Van Wilkinson? Nee, want een kut ding vind ik dat zegquote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Nee dan ben je al het zicht kwijt! Ik heb zo'n scheermes met de zeep eraan zeg maar, dat werkt het beste.
Hoeveel jonger?quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fors jonger en nee. Dat helaas niet.
Welkom in de wintertijd op deze wonderschone maandagavond.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAloha! op deze maandagmiddag die er nu al uitziet als avond!
ik zou zeggen, ga ervoorquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Spannend ook, het is voor mij allemaal nog nieuw.
Ik heb altijd die gilette Venus, maar dan met een Mach3 mesje erinquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van Wilkinson? Nee, want een kut ding vind ik dat zeg
dat ben je ook.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het verzuurde wijf was hier.
Die van Venus (die mesjes met zeep) werken wel primaquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten wat de toekomst brengt,en ondertussen genieten van wat jullie nu hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.
Zo even afwassen en nog even naar de winkel.
Geen idee eigenlijk, zou best kunnen. Met zo'n blokje zeep erop. Ik wil niet anders juistquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is best jong dan, toch?quote:
ook prima natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heen komen.
quote:
Doe ik ook. Vooralsnog geniet ik me kapot.quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon afwachten wat de toekomst brengt,en ondertussen genieten van wat jullie nu hebben
quote:
Ik hou het gewoon bij Gilettequote:Op maandag 1 november 2010 16:38 schreef automatic_ het volgende:
Die van Venus (die mesjes met zeep) werken wel prima
Goeie ava, Nouk.quote:Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij GiletteGeen idee hoe die van Venus werkt, maar die van Wilkinson vond ik echt bagger.
Sssshtt! Mijn imago!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
hoe oud ben je als ik vragen magquote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik vind het ook helemaal niet erg.
En zij blijkbaar ook nietquote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik vind het ook helemaal niet erg.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef DeBassist het volgende:
[..]
hoe oud ben je als ik vragen mag?
quote:
Ik scheer gewoon zonder zeep of schuim, werkt ook best..quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
Scheren met zeep.
Ik scheer altijd met (baby)olie. Werkt 100 keer beter.
Succes,en have funquote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef RealZeus het volgende:
Nu maar even afwassen en naar de winkel en zulks.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik scheer gewoon zonder zeep of schuim, werkt ook best..
optimistquote:
Daarna is een luchtje gebruiken niet echt raadzaam neequote:Op maandag 1 november 2010 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe ik mijn lijfje niet aan hoor.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sssshtt! Mijn imago!
dat help ik vakkundig om zeepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarna is een luchtje gebruiken niet echt raadzaam nee
quote:Op maandag 1 november 2010 16:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat help ik vakkundig om zeep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
gemistquote:
Alsof het iets is om trots op te zijn, veel te jonge meisjes kunnen versieren.quote:
ligt gewoon aan de leeftijdquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof het iets is om trots op te zijn, veel te jonge meisjes kunnen versieren.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Ik ben het er niet zo mee eens dat mijn werkgever denkt dat mijn privémobiel ook voor zakelijke doeleinden is.
Niet gebruiken voor zakelijke doeleinden dan.quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Ik ben het er niet zo mee eens dat mijn werkgever denkt dat mijn privémobiel ook voor zakelijke doeleinden is.
Dat weet je bestquote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat is er mis met familie feest nr 1 ?
dan zeg je dat.quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Het gaat me ook niet echt om RZ, moet hij weten. Leuk voor hem dat hij iemand heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ligt gewoon aan de leeftijd
kijk als ik nou een 11jaar jonger meisje zou hebben, okee .....maar dit kan toch wel ?
Er is niets stoerdersquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alleen opnemen tijdens werktijd en tijdens werktijd altijd terugbellen op je vaste werktelefoon. Verzoeken of het nummer niet verspreid wordt in de organisatie.quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Vrouwen van in de 20 kunnen toch wel hun eigen keuzes maken?quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik kreeg de hele wereld over me heen toen ik een vriendinnetje had van 5 jaar jongerquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
Dat moet ik misschien maar doen.quote:
Toen was je 16 ofzo?quote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik kreeg de hele wereld over me heen toen ik een vriendinnetje had van 5 jaar jonger
preciesquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, als je dat kan zonder een breezer te gebruiken
Wat is daar mis mee dan?quote:
Ik hou niet zo van kerstquote:Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wat dan? Ben je allergisch voor dennennaalden?
Bah, viespeukquote:
kan ik me dan ook wel iets bij voorstellenquote:
Breezers, das zo 2007quote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
jawel, als je dat kan zonder een breezer te gebruiken
ik heb op mijn 26e iemand van 17 (en een halfquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb op mijn 26e iemand van 17 (en een half) gehad. ik heb geen commentaar gehoord. misschien dat dat trouwens kwam omdat het niet zo lang duurde
quote:Op maandag 1 november 2010 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Breezers, das zo 2007.
Tis nu weer gewoon zoete witte wijn.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als je wil dat ik wat pepernoten over de vloer bij je strooi, doe ik dat met liefde hoor
quote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Toch leuk dat ik vandaag eigenlijk helemaal niet zo lekker in mijn vel zit en dat één smsje van vriendje dat gevoel (eventjes) als sneeuw voor de zon kan laten verdwijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |