Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hele hip? Kipfilet? Wat???
En waar komt de kip vandaan?!?!
excusesquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Godtje het volgende:
Ja mensen termen vis en kip uit de oven kunnen we niks mee! Dat kan van alles zijn.
Specifieker!
B&J Cookie Dough ...quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Oeh zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.Hier zelfgemaakte pizza vanavond.
Jammerquote:
Lekker kipje van de poelier.quote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.
Als het hele kip is uit de slagerij en anders de supermarkt
niet verkeerd iddquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah de goedkope aziatische vis.
Prima te doen wel.
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekkerrr![]()
Maar ja....gegrilde coquilles, eendenborst, gegrilde entrecote, forel, kreeftensoep....toch echt allemaal lekkerder dan biefstuk
Witlofquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Hertenbiefstukquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WitlofKlein snijden, roerbakken, bruine basterdsuiker toevoegen. Serveren zodra de basterdsuiker gecarameliseerd is. Serveren met hertenbiefstuk met een sausje van aalbessen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog niet
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etcquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet verkeerd iddmaar kan me toch lekkererde vissoorten indenken
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Oeh zelfgemaakte pizzaOok al weer een tijdje terug
Nu ben ik wel benieuwd jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat staat er jou dan een heerlijke culinaire ontdekkingsreis te wachten!
jij snapt hetquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etc
Chunky Monkey ook goed?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag dat uit jouw vriezer komen plukken?
Maak je echt alles zelf? Inclusief bodem?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.
Ja die slaat eigenlijk op dat ik altijd hapquote:
De bodem is het enige dat uit een pakje komt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Flippiee het volgende:
Maak je echt alles zelf? Inclusief bodem?
Ik wilde net zeggen, want dat is pas echt tyfus werkquote:Op maandag 1 november 2010 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De bodem is het enige dat uit een pakje komt.
quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etc
eensquote:
Zijn er dan enge mensen in de buurt van jouw huis?quote:Op maandag 1 november 2010 18:09 schreef xFriendx het volgende:
En hallo weer, na een stuk fietsen weer heelhuids thuis
quote:
Hoe lang moest je fietsen?quote:Op maandag 1 november 2010 18:09 schreef xFriendx het volgende:
En hallo weer, na een stuk fietsen weer heelhuids thuis
quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
ik ga ook maar eens kijken hoe het met het eten staat
tot ziens
Eet smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Nee hoor, geen enge mensen, maar af en toe zijn de fietspaden wel echt bagger zeg. Hobbel de hobbel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er dan enge mensen in de buurt van jouw huis?
En hoooi
Eet ze!quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Wat?quote:
Huh?quote:
Awwww... wat klote voor je!quote:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
12 tot 15 km heen en weer terug. Wel ontspannen om 05:45 in de ochtend
Begrijpelijk. In ieder geval sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Begrijp ik.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
Hè vervelend Samzz! En logisch dat je daar hier niet over wil/gaat pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
En nu moeten wij vragen wat?quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Vertel? Aangezien er hier nog een aantal mensen zitten te twijfelen over wat te eten.quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *
Heb geen steamerquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsenquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Magnetron, checkquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je een magnetron???? of pan met metalen vergiet?
Och, wat ben jij toch armquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenenquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsen
Ik heb vandaag een uur gefietst
Yay me
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagtquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
Stel ze eens aan me voor?quote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
heb je toevallig een diep bord en iets met gaatjes (geen metaal) en plat bord wat op de andere past???quote:
Ook in de regen is fietsen lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenen
Weet ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och, wat ben jij toch armFietsen is lekker juist!
Niet die koude regen van hierquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagt
i hate that
Band plakken is geen probleem,komt goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
arme YipYip
ik kan helaas geen band plakken
Is dat zo?quote:
Als je naar huis gaat heb ik er geen moeite mee.quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
Ik had er nooit problemen meequote:
maar jou vind ik verder wel lief hoorquote:
Als ik naar huis ga ik ook niet. Maar naar mn werk in de regen vind ik maar niks.quote:
Ja, vragen van hoe ik iets bedoel zijn irl zeldzaamquote:
yips, de man die alles kanquote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Band plakken is geen probleem,komt goed
quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jou vind ik verder wel lief hoor
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Een goed regenpak ftw!quote:Op maandag 1 november 2010 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga ik ook niet. Maar naar mn werk in de regen vind ik maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |