Die witte?quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend m'n poeskater naar de dierenarts gebracht, om te laten scheren
soort van dental flossquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus besloten om te stoppen met scheren.
Haar op benen, kut en oksels. Groeien tot er vlechtjes in kunnen.
En mn snor laat ik ook staan
quote:Op maandag 1 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh dat. Nou dan lik je maar nietquote:
Ben benieuwd hoelang je dat vol gaat houdenquote:Op maandag 1 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat gaat wel iets te ver hoor..quote:Op maandag 1 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja pleisters op je kut zijn een aantrekkelijk gezicht wou je zeggenquote:
2 dagen maxquote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je dat vol gaat houden
Al voor de tweede keer zelfs.quote:
scheer dan goedquote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja pleisters op je kut zijn een aantrekkelijk gezicht wou je zeggen
Kan ik dus blijkbaar nietquote:
awquote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik dus blijkbaar niet![]()
Nu heb ik auw
Ja, dat van de vorige keer weet ik nogquote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Al voor de tweede keer zelfs.
Hij heeft wat overgewicht en kan zichzelf daardoor niet goed wassen, waardoor er tisten/klitten ontstaan. Dus hij mag op dieet
quote:
Hoe lang moet ik nog oefenen dan?quote:
totdat het goed gaatquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog oefenen dan?
Oh ja, jij hebt hem meegemaakt toen ie half kaal was?quote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat van de vorige keer weet ik nog
geduldiger en rustiger scherenquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog oefenen dan?
Ik ga het proberen. Niet nuquote:
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt hem meegemaakt toen ie half kaal was?
Dat zag er niet uitquote:
Nee, dat ziet er wel uitquote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zag er niet uit
Nu heeft ie op de bovenkant wel vacht, maar nu aan de zijkanten is ie kaal. Een soort poedel.
Hehe, nou het is iets minder rigoreus dan vorig jaarquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er wel uithahaha
Dat schreeuwt gewoon om foto'squote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zag er niet uit
Nu heeft ie op de bovenkant wel vacht, maar nu aan de zijkanten is ie kaal. Een soort poedel.
Haha, ik zal vanavond eens kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat schreeuwt gewoon om foto's
Topquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nou het is iets minder rigoreus dan vorig jaar
Die oorlogspoes van jou geeft aardig ook wat MI's..quote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat schreeuwt gewoon om foto's
Een soort Halloween poes?quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die oorlogspoes van jou geeft aardig ook wat MI's..
?quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon waxen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja pleisters op je kut zijn een aantrekkelijk gezicht wou je zeggen
Succesquote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme ik moet NU naar Den Helder
veel succes/plezierquote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Cool, waar wanneer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Ik heb geen zinquote:
Succesquote:Op maandag 1 november 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhmquote:
ik ook niet !quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me bijna nog nooit gesnedenAlleen als ik scheerschuim gebruik! Dat gebruik ik dus niet
Waarom dan nu? Je hebt 'm toch net weggebracht?quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm
Ik moet NU naar Den Helder.
De vragen waar en wanneer zijn dus wel beantwoord dacht ik zo
Elke keer weer doodsangsten dat er vitale onderdelen op de vloer eindigenquote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb me bijna nog nooit gesnedenAlleen als ik scheerschuim gebruik! Dat gebruik ik dus niet
Wat moet je doen in Den Helder dan? overigens is overal hier de weg opgebroken, dus succes.quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Ik moet NU naar Den Helder.
De vragen waar en wanneer zijn dus wel beantwoord dacht ik zo
Ja niets zo veranderlijk als de offshorequote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom dan nu? Je hebt 'm toch net weggebracht?
Mjah dat had ik zondag al gezien. Ik moet naar de Kooyquote:Op maandag 1 november 2010 16:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet je doen in Den Helder dan? overigens is overal hier de weg opgebroken, dus succes.
Tofquote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Mijn leuke scharrel, die waar ik gisteren was, komt straks hier.
Ik ga hem ophalen dat is al heel liefquote:
veel plezierquote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Neuk ze!quote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Scharrel of zit er meer in?quote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Hiep Hoiquote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef RealZeus het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.quote:
Ja, heel tof.quote:
Die groene is gewoon * G * vrij makkelijk te onthouden dusquote:Op maandag 1 november 2010 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag he.
Heb jij ergens een tekst bestandje met al die 'custom' smileys? Of ken je ze allemaal uit je hoofd
oftewel je word verliefdquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
Ik vind het wel eng dat ik iets te blij word van het idee dat ik haar straks weer zie.
Ze komt niet voor niks spontaan weer langsquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
Ik vind het wel eng dat ik iets te blij word van het idee dat ik haar straks weer zie.
Klinkt niet als een scharrel danquote:Op maandag 1 november 2010 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, heel tof.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:26 schreef Nouk84 het volgende:
Geen idee, dat zou best eens kunnen.quote:
Heb ik ook. En dan tochquote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dan ben je al het zicht kwijt! Ik heb zo'n scheermes met de zeep eraan zeg maar, dat werkt het beste.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook. En dan toch![]()
Maar nu weg
dat klinkt als een potentiele relatiequote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou best eens kunnen.![]()
We hebben beide nog niet smoorverliefd maar het voelt zo ontzettend goed en vertrouwd allemaal.
Handigquote:Op maandag 1 november 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja niets zo veranderlijk als de offshore![]()
Hij is idd maar 2 dagen aan het werk geweest.
Ik wilde ook al bijna met mn handdoek nog om mn hoofd de auto in stappen![]()
Even mn haar doen dus
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ze komt niet voor niks spontaan weer langsDat wil ze zelf neem ik aan.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik ook. En dan toch![]()
Maar nu weg
quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou best eens kunnen.
Hoe oud is ze, woont ze bij jou in de buurt?quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.
Zo even afwassen en nog even naar de winkel.
leuk voor je, maar voor de rest zeg ik maar niks.quote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat zou best eens kunnen.
Oh jee, what's up?quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
leuk voor je, maar voor de rest zeg ik maar niks.
Fors jonger en nee. Dat helaas niet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe oud is ze, woont ze bij jou in de buurt?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |