't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet vanquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je er een harptrauma van opgelopen?
Heel maf, ik had me op dezelfde dag dat die episode uit was, me aangemeld op Facebookquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vond die over Facebook ook wel leuk![]()
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)quote:
Dit klinkt foutquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
nee, daar is niks mis meequote:
Haha dat is voor wat meer mensen al wel 4 jaar geleden...quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
Edit: de meniscus is NIET de knieschijf.
De PATELLA is de knieschijf en dat is een los bot wat met spieren en pezen aan de botten in je boven- en onderbeen vastzitten.
Damn, anatomie van 4 jaar geleden (en er weinig mee doen) zakt wel snel weg...
prettig is heel wat andersquote:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude Bquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eddie wist ik ja, Chris twijfelde ik over. Beide helden, alhoewel ik het R&B werk van Chris niet kan waarderen. (en ik 'm met Audioslave nog net iets beter vond dan met Soundgarden)
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangstquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets veel betersik kom gewoon een keertje langs en dan ga jij voor mij spelen
Je hoeft die van mij ook niet te tillen, dat kan ik zelf welquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't geluid vind ik nogsteeds geweldig hoor, daar niet van![]()
Maar tillen vermijd ik liever..
quote:
allergisch voorquote:
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?quote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja is ook heel erg jeugdsentiment voor oude B
Taalpuristen!quote:
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meerquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
Weet je hoe leuk het is als je iemand dan toch dwingt te spelen en dan zie je na 5 minuten dat ze helemaal losgaat (als in geen gevoel van angst meer heeft).quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik voor vreemden ga spelen krijg ik podiumangst.
[..]
Dan gaat het ook nog misquote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijzelf voorstel dan ben ik geen vreemde meer
Klinkt goed, wodka en jeugdsentimentquote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd voor een jaren 80/90 alternativemeet met wodka voor jou en bacardi black voor de andere miss en mij?
maar ik wil datquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dosering is te laag.
Ernstige pijn neem je niet weg met 200mg ibu
Oke dan zal ik je maar latenquote:
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.quote:
Ben te moe.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je ze nog even bregen dan?
Zwabbertje.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door welke cliniclown is jouw UI eigenlijk verkracht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |