*bied zijn achterste aan*quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon zin om iets kapot te schoppen
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snarenquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat weegt zo'n ding nu eigenlijk?
quote:Op maandag 1 november 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
De knieschijf (aka meniscus) is gewoon kraakbeen hoor. Er zitten spieren omheen om hem op zijn plek te houden.
Met jou knieënquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat ik deze Bond nog nooit heb gezien
Je knieschijf?quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Dosering is te laag.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was al om 15 uur.. Het doet niks
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn harp weegt 10 kilo, maar dat is nog een kleine harp met slechts 34 snaren.
GMTA.quote:
Heb je er een harptrauma van opgelopen?quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex had zo'n grote, en wie mocht die steeds de trap af dragen?![]()
Chris Cornell (en Eddie Vedder)quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te Googlen. Weet wel dat het een gelegenheidsband is, maar wie is de zanger ook alweer?
Of paracetamolquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, en als het nodig is Ibuprofen, maar da's heul heul zelden
auquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Test 234:
Retropatellaire chondropatie
Ik weet iets veel betersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |