Kijk, dat zijn leuke prijzenquote:Op maandag 1 november 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets meer dan 50 euro voor een retourtje, cheap as hell dus
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef STING het volgende:
Eten. Iets veul lekkerders dan briefstuk met patat en pepersaus.
Aspergesoep
Eenschquote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!
YipYipquote:Op maandag 1 november 2010 17:51
[..]
Buufje![]()
[/quote]
Dag Buuf![]()
Hoe is het vandaag
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img][b] Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hi Flips
Haha,quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef littledrummergirl het volgende:
in de trein zit al n uur n meisje naast me die met haar ex aan de telefoon is, zeurend om haar alimentatie. Ze blijft zo onwijs netjes en beleefd, ik ga haar zo even n compliment geven denk ik
Goed hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dag Buuf![]()
Hoe is het vandaag
[..]
YipYip
Verse groentjes wokkenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt. Soms krijg je van die ingevingen.
over 6 minuten pasquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verse groentjes wokkenServeren met in de oven gegaarde gemarineerde kippevleugeltjes
Echt wel!quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mits de biefstuk perfect is, is er niets lekkerders!
hmmm, zalm. denk dat ik dat van de week ook maar weer haal.quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das lentevoerMet gerookte zalm op toast erbij
Owquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Alleen de slager is al dicht
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.quote:
Ik ga zo ook maar soep maken denk ikquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hmmm, zalm. denk dat ik dat van de week ook maar weer haal.
dat had ik gister, er zat een soort kaas ofzo bij door of een rare groente, smaakte voor geen meterquote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.
Zoiets
Niet echt mijn eten....quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net boerenkool op met spekjes en rookworst
Toch maar naar de winkel gaan dusquote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Afbak stokbrood. En zo'n zak aardappel/groente/vlees roerbakspul van Aviko.
Zoiets
Ik ben over het algemeen niet van het Nederlandse voedsel, maar dit vind ik wel lekkerquote:
Boerenkool!quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net boerenkool op met spekjes en rookworst
Dat sowiesoquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch maar naar de winkel gaan dus
Nee, ik bedoel dat er zat andere lekkerder dingen zijn dan biefstukquote:
Dankje! Standaard keuze op maandagquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Boerenkool!![]()
Ik eet het ook vanavond. Heerlijk.
Perfecte keuze auto
quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
Oh, ik ontdekte ook nog kaassoufflés
Goedemorgenquote:Op maandag 1 november 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat er zat andere lekkerder dingen zijn dan biefstuk
Mag ik bij jou eten?quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik eet trouwens kip uit de oven met gebakken aardappeltjes.
Ik vond die dingen altijd zo smerig, maar tegenwoordigquote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
De enige hollandse pot die ik echt lekker vind is erwtensoep...quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen niet van het Nederlandse voedsel, maar dit vind ik wel lekker
Dus hup! Naar de winkel jij en echt eten halen!quote:Op maandag 1 november 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat sowieso
Hele hip? Kipfilet? Wat???quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat lust ik ook wel, maar niet van die hele dikkequote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De enige hollandse pot die ik echt lekker vind is erwtensoep...![]()
Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Eet de Cavia op. Dan heb je eten en hoef je niks meer voor dat beest te halen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eet de Cavia op. Dan heb je eten en hoef je niks meer voor dat beest te halen.
Lekkerrrquote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hele hip? Kipfilet? Wat???
En waar komt de kip vandaan?!?!
excusesquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Godtje het volgende:
Ja mensen termen vis en kip uit de oven kunnen we niks mee! Dat kan van alles zijn.
Specifieker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |