quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Bo ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens ook een toffe trainer.
Ik ook. Is best krap voor lange mensen helaasquote:
What happen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn internet is trouwens thuis afgesloten. Fuckers.
maar jij niet in de mazda fabriekquote:
ow das mottig, dat gaat geld kosten om te herstellen...quote:
Nou, mijn ouders hebben vrijdag betaald. En vandaag is het internet afgesloten.quote:
*raakt je aan*quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar jij niet in de mazda fabriek
Niet te hard, straks breekt iequote:
idd. beetje jammer, best leuk wagentje verder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ook. Is best krap voor lange mensen helaas
je mag jaloers zijn hoorquote:
leuke quote van een amerikaan : "uw auto heeft een ontwerpfout, ik kan niet met me arm uit het raam leunen!"quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:47 schreef M5 het volgende:
[..]
idd. beetje jammer, best leuk wagentje verder.
ik kijk nog ff wat er leuk aan is.. momentje hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
leuke quote van een amerikaan : "uw auto heeft een ontwerpfout, ik kan niet met me arm uit het raam leunen!"
tsja, sommige mensen mogen aan auto's bouwen waar jullie over dromenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We zijn stikjaloers. Ga nu maar weer je broek verschonen..
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kijk nog ff wat er leuk aan is.. momentje hoor.
handig, die quote functiequote:
Joh, ik heb 9 maanden in een MX-5 NC sportive gereden, denk je nou echt dat ik jaloers wordt op iemand die in een RX-8 gezeten heeft?quote:
Nah, Peu is met vlagen leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:53 schreef ijsmeis het volgende:
Heren? Ik geloof dat we een nieuwe Peu hebben.
mijn vrouw heeft een mx5-nb uit 1999. leuk vrouwenautootjequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Joh, ik heb 9 maanden in een MX-5 NC sportive gereden, denk je nou echt dat ik jaloers wordt op iemand die in een RX-8 gezeten heeft?
OTOH, als prijs al een maatstaaf moet zijn voor jaloezie...
jaloers..quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
handig, die quote functie
ehh, nee. ik kan aardig wat auto's herkennen, maar dit zegt me niets.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:55 schreef Paladijn het volgende:
M5 weet natuurlijk meteen welke auto dit is:
[afbeelding]
(En ja, het was mistig...)
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:02 schreef M5 het volgende:
[..]
ehh, nee. ik kan aardig wat auto's herkennen, maar dit zegt me niets.
helaas.... lexxx fapvoerquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:04 schreef BoJo het volgende:
Een Saab volgens mij.
Ik had ook eigenlijk alleen van lexxx (die toch weg is, naar het museum notabenequote:
ik hoop toch niet dat je het over mazda hebt hequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tsja, sommige mensen mogen aan auto's bouwen waar jullie over dromen![]()
ik ben niet goed in oostblok bakken. al helemaal niet als ik alleen een halve motorkap, en paar lampen en een halve voorruit te zien krijgquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik had ook eigenlijk alleen van lexxx (die toch weg is, naar het museum notabene) en M5 een goede gok verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |