quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
ik ga ook maar eens kijken hoe het met het eten staat
tot ziens
Eet smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Nee hoor, geen enge mensen, maar af en toe zijn de fietspaden wel echt bagger zeg. Hobbel de hobbel.quote:Op maandag 1 november 2010 18:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn er dan enge mensen in de buurt van jouw huis?
En hoooi
Eet ze!quote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Smakelijkquote:Op maandag 1 november 2010 18:11 schreef DeBassist het volgende:
tot ziens
Wat?quote:
Huh?quote:
Awwww... wat klote voor je!quote:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.quote:
Doe je goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
12 tot 15 km heen en weer terug. Wel ontspannen om 05:45 in de ochtend
Begrijpelijk. In ieder geval sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om erover te praten... Niet op het forum iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Begrijp ik.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alweer?quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef automatic_ het volgende:
Hè vervelend Samzz! En logisch dat je daar hier niet over wil/gaat pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Ik fiets een kwartiertje heen,en dus ook een kwartiertje terug. Had alleen vandaag een lekke band
En nu moeten wij vragen wat?quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Vertel? Aangezien er hier nog een aantal mensen zitten te twijfelen over wat te eten.quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef -Engel- het volgende:
hi allemaal....
IK heb net toch zoiets lekkers gegetenen het was echt supersnel klaar....
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |