quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
een ode aan mijn verloren liefdequote:
Ik wel, maar met pijn in mijn hartquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Cherna het volgende:
Wie doet nou zijn Bella van de hand. Ik zou haar niet kunnen missen
Je was op zoek naar een 156SW JTD toch ?quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik wel, maar met pijn in mijn hart
alleen wat er voor terugkomt rijdt minstens net zo lekker
nee dat was Fristickquote:Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je was op zoek naar een 156SW JTD toch ?
Wadan ??quote:Op maandag 1 november 2010 20:15 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dat was Fristick
Ik heb al een nieuwe gekauft
burgerbak 1e klassequote:
Je bent in de war met dequote:
Denk dat de rubbers niet helemaal je-van-het meer zijn. Maar het kan ook via de deur-rubbers of het schuifdak komen.quote:Op maandag 1 november 2010 19:22 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens.. waarom zou lexaan minder waterdicht zijn als glas ?? als de rubbers maar een beetje fatsoenlijk aansluiten lijkt me dat het niet zou mogen lekken![]()
Die carglass prutsers gebruiken die zooi standaard om noodruiten mee te maken ..
Truste Alexquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja de enige Alfa waar ik ooit in gereden heb, met mijn 3 dagen rijervaring destijds, een uur nadat ik mn auto in mn huis geparkeerd hadDat vond ik TOEN best eng ja
Bedtijd, ben nog steeds zo belabberd als een halve haan.
Meestal is het binnen 10 minuten gepiept met de tuinslangquote:Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat de rubbers niet helemaal je-van-het meer zijn. Maar het kan ook via de deur-rubbers of het schuifdak komen.
Ik kan niet goed zien waar het vandaan komt omdat ik nog niet vlak-na of tijdens de regen heb gekeken
Ja, kan ik hem weer uit gaan zuigen zekerquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef Sounddragon het volgende:
Meestal is het binnen 10 minuten gepiept met de tuinslang
quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, kan ik hem weer uit gaan zuigen zeker
Als je erin gaat zitten en een ander loopt met een tuinslang de naadjes na, kun je na 2 druppels ook gewoon stop zeggen; je moet hem niet onderdompelenquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik vergeet echt nooit mn jas. Tot ik na een goede en snelle bijeenkomst in Sneek gebruik wilde maken van het eerder klaar zijn door snel naar Almere te knallen, naar mn volgende afspraak. Ben ik bij Emmeloord, wil ik een broodje kopen, kom ik er achter dat mn jas, met portemonnee en huissleutels nog in Sneek liggen![]()
En die mis je nu pas ?? FF bellen morgenquote:Op maandag 1 november 2010 21:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb volgens mij mijn riem afgelopen maandag laten liggen bij de rijschool.
Die zal wel weg zijn.
That's what she said.quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het was wel de 1e keer dat het met ooit overkwam. En het is knap vervelend als je dus niet in een parkeer garage moet gaan staan, maar de auto ergens op de stoep parkeren omdat je dus geen geld bij je hebtquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doe je waarschijnlijk ook maar één keer![]()
Had ze het de eerste keer beter moeten doenquote:
Wie heeft er geklaagd dan ??quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Had ze het de eerste keer beter moeten doen
quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anne blijkbaar: Hoelang sta je al droog? Deel 3
Waarom?? Waarom klikte ik?quote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, de topic titel zei het allemaal alquote:
Ik heb niet geklaagdquote:Op maandag 1 november 2010 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwachtte niet zo'n hoog detailniveau.quote:Op maandag 1 november 2010 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, de topic titel zei het allemaal al
Die suggestie wordt wel gewekt, binnen 5min naar de badkamer rennen met de mededeling dat je lektquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwachtte niet zo'n hoog detailniveau.
het schiet me ineens weer te binnen; de sifon lektequote:Op maandag 1 november 2010 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die suggestie wordt wel gewekt, binnen 5min naar de badkamer rennen met de mededeling dat je lekt
jezus wat een slechte..........quote:Op maandag 1 november 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het schiet me ineens weer te binnen; de sifon lekte
Wat voor een details manquote:Op maandag 1 november 2010 22:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwachtte niet zo'n hoog detailniveau.
Tim weet niet dat jij SD neukt? De buren gaan niet afvragen waarom er af en toe op maandag morgen een lompe amerikaanse bak op t oprit staat, daar een brede kerel uit komt, de gordijnen dicht gaan en jij daarna niet zo goed meer loopt?quote:Op maandag 1 november 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is wel echt zo. Ik moet Tim nu nog uit gaan leggen waarom ie nu ineens niet meer lekt
.
Dudequote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef PeuRac het volgende:
Hallo ik ben Peu, en ik wilde eigenlijk altijd bouwvakker worden![]()
Ik hoef niet semi-live mee te lezen dat jij al lekkend naar de badkamer gerend bent. Dat bedoelde ik.quote:
De nieuwsgierigheid wint het elke keer weer hequote:Op maandag 1 november 2010 22:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoef niet semi-live mee te lezen dat jij al lekkend naar de badkamer gerend bent. Dat bedoelde ik.
ik zou een Fok! verbod moeten hebben na een lange dag werkenquote:
Ik was onwetend, godverdomme, onwetend!quote:Op maandag 1 november 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid wint het elke keer weer he
Ik vind het een kut excuus, en meer woorden ga ik er niet aan vuilmaken; owja, nog eentje: teleurgesteld..quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zou een Fok! verbod moeten hebben na een lange dag werken
Je zou gezien mij post historie zulke posts mij kunnen verwachten, al had ik misschien smilies moeten gebruikenquote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een kut excuus, en meer woorden ga ik er niet aan vuilmaken; owja, nog eentje: teleurgesteld..
Vandaar dat je mijn eenrichtingsstraat verkeerd inreedquote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja de enige Alfa waar ik ooit in gereden heb, met mijn 3 dagen rijervaring destijds, een uur nadat ik mn auto in mn huis geparkeerd hadDat vond ik TOEN best eng ja
Bedtijd, ben nog steeds zo belabberd als een halve haan.
Eh nee, in de trein heb ik zitten lezen, en sinds ik (vanaf half acht) op mijn werk ben, ben ik ook aan het werk geweest.quote:
quote:
Mag ik je even wijzen op het feit dat ik tot voor 2 jaar terug DAGELIJKS een half uur of uur eerder dan voor mij noodzakelijk werd gewekt door jou?quote:
Hai!quote:
Ja, doeg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op het feit dat ik tot voor 2 jaar terug DAGELIJKS een half uur of uur eerder dan voor mij noodzakelijk werd gewekt door jou?
Ook toen had ik werk en ook bij m'n vorige werk was het het geval dat jij er eerder uit ging. Dus:quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, doeg.Omdat jij een groot deel van de tijd nog een ranzige kutstudent was.
Inderdaad. Ik was even naar de wc.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:30 schreef Anne het volgende:
Volgens mij komt er een hele sterke oneliner aan ofzo, duurt lang namelijk..
eenrichtingsverkeer is voor homo's of zo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vandaar dat je mijn eenrichtingsstraat verkeerd inreed
Oh, en:
Dan heb je best geluk
IK praat er iig niet overquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en als ik het doe is het gooren ik ben de enieg die over zijn sexleven praat.
jaaaaaja
Je zuigt vacuümquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:04 schreef Anne het volgende:
Amai, ik krijg bijna geen lucht meer. Ik piep.
Da's kewl, heb ik een aantal jaren geleden ook eens gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks een test om te zien wat ik kanBen benieuwd
Ghehe, deze was zónder dubbele bodem eigenlijk, maar thanks, de eerste grijns van de dag is alweer een feitquote:
SD waar blijft de inkopper?quote:
Je leest niet goed heah ?quote:
Iddquote:
quote:Mevrouw wilde BB bekijkenOp dinsdag 2 november 2010 10:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's kewl, heb ik een aantal jaren geleden ook eens gedaan
quote:Ja. Nee.Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Anne het volgende:
Zijn jullie ook zo moe? Volgens mij komt het gewoon door het weer.
Is het al zomer?
quote:Zzzz.Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Anne het volgende:
Zijn jullie ook zo moe? Volgens mij komt het gewoon door het weer.
Is het al zomer?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
lekker banaan op brood
en ik doe bananen tegenwoordig, net als Anne, via het kontje openmaken
quote:Wie is dat?Op dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
speciaal om Anne vrolijk te maken dan
[ afbeelding ]
quote:Ik keur hem wel goedOp dinsdag 2 november 2010 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
als je vier Audi's hebt, is dat dan ook een Quattro?
[ afbeelding ]
© Geugie @ buzzybee
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt geen HTC toch? Jij hebt een ouwe neukia.
quote:Hij heeft wel wat weg van die slayer-gast hier op FOK!. Hoe heet ie, die het met chips deed ofzo?
quote:TheSorrowOp dinsdag 2 november 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van die slayer-gast hier op FOK!. Hoe heet ie, die het met chips deed ofzo?.
Maar jij bent het dus?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:25 schreef Anne het volgende:
Ik ben niet zo goed in hints. Maar ik ga er even over nadenken. Is wel van FOK!?
quote:Maanvis.Op dinsdag 2 november 2010 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kent hem irl en hij heeft een vis in zijn naam.
geen een goed...quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Scholten, Schellevis, van Guppenstein, Haringsma, Snoeks....
Zeuw, da's best een soort van zondequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
als je vier Audi's hebt, is dat dan ook een Quattro?
[ afbeelding ]
© Geugie @ buzzybee
Graftak?quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Henk Westbroek zijn moeder ziet zegt hij de achternaam van deze persoon
Daar zit ook geen vis in.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 13:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar zit ook geen vis in.
Visstick! Kibbeling! Zalmmoot! Kippers!
Viswijf?quote:
Naar goed Utrechts gebruik zou dat "Achtelijke gladiool"moeten zijn maar een gladiool is een plant.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Henk Westbroek zijn moeder ziet zegt hij de achternaam van deze persoon
Waarom denk je dat Henk Westbroek een hekel aan zijn moeder heeft?quote:
Ik ken weinig liefkozende woorden met 'vis' erin!quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Henk Westbroek een hekel aan zijn moeder heeft?Ken je mevrouw Westbroek of zo?
een vis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ken weinig liefkozende woorden met 'vis' erin!
Oh, nee.. dat maakt het stukken beter, zalmmootje van me!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, nee.. dat maakt het stukken beter, zalmmootje van me!
is ook niet relevantquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan de naam van zijn moeder niet vinden
wie heeft het over een koosnaam?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat snap ik, maar dan nog zie ik weinig koosnaampotentie in vissoorten.
Deel je kennis eens met de overige puzzelaars!quote:
BoJoquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deel je kennis eens met de overige puzzelaars!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Anne het volgende:
Ik dacht dat die vis in zijn voornaam moest zitten, maar het is zeker Bo, ofnie?
U leeft nog!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef Alfisti het volgende:
Goed........... het kwartje is ook eindelijk hier gevallen
Hier niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:23 schreef Alfisti het volgende:
Goed........... het kwartje is ook eindelijk hier gevallen
Hier ook niet.quote:
Dat is pas incrowd!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef BoJo het volgende:
Mijn achternaam begint met "Haai" , ik ben een oud PTA SCer
quote:
Dat moeten we zeker doen! Ben beetje klaar met auto's in het algemeen, rij nog wel met plezier in mijn 166 maar verder ben ik er klaar mee. De racer zou ik spuiten maar niet van gekomen, staat nu in 3 verschillende kleuren in de garage van mijn oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
U ook nogHoest verder? en met de Alfa's enzo?
Moeten weer eens een keer wat afsprekenEen Bo-meal ofzo
Ja ik hoop het wel! Hoe gaat het met motorrijles?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ga je de volgende keer wel weer mee?
Iedereen weet iedereen zijn achternaam. Behalve die van Klein Gunnewiek en Van Tegelen, die zijn geheim!quote:
Hopen, hopenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel! Hoe gaat het met motorrijles?
Ik weet er een paar niet hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Iedereen weet iedereen zijn achternaam.
Zolang ik er niet bij zeg van wie ze zijn mag ik met achternamen strooien wat ik wil dacht ik?quote:
1+1 = Anne Klein Gunnewiekquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij zeg van wie ze zijn mag ik met achternamen strooien wat ik wil dacht ik?Als ze nou zo dom zijn te reageren...
Dat is niet mijn verantwoording
Mail je vanavond wel ffquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat moeten we zeker doen! Ben beetje klaar met auto's in het algemeen, rij nog wel met plezier in mijn 166 maar verder ben ik er klaar mee. De racer zou ik spuiten maar niet van gekomen, staat nu in 3 verschillende kleuren in de garage van mijn ouders![]()
Wat rij jij nu?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mail je vanavond wel ff![]()
beaujeaux @ wat-zegt-Henk-Westbroek-als-hij-zijn-moeder-ziet. com?
ze heeft edithistoriequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zou hem snel editten als ik jou was
En hem vooral 6x quotenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zou hem snel editten als ik jou was
Ik weet eigenlijk alleen die van Peu, SD, Bo, Hugster, Sjoewe, Herm en jouquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik van de mensen in de OP dacht ik alleen de newbies (inclusief SD) niet
Sja, die van Lexxxx staat ook op elke foto die hij hier postquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen die van Peu, SD, Bo, Hugster, Sjoewe, Herm en jou.
Edit: Misschien nog een paar anderen, maar die ken ik iig niet uit mijn hoofd.
Als ik zo zou heten, zou ik direct mijn naam laten wijzigenquote:
Paal, 2cv, Alfisti, Barcaconia, BassoZ, jij, lipje weet ik daarnaast ook nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen die van Peu, SD, Bo, Hugster, Sjoewe, Herm en jou.
Ha, die weet ik dan weer welquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paal, 2cv, Alfisti, Barcaconia, BassoZ, jij, lipje weet ik daarnaast ook nog
ook_gek WIST ik maar ben ik vergeten
mooi man, als ik dwars wil zijn ga ik aan Danny vragen of ie alle posts waar mijn achternaam in staat wil wijzigenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja, die van Lexxxx staat ook op elke foto die hij hier post
Maar toch wel lomp op zich.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang ik er niet bij zeg van wie ze zijn mag ik met achternamen strooien wat ik wil dacht ik?Als ze nou zo dom zijn te reageren...
Dat is niet mijn verantwoording
Eh, jawel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom? Niemand weet welke achternaam van wie is?
quote:
quote:
Nee? Ik zal straks eens kijken. Hoeveel lessen moet je nog?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Hopen, hopen. Je gaat maar gewoon mee.
Heb je m'n één na laatste Facebookpost gezien?
Daarna heb ik geen les meer gehad, zaterdag mag ik weer.
Ja is goed man, en idd dat email adres.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mail je vanavond wel ff![]()
beaujeaux @ wat-zegt-Henk-Westbroek-als-hij-zijn-moeder-ziet. com?
Oquote:
Idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar jij bent dan ook niet zo dom je achternaam alsnog te laten lekken als je die niet online wilt hebben.
Goed visweer vandaagquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik zo zou heten, zou ik direct mijn naam laten wijzigen.
En dat heeft niks met de naam zelf te maken.!
Mensen die hem niet kennen kunnen hem toch niet linken aan jou, en voor mensen die het al weten boeit het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef Duvel het volgende:
Whatever. Ik zou not amused zijn als mijn achternaam werd gepost.
Er is iemand die gebruikt op fora waar ik ook kom voornaam + eerste letter v/d achternaam en dat is exact hetzelfde als bij jou. Best irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Nee, dat mag niet bij Leeuwarder tjoeners.
En probeer juist te vermijden dat mijn echte naam teveel aan mijn accounts te koppelen is
quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Owja, idd, die had je gepost![]()
Ach ja, een paar jaartjes vervreemden van je garagist kan ook geen kwaad
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Daar gold eerst de verplichting tot volledige naamquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is iemand die gebruikt op fora waar ik ook kom voornaam + eerste letter v/d achternaam en dat is exact hetzelfde als bij jou. Best irritant
Maar WAAROM zet je dan in koeienletters Treinenpassage op je auto, dan weet toch iedereen dat je Gerrit Treinenpassage heet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Nee, dat mag niet bij Leeuwarder tjoeners.
En probeer juist te vermijden dat mijn echte naam teveel aan mijn accounts te koppelen is
tot voro kort kwam je op een word document over mijn citroën Visa als je op mijn naam ghooglede.. met daarom op google prominent in beeld de regel over heoveel meisjes ik in die auto ontmaagd zou hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef BoJo het volgende:
enige irritante is als je volledige naam in een Fok topic staat dat deze dan bovenaan in google komt te staan als je (of iemand anders) zoekt op je naam...
verder interesseert het me weinig
Nee dat weet ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar gold eerst de verplichting tot volledige naamOp een aantal fora overigens... Afkorten naar Voornaam+achterletter is dan nog redelijk herkenbaar.
Op zich stoor ik me er niet zo aan, maar het is wat Bo al zegt, zoeken op voor+achternaam in google levert dan nogal wat hits op. En niet iedereen heeft een even positief beeld bij circuitrijden + nurburgring
Snel kwooten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet er niet aan denken dat iemand er achter zou komen dat ik Alex Miedema heet!
Wat moet je met de zomer?quote:
Kijk eens naar de OP skatteboutquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
nee hoor, maar t blijft gewoon een beauty![]()
.. hoe kom jij eigenlijk aan die ene foto uit Sixflags?
enne als je nog wilt weten waar ikongeveer woon: dat is volge
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook heulemaal geen zomer![]()
Ik wil meters sneeuw voor over 6 weken
Dan had je eerder moeten beginnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
!!!!
Ik wil mijn rijbewijs halen, oke. Niet in de sneeuw.
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten beginnen
Damn staat ie daar nogquote:
Ik ben begonnen toen het uit wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?
Ja, lekker in de zomerquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?
een boot met spetterpoep?quote:
Je had pas al ongeveer verklapt waar je huis woont ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
nee hoor, maar t blijft gewoon een beauty![]()
.. hoe kom jij eigenlijk aan die ene foto uit Sixflags?
enne als je nog wilt weten waar ikongeveer woon: dat is als ik me goed herinner de plek waar jij je boterhammen aan de haak heb geslingerd ipv lasstaven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je had pas al ongeveer verklapt waar je huis woont ?
Tof trouwens, eindelijk PI's in de mobiele layout
Volgens mij is dit nog specifiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
stuur je m dan een doos bonbons met als afzender 'je stille aanbidster'? Dat zal hem leren een stationwagon te kopen!quote:
Ik heb Bo-beer nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuur je m dan een doos bonbons met als afzender 'je stille aanbidster'? Dat zal hem leren een stationwagon te kopen!
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doosquote:
Ik had toch niet gezegd waar ik precies die duiker had gevoerd ?quote:
ff je neus poederenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doos
Neh, alleen op gezellige feestjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, valt er hier nog wat te...Waar wil je over praten ?? deel het met onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wut?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doos
Ik weet niet, ik ben leeg van binnen, ik ben in een stemming om te klagen, ik wil weer op mezelf wonen, blah.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar wil je over praten ?? deel het met ons
2007 iig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:32 schreef Anne het volgende:
Ik ben benieuwd of Bo dat zelf nog weet. Da's lang geleden.
quote:
quote:
Check foonquote:
alleen langs de HSL heb je gezegd. En die duiker staat niet op palen of in de tunnelboormachinequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd waar ik precies die duiker had gevoerd ?
terug naar je ouders is zwaar iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben leeg van binnen, ik ben in een stemming om te klagen, ik wil weer op mezelf wonen, blah.
Neuh dat klopt, maar er zijn wel diverse delen van de tunnel én HVOB die vol water hebben gestaan; het overgrote deel van de werkvloeren zijn gestort met onderwaterbetonquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen langs de HSL heb je gezegd. En die duiker staat niet op palen of in de tunnelboormachine
Die staat nog steeds, al 4 weken, in Amsterdam in de haven vanwege bureaucratische zooi met de belastingdienst.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
terug naar je ouders is zwaar idd![]()
Hoe is de status van je Jeep?
je bijna nicknamegenoot heeft iets in de verkoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die staat nog steeds, al 4 weken, in Amsterdam in de haven vanwege bureaucratische zooi met de belastingdienst.
Geen mot gehad maar ik ben het gewoon zat. Ik ben naar appartementen wezen kijken maar ik kan haast niets vinden in mijn gewenste regio en prijsklasse.
De 27e?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Check foon
@ Alexxxxx; als ik kleine smurf begreep moet het de 27e een lang weekend worden
@ Barca; mot gehad ??
Aan welke HSL-tunnel heb je gewerkt? En wat is HVOB?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh dat klopt, maar er zijn wel diverse delen van de tunnel én HVOB die vol water hebben gestaan; het overgrote deel van de werkvloeren zijn gestort met onderwaterbeton
Hoiquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:52 schreef lipje het volgende:
[..]
je bijna nicknamegenoot heeft iets in de verkoop
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet nu elke dag een auto lenen om rond te kunnen rijden want mijn beide volvo's liggen uit elkaar
De Tering.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken het gevoel
om je op te vrolijken:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken het gevoel
om je op te vrolijken:
27 november was het toch ??quote:
Rotterdam noord t/m Benthuizen; voor de kenners; poort 4 tot en met 51quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aan welke HSL-tunnel heb je gewerkt? En wat is HVOB?
Trustequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
Mweh, ik moet eigenlijk nog een sollicitatiebrief schrijven, maar mijn ogen vallen alweer dicht, dus dat wordt niks.
Ik ga ook maar slapen![]()
.
Trusten.
Ah, HSL Zuid, noordelijke sectie dus.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rotterdam noord t/m Benthuizen; voor de kenners; poort 4 tot en met 51
HVOB (Half Verdiepte Open Bak is in dat specifieke stuk het deel vanaf de tunnel tot net voorbij zestienhoven, daarna heette het ZVP (Zettings Vrije Plaat) tot aan Bleiswijk waar het overging in DSV (Dubbel Spoor viaduct)
Correct, ik heb nog wel eens midden op de A12 gestaan met de kraan om aan de DSV te werken, complete afsluiting van de A12quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, HSL Zuid, noordelijke sectie dus.
Die HOVB loopt toch ook langs Rodenrijs en zo? DSV is waar je de A12 kruist en zo verder.
Spierings SK477-AT4, niks spannends ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef Duvel het volgende:
Aardig kraantje! Wat moest er gehesen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
werk jij met zo een kraan? Zeg maar hijsen en rijden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Correct, ik heb nog wel eens midden op de A12 gestaan met de kraan om aan de DSV te werken, complete afsluiting van de A12![]()
w8 ff.. ploatie zoeken
[ afbeelding ]
En voor die dingen hadden ze deze kraan nodig? Er zal wel over nagedacht zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Spierings SK477-AT4, niks spannends ?
Vanalles, dekstukken voor de kabelgoten, kolommen voor de geluidsschermen, aggregaten, lastrafo's, containers, the works
Ik werk met alles wat kan hijsen; mobiel, vouwkranen (zoals die op de foto), mobiele telekranen, telerupsen, gewone rupskranen, torenkranen, als het een draadje en een haakie heeft kan ik ermee werkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
werk jij met zo een kraan? Zeg maar hijsen en rijden?
Ja blijkbaar, ik moest ook met die werkbak afwerkdingetjes doen aan de zijkanten, maar ik weet niet helemaal precies meer wat, dit was op 29-10-2005, dus op de kop af 5 jaar geleden; ik heb er overigens wel vaker gestaan, ik heb ook de 12 ton zware betonelementen aan de zijkanten gehangen, en op dat stuk het beton van het brugdek gestort, en ik heb hijswerk gedaan aan de pilaren, en de poeren waar ze op staan enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
En voor die dingen hadden ze deze kraan nodig? Er zal wel over nagedacht zijn.
Gaaf, ik zou ooit wel eens in zo een hele hoge kraan willen klimmen om eens te kijken hoe het uitzicht isquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk met alles wat kan hijsen; mobiel, vouwkranen (zoals die op de foto), mobiele telekranen, telerupsen, gewone rupskranen, torenkranen, als het een draadje en een haakie heeft kan ik ermee werken![]()
Da's wel een tijdje geleden ja, en nog is dat stuk niet volledig in dienst.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik moest ook met die werkbak afwerkdingetjes doen aan de zijkanten, maar ik weet niet helemaal precies meer wat, dit was op 29-10-2005, dus op de kop af 5 jaar geleden; ik heb er overigens wel vaker gestaan, ik heb ook de 12 ton zware betonelementen aan de zijkanten gehangen, en op dat stuk het beton van het brugdek gestort, en ik heb hijswerk gedaan aan de pilaren, en de poeren waar ze op staan enz. enz. enz.
Kan ik je wel vertellen hoor; heel coolquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf, ik zou ooit wel eens in zo een hele hoge kraan willen klimmen om eens te kijken hoe het uitzicht is![]()
En dat viaduct is bij bleiswijk toch? Daar rij ik elke dag
Jah, en ze hebben zich de schurft moeten werken om het op tijd af te krijgen, de laatste paar maanden waren er zelfs lokaties waar 24/7 gewerkt werd..quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's wel een tijdje geleden ja, en nog is dat stuk niet volledig in dienst.Oh well, het kan verkeren.
Thanks, ja het is inderdaad wel gaaf werk; al een hoop aparte dingen gedaan en meegemaakt; ik heb hier echt duizenden foto's op schijf, er staat ook wel zat op het net trouwens zo hier en daar.. Alexxxxx heeft op BB een bedrijfspagina van mijn oude werkgever, en daar staan plenty foto's van mij opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |