oftewel je word verliefdquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
Ik vind het wel eng dat ik iets te blij word van het idee dat ik haar straks weer zie.
Ze komt niet voor niks spontaan weer langsquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
Ik vind het wel eng dat ik iets te blij word van het idee dat ik haar straks weer zie.
Klinkt niet als een scharrel danquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me bijna nog nooit gesnedenAlleen als ik scheerschuim gebruik! Dat gebruik ik dus niet
Geen idee, dat zou best eens kunnen.quote:
Heb ik ook. En dan tochquote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dan ben je al het zicht kwijt! Ik heb zo'n scheermes met de zeep eraan zeg maar, dat werkt het beste.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook. En dan toch![]()
Maar nu weg
dat klinkt als een potentiele relatiequote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou best eens kunnen.![]()
We hebben beide nog niet smoorverliefd maar het voelt zo ontzettend goed en vertrouwd allemaal.
Handigquote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja niets zo veranderlijk als de offshore![]()
Hij is idd maar 2 dagen aan het werk geweest.
Ik wilde ook al bijna met mn handdoek nog om mn hoofd de auto in stappen![]()
Even mn haar doen dus
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze komt niet voor niks spontaan weer langsDat wil ze zelf neem ik aan.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook. En dan toch![]()
Maar nu weg
quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou best eens kunnen.
Hoe oud is ze, woont ze bij jou in de buurt?quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.
Zo even afwassen en nog even naar de winkel.
leuk voor je, maar voor de rest zeg ik maar niks.quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou best eens kunnen.
Oh jee, what's up?quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk voor je, maar voor de rest zeg ik maar niks.
Fors jonger en nee. Dat helaas niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, woont ze bij jou in de buurt?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |