Mike Patton is een heldquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Ik rust mijn zaakje.quote:
Wie weet hebben we ooit al eens gemeet, laborantjequote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.
Uplift mofo party plan!quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Zeker geen echte?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De WAT-knop?quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan gasten op msn die even drukken op de aandachtsknop als het ze te lang duurt voor ze aandacht krijgen
quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.
Organic anti beatbox bandquote:
Succes & truste straks!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
Bij aMSN heet het de aandachtsknop. Ik ben even kwijt hoe dat bij MSN voor Windows heetquote:
Pattonquote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mike Patton is een heldMrBungle, Fantomas
* MissMSX blij is dat ze heen MS-client gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je scherm even door elkaar gerost wordt + alarmbellen.
ik mocht vroeger niet andersquote:
Die je zo op je hand doet en dan wegblaast richting de beoogde ontvanger.quote:
Ik twee jaar geleden nog op Lowlands!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, da's idd wel heel lang geleden.
FNM ooit nog live gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |