Oh haha, ik bedoelde bassistquote:
Garbage?quote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Oeh, dat liedje van The World is not Enough is fijn
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezienquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ben em ook maar kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:44 schreef Samzz het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldquote:
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet vergeten in te ademen na het zuchten hè.
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Ja, dat wel, maar ik heb al een ibu200 ingenomenquote:Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zei je net niet dat je vergaat van de pijn?
Goede redenquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
Doe ik vaak alleen betaaldj/k
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoordequote:
oh, ik had begrepen van wel.. Ik luister nooit goedquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is geen spier, zover ik weet (en na uitleg van fysio enzo)
Ik ben ook behoorlijk medisch onderlegd hoor... don't worry!quote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik vaak alleen betaaldj/k
Dan zou ik de casus eerst eens moeten zien, en aangezien ik nogal lui ben doe ik niet aan teruglezen
[..]
ach dat doet men normaliter automatisch.. en als je het vergeet dan val je neer en begin je weer met ademhalenProbleem opgelost!
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ah, was al bang dat ik het had laten lijken alsof ik er wel bij hoorde![]()
Is ie hier nog? Anders staat het ergens in het vorige singles topic, halverwegen de paginas ongeveer.. geloof constante pijn in de maagstreek waarvan er nog geen oorzaak gevonden is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
niet nodigquote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus jouw logée op MSN en jij met de stofzuiger: "doe je benen effe omhoog wil je"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |