doe ik ook niet aanquote:
Haar voeten raken de grond niet?quote:
Briljante lapo.quote:
Merci!quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante lapo.Meteen maar weer aangezet.
[ afbeelding ]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomen
Test 234:quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik vaak alleen betaaldj/k
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
Kan je een stukje voor ons spelen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
dat was al om 15 uur.. Het doet niksquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...
Natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je een stukje voor ons spelen?
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
Ik hoor nietsquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Is geen schelden. Elektrische harp is nog redelijk nieuw maar lijkt mij wel ontzettend leuk om eens te gaan spelen. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?
Of is dat schelden in de harpkerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |