vulva rijdersquote:
Netjesquote:
Ah, je staat vlak bij de vangrail... ik dacht al dat je met een telelens aan't spelen wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
niet zo'n super auto, maar foto is wel ok.
dit is nog steeds met een canon digital ixus 700.kun je toch nog aardige plaatjes mee schieten, zolang het niet te verweg is.
is nog best lastig om die DTM's scherp op de plaat te krijgen als die daar met dik 250 voorbij komen zetten
ik stond boven op de duinen tegenover de pits. was ook nog windkracht 5 die dag. hielp ook niet echt mee. maar idd, blijven oefenen. dan heb je vanzelf een keer een paar goede foto's.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, je staat vlak bij de vangrail... ik dacht al dat je met een telelens aan't spelen was
De wat snellere auto's goed pannen is inderdaad vrij moeilijk, maar oefening baart kunst
schappelijke prijs ook nogquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef lipje het volgende:
Bojo te koop, in stukjes nog wel
[afbeelding]
quote:
Er zit een deuk in!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef M5 het volgende:
Die Seat Leonnetjes in de Supercopa zijn nog een stukje heftiger dan die WTCC bakkies.. 2.0l turbo, 300 pk, DSG-bak, en WTCC spoilers.![]()
[afbeelding]
doe mij die maar
voor een seat die in de supercopa rijdt is zo'n deuk standaard.. meestal heb je aan het eind van de race wel een paar die er zo uit zien (was in 2005, oude model nog)quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zit een deuk in!
Maar voor een FWD wel een geinig bakje idd
de ring ben ik nog wel een keer van plan ja.. moet alleen nog eens zien wanneer. sowieso heb ik 'n draag arm waarvan een fusee kogel beetje speling heeft, dus ben beetje voorzichtig met gooi en smijtwerk op't moment.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:06 schreef Paladijn het volgende:Waarom ga jij eigenlijk nooit naar de ring M5? Zandvoort is wel leuk en 'dichtbij', maar er is bij assen, de ring etc. ook genoeg te zien...
[afbeelding]
Vlinders bijvoorbeeld
nee die verkopen aluminium deurenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]Het was toch niet bij Starbucks lip?
hee pot - ketel effectquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef M5 het volgende:
[..]
jaloers..zo bijzonder zijn mazda's niet hoor.
en dan nog al werkte je bij Scuderia Ferrari, intereseert me niets.
please, grow up.
Ja, dikke relnicht die M5quote:
Precies, hij moet echt altijd rellen, die M5.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dikke relnicht die M5![]()
Was het net zo rustig hier...
Relnichtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, dikke relnicht die M5![]()
Was het net zo rustig hier...
die ben ik niet begonnenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Precies, hij moet echt altijd rellen, die M5.
Ik kan me die 1-2-3 knipperlichtrel nog wel herinneren, toen begon "ie" ook al![]()
jij liet die grafdingen in je auto zettenquote:
gaan we die rel nog eens overdoen nu, of wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
jij liet die grafdingen in je auto zetten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:37 schreef lipje het volgende:
Bojo te koop, in stukjes nog wel
[afbeelding]
Even checken of je nog steeds ging happenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:36 schreef M5 het volgende:
[..]
gaan we die rel nog eens overdoen nu, of wat?
Graag.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:36 schreef M5 het volgende:
[..]
gaan we die rel nog eens overdoen nu, of wat?
LCDquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag moet m'n LCD scherm binnen komen![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |