Dr Doomquote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, air en msx
ik weet nu wel ongeveer wie er met wie het bed deelt alleen heb ik zo'n vaag vermoeden dat dat geen lang leven beschoren is afgezien van die ik net noemde.
doemdenken.gotta love it.
Vast wel.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef DeBassist het volgende:
yephoi iedereen
maareh was ik nou echt de jongste hier?
quote:
Neequote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef DeBassist het volgende:
yephoi iedereen
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef DeBassist het volgende:
yephoi iedereen
Zeg dat dan gelijkquote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Yuki het volgende:
Naatje is 16
Dus DeBassist is vast niet de jongste
Oh noes!quote:
't is maar wat je leuk vindquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
just sit back, relax, and enjoy the wreckening.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
just sit back, relax, and enjoy the wreckoning.
Yuki, je doet engquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Heb je wel licht op je fiets? En doe je voorzichtig?
Ik ken helemaal geen singlesquote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij ken ik Air ook helemaal niet van Singles
Of half ofzo
17quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Yuki het volgende:
Naatje is 16
Dus DeBassist is vast niet de jongste
Maar wat gaat er mis met de babykamer? Jij wilt blauw, hij wil roze?quote:
Hij is oud en wijs genoeg hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Dat telt niet als relatie, dus je bent gewoon single.quote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef dandybleu het volgende:
ssemi-single edwin meld zich : ik heb een inetrnet relatie..... ( we wonen tever van elkaar ) dus
Statisch gezien klopt dat toch ook gewoon?quote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
ik weet nu wel ongeveer wie er met wie het bed deelt alleen heb ik zo'n vaag vermoeden dat dat geen lang leven beschoren is afgezien van die ik net noemde.
doemdenken.gotta love it.
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.quote:
Het kan ook te lang duren hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.
verder wens ik iedereen alle goeds hoor, begrijp me niet verkeerd.
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wat gaat er mis met de babykamer? Jij wilt blauw, hij wil roze?
Hahaquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.
Maar nu zijn we de zolder aan het verbouwen en de kinderkamer leeg aan het maken.
Alleen het afhalen van schilderijtjes, planken en meten van hoogtes is al een gezeik.
Dus hij mag straks lekker met mijn vader uitzoeken wat ze doenTegen Pa durft hij geen grote bek te geven. En als hij nog 1 keer wijst met die meetlat in mijn richting...... is dit het enige kind dat hij ooit zou kunnen maken
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Statisch gezien klopt dat toch ook gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En in ONZquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is toch 12-14
?
ik post altijd in R&P
en KLB en LIFquote:
Als je 12 bent en je vraagt om toegang krijg je het.quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tenminste toegang tot KPD.
Trek het je niet zo aan, de PI sprak boekdelen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
dat is toch 12-14
?
ik post altijd in R&P
leuker dan ONZquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je 12 bent en je vraagt om toegang krijg je het.
Alles op fok knallen is niet best neequote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.
verder wens ik iedereen alle goeds hoor, begrijp me niet verkeerd.
De horror. Mannenquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.
Maar nu zijn we de zolder aan het verbouwen en de kinderkamer leeg aan het maken.
Alleen het afhalen van schilderijtjes, planken en meten van hoogtes is al een gezeik.
Dus hij mag straks lekker met mijn vader uitzoeken wat ze doenTegen Pa durft hij geen grote bek te geven. En als hij nog 1 keer wijst met die meetlat in mijn richting...... is dit het enige kind dat hij ooit zou kunnen maken
69 toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, volgensmij is de visite van mn broertje blond, hoe moeilijk is het om het juiste nummer te vinden
altijd goedquote:
Ola!quote:
bijna hetzelfde meestalquote:
okequote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, de PI sprak boekdelen.
ONZ is veel beter jaquote:
maar wel leuk dus.quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alles op fok knallen is niet best nee
Gelukkig ga ik samen met mijn Pa de babykamer verbouwenquote:
Klopt inderdaad, maar telt toch wel een beetje als Singles-stel?quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef dawg het volgende:
noukie, rip en brox kennen elkaar van crap geloof ik.
neehee.quote:Op maandag 1 november 2010 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar telt toch wel een beetje als Singles-stel?
31 was ik net. Maar was wel een goeie voor standje 69quote:
Vind ik welquote:
zijn jullie ooit een stel geweest? dan ja.quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik wel![]()
Waren rival en ik een Singles-stel?
Achteraf gezien welquote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef dawg het volgende:
zijn jullie ooit een stel geweest? dan ja.
Over een "one track mind " gesprokenquote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
31 was ik net. Maar was wel een goeie voor standje 69
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Over een "one track mind " gesproken![]()
Ik laat het gewoon over me heen komenquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?quote:
Das maar een beetje... zo... zo.. Helemaal als het maar voor een keertje isquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heen komen
quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?
ja idd, lastig concentreren altijd enzoquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).
Al is het Truus Jansen,ik zou dr doenquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?
Beetje jammer voor de ander idd. Kan ik niet goed laten zien wat ik allemaal kanquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, lastig concentreren altijd enzo
Dan doen we het wel 2 keer johquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Das maar een beetje... zo... zo.. Helemaal als het maar voor een keertje is
dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje jammer voor de ander idd. Kan ik niet goed laten zien wat ik allemaal kan
Tally zegt het, ik heb geen idee.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan er ook wel een kunstje opquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Al is het Truus Jansen,ik zou dr doen
Zo ben ikquote:
Why so serious?quote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is oud en wijs genoeg hoor
quote:
Ja idd. En ondertussen bedenken o ja wacht.. lul! mond! Zuigen! *kreun kreun* oef.. wacht wel evenquote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijdik lig dan meestal n beetje met die lul in mn mond van de befbeurt te genieten
Ik wilde daar gaan lurken, maar raakte door het ontelbare aantal SC's het overzicht een beetje kwijt.quote:
en aan het einde zeggen ' ik zei het toch, dit werkt niet zo goed'quote:Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. En ondertussen bedenken o ja wacht.. lul! mond! Zuigen! *kreun kreun* oef.. wacht wel even
Het was een heel avontuur, maar het is me geluktquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Dit is een heel serieus topic hoor!quote:
Hoi! Heb je al geboekt?quote:
Lekker hier blijven danquote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wilde daar gaan lurken, maar raakte door het ontelbare aantal SC's het overzicht een beetje kwijt.
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het was een heel avontuur, maar het is me gelukt
Hoi Barbje!quote:
Sowieso, teh intarwebs iz serious business!quote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Dit is een heel serieus topic hoor!![]()
Yup!quote:
Wel uitkijken waar je loopt hèquote:Op maandag 1 november 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik ga me zo ook in het donker storten
Juist!quote:Op maandag 1 november 2010 17:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Sowieso, teh intarwebs iz serious business!
pizza is altijd goedquote:Op maandag 1 november 2010 17:44 schreef Under_Score het volgende:
ik ga maar is wat te eten maken denk ik.
nog geen idee wat.
Cool! Via EHV zeker?quote:
Ik moet mijn laptop maar uitzetten begrijp ik?quote:
Even aan wennen johquote:Op maandag 1 november 2010 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
barbabus![]()
ik vind t niks, al dat vroege donker
Kook jij?quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Biefstuk met frietjes en pepersaus.
Tuurlijk wel!quote:
Ga jij dat eten????quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Techno het volgende:
[..]
denk dat je het verpest hebtquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik ga me zo ook in het donker storten
Idd. Ik moet alleen wel ranzig vroeg opstaanquote:
Ben jij geen fan van serieus gedoe?quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet mijn laptop maar uitzetten begrijp ik?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat je het verpest hebt
ik ben ook weg, even wat te eten regelen. en het dan opeten ook.
adios gente!
Smakelijk dawgquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat je het verpest hebt
ik ben ook weg, even wat te eten regelen. en het dan opeten ook.
adios gente!
Het is het waardquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Ik moet alleen wel ranzig vroeg opstaan
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben jij geen fan van serieus gedoe?
Maar wel een mooie prijs dan of niet?quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Idd. Ik moet alleen wel ranzig vroeg opstaan
Ik ben er over een uur, weet de weg!quote:
Wow, wat een geweldig idee!quote:Op maandag 1 november 2010 17:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets meer dan 50 euro voor een retourtje, cheap as hell dusquote:Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar wel een mooie prijs dan of niet?
Yayquote:Op maandag 1 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets meer dan 50 euro voor een retourtje, cheap as hell dus
Wij zijn heulegaar niet vreemd!quote:
heb ik al opgemaakt zaterdag en zondag, heb nog een rookworstquote:
Vertrek: 7:25quote:
quote:
Das lentevoerquote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef STING het volgende:
Eten. Iets veul lekkerders dan briefstuk met patat en pepersaus.
Aspergesoep
Lekker toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef STING het volgende:
Aspergesoep
Noes!! Don't!quote:Op maandag 1 november 2010 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vertrek: 7:25Er bestaat dus een kans dat ik hem mis
quote:
Buufjequote:
Kijk, dat zijn leuke prijzenquote:Op maandag 1 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets meer dan 50 euro voor een retourtje, cheap as hell dus
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef STING het volgende:
Aspergesoep
Eenschquote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!
YipYipquote:Op maandag 1 november 2010 17:51
[..]
Buufje![]()
[/quote]
Dag Buuf![]()
Hoe is het vandaag
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img][b] Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hi Flips
Haha,quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
in de trein zit al n uur n meisje naast me die met haar ex aan de telefoon is, zeurend om haar alimentatie. Ze blijft zo onwijs netjes en beleefd, ik ga haar zo even n compliment geven denk ik
Goed hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Buuf![]()
Hoe is het vandaag
[..]
YipYip
Verse groentjes wokkenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Soms krijg je van die ingevingen.
over 6 minuten pasquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verse groentjes wokkenServeren met in de oven gegaarde gemarineerde kippevleugeltjes
Echt wel!quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!
hmmm, zalm. denk dat ik dat van de week ook maar weer haal.quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das lentevoerMet gerookte zalm op toast erbij
Owquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Alleen de slager is al dicht
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.quote:
Ik ga zo ook maar soep maken denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hmmm, zalm. denk dat ik dat van de week ook maar weer haal.
dat had ik gister, er zat een soort kaas ofzo bij door of een rare groente, smaakte voor geen meterquote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.
Zoiets
Niet echt mijn eten....quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net boerenkool op met spekjes en rookworst
Toch maar naar de winkel gaan dusquote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.
Zoiets
Ik ben over het algemeen niet van het Nederlandse voedsel, maar dit vind ik wel lekkerquote:
Boerenkool!quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net boerenkool op met spekjes en rookworst
Dat sowiesoquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar naar de winkel gaan dus
Nee, ik bedoel dat er zat andere lekkerder dingen zijn dan biefstukquote:
Dankje! Standaard keuze op maandagquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boerenkool!![]()
Ik eet het ook vanavond. Heerlijk.
Perfecte keuze auto
quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
Oh, ik ontdekte ook nog kaassoufflés
Goedemorgenquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er zat andere lekkerder dingen zijn dan biefstuk
Mag ik bij jou eten?quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik eet trouwens kip uit de oven met gebakken aardappeltjes.
Ik vond die dingen altijd zo smerig, maar tegenwoordigquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
De enige hollandse pot die ik echt lekker vind is erwtensoep...quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen niet van het Nederlandse voedsel, maar dit vind ik wel lekker
Dus hup! Naar de winkel jij en echt eten halen!quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
Hele hip? Kipfilet? Wat???quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat lust ik ook wel, maar niet van die hele dikkequote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige hollandse pot die ik echt lekker vind is erwtensoep...![]()
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Eet de Cavia op. Dan heb je eten en hoef je niks meer voor dat beest te halen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eet de Cavia op. Dan heb je eten en hoef je niks meer voor dat beest te halen.
Lekkerrrquote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hele hip? Kipfilet? Wat???
En waar komt de kip vandaan?!?!
excusesquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Godtje het volgende:
Ja mensen termen vis en kip uit de oven kunnen we niks mee! Dat kan van alles zijn.
Specifieker!
B&J Cookie Dough ...quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Oeh zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.Hier zelfgemaakte pizza vanavond.
Jammerquote:
Lekker kipje van de poelier.quote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.
Als het hele kip is uit de slagerij en anders de supermarkt
niet verkeerd iddquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah de goedkope aziatische vis.
Prima te doen wel.
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekkerrr![]()
Maar ja....gegrilde coquilles, eendenborst, gegrilde entrecote, forel, kreeftensoep....toch echt allemaal lekkerder dan biefstuk
Witlofquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Hertenbiefstukquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WitlofKlein snijden, roerbakken, bruine basterdsuiker toevoegen. Serveren zodra de basterdsuiker gecarameliseerd is. Serveren met hertenbiefstuk met een sausje van aalbessen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog niet
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etcquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet verkeerd iddmaar kan me toch lekkererde vissoorten indenken
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Oeh zelfgemaakte pizzaOok al weer een tijdje terug
Nu ben ik wel benieuwd jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat staat er jou dan een heerlijke culinaire ontdekkingsreis te wachten!
jij snapt hetquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etc
Chunky Monkey ook goed?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag dat uit jouw vriezer komen plukken?
Maak je echt alles zelf? Inclusief bodem?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.
Ja die slaat eigenlijk op dat ik altijd hapquote:
De bodem is het enige dat uit een pakje komt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Flippiee het volgende:
Maak je echt alles zelf? Inclusief bodem?
Ik wilde net zeggen, want dat is pas echt tyfus werkquote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bodem is het enige dat uit een pakje komt.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etc
eensquote:
Zijn er dan enge mensen in de buurt van jouw huis?quote:Op maandag 1 november 2010 18:09 schreef xFriendx het volgende:
En hallo weer, na een stuk fietsen weer heelhuids thuis
quote:
Hoe lang moest je fietsen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:09 schreef xFriendx het volgende:
En hallo weer, na een stuk fietsen weer heelhuids thuis
quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
ik ga ook maar eens kijken hoe het met het eten staat
tot ziens
Eet smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Nee hoor, geen enge mensen, maar af en toe zijn de fietspaden wel echt bagger zeg. Hobbel de hobbel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er dan enge mensen in de buurt van jouw huis?
En hoooi
Eet ze!quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Wat?quote:
Huh?quote:
Awwww... wat klote voor je!quote:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
12 tot 15 km heen en weer terug. Wel ontspannen om 05:45 in de ochtend
Begrijpelijk. In ieder geval sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Begrijp ik.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
Hè vervelend Samzz! En logisch dat je daar hier niet over wil/gaat pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
En nu moeten wij vragen wat?quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Vertel? Aangezien er hier nog een aantal mensen zitten te twijfelen over wat te eten.quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *
Heb geen steamerquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsenquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Magnetron, checkquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je een magnetron???? of pan met metalen vergiet?
Och, wat ben jij toch armquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenenquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsen
Ik heb vandaag een uur gefietst
Yay me
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagtquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
Stel ze eens aan me voor?quote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
heb je toevallig een diep bord en iets met gaatjes (geen metaal) en plat bord wat op de andere past???quote:
Ook in de regen is fietsen lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenen
Weet ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och, wat ben jij toch armFietsen is lekker juist!
Niet die koude regen van hierquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagt
i hate that
Band plakken is geen probleem,komt goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
arme YipYip
ik kan helaas geen band plakken
Is dat zo?quote:
Als je naar huis gaat heb ik er geen moeite mee.quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
Ik had er nooit problemen meequote:
maar jou vind ik verder wel lief hoorquote:
Als ik naar huis ga ik ook niet. Maar naar mn werk in de regen vind ik maar niks.quote:
Ja, vragen van hoe ik iets bedoel zijn irl zeldzaamquote:
yips, de man die alles kanquote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Band plakken is geen probleem,komt goed
quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jou vind ik verder wel lief hoor
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Een goed regenpak ftw!quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga ik ook niet. Maar naar mn werk in de regen vind ik maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |