Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijkquote:Op maandag 1 november 2010 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Nog steeds beetje ziekjes, dus flink aan de krachtvoer
Lijstje:
O: Kom yoghurt met sinaasappel
T: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas sinaasappelsap
L: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas melk
T: Appel
T: 75gr forelfilet, boterham met paard
D: Soep, bloemkool en een runderlap + glas melk
T: Iets van fruit (hoop dat de halve mango nog in goede staat is) + grapefruitsap
Combinatie honing, kipfilet en paprika is trouwens heerlijk!
Vraag of je het digitaal mag overmaken? Of laat een familielid/vriend 150 pinnen en maak het direct digitaal over naar die persoon?quote:Op maandag 1 november 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom jessieHmmm ik ben het principe daglimiet vergeten. Nu kom ik 150 tekort voor de borg... Maar heb nog 4 uur om wat te bedenken dus komt vast goed.
Gegrilde kipfilet en de paprika inderdaad rauw.quote:Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijk
Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
Merel!![]()
Welkom Jessie! Wat je eet is helemaal niet slecht, je eet er alleen te weinig van.
Jouw lijstje:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels) Lijkt me prima
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente. Bij de groenten ook nog wat vis, een ei of wat kip doen en op je werk 3 boterhammen eten
Tussendoor: Fruit Kan je ook afwisselen met een ei, of wat koud vlees, wat noten, of een kopje soep, zeg 1x fruit per dag en dan nog zeker 1 of 2x iets van die andere opties
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen. Prima
Wat mij ook wel helpt is om alles in te vullen bij valtaf.nl dan krijg je een beter inzicht. Dan zie je ook snel of je te veel of te weinig eet. En je móet een sport vinden die je wel leuk vindt. Als je sport gaat het echt zo ontzettend veel beter, dat afvallen. Ik neem aan dat je nog thuis woont? Kijk je ouders lief aan en vraag een sportschoolabonnement. Daar kan je behalve fitnessen ook lesjes volgen en daar zal toch wel iets bij zijn wat je leuk vindt?
Veel zwembaden kun je 's ochtends vroeg ook al terecht, soms nog met korting ook. Bent ook gelijk voor de hele dag frisquote:Op maandag 1 november 2010 12:08 schreef Jessiiie het volgende:
[..]
Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.
Vind vooral de variatie lastig, dus vind die tips van je voor tussendoortjes erg fijn! Die site ga ik straks bekijken, zag er zo snel erg nuttig uit. nu weer verder met dweilen/ Stofzuigen en dweilen is ook goed voor de lijn, haha.
Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ?quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: gekookt eitje, 34 gram biologische achterham
L: zelfgemaakte kippensoep met groenten
T: gekookt eitje
S: heel misschien dat ik een klein rondje ga hardlopen, heb 2 weken niet gesport door de griep, denk dat ik het wel kan proberen vandaag.
T: wodka
D: kippenpoot, peultjes, rauwkost.
T: indien trek: cocktailgarnalen met een beetje mayo
he bah, wat hebbie gedaan?quote:Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanaf nu vind ik het wèl erg om de tandarts te gaan.
Mijn oogarts raadde voor beeldschermwerk juist een sterkte van 0.5 lager aan omdat je dan beter kunt focussen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef progje het volgende:
vraagje, misschien weet iemand het hier..
Ik heb een bril voor tijdens het auto rijden..
Ik heb maar -0.5, maar een flinke cilinder afwijking.. Daardoor heb ik dus moeite met contrast en vooral in het donker zag ik echt geen contrast verschil meer (fijn met drempels en zo)
Maar wat ik me nu afvraag is of het nu wel of niet slim is om overdag, als ik veel achter de p.c. zit ook een bril op te zetten, of worden mijn ogen daar juist lui van? Mijn ogen branden nu namelijk..
En op je computer scherm gaat het natuurlijk ook wel om contrast om de letters goed te kunnen lezen...
Ja!quote:[..]
Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ?
Gestemd!quote:Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hee wat tof! Ik krijg net een mail van onze dirigent; hij heeft een video van ons ingezonden naar een wedstrijd op Classic FM.
Wie is er zo lief om mee te stemmen??? http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
Wij zijn Vocaal Ensemble A Capelli
Grazie!quote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gestemd!
* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
Ik herkende je vooral door je haartjes!quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Die in het zwart?quote:Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grazie!
Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Hij zei altijd dat ie vanwege zn neus onsterfelijk wasquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Ik vind de ontdekking van de zemel tot nu toe wel fijn lezen. De aanslag heb ik al gelezen, die werd uit onze biebcollectie afgeschreven, dus die kon ik voor 50 cent kopenquote:Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is...er is een ware run op die boeken nu
Sociale druk, niet iedereen durft er voor uit te komen dat ze tokkie zijn!quote:Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Wauw, seriously over the top, maar wel erg gaaf jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word![]()
Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.Oooh wat een mooie prinsessenjurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die bloemachtige dingesen erop zijn ook gaaf!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag?![]()
Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennenZo dan!
Ik keek eigenlijk meer naar het meisje bedenk ik mij nuquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Ik vind het een draak. Sorry
i join that club..quote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.
Hihiquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
Nou ja ik heb eigenlijk gisteren meer hier wat zitten soggen en op spele.nl gezetenquote:Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag?![]()
Hangt van je vulling af! Vroeger ong 2 uur? Nu met die nieuwe vullingen (dus die sinds 1-2 jaar bestaan) 24 uur geen hard voedsel/kauwen aan die kantquote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
In een disneyfilm is het wèl wat.
Extra money opnemen is gelukt! Dus nu zit ik met een volle portemonnee en een lege maag (wanneer mag je weer eten na een gaatje vullen? Ze hebben er niets van gezegd) richting Rotterdam!
Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijtquote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Puff, je mag eten als je verdoving is uitgewerkt
quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"
Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten."
Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijt
Nou ja ik wacht maar ff dan maar. En ik praat stom
Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!
Alhoewel mijn tandarts er ook nooit wat over zegt.
Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!quote:Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou wel echt moeten blozen denk ik
Het leukste zou zijn om er een antwoord op te hebben waardoor ze zich gaan schamen voor hun vraagquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!
Ik hoorde net van hun mentor dat zij die vraag ook wel eens krijgt, terwijl de lln nota bene weten dat ze kinderen heeft.
Ofquote:Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee ik heb nog nooit seks gehadMijn kinderen komen dan ook uit de bloemkool, want de ooievaar had een vrije dag.
Zodra de verdoving is uitgewerkt idd.quote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.
"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"quote:Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"
Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten."
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet wetenquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!"Als ze dan ja roepen: Nou, dat vraag ik dan na op de ouderavond
whehehe.
Ojaquote:Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet weten.
Dacht dat jij aan 3 Havo en zo les gaf?quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze wisten wel dat het onbeleefd is om zoiets te vragen, want voor ze het vroegen, vroegen ze: "Als je iets onbeleefds zegt tegen een docent, moet je dan terugkomen?".
ik heb hetzelfdequote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, ik vind het echt raar dat zo veel mensen de jurk lelijk vinden!
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
Razzt! Dat was ook een mooie jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.
oi, gaat het zo slecht op het werk? Balen zeg...Ik hoop dat het goedkomt!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
Ja! Als ik ooit ga trouwen, wil ik ook zo'n jurk. Dan lijken m'n benen nog langer!quote:
Ik had deze:quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)
Soz XM, ik kan je daar niet mee helpen. Heb daar 0,0 verstand van.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja, lekker decadent!quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!
Ik ga liever niet naar hotels die ontbijt hebben tot 10 uur ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, lekker decadent!Ik ga ook nooit naar hotels die geen ontbijt hebben
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:Ha, dan doe ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)ik had inderdaad de korte, deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?
Wat is er toch aan de hand XM.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, mooooooi!quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
PM. Ik wil zo min mogelijk hier openbarenquote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat een leuk idee om die ringen om te laten smelten!quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Idd wauw! Wat een sleepquote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wauwwwwww die sleep!!
Dat lijkt me alleen vet lastig de rest van de dag
Ja! Lid worden voor je een probleem hebt en PM-en mag altijd!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Ha! Dat heb ik al lang gedaanquote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
Jij ook!quote:Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
spuit 11
quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een mooie prinsessejurk idd Coco-missus!
En ja, voor zoveel als de meeste trouwjurken kosten mag je hem ook wel af en toe showenNet als loveli met haar dure hakschoentjes-met-bandjes-om-de-kuit
Tof van de exmeneer en omsmelten.quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Is prima hoor! Ga ik nu even boodschappen doenquote:Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, is het een probleem als ik rond een uur of 5 bij je ben?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:oh prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)wat ben je mooi
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
ik heb wel een rechtsbijstand verzekering en die heeft me laatst ook ernstig goed geholpen..quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
je ziet er ook al zo prachtig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaaf zo'n korte jurk
quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof het of niet maar ik vind die prinsessenjurken wel leuk!
De mijnedat zou echt niks voor mij zijn.. maar hij staat je prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuisquote:Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel zin in Secret Santa!!!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, wrakkig pakezeltje meldt!
maar we zijn wel 3kg kipfilet, 2kg gehakt, een brood en de rest van de weekboodschappen rijker, en dat allemaal op m'n fietsje, wat meteen ook mijn sport was voor deze dag
Ja tuurlijk wel, koop je het meteen als je je lootje hebt en dan leg je het bij je ouders en vraag je of zij het verzenden.quote:Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuis(ja ik heb geen jurk om te spammen, dus dan maar zo hehe).
Okquote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij!. Ben je gek joh.
.
En oh, wat een prachtige trouwjurk, die van de vriendin van Coco..
P.F, ik ga nog op je pm reageren hoor!
Wishful thinking?quote:Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij!. Ben je gek joh.
.
Dat zei ze al eerderquote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wishful thinking?
Ik zie namelijk alleen staan dat ze boodschappen gaat doen.
Wat dacht je, ik noem even op wat ik heb gekocht in de supermarkt?quote:Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me nu koud, want de verwarming had in geen dagen aangestaan en moet nu heel hard werken om het hier warm te krijgen
ff kijken, in mn fietstassen: 3kg kip, 2kg gehakt, 4 liter melk, anderhalve liter kwark, liter griekse yoghurt, 6 paprika's, courgette, aubergine, doos trostomaten, bananen, geitenkaas, gorgonzola, zalm, krieltjes, spruiten, zakje sla voor straks, mozarella, 2 pakjes kipfiletbeleg, anderhalve liter wasmiddel, doos eieren, roomboter...citroensap... en vast nog wat
Rugtas met map, boeken en een krop sla en 2 bakken champignons. Aan rugtas geknoopt: ongebruikte sporttas en aan m'n stuur een tasje met brood
quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga een vrolijk muziekje opzetten en mn huis schoonmaken, want DaD komt hier vanmiddag en die heeft echt een supernetjes huis! En ik eh.... niet zo op het moment!
Ah, had ik niet gezien.quote:Op maandag 1 november 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat zei ze al eerder!
Whehehe, ja maar tis echt zoquote:
Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap.quote:Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb vandaag 4kg perssinaasappelen gekocht(kon de kleine netjes niet vinden). Die dingen zijn duur joh
. Dat eet al een kwart van mn weekbudget op.
Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...quote:Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Je kan ook vragen hemaareh, stel dat je een kratje bier koop. Zonder statiegeld in de aanbieding...... 9 euro. Is dan bijna je hele weekbudget op?
Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelenquote:Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap.
Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saaiquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...
Ik koop nooit koekjes/chips/vlees etc.. Ik heb denk ik een te dure smaak en ik eet te veelquote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelen. En ik heb helemaal geen koekjes enzo gekocht!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saai
Knap dat je aan zo'n krap budget kunt houden, gaat bij mij al snel in 2 dagen op. Dan reken ik de alcohol er nog niet eens bijquote:Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik koop eerder 6 flessen Mooikaap dan een kratje bier
. Maar ja, dan is mn halve budget op.
Ik ben er nog niet overheen gegaanquote:Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Maar doe je ook echt houden aan dat week budget? Want sommige dingen kun je toch wel 2 week gebruiken ofzo
Ja. Voor mijn vakantie en rijbewijs. En omdat ik straks 3 maanden niet kan werken, ik moet een spaarpotje hebben zodat ik dan nog wel kan eten.quote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef conleche het volgende:
Maar Chico, als ik het goed begrijp zou je wel meer kunnen uitgeven, maar spaar je liever. Is dat dan voor iets speciaals?
quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST Ik heb m'n Propedeuse!
Helaas niet, want ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding en nu dus bezig voor m'n tweede P, hahaquote:
woei!!quote:Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eerste tentamen gehaald!!! Yes!!!
... dus wij gaan het uitstekend kunnen vinden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
boerinnetjesquote:Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd Swietje
Mijn gevulde paprika's en champignons staan klaar om straks in de oven te gaan.
Altijd veel werk maar het is zo lekker en had vandaag de tijd, altijd lekker.
Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
Watdanquote:
Je wordt ook als een hond behandeld door die banken!quote:Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef neen het volgende:
[..]
Watdan
kuuuuut, af af af af af af af op m'n rekening![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Fijn iddquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
yay, m'n moeder is een aantal titanium platen en schroeven rijker...de operatie is goed gegaan en heb net even met d'r gepraat. Hoewel het niet een major ingreep was, toch fijn dat het achter de rug is!
Nee, dus daarom vind ik het des te leuker om mijn jurk weer eens te showen. Al heb ik er in januari wel eentje, maar ik weet nog niet of ik ga. Geen zin om weer zo'n hele dure jurk te kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Ga jij eigenlijk nog vaak naar gala's Ewelina? Omdat je, toen ik mn jurk kocht, regelmatig ging volgens mij?
quote:Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kom even Swietje feliciteren met dr propedeuse, Merel met d'r nieuwe huissleutel en PF met dr tentamen! Oh, en Nynke eigenlijk ook met d'r moeder, fijn dat dat goed is gegaan!!
![]()
![]()
Excuses genoeg te verzinnen, maar jij gaat gewoonquote:Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Ewelina.
Ik heb m'n sporttas gepakt, bidon afgewassen. Kortom: geen excuses meer om niet te gaan.
Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Is het "je ergens zorgen om maken" of "je ergens zorgen over maken"?
Mja dat zegt mijn gevoel ook.quote:Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.
Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets.quote:
Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef -marz- het volgende:
[..]
Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets.
Mja, nou.quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.
Daarvoor is de groeps-PM uitermate geschikt.quote:Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef -marz- het volgende:
Goedzo Puff! Gefeliciteerd![]()
[..]
Mja, nou.
ivm herkenbaarheid enzo kan ik het niet uitleggen![]()
Hear, hear!quote:Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarvoor is de groeps-PM uitermate geschikt.
O, damn ik weet niet eens hoe dat werktquote:Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Daarvoor is de groeps-PM uitermate geschikt.
Datumstempel? Google? Ik eet nooit groene schimmelkaasquote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Puff![]()
Hoe weet ik of een stuk schimmelkaas over datum is? Het groene ziet er wollig uit en het stinkt sowieso wel. Ok ik heb het vandaag gekocht, zal nog wel goed zijn, maar ben als de dood dat ik straks met voedselvergiftiging in bed lig
.
Het is sowieso al bedorvenquote:Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Puff![]()
Hoe weet ik of een stuk schimmelkaas over datum is? Het groene ziet er wollig uit en het stinkt sowieso wel. Ok ik heb het vandaag gekocht, zal nog wel goed zijn, maar ben als de dood dat ik straks met voedselvergiftiging in bed lig
.
wat fijn dat alles goed is gegaanquote:Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
yay, m'n moeder is een aantal titanium platen en schroeven rijker...de operatie is goed gegaan en heb net even met d'r gepraat. Hoewel het niet een major ingreep was, toch fijn dat het achter de rug is!
Wat is er dan voor naars gebeud? Of is dat niet zo relevant?quote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zucht.. Ik mis een beetje empathisch vermogen.
Er is iets gebeurd, en iedereen reageert bot/kort af. Logisch. Maar daardoor wordt de situatie niet beter en het zou eigenlijk over de situatie/situaties moeten gaan.
En het doet mij niets en dat vind ik heel erg want het is een zwaar onderwerp.
Gezondheid van andere mensen. Lijkt mij wel belangrijk om daar geraakt door te zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er dan voor naars gebeud? Of is dat niet zo relevant?
Je hoeft natuurlijk ook niet door alles emotioneel geraakt te worden.
Ja, dat is naar. Maar genegenheid laat zich niet dwingen. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld geen traan gelaten om de dood van mijn oma. Vinden mensen ook vreemd, maar ik had helemaal geen band met haar. 't Is niet anders.quote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gezondheid van andere mensen. Lijkt mij wel belangrijk om daar geraakt door te zijn.
Ze staan in theorie dicht bij mij maar in mijn gevoel niet echt.
Ik wel.quote:Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
Wie heeft er zin/tijd in een 'lieve Mona' PM?
En dit ís al m'n back-up plan, kun je nagaan.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond!
Ik heb geen trouwjurk maar wel een prachtige galajurk waar ik even mee wil pronken.vooral die koekepan en schoonmaak midddel op de achtergrond doen het goed! Mooie jurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oeh, suikerbrood, wentelteefjes: ik schrijf suikerbrood op m'n lijstje van dingen te kopen in Nederland...Volgens mij ga ik me de komende weken ongans eten aan nederlandse zaken. Spliterwerten en rookworst staan ook op de lijst, voor snert!quote:Op maandag 1 november 2010 18:28 schreef neen het volgende:
Ik doe morgen met je mee Vik
Lijstje van vandaag:
O: broodje hagelslag
T: appel, koffie, paar diepvriesframbozen
L: gekookt eitje, 4 geroosterde broodjes
T: cup a soup kip
D: zuurkool
T: kopje koffie
Op zich wel oke denk ik, nou ja morgen wordt het wat minder want dan ga ik van suikerbrood wentelteefjes makenmet ijs natuurlijk. Bezoek weest wel, dan doe ik net alsof ik kan koken
[..]
Excuses genoeg te verzinnen, maar jij gaat gewoontopper!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Mijn onderzoek is nog niet eens uitgevoerdquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Blurred86 het volgende:
in wetenschappelijke publicaties zetten ze soms trouwens ook al de resultaten in de inleiding, maar ik weet niet hoe gangbaar dat is in jouw vakgebied?
Dat doe ik normaal ook, maar ik moet een 'aan eisen voldaan' krijgen voor de scriptiegroep en daarvoor moet ik dus morgen die inleiding inleveren. Ook al is het onderzoek nog niet eens uitgevoerd, ik heb pas net een vraag.quote:Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schreef de inleiding echt als laatste geloof ik.
Begon met literatuuronderzoek en de methode.
Normaal heb ik dat ook niet, maar als je in herhaling valt wordt dat je zwaar aangerekend. Dus nee.quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Dat probleem van Ewelina heb ik nou nooit. Wollige schrijfstijl ftw.
goh, dat zou ik nog steeds hebben denk ik...quote:Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik had het laatst nog met m'n neefje over sokken krijgen voor Sinterklaas. Ik herinner me nog zo goed zijn reactie als hij cadeautjes uitpakte als ukkie: "Oh sokken..." *slingert over schouder* next!
.
Je moet juist schrappen!quote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het ook wel een beetje vreemd eigenlijk dat er voor een inleiding een aantal woorden wordt gesteld.. dat doen ze bij ons überhaupt niet, je zegt datgene dat er gezegd moet worden en dat doe je in zo min mogelijk woorden
Ja!!! Maar die kerel is ook annoying.quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb een hekel aan antoinette dingus van Radar.. stomme vrouw vind ik dat
Tof, ik probeer al minutenlang XM te bewegen te zappen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe post je op fok dan?quote:
Ik zeg juist net tegen Mark dat ik haar super vind!quote:Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |