quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik háát clowns, fucking freaks
+1quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Chemie daar heb ik ooit een diploma in gehaald. Nu werk ik al weer een tijdje in de voedingquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet. Welke labrichting zit je?
kutclowns!quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij gaan het zo gezellig hebben met die wodka en bacardiquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zolang de hoeveelheid wodka niet vooraf vaststaat, zal dat wel lukken
calciumzout idd van acetylsalicylzuurquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was geloof ik het zout ofzo van die asperine
quote:
Geniet ervan Talquote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef Tally het volgende:
Ik krijg te horen dat ik naar bed moet komen
Dus fijne avond verder!
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Chemie daar heb ik ooit een diploma in gehaald. Nu werk ik al weer een tijdje in de voeding
quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef Tally het volgende:
Ik krijg te horen dat ik naar bed moet komen
Dus fijne avond verder!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij gaan het zo gezellig hebben met die wodka en bacardi
Waar en wanneer? Ik in Delft van 2000 tot 2004quote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt! Zal ik vast een datum prikken?
Wanneer schikt het?quote:
histologiequote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan is het redelijk onwaarschijnlijk inderdaad. Ik heb cytologie/histologie gedaan.
Dat heet irlquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef DeBassist het volgende:
ze moeten een webcam uitvinden waar je iemand uit kan trekken
dan had ik dat zojuist gedaan
kijk mij op de hoogte zijnquote:Op maandag 1 november 2010 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
calciumzout idd van acetylsalicylzuur
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt! Zal ik vast een datum prikken?
Als ze dan toch in DH is...quote:
Amersfoort&Utrecht van 2003 tot 2007 en begin dit jaar nog in Nijmegen een half jaar een hbo-cursus gedaan.quote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik in Delft van 2000 tot 2004
Daar vond ik dus niets aanquote:
dat irl is pas weer vrijdagquote:
Ik ben morgen vrij, maar heb al met iemand afgesproken.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen? Of moet je de hele dag werken?
Das niet handigquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar heb al met iemand afgesproken.
Ja, dan gaat het lastig. Je woede dan maar opkroppen tot vrijdag.quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat irl is pas weer vrijdag
dus vandaar
Ondanks je ruige imago, voldoe je blijkbaar voor een hoop mannen in het huisje-boompje-beestjeplaatje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Ik ben nog nooit zo vaak zo goed als getrouwd geweest als hier
Dan heb ik jou waarschijnlijk nooit gemeetquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Amersfoort&Utrecht van 2003 tot 2007 en begin dit jaar nog in Nijmegen een half jaar een hbo-cursus gedaan.
Dus dan wordt het wodka zuipen, luide teringherrie luisteren én trouwen. Hoe fucking rock&roll kun je het krijgen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom. Dat is lekker pragmatisch.
quote:
Zekerquote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens is het heel fijn dat niet iedereen hetzelfde leuk vindt!
Als de uiteindelijke meeting maar niet te pragmatisch isquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom. Dat is lekker pragmatisch.
Nu de dope en seks nog!quote:Op maandag 1 november 2010 21:25 schreef missbehavin het volgende:
Dus dan wordt het wodka zuipen, luide teringherrie luisteren én trouwen. Hoe fucking rock&roll kun je het krijgen?
ik heb nooit iets in die richting gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
hahaha ach ik heb last van wegzakkende kennis![]()
eh, huwelijksnacht, halloquote:
Ze durft nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |