Trek het je niet zo aan, de PI sprak boekdelen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef DeBassist het volgende:
dat is toch 12-14
?
ik post altijd in R&P
leuker dan ONZquote:
Ervaring mee?quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je 12 bent en je vraagt om toegang krijg je het.
Alles op fok knallen is niet best neequote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over is en het wordt in singles uitgevochten is inderdaad leuk om te lezen. en debiel van diegenen die alles open en bloot via fok doen. vind ik.
verder wens ik iedereen alle goeds hoor, begrijp me niet verkeerd.
De horror. Mannenquote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh als het zo ver komt dat IK een kleur kies moet hij van de kamer weg wezen en weg blijven.
Maar nu zijn we de zolder aan het verbouwen en de kinderkamer leeg aan het maken.
Alleen het afhalen van schilderijtjes, planken en meten van hoogtes is al een gezeik.
Dus hij mag straks lekker met mijn vader uitzoeken wat ze doenTegen Pa durft hij geen grote bek te geven. En als hij nog 1 keer wijst met die meetlat in mijn richting...... is dit het enige kind dat hij ooit zou kunnen maken
69 toch?quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus, volgensmij is de visite van mn broertje blond, hoe moeilijk is het om het juiste nummer te vinden
altijd goedquote:
Ola!quote:
bijna hetzelfde meestalquote:
okequote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan, de PI sprak boekdelen.
ONZ is veel beter jaquote:
maar wel leuk dus.quote:Op maandag 1 november 2010 17:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alles op fok knallen is niet best nee
Gelukkig ga ik samen met mijn Pa de babykamer verbouwenquote:
Klopt inderdaad, maar telt toch wel een beetje als Singles-stel?quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef dawg het volgende:
noukie, rip en brox kennen elkaar van crap geloof ik.
neehee.quote:Op maandag 1 november 2010 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar telt toch wel een beetje als Singles-stel?
31 was ik net. Maar was wel een goeie voor standje 69quote:
Vind ik welquote:
zijn jullie ooit een stel geweest? dan ja.quote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik wel![]()
Waren rival en ik een Singles-stel?
Achteraf gezien welquote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef dawg het volgende:
zijn jullie ooit een stel geweest? dan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |