Ik herkende m wel meteen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
helaas.... lexxx fapvoer
[afbeelding]
[afbeelding]
Fraaie auto trouwens <3
Mn huurfabia heeft ook 123knippers geloof ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, hij moet echt altijd rellen, die M5.
Ik kan me die 1-2-3 knipperlichtrel nog wel herinneren, toen begon "ie" ook al![]()
je vrijheid terug!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Heb vast contract![]()
Maar bedrijf draait slecht, want iedereen vindt gas kuten nu beginnen er geluiden te komen dat ze de ontwikkelafdeling willen opdoeken. (slechts geruchten, maar de sfeer is al een tijdje weg binnen het bedrijf)
Dus begin zo langzamerhand maar eens verder te kijken, want echt zekerheid heb ik hier nu niet meer![]()
Ik hoef je dus niet meer te SMSen dat de baan alleen open is voor motortjes tot 1800quote:Op donderdag 16 augustus 2007 05:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanochtend om 9 uur in Tsjechië in de auto gestapt, en ik had de smaak te pakken, want een uur geleden was ik weer thuisPaar dagen eerder dan geplanned, maar ik heb gedaan wat ik wilde doen.
Niks gemist dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik hoef je dus niet meer te SMSen dat de baan alleen open is voor motortjes tot 1800
Dat klinkt echt tof jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks gemist dusEn ja ik heb wel wat leuke dingetjes meegemaakt
Met 120 lange een politiecontrole gereden waar je 60 mocht, en aangehouden
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks gemist dusEn ja ik heb wel wat leuke dingetjes meegemaakt
Met 120 lange een politiecontrole gereden waar je 60 mocht, en aangehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |