Idd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar jij bent dan ook niet zo dom je achternaam alsnog te laten lekken als je die niet online wilt hebben.
Goed visweer vandaagquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik zo zou heten, zou ik direct mijn naam laten wijzigen.
En dat heeft niks met de naam zelf te maken.!
Mensen die hem niet kennen kunnen hem toch niet linken aan jou, en voor mensen die het al weten boeit het niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef Duvel het volgende:
Whatever. Ik zou not amused zijn als mijn achternaam werd gepost.
Er is iemand die gebruikt op fora waar ik ook kom voornaam + eerste letter v/d achternaam en dat is exact hetzelfde als bij jou. Best irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Nee, dat mag niet bij Leeuwarder tjoeners.
En probeer juist te vermijden dat mijn echte naam teveel aan mijn accounts te koppelen is
quote:Op maandag 1 november 2010 20:36 schreef Sounddragon het volgende:
Owja, idd, die had je gepost![]()
Ach ja, een paar jaartjes vervreemden van je garagist kan ook geen kwaad
speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Daar gold eerst de verplichting tot volledige naamquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er is iemand die gebruikt op fora waar ik ook kom voornaam + eerste letter v/d achternaam en dat is exact hetzelfde als bij jou. Best irritant
Maar WAAROM zet je dan in koeienletters Treinenpassage op je auto, dan weet toch iedereen dat je Gerrit Treinenpassage heet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:03 schreef Paladijn het volgende:
Nee, dat mag niet bij Leeuwarder tjoeners.
En probeer juist te vermijden dat mijn echte naam teveel aan mijn accounts te koppelen is
tot voro kort kwam je op een word document over mijn citroën Visa als je op mijn naam ghooglede.. met daarom op google prominent in beeld de regel over heoveel meisjes ik in die auto ontmaagd zou hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef BoJo het volgende:
enige irritante is als je volledige naam in een Fok topic staat dat deze dan bovenaan in google komt te staan als je (of iemand anders) zoekt op je naam...
verder interesseert het me weinig
Nee dat weet ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar gold eerst de verplichting tot volledige naamOp een aantal fora overigens... Afkorten naar Voornaam+achterletter is dan nog redelijk herkenbaar.
Op zich stoor ik me er niet zo aan, maar het is wat Bo al zegt, zoeken op voor+achternaam in google levert dan nogal wat hits op. En niet iedereen heeft een even positief beeld bij circuitrijden + nurburgring
Snel kwooten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Moet er niet aan denken dat iemand er achter zou komen dat ik Alex Miedema heet!
Wat moet je met de zomer?quote:
Kijk eens naar de OP skatteboutquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:41 schreef lipje het volgende:
nee hoor, maar t blijft gewoon een beauty![]()
.. hoe kom jij eigenlijk aan die ene foto uit Sixflags?
enne als je nog wilt weten waar ikongeveer woon: dat is volge
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
Ik wil ook heulemaal geen zomer![]()
Ik wil meters sneeuw voor over 6 weken
Dan had je eerder moeten beginnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
!!!!
Ik wil mijn rijbewijs halen, oke. Niet in de sneeuw.
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan had je eerder moeten beginnen
Damn staat ie daar nogquote:
Ik ben begonnen toen het uit wasquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?
Ja, lekker in de zomerquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, waarom ben ik eigenlijk niet eerder begonnen?
een boot met spetterpoep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |