Dat zijn dan inderdaad even fijne momentjesquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Toch leuk dat ik vandaag eigenlijk helemaal niet zo lekker in mijn vel zit en dat één smsje van vriendje dat gevoel (eventjes) als sneeuw voor de zon kan laten verdwijnen
Kijk,dat is nou echte liefdequote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Toch leuk dat ik vandaag eigenlijk helemaal niet zo lekker in mijn vel zit en dat één smsje van vriendje dat gevoel (eventjes) als sneeuw voor de zon kan laten verdwijnen
Over het algemeen, hou ouder je wordt, hoe minder leeftijdsverschil een verschil uitmaaktquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
Ik scheel ook 5 jaar met Beetman, maar dat merk ik eigenlijk niet echt heel erg.
wie dronken dat ook alweer op de Utrecht 11-jaars meet? Cue_? Spirit? owja, en ikquote:
Ik ook op mijn 17e met iemand van 24.quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja ik op met 17e iemand van 25
Ja, maar het klinkt dan ook heel anders...quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef STING het volgende:
[..]
Over het algemeen, hou ouder je wordt, hoe minder leeftijdsverschil een verschil uitmaakt
Ik op mijn 33ste met iemand van 19, dr moeder mist me nog steedsquote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook op mijn 17e met iemand van 24.
Mijn moeder vond dat niet eens erg!![]()
dan ga je die moeder daten.quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op mijn 33ste met iemand van 19, dr moeder mist me nog steeds.
Ik heb je al eens eerder gezegd dat ik je de keet uit had geslagen als ik die ma wwas geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik op mijn 33ste met iemand van 19, dr moeder mist me nog steeds.
Nee same here!quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook op mijn 17e met iemand van 24.
Mijn moeder vond dat niet eens erg!![]()
Is dat een drankje?quote:Op maandag 1 november 2010 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wie dronken dat ook alweer op de Utrecht 11-jaars meet? Cue_? Spirit? owja, en ik
Neuh dr man is een goeie vent, ook pas weer gezien. Heb van zowel mijn ex-schoonmoeder als van zusje de PC gerepareerd vorige weekquote:
Het klinkt niet alleen erger, maar het is ook 'erger'quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt dan ook heel anders...
15 - 20 klinkt "erger" dan 25-30
jij wel.quote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb je al eens eerder gezegd dat ik je de keet uit had geslagen als ik die ma wwas geweest.
22 - 30?quote:Op maandag 1 november 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt dan ook heel anders...
15 - 20 klinkt "erger" dan 25-30
heb ik met mn vriendin ook alquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Jij en Sting?quote:
Mwah, nu maak je er ook een beetje een onnodig drama vanquote:Op maandag 1 november 2010 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Het klinkt niet alleen erger, maar het is ook 'erger'
In die leeftijdsfase groei/verander je veel meer dan 5 jaar later
de GHB die voor Spirit bedoeld was, zal er wel ingezeten hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Is dat een drankje?
Was bij jou niet zo goed gevallen blijkbaar![]()
Jij bent gewoon in en in slecht, maar dat wisten we alquote:
kreeg ik maar zo een smsje!quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Drama?quote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mwah, nu maak je er ook een beetje een onnodig drama van
Je haalt het niet bij Céline Dionquote:
quote:
Ja nee, dat is niet creepyquote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je haalt het niet bij Céline Dion
Neequote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Drama?Een simpele rationele verklaring waarom 15-20 een groter verschil is dan 20-25
Ik hoop voor je dat je er op je 42ste nog goed genoeg uitzietquote:
ik had haar op 26 geschat. niks gadverdamme.quote:
ik dacht grote verschillenquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging toch om groene blaadjes, niet om oude fietsen?
And here's to you Mrs. Robinsonquote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ik 21 zij 42.
maar dat is andersom.
Ik ben ouder dan je huidige date hoorquote:
Ghehe hoezo dan, heb je dan een 21 jarige voor me klaarstaan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er op je 42ste nog goed genoeg uitziet
ik volg dat allemaal niet zo. noem even een naam, dan ben ik weer bij.quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Onder welke steen heb je gelegen?
Hij is hier aanwezig
Ik had 't dan meer over gezichtsbeharingquote:Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh dat spuit ik daar sowieso niet
Ja, maar wel in een bepaalde context natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan je huidige date hoor![]()
Noem je die dan baby ofzo?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had haar op 26 geschat. niks gadverdamme.
[..]
ik dacht grote verschillen
Zulke dingen zeg jij nietquote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar wel in een bepaalde context natuurlijk.
Yeah, baby, yeah
Voor die vrouw was hij het groene blaadjequote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Het ging toch om groene blaadjes, niet om oude fietsen?
Klussen is sowieso al een relatiekillerquote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
Hoeveel babykamers zullen de oorzaak zijn van een echtscheiding?
veul, heul veulquote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Tally het volgende:
Hoeveel babykamers zullen de oorzaak zijn van een echtscheiding?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de GHB die voor Spirit bedoeld was, zal er wel ingezeten hebben
Haha, was geen issue hier. Ik beslis. Punt.quote:
Ik scheel 11 jaar met ErwinRommelquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Kluts het volgende:
Ik scheel ook 5 jaar met Beetman, maar dat merk ik eigenlijk niet echt heel erg.
Een jong hapje tussendoor is best leuk tochquote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe hoezo dan, heb je dan een 21 jarige voor me klaarstaan?![]()
Maar nee hoor, als het werkt, werkt het, boeiend.
ik bemoeide me overal meequote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, was geen issue hier. Ik beslis. Punt.
Mijn ouders schelen ook 11 jaar.quote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik scheel 11 jaar met ErwinRommel
Maar dat merk ik ook totaal niet eigenlijk.
Oeh, jij denkt alvast voor in de toekomst. Slim! Y-)quote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef dawg het volgende:
oh sting dus. hoe meer singles-stelletjes hoe beter, meer rel-potentieel![]()
Dan ben ik blij dat wij (voorlopig) geen kinderen willen!quote:
sneu, das al de tweede toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef MissMSX het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eboren__.html?p=23,1
uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.quote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, jij denkt alvast voor in de toekomst. Slim! Y-)
Ja, dat staat er bijquote:
1,5 nog wel... apart getalquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.
ik las alleen de URL, niet de inhoudquote:
Yup. Deze na 6 maandenquote:
Welke?quote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.
die heeft er geen geluk mee dan, lijkt me vreselijk om zoiets mee te makenquote:
Mocht ze nog een keer zwanger raken dan wordt dan geen leuke zwangerschapquote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die heeft er geen geluk mee dan, lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken
Haha, dan snap ik hetquote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, een stel is niet echt helemaal van dit topic. het andere wel. dus anderhalf.
Don't get your hopes upquote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef dawg het volgende:
oh sting dus. hoe meer singles-stelletjes hoe beter, meer rel-potentieel![]()
in al die jarenquote:
quote:
Zijn er nog wel een aantal.quote:Op maandag 1 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
in al die jarendat ik in singles zit zijn alleen bengel en lit nog bij elkaar, dat is de halve want niet alleen singles, ook nog andere topics, zoals de sc in r&p en sex. en jb en ado, wel hier ontmoet en ook nog bij elkaar.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef DeBassist het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat ik hier de jongste ben?
Zeg, ik ga niet alles hier zeggen, dat weet jij ook welquote:
Rip en zbbrox.quote:Op maandag 1 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
in al die jarendat ik in singles zit zijn alleen bengel en lit nog bij elkaar, dat is de halve want niet alleen singles, ook nog andere topics, zoals de sc in r&p en sex. en jb en ado, wel hier ontmoet en ook nog bij elkaar.
Doe maar niet danquote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien als ik in een Austin Powers mood ben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |