Ik zou gaan voor minstens 400..quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss noemt mij een oude lul omdat ik Audioslave luister en zeg dat dat niet zo heel oud is. (2002)
en de fysio werkt niet.. Dus nu weet ik het niet meerquote:
Ik neem nooit iets bij koorts... Nu is de laatste keer dat ik koorts had ook meer dan 15 jaar geledenquote:
Je mag blijven slapenquote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt goed, wodka en jeugdsentiment
Het komt wel goed, ooitquote:
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.quote:Op maandag 1 november 2010 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er is niets mooiers dan een privéconcert. Door wat zenuwfoutjes luister ik wel heen.
Da's vet eng!quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben te moe.Kom maar halen.
[..]
Maar ik moet morgen weer vroeg op enzo![]()
Zwabbertje.Ik heb er meerdere allemaal met Audrey Kitching.
[ afbeelding ]
Hoort een leek als ik toch niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat zenuwfoutjes? Had de laatste keer ruim een uur nodig om een beetje fatsoenlijk te gaan spelen op een harpdag, hehe.
Ik heb nooit beweerd dat ikzelf geen fossiel benquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
ascalquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoort een leek als ik toch niet.
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, dan vindt ze mij vast een dino
We zullen de katten niet bij de bank laten komen hoorquote:
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.quote:
ik drink zeldenquote:Op maandag 1 november 2010 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor minstens 400..
En anders brufen 600 mg
En wat nog beter werkt diclofenac...
Houd je wel even aan de maximale dosis en wees zuinig met alcohol..
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.quote:
Chuck Mosleyquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze kom halen krijg ik ze toch niet
Mike Patton is een heldquote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, zolang zij nog dweept met de Peppers uit de tijd dat ze nog punk maakten, en één van de weinigen is op deze aardbol die Faith no More nog kende toen Mike Patton niet de leadzanger was, maak ik mij weinig zorgen.
Ik rust mijn zaakje.quote:
Wie weet hebben we ooit al eens gemeet, laborantjequote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon een keertje meeten dan? Je hoeft dan geen harp te spelen.
Uplift mofo party plan!quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker geen echte?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb kusjes genoeg hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De WAT-knop?quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Tally het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan gasten op msn die even drukken op de aandachtsknop als het ze te lang duurt voor ze aandacht krijgen
quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je voldoende wodka ophebt, voel je er vast niks van.
Organic anti beatbox bandquote:
Succes & truste straks!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga warme melk maken en nog even arbeidsrecht doornemen, ik ben echt uitgeputApart.
Nou ja, slaap lekker, Singles![]()
Bij aMSN heet het de aandachtsknop. Ik ben even kwijt hoe dat bij MSN voor Windows heetquote:
Pattonquote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mike Patton is een heldMrBungle, Fantomas
* MissMSX blij is dat ze heen MS-client gebruiktquote:Op maandag 1 november 2010 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je scherm even door elkaar gerost wordt + alarmbellen.
ik mocht vroeger niet andersquote:
Die je zo op je hand doet en dan wegblaast richting de beoogde ontvanger.quote:
Ik twee jaar geleden nog op Lowlands!quote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef missbehavin het volgende:
Oj, da's idd wel heel lang geleden.
FNM ooit nog live gezien
It's not the cats I'm worried about...quote:Op maandag 1 november 2010 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We zullen de katten niet bij de bank laten komen hoor
Luchtkusjes.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die je zo op je hand doet en dan wegblaast richting de beoogde ontvanger.
Tss, wanneer niet.quote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavinzit ongeneerd mee te blehren
Ik bloed goed door.. laat ik het zo maar even zeggenquote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik mocht vroeger niet anders
Why not?
Die zijn alleenquote:
Ik way back, toen ik 16 was ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden nog op Lowlands!
Waarvoor dan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's not the cats I'm worried about...
Wanneer dan in een vorige leven?quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wie weet hebben we ooit al eens gemeet, laborantje.
Iets zegt mij dat dat argument niet meehelpt in je overhalen om naar die meet te komen.quote:
Goed punt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die zijn alleenals het gevolgd wordt door een goed uitgevoerde knipoog!
quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Tss, wanneer niet.
Ben even terug van stuk hardlopen. Nu even wat drinken en pauzeren. Zo nog even een stukje voelt wel weer eens lekker aan.
No shit Sherlockquote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat argument niet meehelpt in je overhalen om naar die meet te komen.
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.quote:
Dat was in de tijd dat Chuck Mosley nog de zanger was.?quote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Tss, wanneer niet.
Ben even terug van stuk hardlopen. Nu even wat drinken en pauzeren. Zo nog even een stukje voelt wel weer eens lekker aan.
ah, dan wil je het niet neequote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik bloed goed door.. laat ik het zo maar even zeggenhaha
Zou kunnen, maar dat lijkt mij niet zo waarschijnlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer dan in een vorige leven?
* DeBassist doet lekker vals meequote:Op maandag 1 november 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavinzit ongeneerd mee te blehren
quote:
Vrouwen met een groot smoelwerk en een klein hartje.quote:
ik slik dat ook eigenlijk nooit en ik combineer niksquote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.
Zweet nog niet moet ik zeggen, en voelt overal wel weer eens lekker aan. Daarna nog even wat krachttraining, douchen en ben ik weer klaar voor vandaag.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik mag morgen mezelf weer flink in het zweet werken
We hebben geen clowns in huisquote:
ondersteuning nodig?quote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's not the cats I'm worried about...
mogen mogen...quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je die gebruikt mag je al helemaal geen ibrufen hebben.
Dus het was in dit leven?quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dat lijkt mij niet zo waarschijnlijk.
iets als ik carbasalaatcalcium oid toch?quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ascal is aspirine... oftewel acetylsalicylzuur
quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Chuck Mosley nog de zanger was.?
Jij biedt jezelf aan om te gillen als een keukenmeid als het uit de hand loopt?quote:
Okay.quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon echte dan hoor..
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met een groot smoelwerk en een klein hartje.
ik had iets anders in gedachten, maar dat kan ookquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij biedt jezelf aan om te gillen als een keukenmeid als het uit de hand loopt?
o ja wacht even.. das waar ook!quote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets als ik carbasalaatcalcium oid toch?
quote:
was geloof ik het zout ofzo van die asperinequote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef Evie het volgende:
[..]
o ja wacht even.. das waar ook!maar komt in feite op hetzelfde neer
zolang de hoeveelheid wodka niet vooraf vaststaat, zal dat wel lukkenquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je wel mee en wodka drinken en luide muziek luisteren
Ik ben ook een freak, ik draag alleen geen schmink.quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed ook, ik háát clowns, fucking freaks
Als je beide van de dokter verstrekt krijgt, en dus bij de apotheek gaat halen, krijg je een melding van contra indicatie. Dus krijg je het niet eens meequote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het werkt elkaar tegen.Dus samen slikken is gewoon dom.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |