Hoe lang moet ik nog oefenen dan?quote:
totdat het goed gaatquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog oefenen dan?
Oh ja, jij hebt hem meegemaakt toen ie half kaal was?quote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat van de vorige keer weet ik nog
geduldiger en rustiger scherenquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik nog oefenen dan?
Ik ga het proberen. Niet nuquote:
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt hem meegemaakt toen ie half kaal was?
Dat zag er niet uitquote:
Nee, dat ziet er wel uitquote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zag er niet uit
Nu heeft ie op de bovenkant wel vacht, maar nu aan de zijkanten is ie kaal. Een soort poedel.
Hehe, nou het is iets minder rigoreus dan vorig jaarquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er wel uithahaha
Dat schreeuwt gewoon om foto'squote:Op maandag 1 november 2010 16:14 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zag er niet uit
Nu heeft ie op de bovenkant wel vacht, maar nu aan de zijkanten is ie kaal. Een soort poedel.
Haha, ik zal vanavond eens kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat schreeuwt gewoon om foto's
Topquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, nou het is iets minder rigoreus dan vorig jaar
Die oorlogspoes van jou geeft aardig ook wat MI's..quote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat schreeuwt gewoon om foto's
Een soort Halloween poes?quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die oorlogspoes van jou geeft aardig ook wat MI's..
?quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 16:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon waxen.quote:Op maandag 1 november 2010 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja pleisters op je kut zijn een aantrekkelijk gezicht wou je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |