Je had pas al ongeveer verklapt waar je huis woont ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
nee hoor, maar t blijft gewoon een beauty![]()
.. hoe kom jij eigenlijk aan die ene foto uit Sixflags?
enne als je nog wilt weten waar ikongeveer woon: dat is als ik me goed herinner de plek waar jij je boterhammen aan de haak heb geslingerd ipv lasstaven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je had pas al ongeveer verklapt waar je huis woont ?
Tof trouwens, eindelijk PI's in de mobiele layout
Volgens mij is dit nog specifiekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
stuur je m dan een doos bonbons met als afzender 'je stille aanbidster'? Dat zal hem leren een stationwagon te kopen!quote:
Ik heb Bo-beer nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stuur je m dan een doos bonbons met als afzender 'je stille aanbidster'? Dat zal hem leren een stationwagon te kopen!
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doosquote:
Ik had toch niet gezegd waar ik precies die duiker had gevoerd ?quote:
ff je neus poederenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doos
Neh, alleen op gezellige feestjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg, valt er hier nog wat te...Waar wil je over praten ?? deel het met onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wut?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghihi online op een Anne laptopje annex make up doos
Ik weet niet, ik ben leeg van binnen, ik ben in een stemming om te klagen, ik wil weer op mezelf wonen, blah.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar wil je over praten ?? deel het met ons
2007 iig.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:32 schreef Anne het volgende:
Ik ben benieuwd of Bo dat zelf nog weet. Da's lang geleden.
quote:
quote:
Check foonquote:
alleen langs de HSL heb je gezegd. En die duiker staat niet op palen of in de tunnelboormachinequote:Op dinsdag 2 november 2010 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had toch niet gezegd waar ik precies die duiker had gevoerd ?
terug naar je ouders is zwaar iddquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben leeg van binnen, ik ben in een stemming om te klagen, ik wil weer op mezelf wonen, blah.
Neuh dat klopt, maar er zijn wel diverse delen van de tunnel én HVOB die vol water hebben gestaan; het overgrote deel van de werkvloeren zijn gestort met onderwaterbetonquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen langs de HSL heb je gezegd. En die duiker staat niet op palen of in de tunnelboormachine
Die staat nog steeds, al 4 weken, in Amsterdam in de haven vanwege bureaucratische zooi met de belastingdienst.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
terug naar je ouders is zwaar idd![]()
Hoe is de status van je Jeep?
je bijna nicknamegenoot heeft iets in de verkoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die staat nog steeds, al 4 weken, in Amsterdam in de haven vanwege bureaucratische zooi met de belastingdienst.
Geen mot gehad maar ik ben het gewoon zat. Ik ben naar appartementen wezen kijken maar ik kan haast niets vinden in mijn gewenste regio en prijsklasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |