Oh haha, ik bedoelde bassistquote:
Garbage?quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, dat liedje van The World is not Enough is fijn
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezienquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ben em ook maar kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldquote:
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet vergeten in te ademen na het zuchten hè.
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zei je net niet dat je vergaat van de pijn?
Goede redenquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldj/k
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoordequote:
oh, ik had begrepen van wel.. Ik luister nooit goedquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is geen spier, zover ik weet (en na uitleg van fysio enzo)
Ik ben ook behoorlijk medisch onderlegd hoor... don't worry!quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoorde![]()
Is ie hier nog? Anders staat het ergens in het vorige singles topic, halverwegen de paginas ongeveer.. geloof constante pijn in de maagstreek waarvan er nog geen oorzaak gevonden is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
niet nodigquote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus jouw logée op MSN en jij met de stofzuiger: "doe je benen effe omhoog wil je"?
doe ik ook niet aanquote:
Haar voeten raken de grond niet?quote:
Briljante lapo.quote:
Merci!quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante lapo.Meteen maar weer aangezet.
[ afbeelding ]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomen
Test 234:quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
Kan je een stukje voor ons spelen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
dat was al om 15 uur.. Het doet niksquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het weinig gaat doen voor je...
Natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je een stukje voor ons spelen?
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
. Had net een fantastische harples.
Ik hoor nietsquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
*zet harp neer en begint wat te spelen*
Is geen schelden. Elektrische harp is nog redelijk nieuw maar lijkt mij wel ontzettend leuk om eens te gaan spelen. Jammer dat ze zo duur zijnquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je zo'n harp nu ook à la elektrieke gitaar aansturen zodat je vette sounds uit je harp kan trekken?
Of is dat schelden in de harpkerk?
Ik ben te lui om te Googlen. Weet wel dat het een gelegenheidsband is, maar wie is de zanger ook alweer?quote:
*bied zijn achterste aan*quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon zin om iets kapot te schoppen
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snarenquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
De knieschijf (aka meniscus) is gewoon kraakbeen hoor. Er zitten spieren omheen om hem op zijn plek te houden.
Met jou knieënquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Je knieschijf?quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dosering is te laag.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was al om 15 uur.. Het doet niks
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snaren.
GMTA.quote:
Heb je er een harptrauma van opgelopen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
Chris Cornell (en Eddie Vedder)quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te Googlen. Weet wel dat het een gelegenheidsband is, maar wie is de zanger ook alweer?
Of paracetamolquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, en als het nodig is Ibuprofen, maar da's heul heul zelden
auquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test 234:
Retropatellaire chondropatie
Ik weet iets veel betersquote:
nee, gewoon echt slopenquote:
't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet vanquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je er een harptrauma van opgelopen?
Heel maf, ik had me op dezelfde dag dat die episode uit was, me aangemeld op Facebookquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond die over Facebook ook wel leuk![]()
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)quote:
Dit klinkt foutquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
nee, daar is niks mis meequote:
Haha dat is voor wat meer mensen al wel 4 jaar geleden...quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
Edit: de meniscus is NIET de knieschijf.
De PATELLA is de knieschijf en dat is een los bot wat met spieren en pezen aan de botten in je boven- en onderbeen vastzitten.
Damn, anatomie van 4 jaar geleden (en er weinig mee doen) zakt wel snel weg...
prettig is heel wat andersquote:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude Bquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangstquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets veel betersik kom gewoon een keertje langs en dan ga jij voor mij spelen
Je hoeft die van mij ook niet te tillen, dat kan ik zelf welquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet van![]()
Maar tillen vermijd ik liever..
quote:
allergisch voorquote:
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?quote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude B
Taalpuristen!quote:
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meerquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
Weet je hoe leuk het is als je iemand dan toch dwingt te spelen en dan zie je na 5 minuten dat ze helemaal losgaat (als in geen gevoel van angst meer heeft).quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
[..]
Dan gaat het ook nog misquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meer
Klinkt goed, wodka en jeugdsentimentquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?
maar ik wil datquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dosering is te laag.
Ernstige pijn neem je niet weg met 200mg ibu
Oke dan zal ik je maar latenquote:
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.quote:
Ben te moe.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je ze nog even bregen dan?
Zwabbertje.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door welke cliniclown is jouw UI eigenlijk verkracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |