Lekkerrrquote:Op maandag 1 november 2010 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik eet trouwens kip uit de oven met gebakken aardappeltjes.
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hele hip? Kipfilet? Wat???
En waar komt de kip vandaan?!?!
excusesquote:Op maandag 1 november 2010 18:01 schreef Godtje het volgende:
Ja mensen termen vis en kip uit de oven kunnen we niks mee! Dat kan van alles zijn.
Specifieker!
B&J Cookie Dough ...quote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Oeh zelfgemaakte pizzaquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.Hier zelfgemaakte pizza vanavond.
Jammerquote:
Lekker kipje van de poelier.quote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee ik zag alleen zo'n ovenzak in de oven en ik herkende de geuren dus hoop op hele kip.
Als het hele kip is uit de slagerij en anders de supermarkt
niet verkeerd iddquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah de goedkope aziatische vis.
Prima te doen wel.
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog nietquote:Op maandag 1 november 2010 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekkerrr![]()
Maar ja....gegrilde coquilles, eendenborst, gegrilde entrecote, forel, kreeftensoep....toch echt allemaal lekkerder dan biefstuk
Witlofquote:Op maandag 1 november 2010 18:00 schreef Yuki het volgende:
Ja. Boodschappenlijstje.
Ik kom niet verder dan
- eten voor vanavond
- fruit
- witlof voor cavia
- *blank*
Hertenbiefstukquote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WitlofKlein snijden, roerbakken, bruine basterdsuiker toevoegen. Serveren zodra de basterdsuiker gecarameliseerd is. Serveren met hertenbiefstuk met een sausje van aalbessen
quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn boekje met wat ik allemaal al heb gegeten nog niet
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etcquote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef DeBassist het volgende:
[..]
niet verkeerd iddmaar kan me toch lekkererde vissoorten indenken
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.quote:Op maandag 1 november 2010 18:03 schreef Flippiee het volgende:
Oeh zelfgemaakte pizzaOok al weer een tijdje terug
Nu ben ik wel benieuwd jaquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat staat er jou dan een heerlijke culinaire ontdekkingsreis te wachten!
jij snapt hetquote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tonijn sashimi, slib tongetjes, een mooi zalmpje uit de oven die langzaam gegaard is, etc etc
Chunky Monkey ook goed?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik mag dat uit jouw vriezer komen plukken?
Maak je echt alles zelf? Inclusief bodem?quote:Op maandag 1 november 2010 18:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here. Het kost veel te veel tijd om te maken, maar het is zoooooo lekker.
Ja die slaat eigenlijk op dat ik altijd hapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |