tuurlijk, tis geen toyotaquote:
Oh ja, jullie waren praktisch burenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft het toch allemaal zin gehad.
Woon je al in N-H?
is dat zo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh ja, jullie waren praktisch buren
M5 had een appartement in Zandvoort geregeld dacht ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is dat zo?
Ik weet alleen dat Bara laatst in Alkmaar zat.. Niets van gemerkt trouwens![]()
sinds 1 maart ja...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heeft het toch allemaal zin gehad.
Woon je al in N-H?
prima. maar van mij mogen die vakantie gangers vandaag nog vertrekkenquote:
Er zit een treinstation naast je deur, dus je kunt prima OVen in de zomers druktequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef M5 het volgende:
[..]
prima. maar van mij mogen die vakantie gangers vandaag nog vertrekkenals het mooi weer is staan ze savonds gezellig voor m'n deur in de file. vorige week zondag van half 5 tot 1 uur snachts.
niets beters dan Egmond oid maar toch met 100000 man in de file staan elke keer weerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een treinstation naast je deur, dus je kunt prima OVen in de zomers drukte
En@ die file... Wat is er zo speciaal aan het strand van Zandvoort anyway?
OV is voor paupers en studenten, plus dat het me elke dag 60 min. extra reistijd kost. Ik ga pas OV'en als de treinen betrouwbaarder en sneller zijn dan m'n auto.. dus dat kan nog wel ff durenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een treinstation naast je deur, dus je kunt prima OVen in de zomers drukte
En@ die file... Wat is er zo speciaal aan het strand van Zandvoort anyway?
OV is idd erg slecht geregeld in Nederland, eigenlijk is het alleen een optie als je in het centrum van een grote stad moet zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef M5 het volgende:
[..]
OV is voor paupers en studenten, plus dat het me elke dag 60 min. extra reistijd kost. Ik ga pas OV'en als de treinen betrouwbaarder en sneller zijn dan m'n auto.. dus dat kan nog wel ff duren
Wat er speciaal is aan Zandvoort? mja.. leuk sfeertje, leuke boulevard, leuk strand, en verder de naam.
Een hele en ik moest aan zowel Tommy als aan Baracuda denkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
kwam je Corsa onderdelen tegen ofzo? :x
kon geen keuze maken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Een hele en ik moest aan zowel Tommy als aan Baracuda denken
[afbeelding]
Wat liefquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:02 schreef lipje het volgende:
[..]
Een hele en ik moest aan zowel Tommy als aan Baracuda denken
[afbeelding]
Contract niet verlengd?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef vlad het volgende:
iemand toevallig nog een vacature over voor een verdwaalde autotechnicus?![]()
Hoezo ben je genokt bij je huidige baan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef vlad het volgende:
ik zoek nog een poetsvrouwquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:34 schreef vlad het volgende:
Heb vast contractquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |