Ja! Als ik ooit ga trouwen, wil ik ook zo'n jurk. Dan lijken m'n benen nog langer!quote:
Ik had deze:quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef AKnynke het volgende:
Er was hier iemand die in een korte jurk was getrouwd, dat vond ik toch wel zo tof! Was jij dat nu, Coco?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)
Soz XM, ik kan je daar niet mee helpen. Heb daar 0,0 verstand van.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!quote:Op maandag 1 november 2010 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe ja Nynke! Ontbijten in hotels vind ik ook altijd zo leuk, dat je dan van alles kan pakken en proberen en na afloop zo vol en voldaan bent dat je tot aan je late lunch geen trek meer hebtVooral leuk als je een actieve dag voor de boeg hebt, goed begin dan!
Ja, lekker decadent!quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
Ja! ontbijt is sowieso m'n favoriete maal van de dag, maar als je dan zoveel keuze hebt, en het niet bij muesli hoeft te houden, maar een beetje muesli, een beetje ei, een beetje brood etc. kunt kiezen is het 10 keer beter!
Ik ga liever niet naar hotels die ontbijt hebben tot 10 uur ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, lekker decadent!Ik ga ook nooit naar hotels die geen ontbijt hebben
quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had deze:Ha, dan doe ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ieder excuus aangrijpen om dat ding te showen, w00t)ik had inderdaad de korte, deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar, maar... Hij heeft strikken! En tule! Win-win combinatie, niet?
Wat is er toch aan de hand XM.quote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand hier tips voor een vakbond en een rechtsbijstandsverzekering?
Ja, mooooooi!quote:Op maandag 1 november 2010 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, dan doe ik meeik had inderdaad de korte, deze:
PM. Ik wil zo min mogelijk hier openbarenquote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand XM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat een leuk idee om die ringen om te laten smelten!quote:Op maandag 1 november 2010 15:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben getrouwd in een stippeltjesjurk. Kan er nergens een foto van vinden zeg, zal wel in de computer in Belgie zitten dan. Ik had wel een trouwring, zo'n ouderwetse gladde. En nu hebben de exmeneer en ik het plan om die te laten omsmelten naar iets vriendschapperigs. We weten alleen niet zo goed wat.
Coco: jouw jurk is al stukke beter.Want geen strikken en verdere slagroomtaarttoestanden en die van Razz is ook mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |