Over een "one track mind " gesprokenquote:Op maandag 1 november 2010 17:26 schreef Tally het volgende:
[..]
31 was ik net. Maar was wel een goeie voor standje 69
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Over een "one track mind " gesproken![]()
Ik laat het gewoon over me heen komenquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?quote:
Das maar een beetje... zo... zo.. Helemaal als het maar voor een keertje isquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik laat het gewoon over me heen komen
quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?
ja idd, lastig concentreren altijd enzoquote:Op maandag 1 november 2010 17:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoeft niet perse 69 hoor. Mag ook gewoon om de beurt (wheheheheh).
Al is het Truus Jansen,ik zou dr doenquote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het duurt ruim een halve dag, maar uiteindelijk kom ik er wel op: is dat Christina Aguilera niet?
Beetje jammer voor de ander idd. Kan ik niet goed laten zien wat ik allemaal kanquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, lastig concentreren altijd enzo
Dan doen we het wel 2 keer johquote:Op maandag 1 november 2010 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Das maar een beetje... zo... zo.. Helemaal als het maar voor een keertje is
dat zeg ik ook altijdquote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje jammer voor de ander idd. Kan ik niet goed laten zien wat ik allemaal kan
Tally zegt het, ik heb geen idee.quote:Op maandag 1 november 2010 17:32 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan er ook wel een kunstje opquote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Al is het Truus Jansen,ik zou dr doen
Zo ben ikquote:
Why so serious?quote:Op maandag 1 november 2010 17:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij is oud en wijs genoeg hoor
quote:
Ja idd. En ondertussen bedenken o ja wacht.. lul! mond! Zuigen! *kreun kreun* oef.. wacht wel evenquote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijdik lig dan meestal n beetje met die lul in mn mond van de befbeurt te genieten
Ik wilde daar gaan lurken, maar raakte door het ontelbare aantal SC's het overzicht een beetje kwijt.quote:
en aan het einde zeggen ' ik zei het toch, dit werkt niet zo goed'quote:Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. En ondertussen bedenken o ja wacht.. lul! mond! Zuigen! *kreun kreun* oef.. wacht wel even
Het was een heel avontuur, maar het is me geluktquote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh noes!
Heb je wel licht op je fiets? En doe je voorzichtig?
Dit is een heel serieus topic hoor!quote:
Hoi! Heb je al geboekt?quote:
Lekker hier blijven danquote:Op maandag 1 november 2010 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wilde daar gaan lurken, maar raakte door het ontelbare aantal SC's het overzicht een beetje kwijt.
Gelukkig maarquote:Op maandag 1 november 2010 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Het was een heel avontuur, maar het is me gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |