Yuki, je doet engquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Heb je wel licht op je fiets? En doe je voorzichtig?
Ik ken helemaal geen singlesquote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij ken ik Air ook helemaal niet van Singles
Of half ofzo
17quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Yuki het volgende:
Naatje is 16
Dus DeBassist is vast niet de jongste
Maar wat gaat er mis met de babykamer? Jij wilt blauw, hij wil roze?quote:
Hij is oud en wijs genoeg hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Heb je wel licht op je fiets? En doe je voorzichtig?
Dat telt niet als relatie, dus je bent gewoon single.quote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef dandybleu het volgende:
ssemi-single edwin meld zich : ik heb een inetrnet relatie..... ( we wonen tever van elkaar ) dus
Statisch gezien klopt dat toch ook gewoon?quote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef dawg het volgende:
ik weet nu wel ongeveer wie er met wie het bed deelt alleen heb ik zo'n vaag vermoeden dat dat geen lang leven beschoren is afgezien van die ik net noemde.
doemdenken.gotta love it.
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.quote:
Het kan ook te lang duren hoorquote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.
verder wens ik iedereen alle goeds hoor, begrijp me niet verkeerd.
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 17:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wat gaat er mis met de babykamer? Jij wilt blauw, hij wil roze?
Hahaquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.
Maar nu zijn we de zolder aan het verbouwen en de kinderkamer leeg aan het maken.
Alleen het afhalen van schilderijtjes, planken en meten van hoogtes is al een gezeik.
Dus hij mag straks lekker met mijn vader uitzoeken wat ze doenTegen Pa durft hij geen grote bek te geven. En als hij nog 1 keer wijst met die meetlat in mijn richting...... is dit het enige kind dat hij ooit zou kunnen maken
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Statisch gezien klopt dat toch ook gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En in ONZquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat is toch 12-14
?
ik post altijd in R&P
en KLB en LIFquote:
Als je 12 bent en je vraagt om toegang krijg je het.quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, jij hebt tenminste toegang tot KPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |