uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.quote:Op maandag 1 november 2010 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, jij denkt alvast voor in de toekomst. Slim! Y-)
Ja, dat staat er bijquote:
1,5 nog wel... apart getalquote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.
ik las alleen de URL, niet de inhoudquote:
Yup. Deze na 6 maandenquote:
Welke?quote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard, zoveel singlesrelaties houden er niet stand. ik ken er eigenlijk maar 1,5 tot nu toe.
die heeft er geen geluk mee dan, lijkt me vreselijk om zoiets mee te makenquote:
Mocht ze nog een keer zwanger raken dan wordt dan geen leuke zwangerschapquote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die heeft er geen geluk mee dan, lijkt me vreselijk om zoiets mee te maken
Haha, dan snap ik hetquote:Op maandag 1 november 2010 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, een stel is niet echt helemaal van dit topic. het andere wel. dus anderhalf.
Don't get your hopes upquote:Op maandag 1 november 2010 17:05 schreef dawg het volgende:
oh sting dus. hoe meer singles-stelletjes hoe beter, meer rel-potentieel![]()
in al die jarenquote:
quote:
Zijn er nog wel een aantal.quote:Op maandag 1 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
in al die jarendat ik in singles zit zijn alleen bengel en lit nog bij elkaar, dat is de halve want niet alleen singles, ook nog andere topics, zoals de sc in r&p en sex. en jb en ado, wel hier ontmoet en ook nog bij elkaar.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef DeBassist het volgende:
ik krijg steeds meer het idee dat ik hier de jongste ben?
Zeg, ik ga niet alles hier zeggen, dat weet jij ook welquote:
Rip en zbbrox.quote:Op maandag 1 november 2010 17:10 schreef dawg het volgende:
in al die jarendat ik in singles zit zijn alleen bengel en lit nog bij elkaar, dat is de halve want niet alleen singles, ook nog andere topics, zoals de sc in r&p en sex. en jb en ado, wel hier ontmoet en ook nog bij elkaar.
Doe maar niet danquote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien als ik in een Austin Powers mood ben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |