Waarom niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom zou je zoveel geld uitgeven aan een tv
quote:
Als je veel tv kijkt, waarom niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef Sjoewe het volgende:
Waarom zou je zoveel geld uitgeven aan een tv
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Ik wil gewoon de beste kwaliteit en over 2 jaar F1 en andere autosport in HD kunnen kijken.
Verder kijk ik bijna geen tv![]()
Niet als je een HD decoder hebt hoor. NGC en Discovery zien er perfect uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Alle tv ziet er kut uit, het is alleen leuk als je gaat gamen, of een blueray speler (
) hebt.
Ik ga niet meedelen wat ik allemaal koopquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar koop lekker zo'n ding hoor. Ik kom wel "" plaatsen als het zover is
Nee echte 1080p. Sharp heeft erg mooie schermen wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mooi.
en echt full HD of verkooptaal full HD..
want er zijn niet heel veel 1080p panels.
nadeel daarvan is dat het direct niets meer waard is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef Sjoewe het volgende:
Ach misschien moet ik m'n smoel houden.Ik heb voor veel te veel geld aan comuterspullen staan
Mooi spul iddquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee echte 1080p. Sharp heeft erg mooie schermen wat dat betreft.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nadeel daarvan is dat het direct niets meer waard is.
Op Apple spullen na dan
Mja Pioneer plasma had ik ook kunnen doen, maar die zijn een stuk duurder en plasma heeft ook zo zijn nadelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mooi spul idd![]()
Jammer dat het een LCD is
Enige waar je nog recht op hebt is een mooie luie stoelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch een goeie werkplek zo inmiddels
ik heb nog zo'n gootje die ik niet gebruik omdat mijn hifi meuk er precies voor staatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja Pioneer plasma had ik ook kunnen doen, maar die zijn een stuk duurder en plasma heeft ook zo zijn nadelen.
Thanks bo nu nog iets verzinnen voor in mijn huis als hij aan de wand komt te hangen. Een of ander designgootje naar de apparaten toe ofzo![]()
hoe is t trouwens met je rijlessen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:13 schreef Sjoewe het volgende:
Maar koop lekker zo'n ding hoor. Ik kom wel "" plaatsen als het zover is
Die bureaustoel doet er wel afbreuk aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch een goeie werkplek zo inmiddels
Iemand nog op zoek naar een nieuwe leasebak?quote:In addition, also for the first time, lease products have been introduced which will make the purchase of a Spyker vehicle more accessible to a wider target audience.
Ik herkende m wel meteen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
helaas.... lexxx fapvoer
[afbeelding]
[afbeelding]
Fraaie auto trouwens <3
Mn huurfabia heeft ook 123knippers geloof ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, hij moet echt altijd rellen, die M5.
Ik kan me die 1-2-3 knipperlichtrel nog wel herinneren, toen begon "ie" ook al![]()
je vrijheid terug!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Heb vast contract![]()
Maar bedrijf draait slecht, want iedereen vindt gas kuten nu beginnen er geluiden te komen dat ze de ontwikkelafdeling willen opdoeken. (slechts geruchten, maar de sfeer is al een tijdje weg binnen het bedrijf)
Dus begin zo langzamerhand maar eens verder te kijken, want echt zekerheid heb ik hier nu niet meer![]()
Ik hoef je dus niet meer te SMSen dat de baan alleen open is voor motortjes tot 1800quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanochtend om 9 uur in Tsjechië in de auto gestapt, en ik had de smaak te pakken, want een uur geleden was ik weer thuisPaar dagen eerder dan geplanned, maar ik heb gedaan wat ik wilde doen.
Niks gemist dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoef je dus niet meer te SMSen dat de baan alleen open is voor motortjes tot 1800
Dat klinkt echt tof jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks gemist dusEn ja ik heb wel wat leuke dingetjes meegemaakt
Met 120 lange een politiecontrole gereden waar je 60 mocht, en aangehouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks gemist dusEn ja ik heb wel wat leuke dingetjes meegemaakt
Met 120 lange een politiecontrole gereden waar je 60 mocht, en aangehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |