Van Wilkinson? Nee, want een kut ding vind ik dat zegquote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef missbehavin het volgende:
Nee dan ben je al het zicht kwijt! Ik heb zo'n scheermes met de zeep eraan zeg maar, dat werkt het beste.
Hoeveel jonger?quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Fors jonger en nee. Dat helaas niet.
Welkom in de wintertijd op deze wonderschone maandagavond.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Kluts het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAloha! op deze maandagmiddag die er nu al uitziet als avond!
ik zou zeggen, ga ervoorquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Spannend ook, het is voor mij allemaal nog nieuw.
Ik heb altijd die gilette Venus, maar dan met een Mach3 mesje erinquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Van Wilkinson? Nee, want een kut ding vind ik dat zeg
dat ben je ook.quote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik dacht dat ik het verzuurde wijf was hier.
Die van Venus (die mesjes met zeep) werken wel primaquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten wat de toekomst brengt,en ondertussen genieten van wat jullie nu hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en ze vindt het zelf ook eng. Zo kent ze zichzelf niet.
Zo even afwassen en nog even naar de winkel.
Geen idee eigenlijk, zou best kunnen. Met zo'n blokje zeep erop. Ik wil niet anders juistquote:Op maandag 1 november 2010 16:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is best jong dan, toch?quote:
ook prima natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heen komen.
quote:
Doe ik ook. Vooralsnog geniet ik me kapot.quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon afwachten wat de toekomst brengt,en ondertussen genieten van wat jullie nu hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |