abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88203487
Het vorige deel: Slank # 1238 - Shiny Happy People
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 1 november 2010 @ 11:28:37 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88203506
fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88203513
ok!
Ja doei.
pi_88203529
Noten bevatten gezonde vetten. En als je weinig koolhydraten eet, je kan niet al je energie uit eiwitten en groente halen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88203584
eten O+
Ja doei.
pi_88203704
Merel: gefeli! *O*

Mo, leuke foto's van Maria & jullie :)
pi_88203719
*O* Merel gefeliciteerd!
Zie je wel in K&W :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 1 november 2010 @ 11:37:43 #8
331 Merel
Be here now.
pi_88203780
O+

Waar zijn de foto's van Mo en Maria? :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88203829
merel! gefeli! :*

en @facebook!
Ja doei.
pi_88203833
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:37 schreef Merel het volgende:
O+

Waar zijn de foto's van Mo en Maria? :o
Op Maria's fb :)
pi_88203861
Nog steeds beetje ziekjes, dus flink aan de krachtvoer :D

Lijstje:

O: Kom yoghurt met sinaasappel
T: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas sinaasappelsap
L: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas melk
T: Appel
T: 75gr forelfilet, boterham met paard
D: Soep, bloemkool en een runderlap + glas melk
T: Iets van fruit (hoop dat de halve mango nog in goede staat is) + grapefruitsap

Combinatie honing, kipfilet en paprika is trouwens heerlijk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_88203929
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Nog steeds beetje ziekjes, dus flink aan de krachtvoer :D

Lijstje:

O: Kom yoghurt met sinaasappel
T: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas sinaasappelsap
L: 2 boterhammen met honing, kipfilet en paprika + glas melk
T: Appel
T: 75gr forelfilet, boterham met paard
D: Soep, bloemkool en een runderlap + glas melk
T: Iets van fruit (hoop dat de halve mango nog in goede staat is) + grapefruitsap

Combinatie honing, kipfilet en paprika is trouwens heerlijk!
Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijk
pi_88203955
Welkom jessie :) Hmmm ik ben het principe daglimiet vergeten. Nu kom ik 150 tekort voor de borg... Maar heb nog 4 uur om wat te bedenken dus komt vast goed.
pi_88204001
Hoera Merel! *O* *O* *O* *O* *O*
En nu aan de klus :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88204042
Gutenmorgen :W Ik heb het gevoel dat ik ben overreden door een vrachtwagen -O-

lijstjesplanning (voor zover bekend)
O: twee beschuit met boter en hagelslag, beker optimel
T: twee mandarijntjes
L: dubbele bruine boterham met casellerrib
T: appel?
T: beschuitje met jam (beschuit moet op)
D: wat de pot schaft

Ik blijf lekker thuis vandaag. Ik zet zometeen de laptop op defragmenteren en dan ga ik lekker wat lezen want actief zijn wordt niks vandaag :N
pi_88204062
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 11:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom jessie :) Hmmm ik ben het principe daglimiet vergeten. Nu kom ik 150 tekort voor de borg... Maar heb nog 4 uur om wat te bedenken dus komt vast goed.
Vraag of je het digitaal mag overmaken? Of laat een familielid/vriend 150 pinnen en maak het direct digitaal over naar die persoon?
pi_88204100
bah, waarom gaat het weekend toch altijd zo snel voorbij
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 11:49:46 #18
70532 loveli
N
pi_88204108
TT *O*
crap in = crap out
  maandag 1 november 2010 @ 11:50:40 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88204131
Ohaaaaaaaaai!

Merel! *O* Gefeliciteerd, nou is het allemaal echt! O+ Oh en mbt foto's: ik wou er misschien ook wel eentje ofzo in het topic gooien, maar dan wou ik even wachten op Mo, die mag dan de go ahead geven :+

Thankies Cocomissus! Jij hebt mooie schoentjes zag ik O+ Ik vind van dat zachte zwarte spul (suede?) altijd mooi voor pumps :9 Helaas is het veelal niet erg mij, of zijn ze veel te hoog :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88204144
go ahead hoor!
Ja doei.
pi_88204233
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:43 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

Kipfilet als in het beleg kipfilet? of gebakken kipfilet oid? En de paprika? rauw? klinkt apart maar wel lekker eigenlijk
Gegrilde kipfilet en de paprika inderdaad rauw.
Kipfilet in 2 a 3 plakken snijden, dan op de tosti-gril :9~
  maandag 1 november 2010 @ 11:54:54 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88204244
Okies! Ik plemp er wel 2 neer! Als jij dan vindt dat er nog een leuke bij moet hoor ik het wel O+ (je hebt ze al gezien op mn EfBee neem ik aan :+ )
  maandag 1 november 2010 @ 11:55:15 #23
331 Merel
Be here now.
pi_88204255
Ja want in heb geen FB en ik wil ook foto's zien! :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 1 november 2010 @ 11:57:28 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88204330
Lieve foto van Mo en MeneerdeWolf met een prachtige Yorkshire bus op de achtergrond :+ O+

Politiek incorrecte Japanse toeristen foto in de Los Locos, waar we nachos con todos hebben gegeten :9

pi_88204354
Merel! ^O^

Welkom Jessie! Wat je eet is helemaal niet slecht, je eet er alleen te weinig van.
Jouw lijstje:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels) Lijkt me prima
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente. Bij de groenten ook nog wat vis, een ei of wat kip doen en op je werk 3 boterhammen eten
Tussendoor: Fruit Kan je ook afwisselen met een ei, of wat koud vlees, wat noten, of een kopje soep, zeg 1x fruit per dag en dan nog zeker 1 of 2x iets van die andere opties
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen. Prima

Wat mij ook wel helpt is om alles in te vullen bij valtaf.nl dan krijg je een beter inzicht. Dan zie je ook snel of je te veel of te weinig eet. En je móet een sport vinden die je wel leuk vindt. Als je sport gaat het echt zo ontzettend veel beter, dat afvallen. Ik neem aan dat je nog thuis woont? Kijk je ouders lief aan en vraag een sportschoolabonnement. Daar kan je behalve fitnessen ook lesjes volgen en daar zal toch wel iets bij zijn wat je leuk vindt?
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 11:59:49 #26
70532 loveli
N
pi_88204388
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
merel! gefeli! :*

en @facebook!
Leuk!!
crap in = crap out
  maandag 1 november 2010 @ 12:03:06 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88204580
Oh en ik vond het logo van Los Locos zo tof (een jalapeño in een Mexicaans pakje :') ) dus die moest ook op de foto :9 Jalapeño-tourism!

Oh en deze was ook leuk! MrMo met de nachos, OMNOMNOMNOM-foto :9 :Y) :D

Zo nou is iedereen weer bij :Y)
pi_88204617
MoBlo in d'r nieuwe jas ^O^

Mexicaans eten :9~
pi_88204730
Docenten die hun colleges verplaatsen en verplichten, tijdens mijn lessen :{w. Mijn lessen zijn ook verplicht.
pi_88204782
Op naar het zwembad voor een uurtje zwemmen! En nou maar hopen dat mijn arm lief doet:)
pi_88204799
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef conleche het volgende:
Merel! ^O^

Welkom Jessie! Wat je eet is helemaal niet slecht, je eet er alleen te weinig van.
Jouw lijstje:
Ontbijt: 3 crackers met beleg als rookvlees of ham of yoghurt met All Bran plus (veel vezels) Lijkt me prima
Lunch: Groente (broccoli, prei, champigons ed), soms met een snee brood erbij. Op het werk 2 sneden brood en geen groente. Bij de groenten ook nog wat vis, een ei of wat kip doen en op je werk 3 boterhammen eten
Tussendoor: Fruit Kan je ook afwisselen met een ei, of wat koud vlees, wat noten, of een kopje soep, zeg 1x fruit per dag en dan nog zeker 1 of 2x iets van die andere opties
Avond: meestal aardappels, vlees, groente. probeer zoveel mogelijk groente te eten en weinig aardappelen. Prima

Wat mij ook wel helpt is om alles in te vullen bij valtaf.nl dan krijg je een beter inzicht. Dan zie je ook snel of je te veel of te weinig eet. En je móet een sport vinden die je wel leuk vindt. Als je sport gaat het echt zo ontzettend veel beter, dat afvallen. Ik neem aan dat je nog thuis woont? Kijk je ouders lief aan en vraag een sportschoolabonnement. Daar kan je behalve fitnessen ook lesjes volgen en daar zal toch wel iets bij zijn wat je leuk vindt?
Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.
Vind vooral de variatie lastig, dus vind die tips van je voor tussendoortjes erg fijn! Die site ga ik straks bekijken, zag er zo snel erg nuttig uit. nu weer verder met dweilen/ Stofzuigen en dweilen is ook goed voor de lijn, haha.
pi_88204921
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:08 schreef Jessiiie het volgende:

[..]

Bedankt, een boel nuttige info. Woon inderdaad nog thuis.. Ga straks is even rondkijken wat het allemaal precies kost, vind zwemmen ook erg leuk dus dat kan ik misschien wel gaan doen. Kan ik ook goed plannen omdat er veel tijdstippen zijn waarop je terecht kan hier in het zwembad om te zwemmen. En zo is er dus altijd wel een moment dat het me goed uit komt.
Vind vooral de variatie lastig, dus vind die tips van je voor tussendoortjes erg fijn! Die site ga ik straks bekijken, zag er zo snel erg nuttig uit. nu weer verder met dweilen/ Stofzuigen en dweilen is ook goed voor de lijn, haha.
Veel zwembaden kun je 's ochtends vroeg ook al terecht, soms nog met korting ook. Bent ook gelijk voor de hele dag fris :Y
pi_88205135
Dat deed ik vroegah, kreeg altijd klachten op school dat mijn haar naar chloor stonk (ondanks wassen met shampoo na het zwemmen) :(

Fitness bij Basic Fit is maar 16,95 per maand ofzo trouwens (onbeperkt).
Springfield's looking pretty dusty today
  maandag 1 november 2010 @ 12:17:51 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88205165
Feli Merel!

Leuke foto's Mo!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 november 2010 @ 12:27:39 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88205452
Leuke foto's! Vrolijkheid :Y

Merel *O* Succes!

Lijst:
O: 2 boterhammen kipfilet/tomaat/gekookt ei/komkommer, beschuit smeerkaas, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T's: 2 boterhammen rollade, blokje choco, appel, mandarijn, peer, krentenbol met kaas en boter.
D: gevulde paprika's en champignons :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88205573
Lijstje

O: omelet van 2 eieren met tomaat
T: 250ML magere kwark met lijnzaad
L: 100 gram gerookte zalm + salade van kool / tomaat /bleekselderij dressing van magere kwark + magere mayo + kruiden
T: la vache kaasje + 2 bleekselderij stengels
D: runder steak + bloemkool
T: misschien nog wat magere kwark, maar alleen als ik trek heb
pi_88205668
Lijstje:
O: gekookt eitje, 34 gram biologische achterham
L: zelfgemaakte kippensoep met groenten
T: gekookt eitje
S: heel misschien dat ik een klein rondje ga hardlopen, heb 2 weken niet gesport door de griep, denk dat ik het wel kan proberen vandaag.
T: wodka
D: kippenpoot, peultjes, rauwkost.
T: indien trek: cocktailgarnalen met een beetje mayo
pi_88205674
vraagje, misschien weet iemand het hier..

Ik heb een bril voor tijdens het auto rijden..
Ik heb maar -0.5, maar een flinke cilinder afwijking.. Daardoor heb ik dus moeite met contrast en vooral in het donker zag ik echt geen contrast verschil meer (fijn met drempels en zo)

Maar wat ik me nu afvraag is of het nu wel of niet slim is om overdag, als ik veel achter de p.c. zit ook een bril op te zetten, of worden mijn ogen daar juist lui van? Mijn ogen branden nu namelijk..

En op je computer scherm gaat het natuurlijk ook wel om contrast om de letters goed te kunnen lezen...
pi_88205733
quote:
Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: gekookt eitje, 34 gram biologische achterham
L: zelfgemaakte kippensoep met groenten
T: gekookt eitje
S: heel misschien dat ik een klein rondje ga hardlopen, heb 2 weken niet gesport door de griep, denk dat ik het wel kan proberen vandaag.
T: wodka
D: kippenpoot, peultjes, rauwkost.
T: indien trek: cocktailgarnalen met een beetje mayo

Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ? :{
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88205752
Vanaf nu vind ik het wèl erg om de tandarts te gaan :( .
  maandag 1 november 2010 @ 12:44:24 #41
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88205888
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 12:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanaf nu vind ik het wèl erg om de tandarts te gaan :( .
he bah, wat hebbie gedaan?

Lijstje:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 3 chocolate chip cookies
L: kom tomatensoep en 2 broodjes om te stippen
T: yoghurt met nog wat muesli
D: zuurkoolschotel met geitenkaas denk ik
T: iets lekkers.
pi_88205890
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:37 schreef progje het volgende:
vraagje, misschien weet iemand het hier..

Ik heb een bril voor tijdens het auto rijden..
Ik heb maar -0.5, maar een flinke cilinder afwijking.. Daardoor heb ik dus moeite met contrast en vooral in het donker zag ik echt geen contrast verschil meer (fijn met drempels en zo)

Maar wat ik me nu afvraag is of het nu wel of niet slim is om overdag, als ik veel achter de p.c. zit ook een bril op te zetten, of worden mijn ogen daar juist lui van? Mijn ogen branden nu namelijk..

En op je computer scherm gaat het natuurlijk ook wel om contrast om de letters goed te kunnen lezen...
Mijn oogarts raadde voor beeldschermwerk juist een sterkte van 0.5 lager aan omdat je dan beter kunt focussen.
Brandende ogen lijken me eerder te komen doordat je te weinig met je ogen knippert.
  maandag 1 november 2010 @ 12:50:05 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206098
Ik heb een afwijking van +0,25, maar ook een aardige cilinderafwijking, en ik kan echt niet zonder mn bril naar een scherm staren, allemaal heel wazig dan en ik word er doodmoe van.

Het beste kun je denk ik je opticien vragen, of het gewoon even proberen natuurlijk.
  maandag 1 november 2010 @ 12:50:46 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206123
Oh, verdorie vergeet ik het nog:

*O* Gefeliciteerd Merel!!! *O*
Ga je direct klussen enzo?
pi_88206193
Op maandag 1 november 2010 12:39 schreef Stokstaart het volgende:[/b]
quote:
[..]

Pas je wel op met sporten als je griep heb (gehad) ? :{
Ja! :Y Ik begin heel rustig en kijk hoe het gaat.
  maandag 1 november 2010 @ 12:53:33 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206222
Hee wat tof! Ik krijg net een mail van onze dirigent; hij heeft een video van ons ingezonden naar een wedstrijd op Classic FM.

Wie is er zo lief om mee te stemmen??? http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
Wij zijn Vocaal Ensemble A Capelli :+
pi_88206282
ok, ik val er wel bij in slaap :@ maar ik stem wel even :+
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 12:56:24 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206334
Hehehe, ja hij heeft niet het meest dynamische stuk gekozen :')

Maar t is wel O+ Tomas Luis de Victoria O+ alles wat die man heeft geschreven is mooi _O_ (zeker als je het zelf staat te zingen)
pi_88206379
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Hee wat tof! Ik krijg net een mail van onze dirigent; hij heeft een video van ons ingezonden naar een wedstrijd op Classic FM.

Wie is er zo lief om mee te stemmen??? http://www.classicfm.nl/s(...)dex.php?page=stemmen
Wij zijn Vocaal Ensemble A Capelli :+
Gestemd!

* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
pi_88206388
ik ben totaaaaal niet van de klassieke muziek :') Heb 't vroeger wel gezongen en dat was al beter :P maar 't is écht niet mijn ding, of 't nou wat meer tempo of volume en afwisseling heeft of niet... :@

Ben nu een college aan 't skippen :@ was echt helemaal door m'n concentratie heen, gelukkig maar een van een 3 kwartier, dus daarna wel naar de volgende! :o
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:00:48 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88206470
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gestemd!

* zich nu afvraagt welke van de dames LB is *
Grazie!

Ik ben een van de vlekjes in het midden, met een rokje aan oO<
  maandag 1 november 2010 @ 13:01:26 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88206491
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Grazie!

Ik herkende je vooral door je haartjes! :D

En gestemd w/
pi_88206575
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Grazie!

Die in het zwart? :')
pi_88206577
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is... :') er is een ware run op die boeken nu :')
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:07:19 #55
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88206666
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
debiele mensen die ineens boeken van Muesli willen lezen nu hij dood is... :') er is een ware run op die boeken nu :')
Ik ben wel een beetje teleurgesteld. Hij zei altijd dat ie vanwege zn neus onsterfelijk was oO<

Ik vond De ontdekking van de hemel destijds wel tof! Maar dat was dan ook alles, heb twee andere boeken van hem geprobeerd en daar vond ik weer bar weinig aan. Nederlandse literatuur is gewoon veelal niet aan mij besteed :+
pi_88206750
De film 'De Aanslag' gezien, verder totaal onbekend met die gast. Of welke andere vorm van literatuur dan ook... [/cultuurbarbaar]
pi_88206812
je bent een tokkie... dus het verbaast me niets :P
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:13:50 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88206869
Het wordt weer een fijne week merk ik al.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88206978
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind de ontdekking van de zemel tot nu toe wel fijn lezen. De aanslag heb ik al gelezen, die werd uit onze biebcollectie afgeschreven, dus die kon ik voor 50 cent kopen 8-)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88207007
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar :')
Ja doei.
pi_88207025
En collega is ineens ziek, dus ik heb een dienst van 9.00 - 21.00 uur :+ (heb het zelf aangeboden, niet dat jullie denken dat ik gedwongen ben ofzo ;) )

Uren sparen, kan ik in januari nog een week vrijnemen voor den verhuis :Y)
pi_88207074
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wat je er al van vindt of vond is allemaal prima wmb, maar mensen die 't ineens willen hebben/lezen nu hij dood is, dat vind ik echt raar :')
Sociale druk, niet iedereen durft er voor uit te komen dat ze tokkie zijn!
Kunnen ze van de week ook lekker mee babbelen bij het koffieapparaat.
pi_88207078
oh, en morgen is m'n eerste werkdag! Ga vanavond echt zó vroeg slapen en niets doen behalve lezen daaraan vooraf! Moet bijkomen van onze 'vakantie' :')!
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 13:25:18 #64
236335 neen
schone schijn
pi_88207247
Ach, het is nu in het nieuws en dan denk je er ineens aan. Misschien hebben sommige mensen nog nooit van hem gehoord ( :') ) ofzo en denken nu van, "hee, daar kan ik wel eens wat van lezen". Er is vaak een aanleiding nodig om iets te doen, na een goede recensie gaan er ook veel meer mensen naar een bepaalde film/een boek lezen/bepaalde muziek luisteren.

Nice trouwens Merel! Wel kut dat je straks echt gewoon zakken chips van tevoren moet kopen dan maarja.

Ik heb net even dat tentamen gemaakt waar ik zo hard voor heb geleerd :') mooi man.
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 13:26:56 #65
70532 loveli
N
pi_88207297
Deze barbaar heeft alleen "De Aanslag" gelezen. Heb wegens onsympathiek hoofd van de schrijver nooit behoefte gehad om meer te lezen eerlijk gezegd.
crap in = crap out
pi_88207322
ik heb de ontdekking van de hemel een keer bijna uitgelezen, toen ik een slaapverwekkende baan had en niets beters te doen had. Zo bijzonder vond ik 't niet :X
Ja doei.
pi_88207396
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word O+

Ben met terugwerkende kracht jaloers, haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
  maandag 1 november 2010 @ 13:31:30 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207414
Goedzo neenmans, van het leren sowieso! Nu wachten op de uitslag? 8-)

Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennen :+ Zo dan!
  maandag 1 november 2010 @ 13:31:48 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88207424
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Collegaatje van mij gaat over een tijdje trouwen. Haar trouwjurk is ge-wel-dig. Zo ontzettend geweldig gaaf, dat ik hem eventjes hier show. Gewoon, omdat ik er helemaal enthousiast en warm-van-binnen van word O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ O+ O+
Wauw, seriously over the top, maar wel erg gaaf ja O+
  maandag 1 november 2010 @ 13:32:42 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207445
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
O+ O+ O+
Oooh wat een mooie prinsessenjurk! O+ Die bloemachtige dingesen erop zijn ook gaaf!
pi_88207453
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en Mo, ik moest van mijn in York studerende vriendinnetje tegen je zeggen dat studeren in York superleuk is en dat ze geen moment spijt heeft gehad tot nu toe, en dat als je snel leuke mensen wilt leren kennen en enigszins interesse hebt in middeleeuwse dingen dat je dan bij de Lords of Misrule moet gaan, een soort middeleeuwse toneelvereniging, waar zij al een hele groep leuke mensen heeft leren kennen :+ Zo dan!
tof!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O+ yay! dat ga ik zeker doen dan :9 O+ toneel O+
Ja doei.
pi_88207494
oh, ik moet weer naar college :z
Ja doei.
pi_88207524
LB & Maria: Hij is echt mooi he? :)

Denk dat hij haar ook echt zo prachtig gaat staan <3 Ben nu al helemaal blij voor haar, hihi.
pi_88207621
Ben net begonnen met het nakijken van de rapporten van mijn studenten (ze hebben een marketingplan moeten schrijven in groepsverband).

Eerste rapport dat ik opensla: de eerste 3 pagina's zijn letterlijk copy-paste overgenomen van de website van het betreffende bedrijf. Zonder bronvermelding of wat dan ook. Sigh....

Dit zijn derdejaars HBO-studenten. Zouden dus beter moeten weten. Officieel is dit plagiaat en kan ik ze op basis daarvan al meteen een dikke 1 geven en ze 'aangeven' bij het examenbureau.

Grrrrr >< Het zijn ook nog allemaal enorm aardige studenten die niet dom zijn. Maar waarom doen ze dan wel zoiets doms? Kan ik me echt kwaad over maken }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door Cocotrimonium op 01-11-2010 13:39:09 (had net op het verkeerde knopje geduwd :p) ]
pi_88207623
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.

Ik vind het een draak. Sorry :@
pi_88207630
Vrouwen in trouwjurk O+
pi_88207639
Mooie jurk O+

Hihi, mijn moeder heeft ook een jas in de kleur van Mo, ik kan haar ALTIJD terug vinden in een drukke winkelstraat :D En ze is best klein dus dat is handig oO<
pi_88207659
quote:
10s.gif Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:
o god, ik ben zo geen echt meisje. Ik zie die jurk en ik denk: you've gotta be kidding me.

Ik keek eigenlijk meer naar het meisje bedenk ik mij nu _O-!
  maandag 1 november 2010 @ 13:39:52 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88207669
quote:
10.gif Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef conleche het volgende:

i join that club..
pi_88207702
quote:

Hihi :D Npnp...

(al kan ik alleen niet begrijpen hoe iemand dit niet mooi kan vinden :o Maar jij denkt andersom precies hetzelfde natuurlijk, haha :P )
  maandag 1 november 2010 @ 13:42:08 #81
236335 neen
schone schijn
pi_88207741
Ik zou het zelf niet kopen zegmaar.

quote:
Op maandag 1 november 2010 13:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou ja ik heb eigenlijk gisteren meer hier wat zitten soggen en op spele.nl gezeten :') maar ik heb hem wel gehaald :') nu ben ik dus blij dat ik bijna niks heb gedaan :@
pi_88207793
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef neen het volgende:
Ik zou het zelf niet kopen zegmaar.

Je bedoelt de jurk? Ik zie jou ook liever in een mooi donkergrijs of zwart pak. :9~
pi_88207803
In een disneyfilm is het wèl wat.
Extra money opnemen is gelukt! Dus nu zit ik met een volle portemonnee en een lege maag (wanneer mag je weer eten na een gaatje vullen? Ze hebben er niets van gezegd) richting Rotterdam!
  maandag 1 november 2010 @ 13:44:30 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88207825
Puff, je mag eten als je verdoving is uitgewerkt :Y
  maandag 1 november 2010 @ 13:45:16 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207847
Ja ik denk dat het juist de prinsessen-Disney-vibe is die zorgt dat ik hem zo lief vind :D

Maarja ik ben dan ook een sucker voor Disney :+
pi_88207852
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
In een disneyfilm is het wèl wat.
Extra money opnemen is gelukt! Dus nu zit ik met een volle portemonnee en een lege maag (wanneer mag je weer eten na een gaatje vullen? Ze hebben er niets van gezegd) richting Rotterdam!
Hangt van je vulling af! Vroeger ong 2 uur? Nu met die nieuwe vullingen (dus die sinds 1-2 jaar bestaan) 24 uur geen hard voedsel/kauwen aan die kant
  maandag 1 november 2010 @ 13:46:14 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88207878
Ik ga een vrolijk muziekje opzetten en mn huis schoonmaken, want DaD komt hier vanmiddag en die heeft echt een supernetjes huis! En ik eh.... niet zo op het moment :')!
pi_88207886
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
Puff, je mag eten als je verdoving is uitgewerkt :Y
Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijt :+
Nou ja ik wacht maar ff dan maar. En ik praat stom :P
  maandag 1 november 2010 @ 13:47:08 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88207906
"Mevrouw, heeft u al seks gehad?"

Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten." :s)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 13:48:21 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88207945
Oh oh die scholieren! Simpelweg: "Dat gaat je geen bal aan" had ook volstaan denk ik :P
  maandag 1 november 2010 @ 13:50:03 #91
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88207994
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:

Vorig jaar zou ik nog moeten blozen om zo'n vraag, nu reageerde ik met: "Daar geef ik geen antwoord op, want dat hoor je niet te vragen aan docenten." :s)
:o :D _O-

Ik zou wel echt moeten blozen denk ik :')
  maandag 1 november 2010 @ 13:50:41 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88208015
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Okee. Dus alleen zodat je niet op je tong bijt :+
Nou ja ik wacht maar ff dan maar. En ik praat stom :P
Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!

Alhoewel mijn tandarts er ook nooit wat over zegt.
pi_88208059
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mja, nou PF zegt dus wat anders! Voor de zekerheid maar naar haar luisteren denk ik!

Alhoewel mijn tandarts er ook nooit wat over zegt.
Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.
  maandag 1 november 2010 @ 13:52:30 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88208073
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:o :D _O-

Ik zou wel echt moeten blozen denk ik :')
Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!

Ik hoorde net van hun mentor dat zij die vraag ook wel eens krijgt, terwijl de lln nota bene weten dat ze kinderen heeft :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 13:57:45 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88208239
Whehehe, da's helemaal mooi :')

Ik vind hun seksuele onzekerheid niet helemaal helemaal niet jouw pakkie an, en ik zou het ook zeker niet in mn hoofd hebben gehaald om zoiets aan een docent te vragen :o
pi_88208248
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vorig jaar bloosde ik ook toen ze vroegen of ik nog maagd was. Enerzijds snap ik zo'n vraag wel, want het helpt hen misschien bij hun eigen seksuele onzekerheid om erover te praten, anderzijds vind ik zo'n vraag echt ongepast. Het zou vroeger niet in mij opgekomen zijn om zoiets te vragen!

Ik hoorde net van hun mentor dat zij die vraag ook wel eens krijgt, terwijl de lln nota bene weten dat ze kinderen heeft :').
Het leukste zou zijn om er een antwoord op te hebben waardoor ze zich gaan schamen voor hun vraag :P. Zoals bij hun mentor "Ik heb kinderen, wat denk je zelf" :+.
  maandag 1 november 2010 @ 14:02:35 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88208402
Nee ik heb nog nooit seks gehad ;( Mijn kinderen komen dan ook uit de bloemkool, want de ooievaar had een vrije dag.
  maandag 1 november 2010 @ 14:03:33 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88208446
quote:
9.gif Op maandag 1 november 2010 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee ik heb nog nooit seks gehad ;( Mijn kinderen komen dan ook uit de bloemkool, want de ooievaar had een vrije dag.
Of

Hoezo? Heb je interesse dan?
pi_88208479
Je kan bij dat soort vragen het beste er een grapje van maken lijkt me, één die de aandacht afleidt het liefst :P
quote:
Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Bel anders gewoon even? Het zou zonde zijn als je nu honger aan het lijden bent voor niets, maar ook zonde om je vulling te verpesten.
Zodra de verdoving is uitgewerkt idd. :) toch maar wachten dan.
  maandag 1 november 2010 @ 14:04:46 #100
236335 neen
schone schijn
pi_88208483
Ik zou het wat subtieler doen.
WAT? NEE GADVERDAMME ZEG
pi_88208546
pi_88208807
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:47 schreef Viking84 het volgende:

"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!" }:| Als ze dan ja roepen: Nou, dat vraag ik dan na op de ouderavond oO< whehehe.
pi_88208828
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

"Zeg, zou je zoiets ook aan je moeder vragen?!" }:| Als ze dan ja roepen: Nou, dat vraag ik dan na op de ouderavond oO< whehehe.
Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet weten >:).
pi_88208873
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Van hun moeder weten ze als het goed is al dat die ooit seks gehad heeft. Al willen ze dat waarschijnlijk niet weten >:).
Oja oO< Ik ben niet zo helder vandaag :@ _O-
  maandag 1 november 2010 @ 14:17:32 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88208923
Ze wisten wel dat het onbeleefd is om zoiets te vragen, want voor ze het vroegen, vroegen ze: "Als je iets onbeleefds zegt tegen een docent, moet je dan terugkomen?" _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_88208963
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
Ze wisten wel dat het onbeleefd is om zoiets te vragen, want voor ze het vroegen, vroegen ze: "Als je iets onbeleefds zegt tegen een docent, moet je dan terugkomen?" _O-.
Dacht dat jij aan 3 Havo en zo les gaf?
  maandag 1 november 2010 @ 14:21:54 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88209069
Dit waren bruggers :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88209204
quote:
Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Dit waren bruggers :P.
Dat leek mij ook ja!

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwPuff op 01-11-2010 14:32:32 ]
  maandag 1 november 2010 @ 14:29:32 #109
236335 neen
schone schijn
pi_88209343
Vandaag is een mooie dag beste mensen!
  maandag 1 november 2010 @ 14:40:21 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88209648
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef neen het volgende:
Vandaag is een mooie dag beste mensen!
Dat klopt!

Nieuwe KT Tunstall op de luisterpaal O+ O+ O+
pi_88209698
quote:

ik heb hetzelfde :@

En ik ga volgend jaar mei trouwen en ik moet nog een jurk gaan uitzoeken, dat wordt nog een uitdaging denk ik :D
  maandag 1 november 2010 @ 14:58:23 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88210244
Ik had net een superleuk gesprek met De Collega :o. Ik geloof dat ik haar nu toch wel ok vind :'). Ze vertelde dat ze zelf ook geen orde kon houden in het begin en huilend thuiskwam etc en dat ik het gewoon nog moet leren, de komende tijd. Gewoon doorzetten :).
Niet meer actief op Fok!
pi_88210442
ik vind die jurk dus ook niks :X net zo'n kerststukje :P

@ merel: gefeli!

Welkom Jessie :)

Lijstjestijd:

O: allbran+sinasappelsap
T: shake
L: 2 roggebrood met pindakaas en ham
T: pepsi max en een halve komkommer
D: fajitas met zure room :9
T: kwarktaart
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88210587
Haha, ik vind het echt raar dat zo veel mensen de jurk lelijk vinden :D!

Vik, fijn dat de collega een beetje ontdooid is :)

Ik heb net twee marketingplannen beoordeeld en heb ze allebei een 4 moeten geven. Kan er met geen mogelijkheid meer van maken. Een 4 is misschien nog te hoog.

Dat vind ik zo ontzettend zonde. Allemaal leuke studenten die volgens mij echt niet dom zijn. En dan leveren ze me toch een potje slechte kwaliteit af ;(
pi_88210868
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Haha, ik vind het echt raar dat zo veel mensen de jurk lelijk vinden :D!
Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.
  maandag 1 november 2010 @ 15:21:39 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88210992
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
  maandag 1 november 2010 @ 15:21:56 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88210999
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
pi_88211001
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Ik moet me daar toch ook bij aansluiten.
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?
;)
  maandag 1 november 2010 @ 15:22:35 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211017
Ongeveer een lijstje!

O: twee volkorenpuntjes met chorizo :9
T: half glaasje cola en een kokoskoek
L: Griekse yoghurt met honing
Erg vroege D: nog een keer mie met veggies
T: nog iets tijdens film kijken (van 5-8 ofzo)

>:O Chaosdagje!
pi_88211018
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.
pi_88211034
Razztwizzle volgens mij.
  maandag 1 november 2010 @ 15:23:37 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211044
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, dat was, ehrm... Oeh, irritant! Zie haar zo voor me in die jurk, kom even niet op haar naam.
Razzt! Dat was ook een mooie ja O+
pi_88211045
Razztwizzle! Dat was ook een hele mooie jurk ja :)
pi_88211050
Oh. Jullie waren sneller :P
  maandag 1 november 2010 @ 15:24:18 #125
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88211057
quote:
5.gif Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
oi, gaat het zo slecht op het werk? Balen zeg...Ik hoop dat het goedkomt!

Vakbond, werkelijkwaar geen idee. Rechtsbijstand een beetje meer, maar ook niet zoveel meer. Wellicht even kijken daar waar je meer verzekeringen hebt lopen? ik ben altijd heel erg tevreden over de verzekeringen van de rabobank....
  maandag 1 november 2010 @ 15:24:24 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211062
Ik vind zoveel mooi! Dat wordt nog wat als ik ga trouwen later _O-
  maandag 1 november 2010 @ 15:25:09 #127
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88211080
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:23 schreef conleche het volgende:
Razztwizzle volgens mij.
Ja! Als ik ooit ga trouwen, wil ik ook zo'n jurk. Dan lijken m'n benen nog langer!
pi_88211082
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Ik had deze:
SPOILER
(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)
pi_88211101
quote:
5s.gif Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soz XM, ik kan je daar niet mee helpen. Heb daar 0,0 verstand van.
  maandag 1 november 2010 @ 15:26:25 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88211115
men, werken vanuit huis schiet vandaag neit op. Ik wil zoveel andere dingen doen...winkelen, de supermarkt leegkopen...er komt niets van!

Ik kijk uit naar het weekend, de vader van de duutser is jarig en heeft ons in een heel luxe hotel uitgenodigd om het weekend door te brengen. Net even het eten bekeken, en het ziet er erg lekker uit! Ik kijk vooral uit naar het ontbijt! c_/
  maandag 1 november 2010 @ 15:27:10 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211136
Ook een mooie prinsessejurk idd Coco-missus!

En ja, voor zoveel als de meeste trouwjurken kosten mag je hem ook wel af en toe showen :+ Net als loveli met haar dure hakschoentjes-met-bandjes-om-de-kuit :P
pi_88211179
Ik roep altijd heel hard dat ik niet wil trouwen maar stiekem lijkt het me helemaal geweldig O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  maandag 1 november 2010 @ 15:29:31 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211206
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebt :9 Vooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
  maandag 1 november 2010 @ 15:29:48 #134
236335 neen
schone schijn
pi_88211211
Trouwen..... en een huisje bouwen :') _O-

* neen ooit een vriendinnetje had die in de stad altijd lang kon kijken naar trouwjurken en zo: "ooh, kijk"
  maandag 1 november 2010 @ 15:31:54 #135
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88211262
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebt :9 Vooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!
  maandag 1 november 2010 @ 15:33:34 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88211309
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

[..]

Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!
Ja, lekker decadent! O+ Ik ga ook nooit naar hotels die geen ontbijt hebben :P
  maandag 1 november 2010 @ 15:34:05 #137
236335 neen
schone schijn
pi_88211325
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja, lekker decadent! O+ Ik ga ook nooit naar hotels die geen ontbijt hebben :P
Ik ga liever niet naar hotels die ontbijt hebben tot 10 uur ofzo :')
pi_88211449
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik had deze:
SPOILER
Ha, dan doe ik mee :D ik had inderdaad de korte, deze:

SPOILER
pi_88211504
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?
;)
:D
Precies!
pi_88211539
quote:
Wat is er toch aan de hand XM. :'(
pi_88211549
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:

Ja, mooooooi! O+
Met tule O+ (ik had geen tule, achteraf een beetje jammer, hihi :P)
pi_88211550
XM, ik heb rechtsbijstand van Ohra. Maar al die RB-verzekeringen kun je pas na 3 maanden gebruiken, omdat je geen RB mag nemen als je al een conflict hebt.

Vakbond heb ik AOB, maar die is voor 't onderwijs.
  maandag 1 november 2010 @ 15:42:42 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88211625
Thnx voor de tips ladies!
  maandag 1 november 2010 @ 15:43:05 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88211640
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat is er toch aan de hand XM. :'(
PM. Ik wil zo min mogelijk hier openbaren :).
pi_88211659
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.

Coco: jouw jurk is al stukke beter. :D Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
  maandag 1 november 2010 @ 15:43:50 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88211667
Geloof het of niet maar ik vind die prinsessenjurken wel leuk!
De mijne
SPOILER
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 1 november 2010 @ 15:49:10 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88211867
Wauwwwwww die sleep!!

Dat lijkt me alleen vet lastig de rest van de dag :D
pi_88211884
XM ik weet niet wat je conflict is, maar als je al op escalatieniveau zit, dan kan heb je niks aan een rechtsbijstandverzekering. Want er zit meestal een clausule in, dat je niet al lopende issues mag laten behandelen door ze..

Wellicht dat de bond je dan meer kan helpen :)

Als je nog niet op escalatieniveau zit, dan kan je nu nog lid worden :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88211945
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.

Coco: jouw jurk is al stukke beter. :D Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Wat een leuk idee om die ringen om te laten smelten! :)
pi_88211984
XM, ik wil je wel even sterkte toewensen. Wat er ook aan de hand is, als je nadenkt over rechtsbijstand enzo, dan is het in ieder geval niet leuk. Zorg goed voor jezelf he! :*
pi_88212011
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Wauwwwwww die sleep!!

Dat lijkt me alleen vet lastig de rest van de dag :D
Idd wauw! Wat een sleep _O_
pi_88212073
Mensen die eten als een varken :')!
  maandag 1 november 2010 @ 15:58:02 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88212199
Gatver, een van mn buren is iets met kip aan het bereiden geloof ik, ik ga bijna over mn nek van de lucht :r ruikt alsof ze er bouillon van trekken, zo'n vies wee luchtje ;(
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 15:59:58 #154
70532 loveli
N
pi_88212256
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Lid worden voor je een probleem hebt en PM-en mag altijd!
ben redelijk actief voor mijn vakbond
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 16:04:14 #155
70532 loveli
N
pi_88212415
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Coco, je hebt een excuus om te spammen!
spuit 11 ;)
crap in = crap out
pi_88212433
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:
Ha! Dat heb ik al lang gedaan 8-)
pi_88212570
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:04 schreef loveli het volgende:

[..]

spuit 11 ;)
Jij ook!

quote:
10.gif Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ook een mooie prinsessejurk idd Coco-missus!

En ja, voor zoveel als de meeste trouwjurken kosten mag je hem ook wel af en toe showen :+ Net als loveli met haar dure hakschoentjes-met-bandjes-om-de-kuit :P
pi_88212681
LB, is het een probleem als ik rond een uur of 5 bij je ben?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 16:11:46 #159
70532 loveli
N
pi_88212737
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:

Tof van de exmeneer en omsmelten.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 16:15:11 #160
70532 loveli
N
pi_88212858
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Chicolate het volgende:
Jij ook!
Yeeha!

oO<
crap in = crap out
pi_88212869
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeeha!

[ afbeelding ]

oO<
*O*
  maandag 1 november 2010 @ 16:17:59 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88212958
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, is het een probleem als ik rond een uur of 5 bij je ben?
Is prima hoor! Ga ik nu even boodschappen doen :)
pi_88213001
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik had deze:
SPOILER
oh prachtig O+ wat ben je mooi O+
pi_88213043
quote:
ik heb wel een rechtsbijstand verzekering en die heeft me laatst ook ernstig goed geholpen..
Deze heb ik lopen via interpolis.
  maandag 1 november 2010 @ 16:20:24 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88213053
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeeha!

[ afbeelding ]

oO<
:o
Mooi....
Voor mij iig een enkeltje ziekenhuis :')

Coco is zeker prachtig!
pi_88213088
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

SPOILER
je ziet er ook al zo prachtig uit O+
gaaf zo'n korte jurk O+
pi_88213109
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Geloof het of niet maar ik vind die prinsessenjurken wel leuk!
De mijne
SPOILER
dat zou echt niks voor mij zijn.. maar hij staat je prachtig O+
pi_88213461
Ik heb wel zin in Secret Santa :9!!!
  maandag 1 november 2010 @ 16:31:53 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88213476
Oh mensenkinderen, wat zijn er toch mooie vrouwmenschen hiero O+

Dikke knoeffel voor XMert, indien nodig staat PM open uiteraard, al weet ik geen bal van rechtsbijstanddingesen :*
pi_88213568
hoi, wrakkig pakezeltje meldt! :')

maar we zijn wel 3kg kipfilet, 2kg gehakt, een brood en de rest van de weekboodschappen rijker, en dat allemaal op m'n fietsje, wat meteen ook mijn sport was voor deze dag :9
Ja doei.
pi_88213572
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb wel zin in Secret Santa :9!!!
Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuis 8-) (ja ik heb geen jurk om te spammen, dus dan maar zo hehe).
pi_88213625
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
hoi, wrakkig pakezeltje meldt! :')

maar we zijn wel 3kg kipfilet, 2kg gehakt, een brood en de rest van de weekboodschappen rijker, en dat allemaal op m'n fietsje, wat meteen ook mijn sport was voor deze dag :9
_O- Ik voel me dan altijd heel heldinnerig als ik alles naar huis gesleept heb 8-)
pi_88213657
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij! :o. Ben je gek joh. :P.

En oh, wat een prachtige trouwjurk, die van de vriendin van Coco. O+.

P.F, ik ga nog op je pm reageren hoor!
  maandag 1 november 2010 @ 16:36:51 #174
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88213668
yay! ik hoor net dat ik vrijdag maar 4 uurtjes hoef te werken...en aangezien ik nog redelijk veel flexhours heb, kan ik die 4 uur vrij nemen, en begint mijn weekend al op woensdag, aangezien ik voor donderdag al vrij gevraagd had!
pi_88213673
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik moet nog even denken of ik kan meedoen, tis midden in mijn verhuis 8-) (ja ik heb geen jurk om te spammen, dus dan maar zo hehe).
Ja tuurlijk wel, koop je het meteen als je je lootje hebt en dan leg je het bij je ouders en vraag je of zij het verzenden.
En aangezien je toch aan het verhuizen bent doe je ook veel spullen weg dus dat komt al helemaal goed *;
pi_88213720
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ga alsjeblieft niet je huis op lopen ruimen voor mij! :o. Ben je gek joh. :P.

En oh, wat een prachtige trouwjurk, die van de vriendin van Coco. O+.

P.F, ik ga nog op je pm reageren hoor!
Ok :) Ik zie het wel dan!!
pi_88213763
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wishful thinking?
Ik zie namelijk alleen staan dat ze boodschappen gaat doen. :P
pi_88213787
ik voel me nu koud, want de verwarming had in geen dagen aangestaan en moet nu heel hard werken om het hier warm te krijgen :')

ff kijken, in mn fietstassen: 3kg kip, 2kg gehakt, 4 liter melk, anderhalve liter kwark, liter griekse yoghurt, 6 paprika's, courgette, aubergine, doos trostomaten, bananen, geitenkaas, gorgonzola, zalm, krieltjes, spruiten, zakje sla voor straks, mozarella, 2 pakjes kipfiletbeleg, anderhalve liter wasmiddel, doos eieren, roomboter...citroensap... en vast nog wat :')

Rugtas met map, boeken en een krop sla en 2 bakken champignons. Aan rugtas geknoopt: ongebruikte sporttas en aan m'n stuur een tasje met brood :')
Ja doei.
pi_88213812
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wishful thinking?
Ik zie namelijk alleen staan dat ze boodschappen gaat doen. :P
Dat zei ze al eerder :P!
pi_88213872
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik voel me nu koud, want de verwarming had in geen dagen aangestaan en moet nu heel hard werken om het hier warm te krijgen :')

ff kijken, in mn fietstassen: 3kg kip, 2kg gehakt, 4 liter melk, anderhalve liter kwark, liter griekse yoghurt, 6 paprika's, courgette, aubergine, doos trostomaten, bananen, geitenkaas, gorgonzola, zalm, krieltjes, spruiten, zakje sla voor straks, mozarella, 2 pakjes kipfiletbeleg, anderhalve liter wasmiddel, doos eieren, roomboter...citroensap... en vast nog wat :')

Rugtas met map, boeken en een krop sla en 2 bakken champignons. Aan rugtas geknoopt: ongebruikte sporttas en aan m'n stuur een tasje met brood :')
Wat dacht je, ik noem even op wat ik heb gekocht in de supermarkt? :+
pi_88213897
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga een vrolijk muziekje opzetten en mn huis schoonmaken, want DaD komt hier vanmiddag en die heeft echt een supernetjes huis! En ik eh.... niet zo op het moment :')!
pi_88213898
ja, even pimpen wat ik allemaal heb meegekregen 8-)
Ja doei.
pi_88213918
Oh Merel! Gefeliciteerd! O+. *O*.
pi_88213934
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat zei ze al eerder :P!
Ah, had ik niet gezien. :D
Thanks voor de quote DaD.
  maandag 1 november 2010 @ 16:43:14 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88213964
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Whehehe, ja maar tis echt zo :')

En bovendien komen er vanavond mensen eten, en een van hun (hen??) heeft zowat smetvrees, dus jullie zijn gezamenlijk de gasten die nodig zijn om mn huis eens een extra beurt te geven :Y Best handig soms!
pi_88214005
Thx Uniek & Progje. Maar ik plaats natuurlijk wel enkel en alleen de mooie foto's :P
Ik ga lekker naar huis. Veel plannen kunnen nakijken vandaag, ben lekker opgeschoten :)

Smakelijk eten alvast voor iedereen en tot later!

Oh, en secret santa O+
pi_88214043
Ik heb vandaag 4kg perssinaasappelen gekocht 8-) (kon de kleine netjes niet vinden). Die dingen zijn duur joh :o. Dat eet al een kwart van mn weekbudget op.
  maandag 1 november 2010 @ 16:47:15 #188
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88214120
ha, mn collega's in Zweden vertellen me dat het daar al sinds kwart over vier pikke donker is. Zo blij dat ik hier ben!
  maandag 1 november 2010 @ 16:47:47 #189
236335 neen
schone schijn
pi_88214136
Je kan ook vragen he :P maareh, stel dat je een kratje bier koop. Zonder statiegeld in de aanbieding...... 9 euro. Is dan bijna je hele weekbudget op? :o
pi_88214162
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb vandaag 4kg perssinaasappelen gekocht 8-) (kon de kleine netjes niet vinden). Die dingen zijn duur joh :o. Dat eet al een kwart van mn weekbudget op.
Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap. 8)7
  maandag 1 november 2010 @ 16:49:16 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88214190
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:47 schreef neen het volgende:
Je kan ook vragen he :P maareh, stel dat je een kratje bier koop. Zonder statiegeld in de aanbieding...... 9 euro. Is dan bijna je hele weekbudget op? :o
Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...
pi_88214194
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat is je budget? Mijne 50 euro en dat is nog krap. 8)7
Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelen :'). En ik heb helemaal geen koekjes enzo gekocht! O+
  maandag 1 november 2010 @ 16:49:58 #193
236335 neen
schone schijn
pi_88214215
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Op de een of andere manier lijkt Chico me niet de persoon die een kratje bier koopt...Hooguit 2 flesjes, voor als haar vriend op bezoek komt...
Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saai
pi_88214220
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Max 20 euro. Waar ik deze week dus overheen ben gegaan door die sinaasappelen :'). En ik heb helemaal geen koekjes enzo gekocht! O+
Ik koop nooit koekjes/chips/vlees etc.. Ik heb denk ik een te dure smaak en ik eet te veel :')!
pi_88214304
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:49 schreef neen het volgende:

[..]

Dat is maar ik vond direct vragen wat ze in een week uitgeeft zo saai
_O- Ik koop eerder 6 flessen Mooikaap dan een kratje bier :P. Maar ja, dan is mn halve budget op.
  maandag 1 november 2010 @ 16:55:05 #196
236335 neen
schone schijn
pi_88214426
Maar doe je ook echt houden aan dat week budget? Want sommige dingen kun je toch wel 2 week gebruiken ofzo :P
pi_88214511
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

_O- Ik koop eerder 6 flessen Mooikaap dan een kratje bier :P. Maar ja, dan is mn halve budget op.
Knap dat je aan zo'n krap budget kunt houden, gaat bij mij al snel in 2 dagen op. Dan reken ik de alcohol er nog niet eens bij :')
pi_88214515
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:55 schreef neen het volgende:
Maar doe je ook echt houden aan dat week budget? Want sommige dingen kun je toch wel 2 week gebruiken ofzo :P
Ik ben er nog niet overheen gegaan :+. Behalve vandaag dus. Maar ik kan ook niet veel meer dan 100 euro aan eten uitgeven in een maand, want ik moest deze maand ook een nieuw sportpak en mn taekwondoabbo betalen :P.
pi_88214675
Maar Chico, als ik het goed begrijp zou je wel meer kunnen uitgeven, maar spaar je liever. Is dat dan voor iets speciaals?
pi_88214724
Ik wil een staafmixer + garde + mengkom van een goed merk voor weinig geld. Wordt hem niet geloof ik :P!

http://www.kieskeurig.nl/staafmixer/clatronic/sms_3190/903405/
ik ken het merk clatronics niet?
pi_88214748
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef conleche het volgende:
Maar Chico, als ik het goed begrijp zou je wel meer kunnen uitgeven, maar spaar je liever. Is dat dan voor iets speciaals?
Ja. Voor mijn vakantie en rijbewijs. En omdat ik straks 3 maanden niet kan werken, ik moet een spaarpotje hebben zodat ik dan nog wel kan eten.

Maar weinig geld uitgeven aan eten enzo kost mij eigenlijk compleet geen moeite :P. Ben niet zo'n fijnproever.
pi_88214756
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST Ik heb m'n Propedeuse!
pi_88214790
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
*O* *O* *O*
pi_88214822
Gefeliciteerd Swiet! *O* :*
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 17:08:17 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88215000
Feli Swiet!
pi_88215018
Thnxxxxx O+
  maandag 1 november 2010 @ 17:09:29 #207
236335 neen
schone schijn
pi_88215036
Lekker Swietje :D nu kun je rustig aan doen :')
pi_88215062
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
*O*!!!!
pi_88215139
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:09 schreef neen het volgende:
Lekker Swietje :D nu kun je rustig aan doen :')
Helaas niet, want ik ben begonnen aan een nieuwe opleiding en nu dus bezig voor m'n tweede P, haha :') Maar goed, toch lekker dat ik deze nu binnen heb :)
pi_88215245
Feli Swietje!
pi_88215252
Eerste tentamen gehaald!!! Yes!!!
  maandag 1 november 2010 @ 17:19:18 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88215384
Goede berichten hier!

Pfoe, ik moet eigenlijk naar RPM vanaaf, maar ik heb een beetje een motivatieprobleem.
pi_88215411
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Swietje het volgende:
^O^ ^O^ ^O^ gefeliciteerd :* *:
pi_88215422
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Eerste tentamen gehaald!!! Yes!!!
woei!! ^O^
  maandag 1 november 2010 @ 17:21:25 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88215471
Gefeliciteerd Swietje *O*

Mijn gevulde paprika's en champignons staan klaar om straks in de oven te gaan.
Altijd veel werk maar het is zo lekker en had vandaag de tijd, altijd lekker.

Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor :D, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
  maandag 1 november 2010 @ 17:27:45 #216
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88215709
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb zin in zaterdag, vind het echt doodeng... Ik ben een echte boerin hoor :D, er zit bij mij geen enkele elegantie.
Dus......
... dus wij gaan het uitstekend kunnen vinden. ^O^
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88215727
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd Swietje *O*

Mijn gevulde paprika's en champignons staan klaar om straks in de oven te gaan.
Altijd veel werk maar het is zo lekker en had vandaag de tijd, altijd lekker.

Dus......
boerinnetjes O+
Ja doei.
  maandag 1 november 2010 @ 17:34:02 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88215922
Gefeliciteerd Swietje en PF!! ^O^
pi_88216353
beetje een kutdag vandaag :(
  maandag 1 november 2010 @ 17:49:31 #220
236335 neen
schone schijn
pi_88216414
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:47 schreef -marz- het volgende:
beetje een kutdag vandaag :(
Watdan :o

kuuuuut, af af af af af af af op m'n rekening :')
En waarom doet die kutsite kamernet niet meer aan reacties :r maar gewoon een maandabo :N
  maandag 1 november 2010 @ 17:49:58 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88216433
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef neen het volgende:

[..]

kuuuuut, af af af af af af af op m'n rekening :')
Je wordt ook als een hond behandeld door die banken! :(
  maandag 1 november 2010 @ 17:54:54 #222
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88216611
yay, m'n moeder is een aantal titanium platen en schroeven rijker...de operatie is goed gegaan en heb net even met d'r gepraat. Hoewel het niet een major ingreep was, toch fijn dat het achter de rug is!
  maandag 1 november 2010 @ 17:56:09 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88216661
oh, en Swietje: gefeliciteerd!

@ uniek: als ik was gekomen, dan hadden we het vast ook goed kunenn vinden, ik ben ook een boerin!

@ Xxuzme: wellicht helpt sporten je om even alle andere stress te doen vergeten?
  maandag 1 november 2010 @ 17:56:48 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88216685
Heeeeeeeel fijn Nynke!

Ah Duvel, dat geeft een mensch moed :Y
pi_88216688
Fijn van je moeder Nyn!
  maandag 1 november 2010 @ 17:56:58 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88216689
Fijn dat het goed is gegaan Nynke!! Zal wel opluchting zijn :).

En ik moet nu wel sporten, want ik heb net kruidnootjes zitten eten :').
  maandag 1 november 2010 @ 18:17:59 #227
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_88217354
Ik kom even Swietje feliciteren met dr propedeuse, Merel met d'r nieuwe huissleutel en PF met dr tentamen! Oh, en Nynke eigenlijk ook met d'r moeder, fijn dat dat goed is gegaan!!

w/ *O*

En nu ben ik weer weg, spinningles geven en zulks.

(ohja, werk was leuk! Patiente die zei dat het beter ging en dat we op de juiste weg zaten 8-) )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_88217370
Goedenavond!

Ik heb geen trouwjurk maar wel een prachtige galajurk waar ik even mee wil pronken.
SPOILER
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88217389
Gefeli Swietje en PF! *O*
  maandag 1 november 2010 @ 18:19:30 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88217394
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
yay, m'n moeder is een aantal titanium platen en schroeven rijker...de operatie is goed gegaan en heb net even met d'r gepraat. Hoewel het niet een major ingreep was, toch fijn dat het achter de rug is!
Fijn idd :).

Ik ga morgen hardlopen ipv vandaag. Moest ook nog boodschappen doen en had honger. Morgen kookt Mark, dus ik ga dan lopen als ik uit Utrecht kom, dan dodag weer en dan zaterdag weer. Dan is er niks aan de hand (ik mag beslist geen lessen skippen van mezelf, hooguit 1 dag opschuiven en dat ook bij wijze van uitzondering).
Niet meer actief op Fok!
pi_88217510
Wow, prinses Ewelina :)
pi_88217550
Is het "je ergens zorgen om maken" of "je ergens zorgen over maken"?

Ga jij eigenlijk nog vaak naar gala's Ewelina? Omdat je, toen ik mn jurk kocht, regelmatig ging volgens mij? :P

Fijn van je moeder Nynke!

En PF je tentamen gehaald *O*.
  maandag 1 november 2010 @ 18:26:32 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88217622
Mooie jurk Ewelina :).

Ik heb m'n sporttas gepakt, bidon afgewassen. Kortom: geen excuses meer om niet te gaan.
pi_88217639
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:

Ga jij eigenlijk nog vaak naar gala's Ewelina? Omdat je, toen ik mn jurk kocht, regelmatig ging volgens mij? :P
Nee, dus daarom vind ik het des te leuker om mijn jurk weer eens te showen. Al heb ik er in januari wel eentje, maar ik weet nog niet of ik ga. Geen zin om weer zo'n hele dure jurk te kopen.
  maandag 1 november 2010 @ 18:27:47 #235
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88217651
hi. moe. de hele dag in het lab werken hakt er toch best wel in altijd.
Cali heeft al gezegd wat ik wilde zeggen dus dat bespaart mij weer wat typwerk :P:
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kom even Swietje feliciteren met dr propedeuse, Merel met d'r nieuwe huissleutel en PF met dr tentamen! Oh, en Nynke eigenlijk ook met d'r moeder, fijn dat dat goed is gegaan!!

w/ *O*

but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 1 november 2010 @ 18:28:32 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88217672
Ik wou dat ik op school 1 fractie van de felheid had die ik tegenover vervelende katten tentoonspreid, dan zouden de leerlingen nooit meer ongevraagd hun mond open durven te doen :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 18:28:54 #237
236335 neen
schone schijn
pi_88217687
Ik doe morgen met je mee Vik ^O^

Lijstje van vandaag:
O: broodje hagelslag
T: appel, koffie, paar diepvriesframbozen :')
L: gekookt eitje, 4 geroosterde broodjes
T: cup a soup kip
D: zuurkool :9
T: kopje koffie

Op zich wel oke denk ik, nou ja morgen wordt het wat minder want dan ga ik van suikerbrood wentelteefjes maken :~ met ijs natuurlijk. Bezoek weest wel, dan doe ik net alsof ik kan koken :')

quote:
Op maandag 1 november 2010 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie jurk Ewelina :).

Ik heb m'n sporttas gepakt, bidon afgewassen. Kortom: geen excuses meer om niet te gaan.
Excuses genoeg te verzinnen, maar jij gaat gewoon ^O^ topper!
pi_88217712
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef Chicolate het volgende:
Is het "je ergens zorgen om maken" of "je ergens zorgen over maken"?
Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 18:30:05 #239
70532 loveli
N
pi_88217730
Zorgen over, zonder te googelen.
crap in = crap out
pi_88217809
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:30 schreef loveli het volgende:
Zorgen over, zonder te googelen.
Met Google: Taalunie heeft het alleen over over.
  maandag 1 november 2010 @ 18:32:33 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88217827
Wow Ewelina, wat een schitterende jurk! Prachtig staat hij jou!

Sport ze XM.. topperT

Nog 10 minuten dan kunnen we eten, honger!
pi_88217849
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat je je zorgen maakt om iemand en over bijv. wereldvrede.
Mja dat zegt mijn gevoel ook.
pi_88217991
Ik maak me zorgen om je
Ik maak me zorgen over je

Ik zou het eerste zeggen.

Ik maak me zorgen om de toestand in de wereld.
Ik maak me zorgen over de toestand in de wereld

Zou ik nog steeds het eerste zeggen.

Niet goed dus?
pi_88218219
Lijstjesdrop:

O: boterham pindakaas
T: breaker light, 2 mandarijnen
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel, koekje
D: hot ajam (kip, paprika, champignons) met rijst en cassave kroepoek
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88218326
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:49 schreef neen het volgende:

[..]

Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets. -O-
  maandag 1 november 2010 @ 18:52:30 #246
236335 neen
schone schijn
pi_88218657
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:44 schreef -marz- het volgende:

[..]

Fout gemaakt en nu zit ik met de gebakken peren, zoiets. -O-
Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.
pi_88219904
Goedzo Puff! Gefeliciteerd :*
quote:
Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef neen het volgende:

[..]

Ja, nou ja. Fouten maken is gewoon menselijk he, vervelend dat er iets niet helemaal volgens plan gaat maar hoe vervelend ook je kunt het nog wel oplossen? Balen dat iets niet loopt zoals het gaat is oke hoor maar niet teveel he want fouten maken hoort er gewoon bij.
Mja, nou.
ivm herkenbaarheid enzo kan ik het niet uitleggen :')
  maandag 1 november 2010 @ 19:21:06 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88219938
Hahaha Puff!
Wat leuk toch!
*O*
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 19:21:33 #250
70532 loveli
N
pi_88219956
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:20 schreef -marz- het volgende:
Goedzo Puff! Gefeliciteerd :*
[..]

Mja, nou.
ivm herkenbaarheid enzo kan ik het niet uitleggen :')
Daarvoor is de groeps-PM uitermate geschikt.
crap in = crap out
  maandag 1 november 2010 @ 19:22:27 #251
236335 neen
schone schijn
pi_88220002
Dat nummer stond wel even op 1 toen ik op deze wereld kwam, ik dacht het wel ja.

Ook al sleutels bij MwPuf! Goed bezig!

[ Bericht 6% gewijzigd door neen op 01-11-2010 19:29:26 ]
pi_88220087
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Hear, hear! O-)
pi_88220170
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:21 schreef loveli het volgende:

[..]

O, damn ik weet niet eens hoe dat werkt :+
pi_88220197
Feli, Puff! *O*.
  maandag 1 november 2010 @ 19:29:07 #255
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88220273
*O* Puff!

Nu Syrena nog :D
pi_88220337
Gefeliciteerd Puff! *O*

En PF met d'r tententamen! *O* En Nynke, fijn dat de operatie goed is gegaan.
pi_88220381
Puff *O*

Hoe weet ik of een stuk schimmelkaas over datum is? Het groene ziet er wollig uit en het stinkt sowieso wel :'). Ok ik heb het vandaag gekocht, zal nog wel goed zijn, maar ben als de dood dat ik straks met voedselvergiftiging in bed lig :@.
  Vis een optie? maandag 1 november 2010 @ 19:49:21 #258
70532 loveli
N
pi_88221141
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Puff *O*

Hoe weet ik of een stuk schimmelkaas over datum is? Het groene ziet er wollig uit en het stinkt sowieso wel :'). Ok ik heb het vandaag gekocht, zal nog wel goed zijn, maar ben als de dood dat ik straks met voedselvergiftiging in bed lig :@.
Datumstempel? Google? Ik eet nooit groene schimmelkaas ;)
crap in = crap out
pi_88221278
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
Puff *O*

Het is sowieso al bedorven :P Kan geen kwaad..
pi_88221390
quote:
6s.gif Op maandag 1 november 2010 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
*O* *O*
pi_88221413
Zucht.. Ik mis een beetje empathisch vermogen.

Er is iets gebeurd, en iedereen reageert bot/kort af. Logisch. Maar daardoor wordt de situatie niet beter en het zou eigenlijk over de situatie/situaties moeten gaan.

En het doet mij niets en dat vind ik heel erg want het is een zwaar onderwerp.
pi_88221417
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 17:54 schreef AKnynke het volgende:
wat fijn dat alles goed is gegaan O+
  maandag 1 november 2010 @ 20:01:06 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88221702
Even een groeps *O* voor Merel, Swietje, Puff, mama van Nynke en... (volgens mij vergeet ik iemand)

Een :* voor XM en volgens mij kan PF erook wel een gebruiken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 1 november 2010 @ 20:02:20 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88221766
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zucht.. Ik mis een beetje empathisch vermogen.

Er is iets gebeurd, en iedereen reageert bot/kort af. Logisch. Maar daardoor wordt de situatie niet beter en het zou eigenlijk over de situatie/situaties moeten gaan.

En het doet mij niets en dat vind ik heel erg want het is een zwaar onderwerp.
Wat is er dan voor naars gebeud? Of is dat niet zo relevant?
Je hoeft natuurlijk ook niet door alles emotioneel geraakt te worden.
pi_88221770
pfff zit nog op werk en de verwarming is uit.. heel fijn.. ook niet meer aan te krijgen
pi_88221889
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat is er dan voor naars gebeud? Of is dat niet zo relevant?
Je hoeft natuurlijk ook niet door alles emotioneel geraakt te worden.
Gezondheid van andere mensen. Lijkt mij wel belangrijk om daar geraakt door te zijn.
Ze staan in theorie dicht bij mij maar in mijn gevoel niet echt.
  maandag 1 november 2010 @ 20:07:04 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88222003
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Gezondheid van andere mensen. Lijkt mij wel belangrijk om daar geraakt door te zijn.
Ze staan in theorie dicht bij mij maar in mijn gevoel niet echt.
Ja, dat is naar. Maar genegenheid laat zich niet dwingen. Persoonlijk heb ik bijvoorbeeld geen traan gelaten om de dood van mijn oma. Vinden mensen ook vreemd, maar ik had helemaal geen band met haar. 't Is niet anders.
Daarentegen kan ik me zwaar zorgen maken om mensen om wie ik geef, dus helemaal harteloos ben ik niet :P
pi_88222190
Joechei Puff!!! *O* *O* *O*
pi_88222202
Wie heeft er zin/tijd in een 'lieve Mona' PM?
  maandag 1 november 2010 @ 20:11:51 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88222231
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef -marz- het volgende:
Wie heeft er zin/tijd in een 'lieve Mona' PM?
Ik wel.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 20:16:12 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88222444
Ik ook wel Marz alleen heb nooit wat zinnigs te zeggen...
Tink, loveli en heel veel meer die kunnen dat heel erg goed!

PF, dat moet jij jezelf niet zo aantrekken... Als het zo voelt dan voelt het zo, of het zo hoort dat heeft er niks mee te maken
pi_88222496

Ik zou willen dat ik weer een klein kind was. It's a cookie! O+
  maandag 1 november 2010 @ 20:19:35 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88222597
Ik had het laatst nog met m'n neefje over sokken krijgen voor Sinterklaas :'). Ik herinner me nog zo goed zijn reactie als hij cadeautjes uitpakte als ukkie: "Oh sokken..." *slingert over schouder* next! :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88223522
Morgen gaan we meubels zoeken en een koelkastje en gaskookplaat halen. Dan ben ik al een eind met de spullen :) , want er kan ook nog wel wat mee.
  maandag 1 november 2010 @ 20:41:20 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88223749
Puff! Sleutels! Yay!

Gesport, moe, bank :').
pi_88223799
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarom doet mijn printer het niet? :r .
  maandag 1 november 2010 @ 20:43:00 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88223846

Sorry DaD :*
  maandag 1 november 2010 @ 20:43:48 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88223904
sorry, ik moest lachen :')
  maandag 1 november 2010 @ 20:44:20 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88223933
Daar kan Nachtwacht over meepraten :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_88224105
quote:
12s.gif Op maandag 1 november 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Sorry DaD :*
En dit ís al m'n back-up plan, kun je nagaan. :').
pi_88224230
:') _O-

Ik heb nu 700 woorden inleiding... het moeten er 1000 worden. Hoe ga ik dat doen, volgens mij heb ik zo ongeveer alles al gecoverd...

- inleidend voorbeeld
- context
- waarom het interessant is
- historische relevantie
- onderzoeksmethode en verantwoording
- opbouw van het stuk

Hmmm. :{
  maandag 1 november 2010 @ 20:51:31 #282
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88224289
proberen dingen die je al hebt te zeggen op een manier die meer woorden nodig heeft en afkortingen uitschrijven? :')
sorry ik heb ook geen beter advies :*
  maandag 1 november 2010 @ 20:52:23 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88224333
Dat probleem van Ewelina heb ik nou nooit. Wollige schrijfstijl ftw *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 20:52:29 #284
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88224337
in wetenschappelijke publicaties zetten ze soms trouwens ook al de resultaten in de inleiding, maar ik weet niet hoe gangbaar dat is in jouw vakgebied?
pi_88224512
Resultaten zou ik niet doen hierbij.
Misschien voorgaand vergelijkbaar onderzoek kort uitleggen en de relatie met jouw project? Ander land, andere tijdgeest erbij halen... ?
  maandag 1 november 2010 @ 20:56:13 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88224568
Ik schreef de inleiding echt als laatste geloof ik :?.

Begon met literatuuronderzoek en de methode.
pi_88224585
Mijn hele thesis was 3 a4tjes ofzo, dus ik zou het echt niet weten. :P
Wel bekend probleem tho.
  maandag 1 november 2010 @ 20:58:18 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88224703
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:18 schreef Ewelina het volgende:
Goedenavond!

Ik heb geen trouwjurk maar wel een prachtige galajurk waar ik even mee wil pronken.
SPOILER
vooral die koekepan en schoonmaak midddel op de achtergrond doen het goed! Mooie jurk!
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 18:28 schreef neen het volgende:
Ik doe morgen met je mee Vik ^O^

Lijstje van vandaag:
O: broodje hagelslag
T: appel, koffie, paar diepvriesframbozen :')
L: gekookt eitje, 4 geroosterde broodjes
T: cup a soup kip
D: zuurkool :9
T: kopje koffie

Op zich wel oke denk ik, nou ja morgen wordt het wat minder want dan ga ik van suikerbrood wentelteefjes maken :~ met ijs natuurlijk. Bezoek weest wel, dan doe ik net alsof ik kan koken :')
[..]

Excuses genoeg te verzinnen, maar jij gaat gewoon ^O^ topper!
oeh, suikerbrood, wentelteefjes: ik schrijf suikerbrood op m'n lijstje van dingen te kopen in Nederland...Volgens mij ga ik me de komende weken ongans eten aan nederlandse zaken. Spliterwerten en rookworst staan ook op de lijst, voor snert!
pi_88224741
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Blurred86 het volgende:
in wetenschappelijke publicaties zetten ze soms trouwens ook al de resultaten in de inleiding, maar ik weet niet hoe gangbaar dat is in jouw vakgebied?
Mijn onderzoek is nog niet eens uitgevoerd :') Gaat dus moeilijk ;)
  maandag 1 november 2010 @ 20:59:22 #290
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88224766
ik vind het ook wel een beetje vreemd eigenlijk dat er voor een inleiding een aantal woorden wordt gesteld.. dat doen ze bij ons überhaupt niet, je zegt datgene dat er gezegd moet worden en dat doe je in zo min mogelijk woorden :+
pi_88224840
quote:
11s.gif Op maandag 1 november 2010 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik schreef de inleiding echt als laatste geloof ik :?.

Begon met literatuuronderzoek en de methode.
Dat doe ik normaal ook, maar ik moet een 'aan eisen voldaan' krijgen voor de scriptiegroep en daarvoor moet ik dus morgen die inleiding inleveren. Ook al is het onderzoek nog niet eens uitgevoerd, ik heb pas net een vraag.

Aan de andere kant: ik zag ook een inleiding waarvan het kader niet eens goed beschreven was, en die was maar 700 woorden... :X
pi_88224901
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Dat probleem van Ewelina heb ik nou nooit. Wollige schrijfstijl ftw *O*.
Normaal heb ik dat ook niet, maar als je in herhaling valt wordt dat je zwaar aangerekend. Dus nee.
  maandag 1 november 2010 @ 21:02:08 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88224938
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik had het laatst nog met m'n neefje over sokken krijgen voor Sinterklaas :'). Ik herinner me nog zo goed zijn reactie als hij cadeautjes uitpakte als ukkie: "Oh sokken..." *slingert over schouder* next! :').
goh, dat zou ik nog steeds hebben denk ik...
pi_88224946
quote:
Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het ook wel een beetje vreemd eigenlijk dat er voor een inleiding een aantal woorden wordt gesteld.. dat doen ze bij ons überhaupt niet, je zegt datgene dat er gezegd moet worden en dat doe je in zo min mogelijk woorden :+
Je moet juist schrappen!
Abstract van 500 woorden enzo :P .
  maandag 1 november 2010 @ 21:02:17 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88224952
Heb nog nooit geschreven.... :')
  maandag 1 november 2010 @ 21:03:18 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88225011
Ik heb een hekel aan antoinette dingus van Radar.. stomme vrouw vind ik dat
  maandag 1 november 2010 @ 21:04:08 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88225069
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja!!! Maar die kerel is ook annoying.
  maandag 1 november 2010 @ 21:04:22 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88225086
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof, ik probeer al minutenlang XM te bewegen te zappen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 1 november 2010 @ 21:04:37 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88225104
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nog nooit geschreven.... :')
Hoe post je op fok dan? :P
  maandag 1 november 2010 @ 21:04:46 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88225112
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zeg juist net tegen Mark dat ik haar super vind!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 november 2010 @ 21:05:11 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88225144
:D
pi_88225202
:N ik weer
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')