een andere baan vind ik door bepaalde problemen niet snel dus ik heb er vrede mee.quote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Evie het volgende:
[..]
kennis... maar goed dat alle dingen in het leven een beetje vergankelijk zijn..
En kut wanneer je niks kan of mag met wat je wel weet en kan
Ik zeg doenquote:
Krengquote:
Hmm, ik kijk wel hoe ik me voel. Ik sms je nog wel.quote:Op maandag 1 november 2010 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's avonds kan wel, ik ben vrij van 09:00 tot half 12 's nachts ofzo
quote:Op maandag 1 november 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cellen voorspellen de toekomst
Is goedquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik kijk wel hoe ik me voel. Ik sms je nog wel.
En wat zeggen mijn cellen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cellen voorspellen de toekomst
Komt tijd komt raad.. en anders schijnt het alle wonden te helen..quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere dingen zijn ook belangrijk. Een andere baan vind ik door bepaalde problemen niet snel dus ik heb er vrede mee.
[..]
Ik zeg doen
[..]
Kreng
Best wel een zuignummer. Mijn herinnering zei iets andersquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik, dat zie je toch?
Prove me wrong
zeg dat welquote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah op zo'n manier. Dan is het nog meer afzien.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik, dat zie je toch?
Prove me wrong
quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Best wel een zuignummer. Mijn herinnering zei iets anders
Ik zie nog geen bewijsquote:
Dankjequote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt tijd komt raad.. en anders schijnt het alle wonden te helen..
Wel knap dat je je daar zo makkelijk bij neer kan leggen! Respect!
Doe ikquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Als jij nu eerst even een mooie coupe voor me maaktPraten we later verder
quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Dokter Evie, m'n pols is weer okay
Pff veeleisend wijfquote:
Soms moet je het verleden laten voor wat het isquote:
En geen cellen van mij.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Geen idee, heb hier geen microscoop
Ze is zo mogelijk nog kritischer bij het kiezen van mannen.quote:
Ik hou gewoon niet van beloftes die niet nagekomen wordenquote:
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Wie wil er met mij ICQ-en for old times sake?
Weet m'n ID niet meer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
ik vrees dat ik mijn accountgegevens al eeuwen geleden vergeten benquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
Hoe kan ze dan met jou gesettled zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is zo mogelijk nog kritischer bij het kiezen van mannen.
Bestaat icq nog dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |