quote:Op maandag 1 november 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen wat?
Of was het makkelijker als je dat dan gelijk verteld?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* neuriet ' yipyip ging uit fietsen toen klapte zijn band' *
Heb geen steamerquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gekruide kip en milanese groenteschotel uit de steamer (max. 10 minuten)
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsenquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Magnetron, checkquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je een magnetron???? of pan met metalen vergiet?
Och, wat ben jij toch armquote:Op maandag 1 november 2010 18:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Heb je hè,met elke dag fietsenarme ik
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenenquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkort mag ik ook elke dag fietsen
Ik heb vandaag een uur gefietst
Yay me
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagtquote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
Stel ze eens aan me voor?quote:Op maandag 1 november 2010 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Onduidelijk zijn is vrouw eigen? Gelukkig ken ik andere vrouwen.
heb je toevallig een diep bord en iets met gaatjes (geen metaal) en plat bord wat op de andere past???quote:
Ook in de regen is fietsen lekkerquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet te veel gaat regenen
Weet ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och, wat ben jij toch armFietsen is lekker juist!
Niet die koude regen van hierquote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
nee dingen half vertellen en dan verwachten ze dat je doorvraagt
i hate that
Band plakken is geen probleem,komt goedquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
arme YipYip
ik kan helaas geen band plakken
Is dat zo?quote:
Als je naar huis gaat heb ik er geen moeite mee.quote:Op maandag 1 november 2010 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook in de regen is fietsen lekker
Ik had er nooit problemen meequote:
maar jou vind ik verder wel lief hoorquote:
Als ik naar huis ga ik ook niet. Maar naar mn werk in de regen vind ik maar niks.quote:
Ja, vragen van hoe ik iets bedoel zijn irl zeldzaamquote:
yips, de man die alles kanquote:Op maandag 1 november 2010 18:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Band plakken is geen probleem,komt goed
quote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef littledrummergirl het volgende:
maar jou vind ik verder wel lief hoor
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |