Miss noemt mij een oude lul omdat ik Audioslave luister en zeg dat dat niet zo heel oud is. (2002)quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Klinkt goed, wodka en jeugdsentiment
Ik zou gaan voor minstens 400..quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss noemt mij een oude lul omdat ik Audioslave luister en zeg dat dat niet zo heel oud is. (2002)
en de fysio werkt niet.. Dus nu weet ik het niet meerquote:
Ik neem nooit iets bij koorts... Nu is de laatste keer dat ik koorts had ook meer dan 15 jaar geledenquote:
Je mag blijven slapenquote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt goed, wodka en jeugdsentiment
Het komt wel goed, ooitquote:
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.
Da's vet eng!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben te moe.Kom maar halen.
[..]
Maar ik moet morgen weer vroeg op enzo![]()
Zwabbertje.Ik heb er meerdere allemaal met Audrey Kitching.
[ afbeelding ]
Hoort een leek als ik toch niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.
Ik heb nooit beweerd dat ikzelf geen fossiel benquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
ascalquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort een leek als ik toch niet.
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
We zullen de katten niet bij de bank laten komen hoorquote:
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.quote:
ik drink zeldenquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minstens 400..
En anders brufen 600 mg
En wat nog beter werkt diclofenac...
Houd je wel even aan de maximale dosis en wees zuinig met alcohol..
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.quote:
Chuck Mosleyquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze kom halen krijg ik ze toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |